Missä on nämä kurssit joissa sai tehdä ilmaiseksi työtä, lupauksensa oli jopa työpaikka.
Työkkärin kurssi
19
405
Vastaukset
- Anonyymi
"Lupaus".. sama lupaus kun se purran lupaus ennen vaaleja: Köyhiltä ei leikata..
- Anonyymi
Purralla ei ole mitään tekemistä Pyhäjärven lupausten kanssa.
Lopeta tuo lässytys!
Seuraa syksyn antia■■■
- Anonyymi
9e / Päivä.. silkkaa alistusta ja orjuutta. #Purra petti suomen köyhät.
- Anonyymi
Pontikankeitto on laillista omaa käyttöä varten.
- Anonyymi
Hallituksen toimet köyhdyttävät ja kurjistavat köyhiä entisestään. Hallituksen toimet aiheuttavat lisää Itsemurhia. . . #Purra todella petti köyhät.
- Anonyymi
Näitä rekkaa päin ajoja tulee lisää ja lisää . . ja syy hallituksen ja purran petoksen.
- Anonyymi
Vitun tuöllisyyskurssit kenelle näistä on koskaan ollut minkäänlaista hyötyä
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Ai ketä tarkoitat
- Anonyymi
Hulluksi kun heittäytyy ja esittää vähän tyhmää ja yksinkertaista, näin se ihminen pelastuu kaikelta työltä ja turhalta.
- Anonyymi
Persu täyttää nämä kriteerit teeskentelemättäkin
- Anonyymi
SAK tekee hyvää työtä
- Anonyymi
Joo onhan niiden johtoportaalla palkat ja edut kohdillaan.. on on
- Anonyymi
Alipalkattu ja
- Anonyymi
Joo olikohan SAK:n pomolla 24000€/kk ja valittaa minne Purran veroale Kohdistuu.. Onne melkoisia venkuloita nuo SAK:n johtoportaan väki. No jos oikeasti solidaarisia olisivat niin...
- Anonyymi
Sunnuntai.. Hmmm. Vielä 6 päivää työttömänä, lokakuu ois eka eläke kuukausi.... Mutta mutta taidampa rumentaa vielä työttömyyslukuja ja olla liitonrahoilla 65v asti.
- Anonyymi
Kiva sulle 🤣
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076