Mä oon kilpailuttanut nyt oman pankkini (OP) 10 000 euron remonttilainaa varten. Sain aivan luokattoman huonon tarjouksen, jossa korko huiteli melkein 12 prosentissa. Kokeilin https://www.luottoluotto.fi/ missä oli sellainen kun kattokorko, niin siis sain samoilla tiedoilla kuin mitä annoin omalle pankille (jolla on myös mun firman tiedot jne, että näkevät että on maksukykyä kyllä jne) niin viisi tarjousta eri rahotusyhtiöiltä ja näistä kolmessa korko jäi alle 10, siis todellinen vuosikorko ja kahdessa alle ton pankin tarjouksen. Tää avas omat silmät kyllä sille että ei noi ulkomaiset rahoitusyhtiöt ole sellaista kuraa enää tänä päivänä kun mikä niiden maine. Aion uskaltaa tarttua yhteen noista saamistani lainoista ja pankki voi heittää omalla tarjouksellaan vesilintua. Onko muilla näistä kokemuksia vastaavia ja jos niin millon ootte hakenu lainoja, ajankohdat siis kiinnostaa?
Miksi edelleen pidetään huonoina rahoitusyhtiöitä?
3
380
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno mainosyritys. Ei maksukykyisenä itseään pitävä yrittäjä ota kallista vakuudetonta 10 000€ renonttiluottoa.
- Anonyymi
Kukaan maksukykyisenä itseään pitävä ei ylipäänsä ota kymppitonnin pikkuluottoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan maksukykyisenä itseään pitävä ei ylipäänsä ota kymppitonnin pikkuluottoja.
"kymppi" ei ole mikään pieni raha!
Toisaalta tavallinen ihminen ei kilpailuta mitään.
Tästä voisi sanoa vaikka kuinka monta näkökulmaa, mutta antaa olla! Porukka haluaa itseään kuseen tai kusessa oleva vielä enemmän kuseen! ¨
Minäkin olen velattomana kusessa vaikka osaan hoitaa asiat ja siitä on tunnustustakin tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va587029Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1326581Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k655582Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005375Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205333Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1064995Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin94794Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774593Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast774203Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137