Ikävöinkään sinua😢
-söpöläisesi-
Oi Jari kuinka
80
999
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, mutta koita jaksaa.
- Anonyymi
Voimia aloittajalle👍🙂
T: eräs J. - Anonyymi
Kuin minä myös sinua...
https://m.youtube.com/watch?v=kgT1fjH6bI8&pp=ygUEamFyaQ== - Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa.
-Jari- Anonyymi
Jari odottaa sillan päällä.
- Anonyymi
Ja varpaan piestäkö sinä luulet olevas jotenkin hyvä koitappa siirtyä äitees helmoihi vie kasvamaan noin kymmeneksi vuodeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän sillan kyllä mie tietäikseni istun veskis paskalla kohta syödä ja päikkäreille si
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin on ja saraksella on vain vuo
- Anonyymi
Jarin nainen on pilvipölyä.
- Anonyymi
Mitä häh?
- Anonyymi
Juna meni raiteilta ja puuhun pahki
- Anonyymi
Kumpi meni rikki juna vai puu oliko juna lasikuitua jos hajusi
- Anonyymi
Suomessa junat kulkee ajallaan, aika karmeaa asia kun miettii historiaa
- Anonyymi
Miksi pitää etunimeä käyttää? Ei voi ymmärtää...
- Anonyymi
Joku haluaa ärsyttää Jaria, oisko vaimo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Ei kovin fiksu vaimo kylläkään.
- Anonyymi
Miksei?
- Anonyymi
Varmaankin siksi, kun ihmisiä yksilöidään nimeämällä.
- Anonyymi
Meet peral käymää ni eiköhän se siu perssilimää käytä mieluimmi mu onnea teil juna leikkeihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ol miul onneks vaimoa ni ei ainakaan semmottin yritä ärsyttää ehkä hää jonkun jarin saa ärsyyntymään mä olen saanu monen ärsyyntyyn ja jopa suuttuun ennen kun on muhun ejes mitenskäi vaikuttan toisen pään aukominen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Ei kovin fiksu vaimo kylläkään.
Sulla vai uskallatko vaimolles tuota sanoa
- Anonyymi
Miksi pitää olettaa että kukaan muu kuin provoileva mies tekisi näin tai miksi pitää olettaa että tunnistaa aloittajan tai että aloittajan tekstistä voi ns tunnistaa ketään tai itseään, ei voi ymmärtää…tosiasia on, että taivastelu on hyvinkin läpinäkyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaava mies, eli aloittaja oli tikkana tarjoamassa ”loogisinta” vaihtoehtoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin siksi, kun ihmisiä yksilöidään nimeämällä.
Etu vai sukunimellä?
- Anonyymi
Miksi et tee asialle jotain?
- Anonyymi
Ei varattua voi lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi? Kaipa jokainen sitten itse päättää, miten lähestymiseen suhtautuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos varattu haluu pysyy suhtees, nii kyl se pysyy, vaik joku olis kiinnostunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarit ovat vapaita kuin merituuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, vaikka tilanne saattaa muuttua, jos oikea nainen osuu kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko jarista tuulimylly,joka pelastaa
Suomen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko tapoihisi useinkin rikkoa lapsilta perheitä sun kaltaset pitäs hirttää olemattomidta munista kattoon onneksi ne naiset on samankaltaisia kun sinä jotka sun kaltasen mukaan lähtee mu sääliksi käy sellaisen äidin lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin mieluiten vappaa kui taivaanlintu mu ikäväkseni se ei ole mahdollista kun ei tuo lentäminen onnistu samalla tavoin kui linnulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon on hyvin pieni mahdollisuus kun näjes pitäs voida jotenkin tutustua toinen toiseen voidakseen tietää onko toinen sellainen jonka kanssa haluaisi loppuelämänsä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko jarista tuulimylly,joka pelastaa
Suomen.Se voi olla jo kenelle tahansa mahdoton tehtävä mu mielenkiinnolla orotan ja kahtelen kui meitin kansanedustajat yrittää vie räpiköidä vaikka ei näy kui vähä päälakea enään sieltä paskan seasta mihin ovat itse itsensä omatoimisesti osanneet niin kauniisti haudata
- Anonyymi
MII sinua ikävä aina
- Anonyymi
MII sinua kaipaa P
- Anonyymi
En käytä etunimeä mut tuota MII jonka vain hän tuntee
- Anonyymi
Näytät olevan onnellisesti naimisissa, kun perhe vaan kasvaa.
- Anonyymi
En ole naimisissa, eikä ole enää huollettavaakaan.
- Anonyymi
Se on hienoa jot siula perhe kasvaa vielä kun muistat että lapsista on vastuussa siihen asti kunnes tämä/nämä täyttää kahdeksantoista
- Anonyymi
Kuka oikeasti kutsuu itseään söpöläiseksi?!
- Anonyymi
Ööö- vaikkapa söpö nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö- vaikkapa söpö nainen?
Itserakas ääliö toisin sanoen
- Anonyymi
Sevoi olla hellittekynimi, tunniste. Minuakin hän kutsui söpöksi ja Jumalattareksi - aika ristiriitaista tiedän💋. - Niin sivusta tämä
- Anonyymi
Joku joka tykkää että mies johon hän ihastunut kutsuu häntä söpöläiseksi mikä ihme se ny si taas on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sinä vai kun noi hyvi kert tierät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sevoi olla hellittekynimi, tunniste. Minuakin hän kutsui söpöksi ja Jumalattareksi - aika ristiriitaista tiedän💋. - Niin sivusta tämä
Luultavammin teillä ei ole kyseessä samainen mies mu on se hyvä jollekin tietää jot sä mahtanet ol omistushaluinen meinasikko että voisit omistaa muailman kaikki jari nimiset miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä mies aikamoinen simasuu naista esittäen ja toiseksi tämän illan jumalatar on huomisen baccarus ainakin täällä hiekkalaatikolla eli palstalla sinun kronologian mukaan. Trollaa ihmeessä siitä mistä draamankipeä yleisö diggaa☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kaikki söpöt naisetko on, entä jos ei tiedosta omaa pörröisyyttään- onko silloinkin?
- Anonyymi
Noniin mikäs täällä hätänä?
- Anonyymi
Ei kai täällä mitään hätää ole sul saattasi ol hätä housusa kun noi kyselet
- Anonyymi
Onko jo aika?
- Anonyymi
Minkä aika?
- Anonyymi
Minkä aika syönnin jälkei on nukkumaan menon aika muu on si kai ihan susta ittestäs kiinni mihin sä olet aikaasi varannu käytettäväksi mä olen ainakin parhaan osaamiseni mukaan yrittäny kuluttaa sitä siinä sivussa aina vähän jotain pientä samal askarrellu ni on toisinaan aikakin menny vähä nopiammin kun ei kerkiä sitä kelloa vahdata
- Anonyymi
Ei ole kuule vieläkään. Sivusta
- Anonyymi
Jaria ikävä
Sivusta 😘- Anonyymi
Jaria ikävä
Edestä😘 - Anonyymi
Jaria ikävä
Takaa😘 - Anonyymi
Jaria ikävä
Alta😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaria ikävä
Alta😘Kyl maar mä mieluiten kahtelisin naista piälläni ku allani tosin lähetyssaarnaajassa voi olla paljon läheisimmissä tunnelmissa kun niin jot nainen ratsastaa mu siinä voi si taas tehdä kaikkea muuta pientä kivvaa jot nainen nauttis mahdollisesti enämpi
- Anonyymi
Jarit tulee illan tähdenlennossa ja tarjoaa
sinulle salmiakkia.
- Anonyymi
Kohta ne tappelee kun on mustiksia
- Anonyymi
Ja ketähän se si taas hyöduttäs mu tapelkoon jos kerta tapella tykkäävät itse en viihtis ainkaan edes vaivautua tappeleen toisesta kai tuo ny ois heille helpompaa kysyä haluaako kyseinen jari heitistä edes kumpaakaan vaik saiskin
- Anonyymi
Raa raa rapsutin rakastaa ja rapsuttaa sitten kansaa hypnotisoi
- Anonyymi
Ja mikähän se mahtanee ol
- Anonyymi
Ei kannata reakoida näihin
- Anonyymi
Reakoida miten ei kirjoittelu ymmärtääkseni ole edes reakointia kirjoitustyyli/sävy saatta si taas kertoa jotain siittä jot menikö kyseinen kirjotus ihonalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reakoida miten ei kirjoittelu ymmärtääkseni ole edes reakointia kirjoitustyyli/sävy saatta si taas kertoa jotain siittä jot menikö kyseinen kirjotus ihonalle
Miksi tätä ketjua ylläpitävä mies koet, että yksi nimi ja muutama sana menisi ihon alle, eli onks tääl ihan lumihiutaleita?
- Anonyymi
Ketähän jaria mahtanet ikävöidä meitä kun on kymmeniätuhansia vähintäänkin koska nimi jo tätänykyä löytyy nimipäivä kalenterista ja itse olen nähnynnä moniakin söpöjä naisia mu se ei taasen ole se miksi usein heitä mietin jälkeenpäinkin söpöys on ehkä ollu se miksi olen enstee kiinnittäny huomion kyseiseen naiseen mu jotain muuta kiinnostaavaa on että jälkeenpäin mietin vie
- Anonyymi
Missäpäin Suomea söpöläinen vaikuttaa?
- Anonyymi
Oletko kutsunut söpöläiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietääkseni ääneen ainakaan yleisimmin suloiseksi tai kauniiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varmasti silläkin kutsunut.
- Anonyymi
Käy sinne jonon jatkoksi. Sinunkin vuorosi on joskus.
-Jari - Anonyymi
Vai että Jarin tai ylipäätään J kirjaimen on trollaava mies svengaavaksi todennut
- Anonyymi
Pitäisikö härkkiä tarinallisuutta siltsuilun suuntaan vai mitä tässä keksisi🤔
- Anonyymi
Jarin aurinko meni pilveen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171