helvettiä ei ole olemassa

Anonyymi-ap

kaikki pääsee taivaaseen,se on kirkon keksintö

33

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki pääsee taivaalle, hiilidioksidina. Se on sellaista se iankaikkinen hiilen kiertokulku.

• Anonyymi

Sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän syntejään ! Myllynkivi kaulassa vain ne jotka erottaa Jeesuksesta

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18020752h

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Mistä olet lukenut että taivas on olemassa, ja kaikki menee sinne?

Lue Raamattua, niin tiedät mihin uskot!

Raamatun mukaan on tapahtuma, nimeltä kadotus (Mal.4, Ilm.20/9)

Samoin Raamattu kertoo Uudesta taivaasta ja maasta. Lue vaikka Ilm.20-22 luvut.

• Anonyymi

Sodoman loppu paikka Ilmestyskirja luku 11 : 8. Ja kuka menee helvettiin PILKKAAJAT ja Ilmestyskirjassa luku 20

• Anonyymi

Malakia on ajalta ennen Jeesuksen syntymää .

• Anonyymi kirjoitti:

Sodoman loppu paikka Ilmestyskirja luku 11 : 8. Ja kuka menee helvettiin PILKKAAJAT ja Ilmestyskirjassa luku 20

Ei Ilmestys puhu mitään Taivaaseen muuttamisesta, Jumalan valtakunta kuitenkin tehdään siellä, Jumalan toimesta ja laskeutuu Jerusalemiin, Uutena Jerusalemina, koska kaikki tehdään uudeksi.

Mitatkin on 2306 metriä kanttiinsa pyramidina, muu maa on tuhottu ka siellä on ON VAIN JEESUKSEN OMAT!

Kukaan ei mene taivaaseen, koska Kolmiyhteyskin tulee alas.

1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Näin asia Jeesuksessa.

• Anonyymi

Ilmestyskirja. Luku 20 kohta 10

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malakia on ajalta ennen Jeesuksen syntymää .

Ajalta ennen Jeesusta tuli kaupunkeihin tuhot tuli rutto tuli niiniven tuho tulta tulikiveä Sodoman alueelle Palestiinaan tuli mustia kiviä ja osa tulvia osin maanjäristyksiä ja Jeesuksen tullessa on maanjäristykset.youtube la Palma / esimerkkinä tulikivestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajalta ennen Jeesusta tuli kaupunkeihin tuhot tuli rutto tuli niiniven tuho tulta tulikiveä Sodoman alueelle Palestiinaan tuli mustia kiviä ja osa tulvia osin maanjäristyksiä ja Jeesuksen tullessa on maanjäristykset.youtube la Palma / esimerkkinä tulikivestä.

Babylon on edelleen siellä Arabiassa eufratilla.

• Ei ole vielä, mutta varaus on Jeesuksen mukaan ilmoitettu;

Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen

Kannattaa miettiä tätä, koskeeko se sinua?

Sitten taas, Taivaaseen menosta, johon Vl,t siunaavat vainajan MUKA MENEE, on täyttä puppua ja panettelua.

Kertoo kuinka kaukana Vl on Kirstukseen opista? Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa

Että silleen.

• Anonyymi

Kuollessaan ihminen nousee taivaankunniaan niinkuin jumalan poika. Nyt saarnataan vain omille ja sit tulee loppu. Maailmanloppu tulee huomenna. Sain sen tiedon kun kävin taivaassa. Jumala kerto sen mulle ja joka ei sitä usko elää synnissä eikä oo mahdoillisuutta pelastua. Kun jeesus tulee toisen kerran se tulee yksisarvisen selässä. Saapuu turun torille huomenna iltapäivällä. Kaikki torilla olevat pelastuu. Muut hukutetaan. Niinku noan aikana. Sateenkaari otetaan pois ja taivas aukeaa ja häät alkavat. Se joka yrittää paeta veneellä tulee merestä ankerias ja käräyttää ne. Sitten meren pohjata otetaan tulppa pois ja mennään rappusia alas maan alle josta juna kuljettaa toiselle planeetalle. Maa on helvetti ja tänne jäävät kärsivät ikankaikkisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuollessaan ihminen nousee taivaankunniaan niinkuin jumalan poika. Nyt saarnataan vain omille ja sit tulee loppu. Maailmanloppu tulee huomenna. Sain sen tiedon kun kävin taivaassa. Jumala kerto sen mulle ja joka ei sitä usko elää synnissä eikä oo mahdoillisuutta pelastua. Kun jeesus tulee toisen kerran se tulee yksisarvisen selässä. Saapuu turun torille huomenna iltapäivällä. Kaikki torilla olevat pelastuu. Muut hukutetaan. Niinku noan aikana. Sateenkaari otetaan pois ja taivas aukeaa ja häät alkavat. Se joka yrittää paeta veneellä tulee merestä ankerias ja käräyttää ne. Sitten meren pohjata otetaan tulppa pois ja mennään rappusia alas maan alle josta juna kuljettaa toiselle planeetalle. Maa on helvetti ja tänne jäävät kärsivät ikankaikkisesti.

Laita edes yksi todiste, äläkä mainostele VL valheita.
        Jeesus nousi, ja ihmiset sen näkivät, ja ollessani hautajaisissa, jossa pappi höpöttää Taivaaseen menosta typerästi ja itse heittelee lusikalla hiekkaa päälle; - siellä on ja pyssy tyyliin, vaikka oli juuri sanonut Hänen nousemisetkaan Taivaaseen.

Sopii juuri ja juuri kahdeksaan vuotisten leikkeihin.

Helvettikään ei ole maassa, lue, - Rikas mies ja Lasarus, siinä Lasarus on maassa, ja Rikan miehen (ilmeisesti kattomyyjä) on lähiavaruudessa, että saattoivat kommunikoida keskenään.

Jumalan valtakunta tulee Uuteen Jerusalemiin, josta voit itse lukea Raamatusta, Ilm 21;1-6, muu maa on palanut, ja kaikki, isä, Poika ja Pyhä henki ovat tulle Jerusalemiin.

• Anonyymi

Uskovaiset luo helvetin maan päälle.

• Kuka mielestäsi on uskovainen, Raamattuhan mainitsee siitä vain kerran.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kuka mielestäsi on uskovainen, Raamattuhan mainitsee siitä vain kerran.

Kyllä nykyuskonkäsitys on mielenharhaa. Tuomas näki muttei uskonut, jeesus sanoi älä ole epäuskoinen vaan uskovainen. Uskovainen uskoo mitä näkee. Epäuskoinen ei usko mitä näkee vaan sillä on harhakuvitelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nykyuskonkäsitys on mielenharhaa. Tuomas näki muttei uskonut, jeesus sanoi älä ole epäuskoinen vaan uskovainen. Uskovainen uskoo mitä näkee. Epäuskoinen ei usko mitä näkee vaan sillä on harhakuvitelmia.

Usko jumalan henkeen. Mut jos ei ole ni on epäuskoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uskovainen'' näkee mm evoluution mutta ei vaan kykene uskomaan tosiasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uskovainen'' näkee mm evoluution mutta ei vaan kykene uskomaan tosiasioita.

Niinpä. Kun ei ole henkeä ei oo uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jeesuksen ruumis nousi ylos sit nousee kaikkien muittenkin ruumis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jeesuksen ruumis nousi ylos sit nousee kaikkien muittenkin ruumis.

Tuomaasta puhutaan myös juudaana,jos juudas tappo ittensä miten se voi olla paikalla 12 toista,johanneksen evamkeliumi kusee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomaasta puhutaan myös juudaana,jos juudas tappo ittensä miten se voi olla paikalla 12 toista,johanneksen evamkeliumi kusee

Toisin sanoen raamattu ei tunne sanaa uskovainen. Mutta tuntee sanan uskossa. Uskovainen on harhainen,uskossa uskoo faktoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Väärä vastaus.

Mielenrauhasta Raamattu ei mainitse mitään, vaikka se on hyvä asia?

Taas Tuomaksen juttu on eri, ja ei sinulla ei ole mitään mahdollisuutta vastata, ilman Raamatun tuntemusta, joten olet sekulaari.

Sinun pitää tajuta se, että vain lääkärille selitellään.

Kirjoitat; uskovainen uskoo kun näkee?
        Nyt alan sinua ymmärtämään, sillä et ole koskaan nähnyt Jumalaa, etkä Jeesusta, Hengestä puhumattakaan? Joten et ole kristitty,

Mitä mieltä tästä; Mark. 4:40 Jeesus sanoi heille: "Miksi te noin pelkäätte? Eikö teillä vieläkään ole uskoa?"

He jopa näkivät, mutta eivät uskoneet? Sama varmaan on tilanne sinullakin.

Todellisuus suureta uskosta on tämä; Joh3: 16 sanoo asian näin: ”Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.”

Näkemisellä ei pelastu kukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Usko jumalan henkeen. Mut jos ei ole ni on epäuskoinen.

Kristinusko on usko Jeesukseen luvattuna Messiaana.

Saatanakin uskoo Jumalaan, kuten te, mutta vain Jeesuskella on pelastuksen avain.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kun ei ole henkeä ei oo uskoa.

Missä se sanotaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Laita kohta näkyviin.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisin sanoen raamattu ei tunne sanaa uskovainen. Mutta tuntee sanan uskossa. Uskovainen on harhainen,uskossa uskoo faktoihin.

Fakta on tiedettä, usko on etsiä Jeesus ja lähteä seuraamaan Häntä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kristinusko on usko Jeesukseen luvattuna Messiaana.

Saatanakin uskoo Jumalaan, kuten te, mutta vain Jeesuskella on pelastuksen avain.

Eipä ole kuin uskoa syntien sovittjana omat synnit anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole kuin uskoa syntien sovittjana omat synnit anteeksi.

En ihminen ole sovittaja, se on Kristus,

Siinä ei lakeijoja tarvita välillä, eikä ennen väliä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Raamattu on Lähi-idän paimentolaisheimon "kaikkivaltiaasta" mielikuvitusolennosta kertova tarinoiden kokoelma, johon jotkut uskovat ja jotkut teeskentelevät uskovansa vielä tänäänkin, vuonna 2023. Tulkaa jo lopultakin järkiinne ja heittäkää moiset höpsöttelyt mielestänne, te hurskaiksi itsenne olettavat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Helvettiä ei saa kieltää, eikä laimentaa sitä joksikin kaljoittelu ja makkaran paisto paikaksi. Helvetti on maailmankaikkeuden pahin paikka. Siellä ei ole mitään Jumalasta, siellä olijoiden elämänsä aikana valitun oppinsa mukaisesti. Heillä ei ole mitään täältä, sillä kaikki maallinen on Jumalan lahjaa, joka on liian arvokasta helvettiin. Jumalan valkeus myös puuttuu. Kun ateisti/epäjumalan palvoja astuu tuohon pimeään aukkoon ja kuulee hän kauheaa kiroilua ja itkua ympäriltään, kun hirveä katumus kalvaa kuin mato ja polttaa kuin tuli heidän mieltään. Miksi en totellut Jumalaa, vaikka se olisi ollut niin helppoa ja järkevää. En pysty sanomaan muuta kuin mitä Raamattuun on kirjattu. Mutta koen, että jokin Pyhä voima sanoo,, että Jumala tuhoaa kertakaikkiaan pahuuden, joka on irrallinen ihmisen mielessä, saatanan demonien kaltainen. Mutta nostaako Jumala aikanaan, nuo kadotukse lapset kunniaan. Vain Jumala sen tietää. Mutta kiitetään Jumalaamme myös helvetistä , joka on pahuudelle oikeudenmukainen rangaistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2271
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2147
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      225
      1492
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1406
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1096
    Aihe