https://keskustelu.suomi24.fi/t/18021549/quotpaivakotimoskeijaquot-maher-sharia-laki-sopii-mainiosti-suomeen
joko oulussa samoja asioita pinnalla?
kertokaas
sharia-laki-sopii-mainiosti-suomeen
14
168
Vastaukset
- Anonyymi
joko se oulu huumeilla kaapattu?
- Anonyymi
Mitäs jos ruvettais kaikki natseiksi. Ei oltais mitää pahoja natseja vaan pelkästään hyviä natseja. Jookosta pookosta?
- Anonyymi
kts. maahanmuutto suomi24
- Anonyymi
Onko Antti L.sdp hyvä nazi . Oli niissä kuvissa nuorena aikuisena.
- Anonyymi
Lakiuskonto ei sovi länsimaailmaan.
- Anonyymi
Kunhan uskonnollisissa painoksissa ei julisteta rasismia eikä tekoja väkivaltaisuuksiin ym..
- Anonyymi
Vihervasemmisto tykkää muslimeista. Vaikka ne ovat pahoja naisille ja sex vähemmistölle.
- Anonyymi
Maassa maan tavalla but still we have the same value as a persons. Suomessa on Suomen laki, tänne ei aivan hevin tietenkään tule sharia lakia, mutta kyllä sharia lain joissain kohdissa on oikeata asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maassa maan tavalla but still we have the same value as a persons. Suomessa on Suomen laki, tänne ei aivan hevin tietenkään tule sharia lakia, mutta kyllä sharia lain joissain kohdissa on oikeata asiaa.
Kyllä se on pikkuhiljaa ujuttautumassa!
Koetas vaikka julkisesti tuhota epäjumalanpalvojien ohjekirja, niin PolPo -setä pampun ja sähköisen kidutuslaitteen kanssa luokses jo riemuiten käy! Eikä PolPo muutenkaan niitten tekemiin rikoksiin puutu kuin aivan poikkeustapauksissa ja tuoMari sanoo, että soosoo.
Palveltaviksi ne on tänne tulleet, ei vääräuskoisia koiria jeesaamaan. Jos vääräuskoiset eivät vaihda uskontoaan Ainoaan Oikeaan Uskontoon, saavat nämä jäädä henkiin jos nöyrästi palvelevat Oikeauskoisia. Näin sanoo Sharia ja se on Laki! Siksi Suomaan Sossut jakaa vastikkeetonta rahaa, antaa autoja jne, että saavat elää vaihtamatta väärää uskoaan Ainoaan Oikeaan.
Näin helppoa se on, kun asian ymmärtää. Ja Quunjumala suo!
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18024084/islam-tosiaan-sanana-tarkoittaa-alistumista
kumpaa uskot Sohrabia vai Maheria?
äänestän PS- Anonyymi
Sohrabia, myös siksi koska naisena hän tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohrabia, myös siksi koska naisena hän tietää.
enemmän debattia suomessa asiasta heti
oomi234
- Anonyymi
Samoja kohtia on kuten vanhassa testamentissa. S7lmä silmästä ja hammas hampaasta. Joskus se on elämässä hyväkin periaate.
- Anonyymi
kauhia uskonto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1722700- 1511773
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1181570Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621419- 901164
- 731133
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591069- 281028
- 471011
- 70971