Nudisti rannat ja kerhot lienee yleisiä

Oletteko törmänneet paikkaan missä on tarkoituksena parien tai oman ryhmän kesken harrastaa seksiä. Ei siis tuntemattomien.

14

2482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nudistirantoja ei ole. Kaikki yhteiskunnan alastomille osoittamat rannat ovat siis omistetut kaikille nakurantailijoille. Nudisteille ei ole niihin yksinoikeutta. Myös nakurannoilla pätee laki, joka kieltää 'säädyttömyyden' julkisilla paikoilla. Mitä taas on 'säädyttömyys' ei ole laissa millään tavoin määritelty. Yleinen näkemys muuttuu kuin tuuliviiri.

      Ulkomailla paikoin viranomaiset eivät puutu siihen, mitä seksuaalista nakurannoilla tai kerhoissa tapahtuu.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä idiootti tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä idiootti tietää

        No mitä sä muka tiedät.


    • Anonyymi

      U­­­u­si seksi­tea­­­tteri avautu­u Su­­omeen! Kutsu­­mme kaikk­i­­­. Il­­mo­it­­tautum­ine­n ry­­­hmä­ämme tä­­äl­­l­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/W2x6J3

    • Anonyymi

      Wau, tuollaine klubihuoneisto tai tapaamispaikka olisi tosi mukava Suomen 9 kuukautta kestävän talven vuoksi. Voisi tavata muita samanmielisiä

    • Anonyymi

      Uu­s­­­i sek­si­­­tea­­­tteri ava­utuu Su­ome­en! Kutsumme kai­­­kk­­i­. Il­­­mo­­ittau­­tum­­ine­n ry­­hmä­ämm­e tääl­­l­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/E3o2C4

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä järkeä siinä on ?

      • Toiset tykkää tehdä asioita toisten katsellessa.


    • Anonyymi

      Nyt voi hietsussa nakuilla kaikessa rauhassa. Ja jos hieman ujostuttaa, kannattaa venata kun aurinko laskee. Lycca till!

    • Anonyymi

      Cap”adge Ranska. Aivan turha selittää ettei saa naida julkisesti.

    • Anonyymi

      Syystalvella ei varmaankaan ole hirveästi nakurantojen ulkopuolista ohjelmaa. Ois komee juttu jos joku nakuyhteisö tai vastaava vuokrais jonkun pienen uimahallin tai jonkun yksityiskäyttön ja sinne vois pientä maksua vastaan tulla naturoimaan

    • Anonyymi

      Sellainen paikka pitäisi olla ihan mahdollisuuksien rajoissa. Eikös naisilla ole oma tilansa josssin jos haluaa olla ihan tyttöjen kesken. Tasa-arvoa tähänkin, missä on naturistitila, tai poikain huone tai bi-tila ?

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe