aivan Raamatun vastaisesti, voiko hänet keskeyttää.
Täällä on joitakin kirjoittajia, joiden jutut olen Raamatusta tarkistanut ja ne pitävät paikkansa, mutta siitä huolimatta räksytätte?
Miten on Vl saarnatilaisuuksissa, joka ja kun puhuja puhuu
32
807
Vastaukset
- Anonyymi
Tulis linnareissu.
- Anonyymi
se on aika suuri petos,tekemään rikosilmoitus,voidaan erottaa puhujan tehtävästä,riippuen petoksen suuruudesta onko rasismia viha puhetta,jos sanoo vain me, niin kuolemantuomio,plus ne ihmiset jotka siihen osallistuu,aika kova kakku,varmaan puhujalle kovin tuomio
- Anonyymi
Saatanalle laittaneet Jeesukseen uskovia kuulkaa tämä on heille myllynkiven paikka. Jeesuksen uskovia ei ole koskaan laitettu saatanalle vaan juutalaisia PILKKAAJAT kieltäjiä.
- Anonyymi
Onko päivämiehellä naisella varastettua / toisten omaisuutta? Vääryyksiä muita kohtaan vääriä syytöksiä muilta vietyä.
- Anonyymi
Hellareissa judeissa on paljon väärää tuomiota syytöksiä ILKEYTTÄ joka ei kuulu Jumala nimeen.
Anonyymi kirjoitti:
Hellareissa judeissa on paljon väärää tuomiota syytöksiä ILKEYTTÄ joka ei kuulu Jumala nimeen.
Kuinka monta juutalaista tunnet, sillä heitä ei juuri Suomessa ole, täällä on vain Jaakobia.
Joten haukkumisesi on täysin vailla pohjaa.
Puhuja pitää keskeyttää ja heittää niskaperseotteella ulos jo ennen kuin se avaa suunsa.
Jumalvalheen levittäminen on rikos.- Anonyymi
Varastettua ja avustuksia myynnissä kaikissa uskonnoissa.
- Anonyymi
maailman ihmisetkin on aika halventava ilmaus
- Anonyymi
Maailma lukee Raamatussa maailman himo lukee Raamatussa elämän korskeus ulkokultaisuus ahneus.
- Anonyymi
saatana on sellainen jos sitä lähtee kuuntelemaan aluksi se puhuu oikein sitten se alkaa valehtelemaan, sama puhujien kanssa, jos niitä ei kuuntele ne vihaaminen,uhkailu, synnistä puhuminen, sit vaan kaikki ylos rasistinen puhe , sehän yrittää kaikkensa esim se jolla on korva se kuulkoon,käyttää kaikenlaista jumalan sanaa hyväkseen, esim tunteisiin vetoava maanittelu,rakastakaa toinen toistanne,kyllä saatana keinot keksii
- Anonyymi
Ja kaikesta uhkailusta ja väkivallasta rikosilmoitus. Olkaa siihen valmiina. Poliisit vaan paikalle.
Kirjoitat, - rakastakaa toinen tosianne, ei ole kristityn puheita?
Sekö on kielletty, ettei tunteesta saa puhua, miksi Jeesus sitten puhuu siitä?
Joh. 13:34 Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne.
Tämähän on Jeesuksen antama käsky, joka täytti Lain.
Vahvistus Mark 12;31. Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.' Näitä suurempaa käskyä ei ole."
Asia on vahvistettu 23 kertaa Kirjassa, ja teillä se on pakanamaisesti kielletty.
Karta sellaisia lahkoja.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Joh. 13:34 Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne.
Vahvistus Mark 12;31. Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.' Näitä suurempaa käskyä ei ole."
Asia on vahvistettu 23 kertaa Kirjassa, ja teillä se on pakanamaisesti kielletty.
Karta sellaisia lahkoja.PILKKAAJAT ei pelastu eikä ne jotka on vahingoittanut Jeesuksen omia näin Ilmestyskirjassa.
- Anonyymi
Saatana TEKEYTYY VALON TUOJA VALKEUDEN ENKELIKSI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikesta uhkailusta ja väkivallasta rikosilmoitus. Olkaa siihen valmiina. Poliisit vaan paikalle.
Hellarivaparit jehovat muutkin uskonnot siionistit lestat varastaa toisten ihmisten henkilö kohtausta omaisuutta mikä ei heille kuulu kohtelevat sairaita heikkoja köyhiä huonosti varastavat köyhiltä syövät muiden ruokia jopa muiden kaapeista vievät ruuan laitto välineitä jopa myyntiin mitä varastivat vaatteita kelloja kasseja koiria verhoja tämä käytös on anti messisasta väärää Jeesusta vastustajan käytöstä.Eivät edes palauta varastettua.Miten Jumala katsoo varastettua tavaraa ruokaa vaatteita rahoja ja väärentämistä !
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Karta sellaisia lahkoja.Toisten rakastamiseen ei kuulu väärentäminen varastelu ilkeys pahuus kuten Jeesus itsekin sanoi rakkaus ei tee mitään pahaa. Älä siis tee toisille mitään pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten rakastamiseen ei kuulu väärentäminen varastelu ilkeys pahuus kuten Jeesus itsekin sanoi rakkaus ei tee mitään pahaa. Älä siis tee toisille mitään pahaa.
Varastetut huonekalut takit kellot ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Jehovat kieltää sekä ristin että pojan lopulta . YouTube passion of christ
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Karta sellaisia lahkoja.Rakkaus on hyviä tekoja täynnä se ei kerskaa eikä oikea käsi tiedä kun vasen antaa ystävällisiä lohdutuksen sanoja kärsivällisyyttä anteeksi antoa hyvyyttä etsii toisten parasta eikä omaansa on kestävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastetut huonekalut takit kellot ei ole rakkautta.
Hellari nainen rukoili ettei eräs toinen saa työpaikkaa vaan hän saa sen TÄMÄ EI OLE RAKKAUTTA eikä kristittyjen tyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellari nainen rukoili ettei eräs toinen saa työpaikkaa vaan hän saa sen TÄMÄ EI OLE RAKKAUTTA eikä kristittyjen tyyliä.
Mutta nyt me voimme rukoilla että kristityt ehtii ensin hakemaan työpaikkoja meidän turvallisuuden tähden sillä kristityt hoitaa asioita rauhallisesti siivoaa jälkensä eikä lyö toisia.
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on hyviä tekoja täynnä se ei kerskaa eikä oikea käsi tiedä kun vasen antaa ystävällisiä lohdutuksen sanoja kärsivällisyyttä anteeksi antoa hyvyyttä etsii toisten parasta eikä omaansa on kestävää.
Juuri näin, on täynnä Pyhiä tekoja, joka hallitsee ihmistä, mitä Hän tekee, myös molempia käsiä.
Se etsii myös omaa uskoa, enemmän ja enenemän Jeesuksessa.
Kerrotko mikä on parannus omasta mielestäsi?Anonyymi kirjoitti:
Hellarivaparit jehovat muutkin uskonnot siionistit lestat varastaa toisten ihmisten henkilö kohtausta omaisuutta mikä ei heille kuulu kohtelevat sairaita heikkoja köyhiä huonosti varastavat köyhiltä syövät muiden ruokia jopa muiden kaapeista vievät ruuan laitto välineitä jopa myyntiin mitä varastivat vaatteita kelloja kasseja koiria verhoja tämä käytös on anti messisasta väärää Jeesusta vastustajan käytöstä.Eivät edes palauta varastettua.Miten Jumala katsoo varastettua tavaraa ruokaa vaatteita rahoja ja väärentämistä !
Jumalako? Ei Hän katso muuhun kun Israeliin, Jeesuskella on kaikki valata.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Karta sellaisia lahkoja.Joo tilalla on mielisairautta,vihaa,kateutta,sairaita tunteita,mutta tervettä välittämistä ei ole, ja maailman ihmiset ovat vielä mielisairaampia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toimintaohje - poliisit vain paikalle - olisi pitänyt antaa jo vuosikymmeniä sitten. Totuus on, että hoitajat tuhosivat liian monta ainutlastuista ja arvokasta elämää ja yksikin niistä on liikaa. Seksuaalista ahdistelua, kiusaamista, henkistä ja hengellistä väkivaltaa. Jokainen hoitaja/puhuja, joka ei ole korjannut tekojaan tai vaikka olisi korjannutkin, jos on hautonut vääryyksiä kymmeniä vuosia korjaamatta jälkiään pitää erottaa puhujan tehtävästä välittömästi.
Anonyymi kirjoitti:
Joo tilalla on mielisairautta,vihaa,kateutta,sairaita tunteita,mutta tervettä välittämistä ei ole, ja maailman ihmiset ovat vielä mielisairaampia
Oletko katkera???
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Juuri näin, on täynnä Pyhiä tekoja, joka hallitsee ihmistä, mitä Hän tekee, myös molempia käsiä.
Se etsii myös omaa uskoa, enemmän ja enenemän Jeesuksessa.
Kerrotko mikä on parannus omasta mielestäsi?Sinulla tuo homma on mennyt överiksi, jeesusteluksi, pahalla sydämellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toimintaohje - poliisit vain paikalle - olisi pitänyt antaa jo vuosikymmeniä sitten. Totuus on, että hoitajat tuhosivat liian monta ainutlastuista ja arvokasta elämää ja yksikin niistä on liikaa. Seksuaalista ahdistelua, kiusaamista, henkistä ja hengellistä väkivaltaa. Jokainen hoitaja/puhuja, joka ei ole korjannut tekojaan tai vaikka olisi korjannutkin, jos on hautonut vääryyksiä kymmeniä vuosia korjaamatta jälkiään pitää erottaa puhujan tehtävästä välittömästi.
Nimet Päivämieheen.
- Anonyymi
Epäkohteliasta keskeyttää ja oppiriitojen käsittely huutamalla ei toimi. Kun toteat ettei seurakunnassa opetettu vastaa sitä minkä tiedät ja voit tarkistaa todeksi niin äänestä jaloillasi eli jätä jatkossa osallistumatta tuollaiseen toimintaan. Olet kohtelias mutta et osallistu harhaopin levittämiseen.
- Anonyymi
Kaikilta jumalan sanan väärentäjiltä nirri pois.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086