Olen käynyt katsomassa kahta asuntoa, mutta kummassakaan ei ollut mitään patteria tai lämmitintä kylppärissä. Omistaja molemmissa asunnoissa sanoi että sitä ei ole pakko olla, mutta mites tarkenet mennä suihkuun kun on kylmä kylppäri ja mites kylppäri kuivuu.
Mun mielestä tarttis olla jonkinlainen patteri että kylpyhuone kuivuu suihkun jälkeen. Entäs kun peset pyykkiä, niin kylppäri on koko ajan kostea ja siitä seuraa .....home ja kosteusvaurio
Kerrostalojen kylppärit
11
489
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on työttömille tehtyjä asuntoja. Työttömät ei parempaa tarvii...
- Anonyymi
Nää on kyllä ihan omistusasuntoja, ei työttömille tehtyjä
- Anonyymi
Ai niinku työttömät ei tarvii omistusasuntoka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinku työttömät ei tarvii omistusasuntoka?
No tottakai työttömät asunnon tarvii, en mä sitä tarkoittanut, mut näissä taloissa ei ollut työttömiä, eikä varmaan otetakaan sellasia
- Anonyymi
Yleensä näissä on lattialämmitys eikä sillon tarvita muuta lisäksi, paitsi tarvittaessa ns. rättipatteri. Lattiassa olisi hyvä olla lämpöä vähintään pikkusen enemmän kuin normi huonelämpö.
lajijasuris - Anonyymi
Ei ollut lattialämpöä eikä rätti patteria, ei kumpaakaan. Muuten ihan kivat asunnot kumpikin. Sit tulet suihkusta pitää pitää kylppärin ovi niin kauan auki et kuivuu.
- Anonyymi
Talo on rakennettu -73 vuonna
- Anonyymi
Oliko kylpyammetta? Mulla ammeen kyljessä lämpöpatteri pellin takana, sitä ei välttämättä huomaa.
- Anonyymi
Ai tämmösiäkin viritelmiä on? 😕
No on sentään jotain, mutta sitä ihmettelen jos ei ole mitään. Vai onko sittenkin niin ettei lattialämmitys vaan toimi...
lajijasuris
- Anonyymi
Ei ollut ammetta ,ei lattialämpöä, eikä rätti patteria. KYLPPÄRISSÄ EI KUULEMMA TARVII OLLA LÄMPÖÄ. Nyt toisessa asuu ukrainalaisperhe ja toinen on tyhjänä.
- Anonyymi
Kylpyammeet nykyään poistetaan rempan yhteydessä kylppäreistä kun ne aiheuttaa paljon kosteusvaurioita
Tässä missä nyt asun on poistettu jo kaikki ammeet ja vaan kahdessa asunnossa on lattialämpö kylppärissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983