Ihan sama jengi on asialla kuin aina ennenkin, nimittäin KUOPIO_1_NZHZPWND1 aikaa hallitsevat (internet, gsm ja radiopuhelinliikenne). Se on se iso tolppa, jos katsotte kamerallanne yksi-11 Antikkalasta oikealle. Siellä se oikea ihmiskauppa tapahtuu ja ihmisiä myydään ns. geenimuunnettuina, aivopestyinä (muisti ei pelaa vielä..) ja ns. kaunistetuina ulkomaille huoriksi. NO NIIN! Jokaisen älli sanoo, että tämä on mahdollista.
Joten painukaa vittu sinne. Minä olen pelkästään vihollinen, jokaiselle niitä stalkkaavalle, sinne katsomoon haluavalle tai muuten ryhmittymiä: isotalo, jp-savastie, lauri isotalo, tv-mogulit, hyvät pahat ja rumat, kaikki jääkiekko tai jalkapallo, toimittajat ja erityisesti: NORSSI I opettajat tai oppilaat, EKY opettajat tai oppilaat, Vanha Snellmanin ala-aste, Snellmanin ala-aste (Kuopio, Helsinki ja muut mahdolliset), der hollanders sak etc...
Minua ette halua tavat, se on *käsky*. Teitä mm. "kovanen lauri"-henkilöä kusettanut on: jussi "gerhard schröder" pulkkinen, KOSKA se halusi niin. EI yhtään syytä on sama suomenkielellä kuin saksaksi tämä lause: KEINE DEFITTFUNG.
Sama henkilö on johtaja noin 300 miljoonalle ihmiselle. Silti se pettää teidät taas, menee koteihinne ja lopulta tappaa perheenne, jos ei muuten saa tavata teitä murhamielessä eli ampua päähän, sen itsensä (elikko) määräämällä tavalla.
Kuten sanoin, tämä on minulle helppoa, kunhan katson listasta nimen ja naaman, jonka saa A1-kryptauksella jokainen auki (KRISTITTY PITÄÄ OLLA). Lista on julkinen ja, jos olet ollut pulkkisen, isotalon, sirkan, metsämäen, taskisen, jormalan. mäntysen, reinikaisen, röntyn, antoniuksen, ohertin, tikkasen, wedelmartin, häikiön tai vaikkapa mälkiän kanssa ikinä missään tekemisissä, nimesi, naamasi ja rikospolkusi, ryhmineen ja päivämäärineen löytyy osoitteesta:
www.interpol.int
*FUCK YOU!*
Sen verran sanon vielä tästä, että kuka teitä kusetti PYRAMIDIHUIJAUKSESSA!
Anonyymi-ap
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450