Rakkaalle miehelle

Anonyymi-ap

Alan olla vähän huolissani. Lokakuu kolkuttelee ovella taas kerran. En oikein vieläkään tiedä mitä haluat tai haluatko mitään mutta alkaa huolestuttaa ettei nämä koskaan selviäkään. Et kai sinä halua että me vaan unohdetaan toisemme?

48

1353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mies ei ole yhteydessä vaikka voisi niin ei sitä kiinnosta.

• Anonyymi

Minä olen nainen enkä ole yhteydessä vaikka voisin ja kiinnostaa paljon. Miehet ei ole sen pystyvämpiä kuin minäkään romanttisissa yhteydenotoissa, päinvastoin. Naisille se on paljon helpompaa kuin miehelle. Naisen on helpompi näyttää tunteensa kuin miehen. Joten älä syötä tuota pskaa näin fiksulle kiitos. Pysy omalla tasollasi ja kerro heille noita lapsentasoisia elämäntotuuksiasi.

• Anonyymi

Ei oikeasti ihastunut mies anna toisille miehille mahdollisuutta heilastella sen ihastuksensa kanssa ja mahdollisesti menettää oma tilaisuutensa. Ihastunut mies tekee selväksi mitä tuntee naista kohtaan ja jos nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta takaisin niin voit uskoa ettei se nainen sen jälkeen istu enää odottelemassa että milloinkahan siitä miehestä kuuluu. Jos ostuu niin se mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeasti ihastunut mies anna toisille miehille mahdollisuutta heilastella sen ihastuksensa kanssa ja mahdollisesti menettää oma tilaisuutensa. Ihastunut mies tekee selväksi mitä tuntee naista kohtaan ja jos nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta takaisin niin voit uskoa ettei se nainen sen jälkeen istu enää odottelemassa että milloinkahan siitä miehestä kuuluu. Jos ostuu niin se mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut.

Aloitus ei liittynyt nuorison heilasteluihin (hirveä sana). Ihan eri maailmasta ollaan me. minä ja se mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*istuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä ymmärtää että täällä käy ihmisiä erilaisista elämäntilanteita ja eri ikäisiä. Sinun viestisi sopii tietynikäisille, tietynlaisille ihmisille. Ei kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai sitten mies on yksinkertaisesti epävarma ja arka eikä usko omiin mahdollisuuksiinsa. Olet typerä ihminen joka esittää täällä jotain kaikkitietävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai sitten mies on yksinkertaisesti epävarma ja arka eikä usko omiin mahdollisuuksiinsa. Olet typerä ihminen joka esittää täällä jotain kaikkitietävää.

👍 Samaa mieltä tästä.

• Anonyymi

No on se jo soittanut useamman kerran jollain tekosyyllä. Hyvä kun kerroit. Otan miehen omakseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Totuus sattuu uskottele itsellesi mitä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi traumatisoitunut ja harhaanjohdettu. Sellaiset ei ota yhteyksiä enää yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Totuus sattuu uskottele itsellesi mitä haluat.

Mitä te tyhmät pikkulikat näistä saatte itsellenne? Harmittaa kun toinen saa ja sinä et? Minä otan sen miehen omaksi. Tänne kirjoittelen tuollaisia aloituksia koska on vähän draamaqueen. Hetkeäkään en epäile sen miehen tunteita. Kyllä se mies musta tykkää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä ole rakkaudesta kyse jos joku toinen voi vain ottaa toisen rakkaan vain siksi kun oli nopeampi tai agressiivisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä ymmärtää että täällä käy ihmisiä erilaisista elämäntilanteita ja eri ikäisiä. Sinun viestisi sopii tietynikäisille, tietynlaisille ihmisille. Ei kaikille.

Näinpä. Täällä vaan joku/jotkut aina vänkäävät, että "kyllä se tekee mitä tahansa, jos on vaan ihastunut". Tällä periaatteella sinnikkäät pelimiehet ovat niitä kaikkein kiinnostuneimpia.

Itse voin sanoa, etten todennäköisesti tee aloitetta, koska olen ujo, enkä huomaa naisten kiinnostusta itseäni kohtaan. Toki yritän kehittyä tässä pikkuhiljaa paremmaksi.

Ihmiset ovat erilaisia, eivätkä kaikki sitä ymmärrä, tai halua ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla asenteella et koskaan saa kaipaamaasi miestä, koska sellaisesta on muutkin kiinnostuneet ja on myös aktiivisia naisia jotka napaa parhaat. Sinulle jää ne tyrkyt ukot, jotka eivät muille kelpaa.

• Anonyymi

Älä ole huolissasi. Tiedät että kaikki järjestyy!

• Anonyymi

Sanoin että alan olla, en vielä ole pahasti... :)

• Anonyymi

Mä oon. En sulle ap varmaan mitään.

• Anonyymi

Olet mitä? En ymmärrä kommenttiasi.

• Anonyymi

On naiselle parempi että unohtaa. En parane tästä. Ei minusta tule rakkaaksi sopivaa miestä.

• Anonyymi

Ei se nyt ihan noinkaan ole ettäs tiiät.

• Anonyymi

En minä voi unohtaa. Sihteerikkö vastaili puolestani kun olin vähän estynyt.

• Anonyymi

Minä en unohda. Olet nyt jo sopiva. Sivusta

• Anonyymi

En tietenkään haluaisi unohtaa. Sinusta se kaikki on kiinni.

• Anonyymi

Niinhän se vähän on oikeastikin. En minä aio kadota.

• Anonyymi

Jos se olisi minusta kiinni niin asiat etenisivät jo. Pitäisi kuitenkin sinulta kuulla jotain ennen sitä.

• Anonyymi

Olisin halunnut naisen hänet, mutta ei se mitään Profetia Venäjän hyökkäämisestä Suomeen pitää kyllä huolen siitä, että koko Suomi jää silloin yksin eikä pelkästään vaan joku ihminen. m-n

• Anonyymi

En todellakaan halua että unohdetaan toisemme haluan sinut tietysti ja että voidaan tapailla

• Anonyymi

Miksi ei voida? Esteitä jotka ovat hidasteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei voida? Esteitä jotka ovat hidasteita?

Miksi et ota sitten suoraan yhteyttä?-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ota sitten suoraan yhteyttä?-sivusta

Samaa voi kysyä häneltä. Yhteys on olemassa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa voi kysyä häneltä. Yhteys on olemassa kyllä.

Kannattais tehdä aloite mielummin suoraan, kuin tänne.

• Anonyymi

Kiva. Noi muut oli sivusta kun en minä aamuisin täällä käy.

• Anonyymi

Miljoona euroa

• Anonyymi

Miljoons euroa

• Anonyymi

Maksetaanko naiselle joka epäoikeudenmukaisessa tilanteessa vähemmän kuin miehelle?

• Anonyymi

En halua enkä voi unohtaa Sinua koskaan... Jokin vain puuttuu kun ei onnistu...
      Ollaanko molemmat liian arkoja?

• Anonyymi

Sivusta: meidän tapauksessa olemme.

• Anonyymi

Vältteleminen ei edistä asiaa

• Anonyymi

Ollaan molemmat liian arkoja tässä asiassa. Tai en tiedä onko arka oikea termi. Olisko epävarmoja paremmin sanottu. Hän on kuitenkin tatuoitu sydämeeni joten tätä asiaa ei voi heittää roskiin selvittämättä loppuun asti. (aloittajalta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan molemmat liian arkoja tässä asiassa. Tai en tiedä onko arka oikea termi. Olisko epävarmoja paremmin sanottu. Hän on kuitenkin tatuoitu sydämeeni joten tätä asiaa ei voi heittää roskiin selvittämättä loppuun asti. (aloittajalta)

Miksi et sitten laita viestiä? Epävarmuusko estää?

• Anonyymi

Minä T tapaile M miestä johan tapailee muitakin

• Anonyymi

Hyvä valinta hei tyttöö.

• Anonyymi

We sees do not worry.

• Anonyymi

13:13:05 ... Pakkohan tämä on selvittää molempien takia... Missä? Ei ainakaan täällä.

• Anonyymi

Meidän pitää nähdä.

• Anonyymi

Niin pitää ja mehän nähdään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1410
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1312
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1096
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1078
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      785
    6. 65
      764
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      747
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      718
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      701
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe