Huijaussivusto ulkomailta. Älkää vaan tilatko ja maksako mitään. Ei ole tavaroita olemassa. Useita feikki profiileja facebookissa itse tällä ranskalaisella yrittäjällä..
www.sparepartsforsale.org
6
262
Vastaukset
- Anonyymi
https://sparepartsforsale.org/ This whole online store is a scam. You will lose your money. The item does not exist
- Anonyymi
Taitaa mainitun firman mainos olla justiin tässä. Myydään suomessa ja tavara on ulkomailla ja pitää tullata ja maksaa tullimaksu. Muutenkaan sivut ei toimi että voisi tullata. Joten olet oikeassa. Periaatteessa huijaus, mutta ei voi syytettäkään nostaa.
- Anonyymi
Tuo verkkokauppa on huijaus t. 430euroa menetin sinne. Lydia pankissa ja revolutissa heillä tili. Rikosilmoitus tehty. Ja ranskassa tuo "firma" vaikuttaa. Sieltä ei tule tulleja kun on EU alueella.
- Anonyymi
This online store is a scam! You lose the money and get no goods.
- Anonyymi
Feikki verkkokauppa. Älkää hyvät ihmiset vaan menkö laittaan rahoja tonne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854