Ennen eläkeläisillä oli Pattaya ja nyt on enää Kampot Kambodza.
Missä muualla maailmassa on eläkeläisille suunnattua ohjelmaa ja palveluita, niin kuin Kampotissa. Kampotin ulkomaalaiset asukkaat ovat lähes 90% 50 - 70 vuotiaita. Mistä muualta te löydätte vastaavanlaista seuraa.
Hua Hinistä en tiedä, että joko nuoriso on sen pilannut. Ei nuorisoa ei ongelmia.. niin mukavan rauhallista ja silti kaikkea.
Maailmassa on eläkeläisille yksi kaupunki
32
408
Vastaukset
- Anonyymi
Jaappanin Okinawan saarella on enemmän yli 100-vuotiaita suhteessa asukasmäärään kuin missään muualla maailmassa. Siellä 40v on murkku ja 70v parhaassa työiässä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Toi seura on juuri sitä, mitä olen ulkomailla pyrkinyt välttelemään, apukoulun reputtaneet vajaaälyiset ja köyhät suomalaiset,
- Anonyymi
Ei ne suomalaisia ole. Aika kansainvälistä porukkaa. Kampot on vanhempien ihmisten kaupunki ja todella hyvä niin. Samasta syystä tänne tulee ja jää vanhemmat ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne suomalaisia ole. Aika kansainvälistä porukkaa. Kampot on vanhempien ihmisten kaupunki ja todella hyvä niin. Samasta syystä tänne tulee ja jää vanhemmat ihmiset.
Ja kielimuurin takiako juuttuvat suoli.24:ään?
- Anonyymi
"eläkeläisille suunnattua ohjelmaa ja palveluita"?
Mitähän ne sellaiset ohjelmat ja palvelut mahtavat olla, joita juuri Kampotissa on mutta muuallako ei?
Tapsa tarkoittaa varmaan kauppoja, ravintoloita ja terveydenhuoltoa? Voin Tapsa pienoinen kertoa sinulle että niitä on kaikkialla Thaimaassa.
Itse en keksi kyllä yhtäkään palvelua tai ohjelmaa, joka puuttuisi täältä pikkukaupungista Nangrongista.
Löytyy kansainväliset ravintolaketjutkin, jos sellaisista tykkää. Leffateatteri meillä on kotona. Elävää musiikkis on 7km päässä käytännössä joka päivä, jossa pääasiassa thaimaalaisia nuoria rokkibändejä, thaimusiikkia sekä covereita.
Karaokemestoja löytyy ja vähän väliä on suuria juhlia, joihin pellolle on pystytetty stage, satoja tuoleja ja pöytiä. Elävää musiikkia, buffet, juomatarjoilu, tulishowta, joskus on taikureitakin ollut yms.
Ainoa mikä tulee mieleen mikä puuttuu, on merenranta ja vesipuistot. Tekojärvi on puolen tunnin ajomatkan päässä jossa noin viisi rantaravintolaa ja hyvä sekä suosittu uimaranta. Seafoodiin erikoistuneita perheravintoloita.
Luonnonpuistoja on kolmessa ilmansuunnassa. "The Beach"- elokuvan vesiputous löytyy reilun puolen tunnin matkan päästä, Khmer- temppelit niinikään.
Thaimaan suurin ja komein urheilustadion Buriram Stadium on myös vajaan puolen tunnin päässä, kuin myös
Thaimaan suurin moottorirata Chang international circuit ei myöskään ole kaukana, jossa järjestettiin 2022 maailman suurin moottoriurheilutapahtuma Moto GP, jossa kävi viikonlopun aikana 260 000 katsojaa.
Futista on käyty katsomassa noin kerran kuussa tai kahdessa. Moto GP:ssä kävin kahtena päivänä. Olen käynyt teztaamassa VR-4 Ducatia kahdesti moottoriradalla maahantuojan kutsusta.
Kerropas Tapsa minulle, mitä siellä Kampotissa on sellaista tarjolla eläkeläisille, jota ei ole täällä maaseudulla Thaimaassa?
Kerro myös mitkä niistä palveluista on sellaisia, joita olet käyttänyt? Ei sellaisista palveluista ole mitään hyötyä, joita ei käytä.
Minä olen kansallispuistojen suuri fani. Lähden aina kun siihen on tilaisuus, päiväretkiä yleensä ja noin 3-7 tuntia patikoimista kerralla evästaukoineen hienoissa maisemissa eläimiä bongaillen.
Meilläpäin ei ole kansallispuistoihin ikärajaa, kuten Saarikiharalla, vaan kaikki vauvasta vaariin ovat mukana.
Lasten isomummo plus 90 vee on hengissä edelleen ja sillä kuunsirpin mallisesta selästään huolimatta on ollut lyhyitä matkoja mukana näköalapaikoilla, jonne pääsee autolla lähelle. Saarivänkkärä ei kuusikymppisenäkään enää kykene kävelemään luonnossa.
Sama isomummo hallitsee hermoratojen käsittelyn. Hyvin lempein ottein saa minunkin käden tuntohäiriötä aina korjattua ja kivut pois.
Hän on kovin kiitollinen että olen täällä osa perhettä ja sukua, tuomassa balanssia ja elämää maaseudulle. Nuorisokin näkee täällä mahdollisuuksia paremmin, eikä karkaa niin herkästi kaupunkiin.
2010
PS: Haluan joo kuulla mitä ne Tapsan käyttämät eläkeläisten ohjelmat ja palvelut ovat Kampotissa, joten ole ystävällinen ja kerro! Saarisköböhän ei tunnetusti ole koskaan tehnyt mitään Hua Hinissa.- Anonyymi
Hei 2010.
Kyllä me kaikki tätä palstaa lukevat uskomme jo että sinä olet perheellinen kiireinen liikemies thaimaassa, joka elää tasapainoista elämää ja olet pidetty seuramies ja turvallinen läheinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei 2010.
Kyllä me kaikki tätä palstaa lukevat uskomme jo että sinä olet perheellinen kiireinen liikemies thaimaassa, joka elää tasapainoista elämää ja olet pidetty seuramies ja turvallinen läheinen.Kysymykset on suunnattu Kampotin miehelle, eikä suinkaan Saarisilakan mielikuvituskaverille.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymykset on suunnattu Kampotin miehelle, eikä suinkaan Saarisilakan mielikuvituskaverille.
2010En vastannut kysymyksiin vaan totesin vain kuten kirjoitin, mutta koska sinulla on pakkomielle nimitellä herraa Hua Hinistä kaikille kommenteille, niin voinen todeta että sinä olet varsin oivallinen esikuva niin idioottifanillesi kuin myös ammattikoulupojille puhumattakaan esson baarin mopopojille.
- Anonyymi
Mihin eläkeläinen tarvitsee moottorirataa, mihin rokkikonsertteja, mihin juottoloita, mihin huoria?
Ei mihinkään.
Jos puhumme normaaleista eläkeläisistä.
Nämä abnormit sairaseläkeläiset tarvitsee 24/7 jotain partavettä missä vähintään 15 kaloria alkoholia ja kaikenlaista poikkeavaa seksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin eläkeläinen tarvitsee moottorirataa, mihin rokkikonsertteja, mihin juottoloita, mihin huoria?
Ei mihinkään.
Jos puhumme normaaleista eläkeläisistä.
Nämä abnormit sairaseläkeläiset tarvitsee 24/7 jotain partavettä missä vähintään 15 kaloria alkoholia ja kaikenlaista poikkeavaa seksiä.Kysymykset oli edelleenikin Kampotin miehelle. Mitä on ne aloituksessa mainitut palvelut ja ohjelmat jotka on suunnattu juurikin eläkeläisille ja tekevät Kampotista parhaan kohteen eläkeläisille?
Antaas nyt Tapsan puhua, eikä Saarisönköttäjän. Mitä on ne palvelut ja ohjelmat, vai puhuiko taas Tapsa ihan mitä sylki suuhun tuo?
2010
- Anonyymi
Kampot'issa, ja Cambodiassa, ei kyykytetä!
Ehkä siksi Jenkit tykkää paikasta. On suosituin eläkepaikka heille - tämä tuli yllärinä mulle.
6 ja 12kk viisumin saa helposti. Ei lupien anomista kun piipahtaa ulkomailla. Saa tulla ja mennä vapaasti. Ei 90pv välein ulkomaanmatkoja ja/tai ilmoittaumisia kuin alakuoulussa....
Auttaa niitä joilla ei selkä taivu lipeilyyn nuolemiseen eikä ole entisestä ammatista polvisuojia...- Anonyymi
Ööö.. Mitäs lupia pitää anoa jos lentää Thaimaasta minne vaan? Ei kuules Tapsa siihen tarvita mitään lupia. Menen lentoasemalle, ostan tiketin ja lennän minne vaan ja tulen takaisin kun lystään.
O-A- viisumilla se hoituu ja vuosimaksut on vähemmän kuin Kambodzassa. Myös ajokortti on halvempi kuin Kambodzassa ja on pidempään voimassa.
Kysyn jälleen kerran että mitä ne Kampotin ohjelmat ja palvelut ovat, joista puhut? Vai onko niitä olemassakaan? Kuulostat Tapsa joka päivä enemmän Saarituherolta ja kuvasi ovat netistä.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö.. Mitäs lupia pitää anoa jos lentää Thaimaasta minne vaan? Ei kuules Tapsa siihen tarvita mitään lupia. Menen lentoasemalle, ostan tiketin ja lennän minne vaan ja tulen takaisin kun lystään.
O-A- viisumilla se hoituu ja vuosimaksut on vähemmän kuin Kambodzassa. Myös ajokortti on halvempi kuin Kambodzassa ja on pidempään voimassa.
Kysyn jälleen kerran että mitä ne Kampotin ohjelmat ja palvelut ovat, joista puhut? Vai onko niitä olemassakaan? Kuulostat Tapsa joka päivä enemmän Saarituherolta ja kuvasi ovat netistä.
2010Josko toi on tykästynyt merimieskirkon palveluihin? Kaikkihan kuvittelee, että eläkkeellä alkaa olla niin liki jumalaa, ettei muuta tarvitsekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010E-viisumin jatkolle voi Thaimaassa täyttää netissä. Sitäkään ei numeromies eikä Tapsa tiennyt. Ei tarvi lentää mihinkään jos ei halua.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E-viisumin jatkolle voi Thaimaassa täyttää netissä. Sitäkään ei numeromies eikä Tapsa tiennyt. Ei tarvi lentää mihinkään jos ei halua.
2010Voi luoja viisumi myönnetään ainostaan Thaimaan ulkopuolella lähetystöjen toimesta, Toki jotain jatkoja voit saada netin kautta tai suoraan immistä, mutta visoja ne eivät ole. Kentältä voi saada transito viisumin. Se on ainoa poikkeus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja viisumi myönnetään ainostaan Thaimaan ulkopuolella lähetystöjen toimesta, Toki jotain jatkoja voit saada netin kautta tai suoraan immistä, mutta visoja ne eivät ole. Kentältä voi saada transito viisumin. Se on ainoa poikkeus...
Jälleen kerran:
Visa extension on myöskin visa eli viisumi, koska se on viisumin jatke ja nykyään se haetaan netistä. Ei tarvi kuin käydä sitten leima hakemassa passiin kun satut imin ohi kulkemaan.
2010
- Anonyymi
EEdeni on maanpäällinen paratiisi
- Anonyymi
2010 unohti jotain...
"O-A VISA CONDITIONS;
During the one-year period, if he or she wishes to leave and re-enter the country, he or she is required to apply at the Immigration office for re-entry permit (single or multiple) before departure." - Anonyymi
2010 unohti sopivasti 90-day ilmoittatumisen :-)
Kuinka niin rikas, ylpeä ja riippumaton kaikesta voi alistua kyykytykseen?
Siitä pointseja ettei ole vetänyt Imin jätkiä turpiin. Kai ne Thaimaan vankiloiden olot häntäkin pelottaa?- Anonyymi
90 vrk voi tehdä netissä
By NumBall
- Anonyymi
Nyt Thai Imi on alkanut tulla kotiin tarkastuksille! Jopa yli 10v laillisesti asuneita ja naimisissa Thain kanssa kytätään...
2010 ja muut; olkaa valmiit.
"I retired to Thailand 12 years ago on a retirement visa. Never had a visit to my home by immigration during that time. We just got a call from immigration saying they will visit on Thursday to confirm that I live at my reported address. "- Anonyymi
Ensin Saarikiero kiistää että visa extensionin voisi tehdä netissä ja sitten kaappaa sen ikäänkuin omaksi havainnokseen.
Köyhien irtolaisten vuokraosoitteiden kanssa saattaa tulla tarkistuksia, meillä ei sitä ongelmaa ole.
Osoite on vahvistettu monin tavoin ja on tiedossa kunnan rekistereissä, talokirjoissa, maanvuokrasopimuksissa yms ja minulla on tabien baanit, Thai-ID:t ja ajokortit voimassa ja ajantasalla, maksan kyseisen osoitteen sähköt ja omistan samaisessa osoitteessa olevan talon.
Sitä ei tarvitse kenenkään tarkastella. Kaksi lehtijuttuakin on tehty meidän aurinkosähköön liittyen, joka on täällä vielä pientiloilla ja kotitalouksissa harvinaista.
2010 - Anonyymi
Riippuu hieman immigrationista ja siitä millä viisumilla olet maassa, sekä minkälaista jatkoa haet, minulla on viisumi avio, jos haen avio extensionia vuodeksi saat hakuvaiheessa kuukauden jatkoaikaa, jona aikana virkailija käy kotonasi, ja sitten saat maassaolo aikaa 11 kuukautta, jos haet eläkejatkoa, saat 12 k suoraan eikä ketään käy kotonasi. Mutta silloin pitää olla joko 65.000 bahtin nettona kuukausitulot, tai 800.000 bahtia tallennettuna kolmea kuukautta ennen thaipankkiin kun viisumi uusitaan, avio jatkossa 40.000 ja 400.000 bahtia, on tämä ollut kokoajan, voimassa.... minä olen käyttänyt kumpaakin kerran avioviisumia kun olin laittanut rahan liian myöhään tilille laskevat tarkkaan 90 vrk, mulla oli ollut tilillä 65 vrk... lisäksi avioon pitää napsia valokuvia, perheestäsi, ja asuin olosuhteistasi.. ja muutama todistus tessabanista, sekä vielä todistaja että asutte yhdessä puolisosi kanssa.
Kaveri taas udonissa kertoi että heillä eläkejatkoja tarkkaillaan, käymällä kotona, hua hinissä taas aviojatkoja.
Olennaista on siis et että millä viisumilla olet maassa, ja mitä jatkoja haet, eläkeviisumilla työnteko on ehdottomasti kielletty, avioviisumilla tilanne ei ole niin ehdoton, jos sinulla on puolisosi kanssa yhteisiä lapsia, sinun pitää olla yhteydessä immigratioineen erikseen, silloin on taas omat säännöt... yhdellä hollantilaisella olen nähnyt oleskeluluvan thaimaahan, se on hyvin harvinainen.
Vielä selvennykseksi viisumi anotaan thaimaan ulkouolelta lähetystöstä, ja jatkot kotipaikkasi immigrationista, 45 vrk ennenkuin maassaoloaika päättyy...
By Numball HHN 62v.
Mitä taas 2010 on kertonut on täyttä tuubaa, luulisi että kahden alaikäisen pennun isä tietää edes miten ja mitä jatkoja haetaan, ja mikå on viisumi ja mistä sen saa... uskomaton paskan puhuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu hieman immigrationista ja siitä millä viisumilla olet maassa, sekä minkälaista jatkoa haet, minulla on viisumi avio, jos haen avio extensionia vuodeksi saat hakuvaiheessa kuukauden jatkoaikaa, jona aikana virkailija käy kotonasi, ja sitten saat maassaolo aikaa 11 kuukautta, jos haet eläkejatkoa, saat 12 k suoraan eikä ketään käy kotonasi. Mutta silloin pitää olla joko 65.000 bahtin nettona kuukausitulot, tai 800.000 bahtia tallennettuna kolmea kuukautta ennen thaipankkiin kun viisumi uusitaan, avio jatkossa 40.000 ja 400.000 bahtia, on tämä ollut kokoajan, voimassa.... minä olen käyttänyt kumpaakin kerran avioviisumia kun olin laittanut rahan liian myöhään tilille laskevat tarkkaan 90 vrk, mulla oli ollut tilillä 65 vrk... lisäksi avioon pitää napsia valokuvia, perheestäsi, ja asuin olosuhteistasi.. ja muutama todistus tessabanista, sekä vielä todistaja että asutte yhdessä puolisosi kanssa.
Kaveri taas udonissa kertoi että heillä eläkejatkoja tarkkaillaan, käymällä kotona, hua hinissä taas aviojatkoja.
Olennaista on siis et että millä viisumilla olet maassa, ja mitä jatkoja haet, eläkeviisumilla työnteko on ehdottomasti kielletty, avioviisumilla tilanne ei ole niin ehdoton, jos sinulla on puolisosi kanssa yhteisiä lapsia, sinun pitää olla yhteydessä immigratioineen erikseen, silloin on taas omat säännöt... yhdellä hollantilaisella olen nähnyt oleskeluluvan thaimaahan, se on hyvin harvinainen.
Vielä selvennykseksi viisumi anotaan thaimaan ulkouolelta lähetystöstä, ja jatkot kotipaikkasi immigrationista, 45 vrk ennenkuin maassaoloaika päättyy...
By Numball HHN 62v.
Mitä taas 2010 on kertonut on täyttä tuubaa, luulisi että kahden alaikäisen pennun isä tietää edes miten ja mitä jatkoja haetaan, ja mikå on viisumi ja mistä sen saa... uskomaton paskan puhuja.Ja taas rakennusduunari jauhaa paskaa, hua hinissä on aurinkokennoja varsin paljon talojen katoilla, ja ihan syystä, täällä paistaa aurinko kunnolla, jopa tavaratalojen katoilla on paljon lisätty paljon kennoja... huu haa... pitääkin katsoa googlen mapsista sateliittikuvia ties vaikka osoitteesi löytyisi, sitten hauskuus alkaa mersut pihassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas rakennusduunari jauhaa paskaa, hua hinissä on aurinkokennoja varsin paljon talojen katoilla, ja ihan syystä, täällä paistaa aurinko kunnolla, jopa tavaratalojen katoilla on paljon lisätty paljon kennoja... huu haa... pitääkin katsoa googlen mapsista sateliittikuvia ties vaikka osoitteesi löytyisi, sitten hauskuus alkaa mersut pihassa.
Muuten huvittaa nuo juttusi muutenkin olen nyt asunut täällä melkein päivälleen 10 vuotta, eikä kukaan ole koskaan kysynyt pinkkikorttia mihinkään. toki maarekisteriin on merkitty rasitteeksi vuokrasopimus, kuten sinullakin asutko sinäkin reppana vuokralla, 55555
Kun haen jatkoa immistä, en tarvitse mitään muuta paperia kun pankin saldotodistus, että tilillä on se 800.000 bahtia talletusta ollut sen kolme kuukautta tilillä, tai sitten lähetystön laillistama eläketodistus 65.000 bahtin netto eläketulosta, en mitään muuta... mihin helvettiin sinä tarvitse niitä suuresti esittelemiäsi asiakirjoja, virkailijat jo tuntevat minut, nopein vuoden leima on tullut viidessä minuutissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten huvittaa nuo juttusi muutenkin olen nyt asunut täällä melkein päivälleen 10 vuotta, eikä kukaan ole koskaan kysynyt pinkkikorttia mihinkään. toki maarekisteriin on merkitty rasitteeksi vuokrasopimus, kuten sinullakin asutko sinäkin reppana vuokralla, 55555
Kun haen jatkoa immistä, en tarvitse mitään muuta paperia kun pankin saldotodistus, että tilillä on se 800.000 bahtia talletusta ollut sen kolme kuukautta tilillä, tai sitten lähetystön laillistama eläketodistus 65.000 bahtin netto eläketulosta, en mitään muuta... mihin helvettiin sinä tarvitse niitä suuresti esittelemiäsi asiakirjoja, virkailijat jo tuntevat minut, nopein vuoden leima on tullut viidessä minuutissa.Aiotko jatkaa tuota yksinpuhelua pitkäänkin? Oletko yksinäinen?
- Anonyymi
Kuka eläkeläinen jaksaa lähteä kotoaan pois, jonnekin kuuman auringon alle? Itse ainakin pidän kunnon talvesta ja pakkasista. Talvi saisi olla ikuinen, en kestä näitä kuumia kesiä, sateisia syksyjä ja mudalta haisevia keväitä. Talvi ja kunnon pakkanen on poikaa, parasta vanhoille reumaisille luille, jotka eivät kestä edes saunaakaan.
- Anonyymi
"Muuten huvittaa nuo juttusi muutenkin olen nyt asunut täällä melkein päivälleen 10 vuotta", totesi jälleen kerran Pasanen.
Koeta nyt jo jumalauta uskoa että ET OLE ASUNUT KYMMENTÄ VUOTTA!
Vaimosi lähti syyskuussa 2014 yksin Thaimaahan ja sinä painelit perässä loppuvuodesta. Tässä vaimosi fasekuvassa hän viettää läksiäisiään mustikkapiirakan parissa ja ystävänsä toivottavat hyvää matkaa, sinua ei näy missään tässä postauksessa. https://aijaa.com/wYlbHu
Sinulla tulee 9 vuotta täyteen tämän vuoden lopulla. Kerroit jo 2019 asuneesi kymmenen vuotta. Kuinka helvetin puupää tarvii olla että toistaa samaa valhettaan vaikka se korjataan joka kerta? - Anonyymi
Ei kuulu mulle mutta;
Miksi "Juhtapan"?
Sitten "Asikainen"?
Sitten "Pasanen"?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076