halunnut olla tekemisissä palstan ulkopuolella yhdenkään palstalaisen kanssa. Tämä on aina ollut minulle vain ajatustenpurkupaikka! Jos joku on niin ajatellut niin se on hänen ongelmansa ei minun!
En ole koskaan
4
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ikähaarukka voi vaihdella hyvinkin paljon meidän palstalaisten keskuudessa. Kellonajoista voi päätellä jo paljon että kuinka hyvin elämänhallinta on kontrollissa itse kullakin. Aikaiset aamut viikonloppuisin voivat kieliä siitä että joku on voinut olla radalla yön yli ja tekstin sisällöstä näkee mistä on kyse. Itsestäni tuntuu että jos menisin johonkin palstamiittiin niin kyllä se tilanne eskaloituisi ainakin jonkun kanssa. En jousta monista asioista, ehkä siksi. Pidän kuitenkin tärkeänä että kun omaa tietyn ajattelumaailman niin sitten myös pitäytyy siinä. Eri asia kuin se jos joku haluaa tahallaan levittää pahaa ympärilleen, sillä sehän ei ole mistään kotoisin. - Sivusta.
- Anonyymi
Ja mitenhän sinä oikeassa elämässä kuvittelisit tunnistavasi jonkun palstalaisen? Taidat olla melkoisen yksinkertainen ihminen :D Oletko sinä reppana kuvitellut mielessäsi, että joku tältä palstalta haluaisi oikeasti tutustua sinuun, joka olet selvästi häiriintynyt mieleltäsi?
- Anonyymi
Mä vain luen näitä ja naurahtelen. Vastalöytänyt ja vanha 65v. Maailma on ihmeellinen.
- Anonyymi
Yksinäiset.
Ajankuluksi.
Ei tarvi tehdä muuta kuin lukea aiheesta kuin aiheesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776