Oi Jari kuinka

Anonyymi-ap

Ikävöinkään sinua😢
-söpöläisesi-

80

999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän, mutta koita jaksaa.

• Anonyymi

Voimia aloittajalle👍🙂
      T: eräs J.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvää kannattaa odottaa.
      -Jari

• Anonyymi

Jari odottaa sillan päällä.

• Anonyymi

Ja varpaan piestäkö sinä luulet olevas jotenkin hyvä koitappa siirtyä äitees helmoihi vie kasvamaan noin kymmeneksi vuodeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän sillan kyllä mie tietäikseni istun veskis paskalla kohta syödä ja päikkäreille si

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näin on ja saraksella on vain vuo

• Anonyymi

Jarin nainen on pilvipölyä.

• Anonyymi

Mitä häh?

• Anonyymi

Juna meni raiteilta ja puuhun pahki

• Anonyymi

Kumpi meni rikki juna vai puu oliko juna lasikuitua jos hajusi

• Anonyymi

Suomessa junat kulkee ajallaan, aika karmeaa asia kun miettii historiaa

• Anonyymi

Miksi pitää etunimeä käyttää? Ei voi ymmärtää...

• Anonyymi

Joku haluaa ärsyttää Jaria, oisko vaimo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan. Ei kovin fiksu vaimo kylläkään.

• Anonyymi

Miksei?

• Anonyymi

Varmaankin siksi, kun ihmisiä yksilöidään nimeämällä.

• Anonyymi

Meet peral käymää ni eiköhän se siu perssilimää käytä mieluimmi mu onnea teil juna leikkeihi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ol miul onneks vaimoa ni ei ainakaan semmottin yritä ärsyttää ehkä hää jonkun jarin saa ärsyyntymään mä olen saanu monen ärsyyntyyn ja jopa suuttuun ennen kun on muhun ejes mitenskäi vaikuttan toisen pään aukominen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan. Ei kovin fiksu vaimo kylläkään.

Sulla vai uskallatko vaimolles tuota sanoa

• Anonyymi

Miksi pitää olettaa että kukaan muu kuin provoileva mies tekisi näin tai miksi pitää olettaa että tunnistaa aloittajan tai että aloittajan tekstistä voi ns tunnistaa ketään tai itseään, ei voi ymmärtää…tosiasia on, että taivastelu on hyvinkin läpinäkyvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaava mies, eli aloittaja oli tikkana tarjoamassa ”loogisinta” vaihtoehtoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin siksi, kun ihmisiä yksilöidään nimeämällä.

Etu vai sukunimellä?

• Anonyymi

Miksi et tee asialle jotain?

• Anonyymi

Ei varattua voi lähestyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei voi? Kaipa jokainen sitten itse päättää, miten lähestymiseen suhtautuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos varattu haluu pysyy suhtees, nii kyl se pysyy, vaik joku olis kiinnostunu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jarit ovat vapaita kuin merituuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, vaikka tilanne saattaa muuttua, jos oikea nainen osuu kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko jarista tuulimylly,joka pelastaa
        Suomen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluuko tapoihisi useinkin rikkoa lapsilta perheitä sun kaltaset pitäs hirttää olemattomidta munista kattoon onneksi ne naiset on samankaltaisia kun sinä jotka sun kaltasen mukaan lähtee mu sääliksi käy sellaisen äidin lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olisin mieluiten vappaa kui taivaanlintu mu ikäväkseni se ei ole mahdollista kun ei tuo lentäminen onnistu samalla tavoin kui linnulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon on hyvin pieni mahdollisuus kun näjes pitäs voida jotenkin tutustua toinen toiseen voidakseen tietää onko toinen sellainen jonka kanssa haluaisi loppuelämänsä olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko jarista tuulimylly,joka pelastaa
        Suomen.

Se voi olla jo kenelle tahansa mahdoton tehtävä mu mielenkiinnolla orotan ja kahtelen kui meitin kansanedustajat yrittää vie räpiköidä vaikka ei näy kui vähä päälakea enään sieltä paskan seasta mihin ovat itse itsensä omatoimisesti osanneet niin kauniisti haudata

• Anonyymi

MII sinua ikävä aina

• Anonyymi

MII sinua kaipaa P

• Anonyymi

En käytä etunimeä mut tuota MII jonka vain hän tuntee

• Anonyymi

Näytät olevan onnellisesti naimisissa, kun perhe vaan kasvaa.

• Anonyymi

En ole naimisissa, eikä ole enää huollettavaakaan.

• Anonyymi

Se on hienoa jot siula perhe kasvaa vielä kun muistat että lapsista on vastuussa siihen asti kunnes tämä/nämä täyttää kahdeksantoista

• Anonyymi

Kuka oikeasti kutsuu itseään söpöläiseksi?!

• Anonyymi

Ööö- vaikkapa söpö nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö- vaikkapa söpö nainen?

Itserakas ääliö toisin sanoen

• Anonyymi

Sevoi olla hellittekynimi, tunniste. Minuakin hän kutsui söpöksi ja Jumalattareksi - aika ristiriitaista tiedän💋. - Niin sivusta tämä

• Anonyymi

Joku joka tykkää että mies johon hän ihastunut kutsuu häntä söpöläiseksi mikä ihme se ny si taas on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin sinä vai kun noi hyvi kert tierät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sevoi olla hellittekynimi, tunniste. Minuakin hän kutsui söpöksi ja Jumalattareksi - aika ristiriitaista tiedän💋. - Niin sivusta tämä

Luultavammin teillä ei ole kyseessä samainen mies mu on se hyvä jollekin tietää jot sä mahtanet ol omistushaluinen meinasikko että voisit omistaa muailman kaikki jari nimiset miehet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä mies aikamoinen simasuu naista esittäen ja toiseksi tämän illan jumalatar on huomisen baccarus ainakin täällä hiekkalaatikolla eli palstalla sinun kronologian mukaan. Trollaa ihmeessä siitä mistä draamankipeä yleisö diggaa☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kaikki söpöt naisetko on, entä jos ei tiedosta omaa pörröisyyttään- onko silloinkin?

• Anonyymi

Noniin mikäs täällä hätänä?

• Anonyymi

Ei kai täällä mitään hätää ole sul saattasi ol hätä housusa kun noi kyselet

• Anonyymi

Onko jo aika?

• Anonyymi

Minkä aika?

• Anonyymi

Minkä aika syönnin jälkei on nukkumaan menon aika muu on si kai ihan susta ittestäs kiinni mihin sä olet aikaasi varannu käytettäväksi mä olen ainakin parhaan osaamiseni mukaan yrittäny kuluttaa sitä siinä sivussa aina vähän jotain pientä samal askarrellu ni on toisinaan aikakin menny vähä nopiammin kun ei kerkiä sitä kelloa vahdata

• Anonyymi

Ei ole kuule vieläkään. Sivusta

• Anonyymi

Jaria ikävä
      Sivusta 😘

• Anonyymi

Jaria ikävä
        Edestä😘

• Anonyymi

Jaria ikävä
        Takaa😘

• Anonyymi

Jaria ikävä
        Alta😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaria ikävä
        Alta😘

Kyl maar mä mieluiten kahtelisin naista piälläni ku allani tosin lähetyssaarnaajassa voi olla paljon läheisimmissä tunnelmissa kun niin jot nainen ratsastaa mu siinä voi si taas tehdä kaikkea muuta pientä kivvaa jot nainen nauttis mahdollisesti enämpi

• Anonyymi

Jarit tulee illan tähdenlennossa ja tarjoaa
        sinulle salmiakkia.

• Anonyymi

Kohta ne tappelee kun on mustiksia

• Anonyymi

Ja ketähän se si taas hyöduttäs mu tapelkoon jos kerta tapella tykkäävät itse en viihtis ainkaan edes vaivautua tappeleen toisesta kai tuo ny ois heille helpompaa kysyä haluaako kyseinen jari heitistä edes kumpaakaan vaik saiskin

• Anonyymi

Raa raa rapsutin rakastaa ja rapsuttaa sitten kansaa hypnotisoi

• Anonyymi

Ja mikähän se mahtanee ol

• Anonyymi

Ei kannata reakoida näihin

• Anonyymi

Reakoida miten ei kirjoittelu ymmärtääkseni ole edes reakointia kirjoitustyyli/sävy saatta si taas kertoa jotain siittä jot menikö kyseinen kirjotus ihonalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reakoida miten ei kirjoittelu ymmärtääkseni ole edes reakointia kirjoitustyyli/sävy saatta si taas kertoa jotain siittä jot menikö kyseinen kirjotus ihonalle

Miksi tätä ketjua ylläpitävä mies koet, että yksi nimi ja muutama sana menisi ihon alle, eli onks tääl ihan lumihiutaleita?

• Anonyymi

Ketähän jaria mahtanet ikävöidä meitä kun on kymmeniätuhansia vähintäänkin koska nimi jo tätänykyä löytyy nimipäivä kalenterista ja itse olen nähnynnä moniakin söpöjä naisia mu se ei taasen ole se miksi usein heitä mietin jälkeenpäinkin söpöys on ehkä ollu se miksi olen enstee kiinnittäny huomion kyseiseen naiseen mu jotain muuta kiinnostaavaa on että jälkeenpäin mietin vie

• Anonyymi

Missäpäin Suomea söpöläinen vaikuttaa?

• Anonyymi

Oletko kutsunut söpöläiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietääkseni ääneen ainakaan yleisimmin suloiseksi tai kauniiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varmasti silläkin kutsunut.

• Anonyymi

Käy sinne jonon jatkoksi. Sinunkin vuorosi on joskus.
      -Jari

• Anonyymi

Vai että Jarin tai ylipäätään J kirjaimen on trollaava mies svengaavaksi todennut

• Anonyymi

Pitäisikö härkkiä tarinallisuutta siltsuilun suuntaan vai mitä tässä keksisi🤔

• Anonyymi

Jarin aurinko meni pilveen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2592
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      63
      2478
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2300
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1559
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1552
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1452
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1250
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1206
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe