olivat projektin hautajaiset, kun käytiin kahdella eri hautausmaalla. On ollut selvää jo monen vuoden ajan etten halua introverttiä enää elämääni. Sehän näkyy monessa jo muutaman kerran kohtaamisella. Olen ihminen joka haluaa jakaa asioita keskustelemalla avoimesti kaikesta! Olisi järkyttävää olla yhdessä introvertin kanssa, joka miettii ja miettii, eikä sanoja ulos suustaan saa! Tästä päivästä eteenpäin kaikki joiden nimi on tiedossa on lopullisesti hylätty! Älkää enää ns. mainostako ketään!
Nimenomaan ne
4
228
Vastaukset
- Anonyymi
En halua elämääni yhtään huonosti voivaa, en henkisestä tai fyysisestä johtuvaa huonoa vointia! Ihan liikaa hoidettavia jo on siksi tarvitsen sellaisen miehen elämääni joka on tasapainoinen ja joka osaa rakastaa ja näyttää tunteensa. Lopettakaa se huonosti voivista ns. kertominen
- Anonyymi
Liikaa joutunut kärsimään parisuhteessa ihmisestä joka ei osannut keskustella, ei näyttää tunteitaan ja kun olisi pitänyt käsitellä parisuhteeseen liittyviä asioita niin hänestä tuli mykkä! Parisuhdeterapiaan hän ei koskaan suostunut lähtemään! Loppuelämän ajaksi haluan aivan päinvastoin toimivan kumppanin! Enää en pilaa elämääni yhdenkään ns. nyhverön kanssa!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776