Oletteko pettyneitä, vai erittäin pettyneitä ? Mikä siinä on, miksi se ei oikesti toimi ? Ja kiirepäivystyksessä saa aina istua sen 6 tuntia..
Terkkari, Lääkärin ajanvaraus..
43
804
Vastaukset
- Anonyymi
Henkilökunnasta pulaa. Suuret päälliköt vetävät kovaa palkkaa, niin rahaa ei riitä alemman tason työntekijöille.
- Anonyymi
TK on aivan Pers#¤¤# !
- Anonyymi
Kohta löytyy hometta. Ja kohta se puretaan..
- Anonyymi
Tämä Sote sekoilu on outoa. Miksi päättäjät arpoo ja sekoilee asiassa koko ajan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Sote sekoilu on outoa. Miksi päättäjät arpoo ja sekoilee asiassa koko ajan ?
Onneksi meillä on mykkä laiska-marko meitä puolustamassa..
- Anonyymi
Mulla on 39 kuume ja poskiontelotulehdus. . . joo meillä olis 2 viikon päästä torstaina vapaa aika. . .
- Anonyymi
Lapsi kipee, itellä prakaa... NO toimiiko ?????????????
- Anonyymi
Joo joo mut me alistutaan..
- Anonyymi
TK on vitsi.
- Anonyymi
Ei toimi missään.
Nokia🤮🤮🤮 - Anonyymi
Systeemi on Floppi..
- Anonyymi
Sulkekaa TK. Ja sulkekaa ne kyläkoulut kanssa.
- Anonyymi
Kyläkoulut menee, KELA meni jo..
- Anonyymi
Menkää työterveyteen, sen kautta olen itse aina saanut samalle päivälle ajan.
Julkisella pitäisi laittaa maksa-arvojen mittaukseen porukat ensin ja sitten vasta katsoa jatkotarvetta muulle.- Anonyymi
? ? en ole vuosiin ollut työelämässä..
- Anonyymi
Aikoinaan kuningatar ihmetteli kun kansa pihalla huusi leipää leipää !!, Että mitä se kansa huutaa ?? Hänelle vastattiin että kansalta on leipä lopussa.. Tähän Kuningatar sanoi : "Miksi he eivät syö leivoksia.."? ( työterveyteen jep jep. Ökyrikas..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan kuningatar ihmetteli kun kansa pihalla huusi leipää leipää !!, Että mitä se kansa huutaa ?? Hänelle vastattiin että kansalta on leipä lopussa.. Tähän Kuningatar sanoi : "Miksi he eivät syö leivoksia.."? ( työterveyteen jep jep. Ökyrikas..)
Työterveys kuuluu ainakin tässä työpaikassa palveluihin. Ihan normi palkkaa saan. En ole ökyrikas, tai edes rikas. Normi tallaaja olen, mutta käyn työterveydessä, jos on tarve käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työterveys kuuluu ainakin tässä työpaikassa palveluihin. Ihan normi palkkaa saan. En ole ökyrikas, tai edes rikas. Normi tallaaja olen, mutta käyn työterveydessä, jos on tarve käydä.
Olin työelämässä viimeksi vuonna 2013. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin työelämässä viimeksi vuonna 2013. . .
Minä olen edelleen työelmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useat ihmiset eivät ole. Ja nyt puhuttiin Terveyskeskuksesta. ( Terveyskeskuksesta ). TK.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useat ihmiset eivät ole. Ja nyt puhuttiin Terveyskeskuksesta. ( Terveyskeskuksesta ). TK.
Kenties puhuttiin. Joku sanoi vain, että ei ole työelämässä, johon toinen vastasi, että on. Se on taas eri asia, että minkä kautta työterveyspalveluja saa ja onko oikeutettu niihin, vai pitääkö käyttää julkisia terveyspalveluja. Eivät kaikki työnantajat tarjoa työterveyspalveluja, vaikka työelämässä olisikin. Silloin on joka tapauksessa tukeuduttava julkiseen puoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties puhuttiin. Joku sanoi vain, että ei ole työelämässä, johon toinen vastasi, että on. Se on taas eri asia, että minkä kautta työterveyspalveluja saa ja onko oikeutettu niihin, vai pitääkö käyttää julkisia terveyspalveluja. Eivät kaikki työnantajat tarjoa työterveyspalveluja, vaikka työelämässä olisikin. Silloin on joka tapauksessa tukeuduttava julkiseen puoleen.
Turvauduttava on jep.. Ja se ei toimi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en. Eikä moni muu..
- Anonyymi
Vinkki. Menkää työttömät, Eläkeläiset ja Lapset työterveyteen. . .
- Anonyymi
Huono provo. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono provo. Ei jatkoon.
EI OLE. Aloittaja kysyi terveyskeskuksesta, Ja TK, n toimivuudesta.. Joku vastasi ja puhui aivan muusta. Täysin eri asiasta. Hän ei puhunut TK,sta vaikka SIITÄ KYSYTTIIN ! Annan sinulle esimerkin : Jos kysyn pidätkö jäätelöstä ?? Niin siihen ei minusta kuuluisi vastata : Niin minä käyn parturissa tampereella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OLE. Aloittaja kysyi terveyskeskuksesta, Ja TK, n toimivuudesta.. Joku vastasi ja puhui aivan muusta. Täysin eri asiasta. Hän ei puhunut TK,sta vaikka SIITÄ KYSYTTIIN ! Annan sinulle esimerkin : Jos kysyn pidätkö jäätelöstä ?? Niin siihen ei minusta kuuluisi vastata : Niin minä käyn parturissa tampereella...
Tuossa ei vastattu aloitukseen, vaan vastattiin palstan logiikan mukaan kyseiseen kirjoitukseen, jossa väitetään, että: "Menkää työttömät, Eläkeläiset ja Lapset työterveyteen".
Työterveydessä kun ei kyseisiä ryhmiä palvella, joten kyllä tuo kirjoitus on huono provo.
- Anonyymi
Käskit mennä työterveyteen.. Aika vaikeeta on mennä kun en ole ollut töissä 10 vuoteen. Vai tuunko sun työpaikan työterveyteen ? ( Ja tässä ketsussa keskustellaan terkkarista )
- Anonyymi
vaimoni kävi yleislääkärillä ja on hiukan ylipainoinen niin lääkäri piti ensin kovan madonluvun ja sitten riisutti alastomaksi ja nosteli hänen rintojansa vuorotellen kertoen selkäkipujen johtuvan useasti ylisuurista rinnoista ja huonoa ryhtiä moitti myös ja käski kävelemään huonetta ympäri välillä hypähtää. aika outoa. vaimoni itki kun lähdettiin ja sanoi että ei ole ennen niin häpäisty. "tutkimukseen" kuului myös emättimen ja peräaukon sormeilu ensin selällään ja sitten polvillaan tutkimus alustalla. pyllistys asennossa ollessaan lääkäri vielä puhui puhelimessa ja naureskeli jonkun kanssa tuijottaen koko ajan vaimoani. 45min kesti nöyryytys.
- Anonyymi
taitaa olla sama "tohtori" jonka luona tyttäreni kävi. hänkin hieman pullukka tyyppiä 15v ja tosiaan lihavuuden vaarat ensin lähes tiuskimalla ja sitten kaikki vaatteet pois ja pyöriä hänen edessään ilkosillaan ei kuulemma ollut kivaa, rinnat on kehittyneet kyllä mutta hieman vartalomallista johtuen riippuvat ja niitä hän sitten puristeli ja "vellasi" jonka jälkeen sammakko asentoon selälleen ja pyysi avustavan hoitajan, hänkin mies, siihen auttamaan. noloa oli.
- Anonyymi
tota "lääkäriä" ei o enään tuolla. kerran seisonut kanssa kys. herran edessä alastomana 25min
lonkka kipua valitin ja pyllistellessä hän hieroi pakaroitani ja lonkkiani kunnes tunsin siittimen työntyvän kalleimpaani. eikä mikä tahansa kikkeli vaan varmaan 35cm ja annoin tapahtuman mennä loppuun asti enkä koskaan ole niin rajua orkkua saanut kun siinä. nautin myös siitä kun hän kyykki siivotessaan spermojaan lattialta sanoen että seuraava tulossa niin tarvii olla siistiä.
seuraavaksi sisään meni pieni laiha ihminen ja mietin mikä näytös sielä on. no kaikkee kanssa.
ja tämä tarina on tosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla sama "tohtori" jonka luona tyttäreni kävi. hänkin hieman pullukka tyyppiä 15v ja tosiaan lihavuuden vaarat ensin lähes tiuskimalla ja sitten kaikki vaatteet pois ja pyöriä hänen edessään ilkosillaan ei kuulemma ollut kivaa, rinnat on kehittyneet kyllä mutta hieman vartalomallista johtuen riippuvat ja niitä hän sitten puristeli ja "vellasi" jonka jälkeen sammakko asentoon selälleen ja pyysi avustavan hoitajan, hänkin mies, siihen auttamaan. noloa oli.
Kävin varmaankin samalla lääkärillä, epäilin että itselläni on pukamat ja heti sisään astuttuani hän tervehti ja sanoi että epäilette pukamia. Ja samaan hengenvetoon käski riisua alavartalon paljaaksi, no sitten hän katseli hetken aikaa ja sanoi että kunteleekin ensin keuhkot ja ylävartalokin sitten paljastui, myönnän kyllä että rintani ovat jo alkaneet roikkua ja hän nosteli niitä kuunnellessan stetoskoopin kanssa, ja sitten polvilleni tutkimusalustalle ja tunsin kun hän työnsi sormensa reikään ja sen jälkeen tähystimen, ikävältä tuntui kun hän toisen käden sormet työnsi pimpsaan ja nosteli välilihaa ja mutisi jotain. kaipa tuokin normaalia on.
- Anonyymi
Pahoinvointikeskus ontäynnä lahtari puoskareita,,naispuolisia kurahaaroja
- Anonyymi
Hitaammaksi menee vain !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaammaksi menee vain !
kunnes seisoo
- Anonyymi
Törkeää vedätystä. Kaupungin rikkaat pääsevät ensin lääkäriin ja hoitajalle. Samaa voi sanoa kaupungin päättäjistä. Itse istuin 7 tuntia odottamassa vuotava päähaavan kanssa kun paikalle tuli kuntapäättäjä, jolla oli nuhaa. Kuntapäättäjää palveltiin ensimmäiseksi, vaikka oli viimeisenä tullut paikalle.
- Anonyymi
eräs tuttu lääkäri sanoi että kaikista hienointa oli saada riisuttaa pullea naispäättäjä alastomaksi ja nöyryyttää häntä kutsumalla pari mieshoitajaa avuksi, nainen oli punainen kuin rapu maatessaan jalat harallaan ja tissit roikkuen kainaloissa. annettiin sen lepäillä rauhassa spekula pimpissä ja loppu näytöksenä vielä kumarrus asentoa että nähtiin myös utareitten roikkuma asento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eräs tuttu lääkäri sanoi että kaikista hienointa oli saada riisuttaa pullea naispäättäjä alastomaksi ja nöyryyttää häntä kutsumalla pari mieshoitajaa avuksi, nainen oli punainen kuin rapu maatessaan jalat harallaan ja tissit roikkuen kainaloissa. annettiin sen lepäillä rauhassa spekula pimpissä ja loppu näytöksenä vielä kumarrus asentoa että nähtiin myös utareitten roikkuma asento.
joskus vaimoni jolla isot tissit ja hänen kaveri nainen myös menivät lääkärille ja vaiva oli sama, kova yskä. vaimon kaveri meni ensin ja lääkäri käski nostaa hiemen paidan helmaa että pääsi kuuntelemaan keuhkot, rintsikat oli paikallaan. sitten meni vaimoni, lääkäri ensin katsoi suuhun ja käski nielemään, sitten sanoi kuuntelevansa keuhkot, paita ja rintsikat pois ja stetoskooppia laittoi molempien tissien alle monta kertaa ja sitten vielä tarvii hengitellä syvään monta kertaa pitäen kättä rintojen päällä. eli vaikuttiko tissien koko tähän vai mikä koska vaimoni kaverilla on pienet rinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus vaimoni jolla isot tissit ja hänen kaveri nainen myös menivät lääkärille ja vaiva oli sama, kova yskä. vaimon kaveri meni ensin ja lääkäri käski nostaa hiemen paidan helmaa että pääsi kuuntelemaan keuhkot, rintsikat oli paikallaan. sitten meni vaimoni, lääkäri ensin katsoi suuhun ja käski nielemään, sitten sanoi kuuntelevansa keuhkot, paita ja rintsikat pois ja stetoskooppia laittoi molempien tissien alle monta kertaa ja sitten vielä tarvii hengitellä syvään monta kertaa pitäen kättä rintojen päällä. eli vaikuttiko tissien koko tähän vai mikä koska vaimoni kaverilla on pienet rinnat.
tuttavani kertoi erään gynen (mies) sanoneen että kun kotona ollut muijan kanssa riitaa ja vituttaa niin kostaa nais potilailleen tekemällä pitkän ja kova kätisen alapää tarkastuksen.
isot tutkimusvälineet saavat kuulemma naiset ähkimään ihanasti osittain varmaan kivustakin. eräs nuori nainen oli huutanut suoraa huutoa kun työnsi levittimen pilluun ja kaksi sormea anukseen. en tiedä onko totta mutta ei kivaa joutua potilaaksi hänelle, ainakaan huonona päivänä. en tiedä höpisikö omiaan. kerroin tän vaimolleni joka uskoi ainoastaan tuohon kivunhuutamiseen koska itsellä kuulemma joskus papakoetta ottanut hoitaja oli sanonut että on vain isoimmat välineet paikalla joten saa sanoa jos sattuu, ja oli kuulemma tullut hänenkin suustaan huudahdus kun oli levittänyt vehkeen auki. taju meinannnut lähteä. hyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ihminen se on lääkärikin, isot tissit on aina mukava tsekata ja hieman pyöritellä ja tunnustella. pienet tissit on yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Onko tämä muuttunut? Terkkarille päässyt tuttuni AINA ja lääkäriltä saa lähetteet yksityiselle mihin tutkimuksiin sanoo haluavansa. Ihmetellyt tätä, kun Tampereen puolella ei pääse mihinkään
- Anonyymi
Lääkäreitä ainakin on liian vähän, silloin on vaikeaa antaa aikojakaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758