Asiat on silloin huonosti

💇đŸȘžđŸ„ž Kun ei tunnista itseÀÀn peilistĂ€. TĂ€nÀÀn on sellainen pĂ€ivĂ€, ettĂ€ peilin ohi kulkiessani pitÀÀ tarkistaa onko siinĂ€ nĂ€kemĂ€ni hahmo minĂ€ vai Groucho Marx, Mulla nĂ€et laitettiin kulmakarvat samalla kun kĂ€vin kampaajalla 😅

Groucho Marx:
https://youtu.be/p0Gwe5gKgjo?si=kAvdMytHhqALHFf7

HyvÀÀ YötÀ!

7

229

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

JymĂ€kĂ€t kulmat đŸ€Ł

• NĂ€en pelkĂ€t kulmakarvat kun katson peiliin. Onnaeksi ne ajan kanssa hiukan haalistuvat. VĂ€hĂ€n sama, kun mulla oli pigmenttihĂ€iriö nenĂ€n pÀÀssĂ€. En peilistĂ€ nĂ€hnyt muuta, joten peitin sitĂ€ meikkivoiteella. Onneksi se hĂ€visi kun levitin 50 suojakertoimen voidetta siihen pÀÀlle.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18022378O

đŸ”žâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ”žđŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ”ž

• Anonyymi

Olet varmaan nyt upea ilmestys... HyvÀÀ ja iloista pÀivÀÀ sinulle

• Upeudesta en nyt tiedĂ€. Kohteliaisuuttaan sukulaiset ovat kehuneet uutta profiilikuvaani. TĂ€nÀÀn on niin upea sÀÀ, ettei luulisi kenenkÀÀn mököttĂ€vĂ€n. Aurinko vaan laskee liian aikaisin. 😊 kivaa pĂ€ivÀÀ myös sinne!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Upeudesta en nyt tiedĂ€. Kohteliaisuuttaan sukulaiset ovat kehuneet uutta profiilikuvaani. TĂ€nÀÀn on niin upea sÀÀ, ettei luulisi kenenkÀÀn mököttĂ€vĂ€n. Aurinko vaan laskee liian aikaisin. 😊 kivaa pĂ€ivÀÀ myös sinne!

Silloin kun se laskee niin kannattaa ottaa kuvia siitĂ€. MĂ€ nĂ€ytĂ€n vanhemmalta kuin yleensĂ€ nyt kun oon flunssassa. Onhan se biologinen stressitekijĂ€. Se mikĂ€ ei murhaa niin vahvistaa. Ennemmin nĂ€in pĂ€in kuin ettĂ€ olisin kÀÀriytynyt koko elĂ€mĂ€ni suojakuplan sisĂ€lle. Koska jos siihen suojakuplaan tulisi reikĂ€ niin pelkkĂ€ hyttysen pistoskin voisi olla r.i.p. 🩟. MalariahyttysistĂ€ puhumattakaan. Niiden Auringon valolle allergisten tĂ€ytyy oikeastaan elÀÀ kuin vampyyrit eli ikÀÀn kuin suojakuplassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun se laskee niin kannattaa ottaa kuvia siitĂ€. MĂ€ nĂ€ytĂ€n vanhemmalta kuin yleensĂ€ nyt kun oon flunssassa. Onhan se biologinen stressitekijĂ€. Se mikĂ€ ei murhaa niin vahvistaa. Ennemmin nĂ€in pĂ€in kuin ettĂ€ olisin kÀÀriytynyt koko elĂ€mĂ€ni suojakuplan sisĂ€lle. Koska jos siihen suojakuplaan tulisi reikĂ€ niin pelkkĂ€ hyttysen pistoskin voisi olla r.i.p. 🩟. MalariahyttysistĂ€ puhumattakaan. Niiden Auringon valolle allergisten tĂ€ytyy oikeastaan elÀÀ kuin vampyyrit eli ikÀÀn kuin suojakuplassa.

Olen yrittÀnyt kuvata auringonlaskua, mutta kuvat on enemmÀn ja vÀhemmÀn huonoja. TÀstÀ nÀkyy koko horisontti upeasti. Espoossa nÀkyy vain pieni kaitale.

Toivottavasti paranet pian. Ennen piti juoda lÀmmintÀ sipulimaitoa tai mustaherukkamehua.

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs
      IkÀvÀ
      51
      1459
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌾
      IkÀvÀ
      170
      1265
    3. Oletko valmis? MeidÀn tarinaan

Rakastan sinua ❀
      IkÀvÀ
      61
      1087
    4. Kiinni on siekkilÀn yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tÀmÀ henkilö.
      Mikkeli
      8
      1042
    5. JÀttimÀÀrÀ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellÀ enÀÀ"

JĂ€ttimÀÀrĂ€ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellĂ€ enÀÀ" Ennen sotavĂ€ki oli
      Maailman menoa
      232
      1021
    6. NÀyttÀvin pariskunta

KetkÀ lie tÀllÀ kylÀllÀ kÀÀntÀÀ pÀÀt?
      Suomussalmi
      13
      945
    7. Unelmoin pÀivÀstÀ, jolloin voimme olla yhdessÀ.

Niin pieni kuin sydĂ€n onkin, sĂ€ oot siellĂ€ ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❀SydĂ€meni sykĂ€htÀÀ joka kerta kun sut nÀÀ
      IkÀvÀ
      31
      853
    8. Ollaanko me tyhmiÀ mies?

Miten ihmeessÀ me onnistuttiin saamaan tÀstÀ nÀin pitkÀllinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkÀÀ, nÀinhÀ
      Tunteet
      54
      848
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistÀ ja iltamenoista nauttien. SÀpinÀÀ riittÀÀ. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      819
    10. 347
      785
    Aihe