Terkkari, Lääkärin ajanvaraus..

Anonyymi-ap

Oletteko pettyneitä, vai erittäin pettyneitä ? Mikä siinä on, miksi se ei oikesti toimi ? Ja kiirepäivystyksessä saa aina istua sen 6 tuntia..

43

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Henkilökunnasta pulaa. Suuret päälliköt vetävät kovaa palkkaa, niin rahaa ei riitä alemman tason työntekijöille.

    • Anonyymi

      TK on aivan Pers#¤¤# !

      • Anonyymi

        Kohta löytyy hometta. Ja kohta se puretaan..


      • Anonyymi

        Tämä Sote sekoilu on outoa. Miksi päättäjät arpoo ja sekoilee asiassa koko ajan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Sote sekoilu on outoa. Miksi päättäjät arpoo ja sekoilee asiassa koko ajan ?

        Onneksi meillä on mykkä laiska-marko meitä puolustamassa..


      • Anonyymi

        Mulla on 39 kuume ja poskiontelotulehdus. . . joo meillä olis 2 viikon päästä torstaina vapaa aika. . .


    • Anonyymi

      Lapsi kipee, itellä prakaa... NO toimiiko ?????????????

    • Anonyymi

      Joo joo mut me alistutaan..

    • Anonyymi

      TK on vitsi.

    • Anonyymi

      Ei toimi missään.
      Nokia🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Systeemi on Floppi..

    • Anonyymi

      Sulkekaa TK. Ja sulkekaa ne kyläkoulut kanssa.

      • Anonyymi

        Kyläkoulut menee, KELA meni jo..


    • Anonyymi

      Menkää työterveyteen, sen kautta olen itse aina saanut samalle päivälle ajan.

      Julkisella pitäisi laittaa maksa-arvojen mittaukseen porukat ensin ja sitten vasta katsoa jatkotarvetta muulle.

      • Anonyymi

        ? ? en ole vuosiin ollut työelämässä..


      • Anonyymi

        Aikoinaan kuningatar ihmetteli kun kansa pihalla huusi leipää leipää !!, Että mitä se kansa huutaa ?? Hänelle vastattiin että kansalta on leipä lopussa.. Tähän Kuningatar sanoi : "Miksi he eivät syö leivoksia.."? ( työterveyteen jep jep. Ökyrikas..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan kuningatar ihmetteli kun kansa pihalla huusi leipää leipää !!, Että mitä se kansa huutaa ?? Hänelle vastattiin että kansalta on leipä lopussa.. Tähän Kuningatar sanoi : "Miksi he eivät syö leivoksia.."? ( työterveyteen jep jep. Ökyrikas..)

        Työterveys kuuluu ainakin tässä työpaikassa palveluihin. Ihan normi palkkaa saan. En ole ökyrikas, tai edes rikas. Normi tallaaja olen, mutta käyn työterveydessä, jos on tarve käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työterveys kuuluu ainakin tässä työpaikassa palveluihin. Ihan normi palkkaa saan. En ole ökyrikas, tai edes rikas. Normi tallaaja olen, mutta käyn työterveydessä, jos on tarve käydä.

        Olin työelämässä viimeksi vuonna 2013. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin työelämässä viimeksi vuonna 2013. . .

        Minä olen edelleen työelmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen edelleen työelmässä.

        Useat ihmiset eivät ole. Ja nyt puhuttiin Terveyskeskuksesta. ( Terveyskeskuksesta ). TK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat ihmiset eivät ole. Ja nyt puhuttiin Terveyskeskuksesta. ( Terveyskeskuksesta ). TK.

        Kenties puhuttiin. Joku sanoi vain, että ei ole työelämässä, johon toinen vastasi, että on. Se on taas eri asia, että minkä kautta työterveyspalveluja saa ja onko oikeutettu niihin, vai pitääkö käyttää julkisia terveyspalveluja. Eivät kaikki työnantajat tarjoa työterveyspalveluja, vaikka työelämässä olisikin. Silloin on joka tapauksessa tukeuduttava julkiseen puoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties puhuttiin. Joku sanoi vain, että ei ole työelämässä, johon toinen vastasi, että on. Se on taas eri asia, että minkä kautta työterveyspalveluja saa ja onko oikeutettu niihin, vai pitääkö käyttää julkisia terveyspalveluja. Eivät kaikki työnantajat tarjoa työterveyspalveluja, vaikka työelämässä olisikin. Silloin on joka tapauksessa tukeuduttava julkiseen puoleen.

        Turvauduttava on jep.. Ja se ei toimi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen edelleen työelmässä.

        Minä en. Eikä moni muu..


    • Anonyymi

      Vinkki. Menkää työttömät, Eläkeläiset ja Lapset työterveyteen. . .

      • Anonyymi

        Huono provo. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono provo. Ei jatkoon.

        EI OLE. Aloittaja kysyi terveyskeskuksesta, Ja TK, n toimivuudesta.. Joku vastasi ja puhui aivan muusta. Täysin eri asiasta. Hän ei puhunut TK,sta vaikka SIITÄ KYSYTTIIN ! Annan sinulle esimerkin : Jos kysyn pidätkö jäätelöstä ?? Niin siihen ei minusta kuuluisi vastata : Niin minä käyn parturissa tampereella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLE. Aloittaja kysyi terveyskeskuksesta, Ja TK, n toimivuudesta.. Joku vastasi ja puhui aivan muusta. Täysin eri asiasta. Hän ei puhunut TK,sta vaikka SIITÄ KYSYTTIIN ! Annan sinulle esimerkin : Jos kysyn pidätkö jäätelöstä ?? Niin siihen ei minusta kuuluisi vastata : Niin minä käyn parturissa tampereella...

        Tuossa ei vastattu aloitukseen, vaan vastattiin palstan logiikan mukaan kyseiseen kirjoitukseen, jossa väitetään, että: "Menkää työttömät, Eläkeläiset ja Lapset työterveyteen".

        Työterveydessä kun ei kyseisiä ryhmiä palvella, joten kyllä tuo kirjoitus on huono provo.


    • Anonyymi

      Käskit mennä työterveyteen.. Aika vaikeeta on mennä kun en ole ollut töissä 10 vuoteen. Vai tuunko sun työpaikan työterveyteen ? ( Ja tässä ketsussa keskustellaan terkkarista )

    • Anonyymi

      vaimoni kävi yleislääkärillä ja on hiukan ylipainoinen niin lääkäri piti ensin kovan madonluvun ja sitten riisutti alastomaksi ja nosteli hänen rintojansa vuorotellen kertoen selkäkipujen johtuvan useasti ylisuurista rinnoista ja huonoa ryhtiä moitti myös ja käski kävelemään huonetta ympäri välillä hypähtää. aika outoa. vaimoni itki kun lähdettiin ja sanoi että ei ole ennen niin häpäisty. "tutkimukseen" kuului myös emättimen ja peräaukon sormeilu ensin selällään ja sitten polvillaan tutkimus alustalla. pyllistys asennossa ollessaan lääkäri vielä puhui puhelimessa ja naureskeli jonkun kanssa tuijottaen koko ajan vaimoani. 45min kesti nöyryytys.

      • Anonyymi

        taitaa olla sama "tohtori" jonka luona tyttäreni kävi. hänkin hieman pullukka tyyppiä 15v ja tosiaan lihavuuden vaarat ensin lähes tiuskimalla ja sitten kaikki vaatteet pois ja pyöriä hänen edessään ilkosillaan ei kuulemma ollut kivaa, rinnat on kehittyneet kyllä mutta hieman vartalomallista johtuen riippuvat ja niitä hän sitten puristeli ja "vellasi" jonka jälkeen sammakko asentoon selälleen ja pyysi avustavan hoitajan, hänkin mies, siihen auttamaan. noloa oli.


      • Anonyymi

        tota "lääkäriä" ei o enään tuolla. kerran seisonut kanssa kys. herran edessä alastomana 25min
        lonkka kipua valitin ja pyllistellessä hän hieroi pakaroitani ja lonkkiani kunnes tunsin siittimen työntyvän kalleimpaani. eikä mikä tahansa kikkeli vaan varmaan 35cm ja annoin tapahtuman mennä loppuun asti enkä koskaan ole niin rajua orkkua saanut kun siinä. nautin myös siitä kun hän kyykki siivotessaan spermojaan lattialta sanoen että seuraava tulossa niin tarvii olla siistiä.
        seuraavaksi sisään meni pieni laiha ihminen ja mietin mikä näytös sielä on. no kaikkee kanssa.
        ja tämä tarina on tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa olla sama "tohtori" jonka luona tyttäreni kävi. hänkin hieman pullukka tyyppiä 15v ja tosiaan lihavuuden vaarat ensin lähes tiuskimalla ja sitten kaikki vaatteet pois ja pyöriä hänen edessään ilkosillaan ei kuulemma ollut kivaa, rinnat on kehittyneet kyllä mutta hieman vartalomallista johtuen riippuvat ja niitä hän sitten puristeli ja "vellasi" jonka jälkeen sammakko asentoon selälleen ja pyysi avustavan hoitajan, hänkin mies, siihen auttamaan. noloa oli.

        Kävin varmaankin samalla lääkärillä, epäilin että itselläni on pukamat ja heti sisään astuttuani hän tervehti ja sanoi että epäilette pukamia. Ja samaan hengenvetoon käski riisua alavartalon paljaaksi, no sitten hän katseli hetken aikaa ja sanoi että kunteleekin ensin keuhkot ja ylävartalokin sitten paljastui, myönnän kyllä että rintani ovat jo alkaneet roikkua ja hän nosteli niitä kuunnellessan stetoskoopin kanssa, ja sitten polvilleni tutkimusalustalle ja tunsin kun hän työnsi sormensa reikään ja sen jälkeen tähystimen, ikävältä tuntui kun hän toisen käden sormet työnsi pimpsaan ja nosteli välilihaa ja mutisi jotain. kaipa tuokin normaalia on.


    • Anonyymi

      Pahoinvointikeskus ontäynnä lahtari puoskareita,,naispuolisia kurahaaroja

      • Anonyymi

        Hitaammaksi menee vain !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitaammaksi menee vain !

        kunnes seisoo


    • Anonyymi

      Törkeää vedätystä. Kaupungin rikkaat pääsevät ensin lääkäriin ja hoitajalle. Samaa voi sanoa kaupungin päättäjistä. Itse istuin 7 tuntia odottamassa vuotava päähaavan kanssa kun paikalle tuli kuntapäättäjä, jolla oli nuhaa. Kuntapäättäjää palveltiin ensimmäiseksi, vaikka oli viimeisenä tullut paikalle.

      • Anonyymi

        eräs tuttu lääkäri sanoi että kaikista hienointa oli saada riisuttaa pullea naispäättäjä alastomaksi ja nöyryyttää häntä kutsumalla pari mieshoitajaa avuksi, nainen oli punainen kuin rapu maatessaan jalat harallaan ja tissit roikkuen kainaloissa. annettiin sen lepäillä rauhassa spekula pimpissä ja loppu näytöksenä vielä kumarrus asentoa että nähtiin myös utareitten roikkuma asento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eräs tuttu lääkäri sanoi että kaikista hienointa oli saada riisuttaa pullea naispäättäjä alastomaksi ja nöyryyttää häntä kutsumalla pari mieshoitajaa avuksi, nainen oli punainen kuin rapu maatessaan jalat harallaan ja tissit roikkuen kainaloissa. annettiin sen lepäillä rauhassa spekula pimpissä ja loppu näytöksenä vielä kumarrus asentoa että nähtiin myös utareitten roikkuma asento.

        joskus vaimoni jolla isot tissit ja hänen kaveri nainen myös menivät lääkärille ja vaiva oli sama, kova yskä. vaimon kaveri meni ensin ja lääkäri käski nostaa hiemen paidan helmaa että pääsi kuuntelemaan keuhkot, rintsikat oli paikallaan. sitten meni vaimoni, lääkäri ensin katsoi suuhun ja käski nielemään, sitten sanoi kuuntelevansa keuhkot, paita ja rintsikat pois ja stetoskooppia laittoi molempien tissien alle monta kertaa ja sitten vielä tarvii hengitellä syvään monta kertaa pitäen kättä rintojen päällä. eli vaikuttiko tissien koko tähän vai mikä koska vaimoni kaverilla on pienet rinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus vaimoni jolla isot tissit ja hänen kaveri nainen myös menivät lääkärille ja vaiva oli sama, kova yskä. vaimon kaveri meni ensin ja lääkäri käski nostaa hiemen paidan helmaa että pääsi kuuntelemaan keuhkot, rintsikat oli paikallaan. sitten meni vaimoni, lääkäri ensin katsoi suuhun ja käski nielemään, sitten sanoi kuuntelevansa keuhkot, paita ja rintsikat pois ja stetoskooppia laittoi molempien tissien alle monta kertaa ja sitten vielä tarvii hengitellä syvään monta kertaa pitäen kättä rintojen päällä. eli vaikuttiko tissien koko tähän vai mikä koska vaimoni kaverilla on pienet rinnat.

        tuttavani kertoi erään gynen (mies) sanoneen että kun kotona ollut muijan kanssa riitaa ja vituttaa niin kostaa nais potilailleen tekemällä pitkän ja kova kätisen alapää tarkastuksen.
        isot tutkimusvälineet saavat kuulemma naiset ähkimään ihanasti osittain varmaan kivustakin. eräs nuori nainen oli huutanut suoraa huutoa kun työnsi levittimen pilluun ja kaksi sormea anukseen. en tiedä onko totta mutta ei kivaa joutua potilaaksi hänelle, ainakaan huonona päivänä. en tiedä höpisikö omiaan. kerroin tän vaimolleni joka uskoi ainoastaan tuohon kivunhuutamiseen koska itsellä kuulemma joskus papakoetta ottanut hoitaja oli sanonut että on vain isoimmat välineet paikalla joten saa sanoa jos sattuu, ja oli kuulemma tullut hänenkin suustaan huudahdus kun oli levittänyt vehkeen auki. taju meinannnut lähteä. hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus vaimoni jolla isot tissit ja hänen kaveri nainen myös menivät lääkärille ja vaiva oli sama, kova yskä. vaimon kaveri meni ensin ja lääkäri käski nostaa hiemen paidan helmaa että pääsi kuuntelemaan keuhkot, rintsikat oli paikallaan. sitten meni vaimoni, lääkäri ensin katsoi suuhun ja käski nielemään, sitten sanoi kuuntelevansa keuhkot, paita ja rintsikat pois ja stetoskooppia laittoi molempien tissien alle monta kertaa ja sitten vielä tarvii hengitellä syvään monta kertaa pitäen kättä rintojen päällä. eli vaikuttiko tissien koko tähän vai mikä koska vaimoni kaverilla on pienet rinnat.

        no ihminen se on lääkärikin, isot tissit on aina mukava tsekata ja hieman pyöritellä ja tunnustella. pienet tissit on yhtä tyhjän kanssa.


    • Anonyymi

      Onko tämä muuttunut? Terkkarille päässyt tuttuni AINA ja lääkäriltä saa lähetteet yksityiselle mihin tutkimuksiin sanoo haluavansa. Ihmetellyt tätä, kun Tampereen puolella ei pääse mihinkään

    • Anonyymi

      Lääkäreitä ainakin on liian vähän, silloin on vaikeaa antaa aikojakaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe