Järki ja tunteet ovat tukkanuottasilla keskenään.
Järjen mielestä tämä oli tässä, ja tunteet haraavat vastaan. Kilvoittelu on meneillään ties kuinka monennetta päivää.
Mä olen nyt jotenkin poissa tolaltani, ihan ku oisin maaninen. Mulla aivan kihisee päässä kaikenlaisia asioita, tärkeitä ja vähemmän tärkeitä, ja nyt arkipäivän asiat on huonolla tolalla. En oikein selviä niistä.
Hajamielisenä kadotin kuulokkeen, hävitin kassillisen ruokaostoksia, unohdin avaimet kolmesti kotiin. Kirjoittelen tätä porttikongissa odotellessani jälleen kerran ovenavaajaa.
Mä olen aivan loppu ja enkä sittenkään ole. Pitäs varmaankin ottaa viikon loma ja painua metsään.
Taistelu meneillään
Anonyymi-ap
5
357
Vastaukset
- Anonyymi
Kerto mietteitäsi hänelle
- Anonyymi
Voi ei! Puhu toisen kanssa. Varmaan auttaisi tilannetta. 💜
- Anonyymi
Päiviä? Multa meni tuohon reilu puoli vuotta, järki voitti :)
- Anonyymi
Kaapin pituus pitäisi valita helman pituus huomioon ottaen https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009868844.html
Eikun korkeus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777