A) neonvalot
B) päivänvalo
C) ilta auriko
D) pimeessä
E) lukuvalo
Mitenkäs porukan päivä on sujunut? 😊
Mitkä ovat mielestäsi sopivimmat valot kutemiseen?
39
423
Vastaukset
- Anonyymi
Hehkulamppu. Sähän sen tiedät?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18022423H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mun kalat tykkää tosta kuutamolampusta siinä puuhassa.
- Anonyymi
F järjen valo
- Anonyymi
Se nyt riippuu ihan kumppanin ulkonäöstä
Niin mutta jotkut voivat olla myös itsestään epävarmoja jolloin mielummin sulkevat ne valot.
- Anonyymi
Käsittääkseni kalat tykkää ilta-auringosta?
- Anonyymi
Ei pimeessä, neonvalot ei. Saunassa kyllä.
- Anonyymi
Kuka hullu sekstaa saunassa??
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu sekstaa saunassa??
No nuorena on tullut tehtyä kaikenlaista🤭
- Anonyymi
Kynttilänvalo. Mut riittävän kaukana aksönistä.
Niin että oikein kunnon tunnelmaa👍🏼. Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt tuota. Ainakaan siinä puuhassa🥴
- Anonyymi
Ilta aurinko ehdottomasti.
Ilta aurinko on aika romanttinen ajatus... Neon valot voisi tuoda ihan oman scifi fiiliksen siihen... eipä ole kokemusta siitä.
No niin on🥰 Neonvalot tulivat mieleeni kun juuri ostin sellaisen pyörivän värikkään lampun ilahduttaa meidän syys iltoja. On kyllä vähän liian scifi luomaan tunnelmaa.😂
- Anonyymi
F) ottalampun valo, ledeillä tottakai. Valasee täsmänä ja on edullista. 😉
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi vitsi tämä kuulostaa ihan kokeilun arvoiselta jutulta🤭😉
No sittehän sä panet toimeen kokeilun. 😜
Ja niin, päivä sujunu melko reippain askelin. Nyt jalat sohvalla ja relax. 😊
Koita sä samaa, ei ollenkaa huonompi asento. Anonyymi kirjoitti:
No sittehän sä panet toimeen kokeilun. 😜
Ja niin, päivä sujunu melko reippain askelin. Nyt jalat sohvalla ja relax. 😊
Koita sä samaa, ei ollenkaa huonompi asento.Voi kumpa panisinkin😜
Mä tässä katselen palstaa sivusilmällä. Vain elämää tulee TV:tä😁- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi kumpa panisinkin😜
Mä tässä katselen palstaa sivusilmällä. Vain elämää tulee TV:tä😁Ai niinkö, kerrohan vähän millanen persoona se kumpa on. 😜 En heti tunnistanu tyyppiä. Vain elämää on tutumpi.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö, kerrohan vähän millanen persoona se kumpa on. 😜 En heti tunnistanu tyyppiä. Vain elämää on tutumpi.
Kumpa on erittäin raavas ja karvainen. Jos sen lähelle haluaa niin kannattaa ajella karvat pois. Muuten se haisee liian kamalalle, ei tuu valojenkaan päälle panemisesta yhtikäs mitään.🤭
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kumpa on erittäin raavas ja karvainen. Jos sen lähelle haluaa niin kannattaa ajella karvat pois. Muuten se haisee liian kamalalle, ei tuu valojenkaan päälle panemisesta yhtikäs mitään.🤭
Hm, nyt sä paljastit yhden seikan. Et kattonu vain elämää, netflixistä pyörii timon ja kumpa. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Hm, nyt sä paljastit yhden seikan. Et kattonu vain elämää, netflixistä pyörii timon ja kumpa. 😂
Hei nokkelaa😉 pidin tästä.😘
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Hei nokkelaa😉 pidin tästä.😘
Ole hyvä, kiva vaan jos näät nokkeluutta. Joskus toki näkee just mitä haluaa. Tunnistan itekki sen, että kohta nään unia, jos nokkeluus vie univerhon taa. Luultavasti ne kietoutuu muhun ja siinäpä sit killun läpi yön. Jos oikee pahasti käy, ni taustalla "mä ajan läpi yön, niinkun roy orbison" 😂 lets see, kuvajaisiin. 😉
- Anonyymi
Ajovalot. He knows.
- Anonyymi
V.itut
- Anonyymi
F) kynttilän valo
G) takan loimotus
H) nuotion tuli- Anonyymi
I) diskovalot
J) kuutamolla
- Anonyymi
Kyntteliköt tietysti. Muutamassa saa olla rehevä veenuksen tuoksu.
- Anonyymi
Kuun loiste.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645502Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3911300Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22010938Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389755Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858568Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2736623Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03240Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302289- 411935
Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.61827