halunnut olla tekemisissä palstan ulkopuolella yhdenkään palstalaisen kanssa. Tämä on aina ollut minulle vain ajatustenpurkupaikka! Jos joku on niin ajatellut niin se on hänen ongelmansa ei minun!
En ole koskaan
4
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ikähaarukka voi vaihdella hyvinkin paljon meidän palstalaisten keskuudessa. Kellonajoista voi päätellä jo paljon että kuinka hyvin elämänhallinta on kontrollissa itse kullakin. Aikaiset aamut viikonloppuisin voivat kieliä siitä että joku on voinut olla radalla yön yli ja tekstin sisällöstä näkee mistä on kyse. Itsestäni tuntuu että jos menisin johonkin palstamiittiin niin kyllä se tilanne eskaloituisi ainakin jonkun kanssa. En jousta monista asioista, ehkä siksi. Pidän kuitenkin tärkeänä että kun omaa tietyn ajattelumaailman niin sitten myös pitäytyy siinä. Eri asia kuin se jos joku haluaa tahallaan levittää pahaa ympärilleen, sillä sehän ei ole mistään kotoisin. - Sivusta.
- Anonyymi
Ja mitenhän sinä oikeassa elämässä kuvittelisit tunnistavasi jonkun palstalaisen? Taidat olla melkoisen yksinkertainen ihminen :D Oletko sinä reppana kuvitellut mielessäsi, että joku tältä palstalta haluaisi oikeasti tutustua sinuun, joka olet selvästi häiriintynyt mieleltäsi?
- Anonyymi
Mä vain luen näitä ja naurahtelen. Vastalöytänyt ja vanha 65v. Maailma on ihmeellinen.
- Anonyymi
Yksinäiset.
Ajankuluksi.
Ei tarvi tehdä muuta kuin lukea aiheesta kuin aiheesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076