Minulla on jonkun ikäinen vene, johoin tarvitsen sopivan kokoisen.
Onko kokemusia ja mistä kannattaa ostaa?
Olen itse ensimmäistä kertaa.
MIstä löytyy tarpeeksi sopiva?
31
419
Vastaukset
- Anonyymi
Speedermanilta löytyy.
- Anonyymi
Ai Marvelilta?
- Anonyymi
On ollut makeassa vedessä ja menee tovi, kun kulkee pätkän matkaa. Eikö ole mitään muuta vaihtoehtoa?
Kaverin puolesta kyselen.- Anonyymi
12,5 V
- Anonyymi
Älkää kirjoittako tänne!
- Anonyymi
Nyt on harvinaisen asiantuntevaa porukkaa linjoilla ja laadukasta keskustelua. Jatkakaa.
- Anonyymi
Naistako olet vailla kun et suoraan kehtaa kertoa mitä sopivan kokoista olet hakemassa?
- Anonyymi
En tietenkään.
Veneeseen tarvitsen, mutta jos on joustava, niin ei ole niin tarkkaa kunhan kierteet sopivat. Suomessa palvelu on liikkeissä surkeaa joten täytyy etsiä Savosta. Siellä ainakin ymmärretään asiakasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään.
Veneeseen tarvitsen, mutta jos on joustava, niin ei ole niin tarkkaa kunhan kierteet sopivat. Suomessa palvelu on liikkeissä surkeaa joten täytyy etsiä Savosta. Siellä ainakin ymmärretään asiakasta.Ja nelitahtinenkin käy kunhan osa on samaa materiaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään.
Veneeseen tarvitsen, mutta jos on joustava, niin ei ole niin tarkkaa kunhan kierteet sopivat. Suomessa palvelu on liikkeissä surkeaa joten täytyy etsiä Savosta. Siellä ainakin ymmärretään asiakasta.Vanhemmiten ne venähtää väljiksi eikä enää jousta. Tiivisteet kuivuu ja alkaa falskata. Tarkkaan säännelty ala Suomessa ja siksi tarjonta on tiskin yli surkeaa, mut kyl Savost ja Turuust saa jos on valuuttaa.
- Anonyymi
Ite luen näitä juttuja Niuvanniemessä, mutta tunnen itteni viisaaks näitten luritusten rinnalla
- Anonyymi
Voi ihan hyvin olla viisas, mutta hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihan hyvin olla viisas, mutta hullu.
Voi olla myös älykäs ja hullu samaan tapaan kuin voi olla pitkä ja vasenkätinen 😎
- Anonyymi
Ilman sähkömoottoria ja valvontakameraa veneilystä ei tule mitään varsinkaan homobaarissa
- Anonyymi
Olin samassa tilanteessa kuin sinä. Onneksi sain apua. Minua neuvottiin ostamaan se kaupasta, joka sijaitsi lapsuudenkotini lähistöllä, jossa synnyin ja kasvoin, kunnes muutin ja tapasin sen jonkun, jonka kanssa saimme lapsiakin, mutta se veneosa, se on jäänyt mieleeni, sillä samanlaisen osan näin kerran, kun purjehdin Karibialla, jossa aina on lämmin vesi, muttei liian lämmin, kuten ei meidän kotijärvelläkään, missä lapsina uimme ja löysimme kerran vieraan kaljapullonkorkin, josta kävi ilmi, että se oli luovutetusta Karjalasta, joka pitäisi saada takaisin, mutta taitaa olla poliitikot liian saamattomia, paitsi se Virolainen, joka muuten oli absolutisti, kuten minäkin aina sen jälkeen kun kerran sain juoppohulluuskohtauksen kohta sen jälkeen kun sain ostettua sen bensatankin korkin. Toivottavasti tästä oli apua.
- Anonyymi
Ai se osa?
Onhan minulla sellainen vajassa, mutta luulin ettei se sovi kun oli vihreä.
Auttoi heti, jouduin hiukan hiomaan karstoja hiekkapaperilla ja rasvaamaan nivelet.
Se olikin kartiokierre! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se osa?
Onhan minulla sellainen vajassa, mutta luulin ettei se sovi kun oli vihreä.
Auttoi heti, jouduin hiukan hiomaan karstoja hiekkapaperilla ja rasvaamaan nivelet.
Se olikin kartiokierre!Kyllä se sopii jos maalaat sen vajan punaiseksi.
- Anonyymi
Yksisilmäinen arabialainen kuuntelee muinaisnorjaa kun aallot hivelevät jalkoväliäsi puuveneesi kuidutetun pohjan petettyä.
Vaimosi, postinkantaja tunki pesismailan naapurin Eskon peräreikään, kun tuuli alkoi tyyntyä ja keinunta veneessä väheni - Anonyymi
Nyt saimme todellisen keskustelujen helmen. Kunpa kaikki kynnelle kykenevät osaisivat tulla tänne meidän mukaamme.
Tästä saattaa tulla aivan eeppinen ketju 👍 - Anonyymi
Mulla ois täsmälleen sopivan kokoinen mut en myy.
- Anonyymi
Muijan kumikulli saattais toimia tossa,mutta siinä ei oo jengoja kuten ei mun anustapissakaan. Sitävastoin naapurin akan römpsä vaikuttais sopivan muotoiselta tohon, mutta se on homeessa. Kinkkinen paikka...
- Anonyymi
Ei pieni home tai parta menoa haittaa kunhan ei kasva merirokkoa. Kovaa ajoa vaan.
- Anonyymi
Ehkä alan liikkeestä?
- Anonyymi
Joo, ala liikkeestä. Jumppa tekee hyvää.
- Anonyymi
Riippuu kaiketi siitä, onko ylhäällä vai alhaalla. Yltä ja taas takaisin niin sitten riittää matalampi.
- Anonyymi
Sovittimella voi laittaa kummin tahansa.
- Anonyymi
Kuparitahna voi olla tarpeen. Kestää kovaakin kuumuutta, mutta jos kyse on kuitenkin annihilaatiosta, voi olla tarpeen vaihtaa stringit nahkaisiin ja samalla katsoa, voisiko vika olla starttimoottorin lejeeringissä?
Varminta olisi ehkä kuitenkin ottaa huomioon aikadilataatio ja pituuskontraktio, eritoten jos veneessäsi on Volvo Pentan moottori.
Talakoubin ym. (2002) tutkimuksessa selvitettiin 250:n seksuaaliklinikkaan hakeutuneen naisen ongelmia. Naisista 70 % valitti haluttomuutta ja kiihottumisvaikeutta, joka yhdistyi orgasmiongelmaan. Pelkästään haluttomuutta valitti vain 16,3 % ja seksuaalista kipua oli ilmennyt 12,6 %:lla. Orgasmia ei ollut koskaan kokenut 3,5 %. Naiset olivat terveitä ja normaalipainoisia. Heillä ei ollut verenkiertosairauksia. Useiden tutkimusten mukaan sydän- ja verisuonitaudit liittyvät miehillä läheisesti seksuaalihäiriöiden patofysiologiaan.
Ota nämä huomioon ainakin jos aiot ankkuroida luonnonsatamiin. - Anonyymi
Oliko kellään vastakierresovitinta?
- Anonyymi
On..........tai siis oli, on nyt.....no pohjassapa tietennii.....😕
- Anonyymi
Kahdesta myötäkierresovittimesta saa vastakierresovittimen vain kierteet kääntämällä.
- Anonyymi
Kyllä tämä tästä saadaan vielä hyvään vauhtiin.
Pannaan parasta vain kehään, niin saadaan loputkin mukaan D.
Ps. ensimmäinen satanen alkaa jo häämöttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862