Misdä asennossa tyydytättte itsenne? Kuinka lantionne liikkuu tyydyttäessänne itseänne ?
Itsetyydytys asento.?
33
2580
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä selälläni jalat auki. Satisfayer tai joku muu suriseva kädessä. Joskus jos oikein jaksan panostaa niin olen pystyssä jalat koukussa, siten kuin ratsastaisin miehen päällä. Silloin on yleensä sitten täytettä molemmissa reijissä. Lantiota en niin kauheesti liikuttele, vaan liikutan niitä leluja.
- Anonyymi
minä mies kiedon straponin tuoliin kiinni kun luen näitä palstoja hitaasti ylös alas pepussa
- Anonyymi
Kuiunka jakaa panostaa pysty orgasmiin jalat koukussa?
- Anonyymi
Siis kuin usein jaksat panostaa pysty orgasmiisi?
- Anonyymi
Kuika usein panostat pysty asennossa tehtyyn tyydytykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuika usein panostat pysty asennossa tehtyyn tyydytykseen?
imukuppi dildo kylppärin seinässä syvällä pepussa yleensä laukean 2 kertaa lastit lattialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
imukuppi dildo kylppärin seinässä syvällä pepussa yleensä laukean 2 kertaa lastit lattialle
Yleensä 2 kertaa päivässä masturboin istuen pusken lantion tiukkana kaarrelle ylös jalat yhdessä kättä haaroihin, kun vaan lantio pysýy kaarella tiukkana niin siitä pääsee painaa kunnolla loppuun asti.
Tai vatsallaan lantio tiukkana patjaa vasten pikkarit jalassa niin että pikkarit työntää patjaa varten jolloin laukean kunnolla
- Anonyymi
Tänään sain ihanan orkasmin, pepussa anaalitappi, karvat ajettu pois , olen naimisissa, ajattelin 60 v siskoa, hieroin rintojani, ihana orgasmi tuli kädelle söin siemennesteen, ,kyllä rakkaus on ihanaa
- Anonyymi
Pienellä jakkaralla mahallaan on hyvä vetää käteen, ja samalla fantasioida kuinka joku tulisi nussimaan persereikään. Helppo laskea spermat itse tehtyyn paperipussiin, joka toimii muutoin kompostipussina.
- Anonyymi
mies jlat pystyssä sauva kone pepussa hieroo etu-rauhasta en runkkaa odotan vaan kunnes laukean
- Anonyymi
Itse teen sen kahdessa asennossa. Vatsallaan työnnän lantiota tiukasti jotain vasten jalat tiukkana yhdessä käden avulla
Tai istuen pusken lantion eteen tiukkana eteen jalat yhdessä- Anonyymi
Istuen pusken lantion tiukkana kaarelle jalat tiukkana kiinni
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/S5u8C3
- Anonyymi
Minä seison päälläni sitä tehdessäni ja lantioni liikkuu samalla lambadan tahdissa.
Lopulta tulee niin raju orkasmi että menetän tajuntani ja herään vasta kun työkaveri paukuttaa vessan ovea että tauko loppui jo. - Anonyymi
Pakko tyydyttää kunnolla muutama päivä kun viimeksi masturboin mut en päässy asentoon . Nyt lantio vaatii päästä työntämään kunnolla
- Anonyymi
Itse suosin mäkihyppääjä asentoa. Eli jyrkkä etukeno otsa tukeutuu seinään toinen käsi sivulla
- Anonyymi
Kiimasta runkata esim autossa kun mies kattelee. 64v.M
- Anonyymi
olen mies imen itseäni käsillä pumppaan pakaroista kullia yhä syvemmälle kurkkuun kyllä tulee pysähdyn ja lasken jalat seinältä
- Anonyymi
Ohuet housut jalassa tunnen työnnöt syvällä lantiossa. Lantio nousee kunnolla ylös. Ojennus pysýy. Tunnen lantion liikkeen housujen läpi laukeamiseen saakka
- Anonyymi
Ohuet pikkarit jalassa pumppaan lantiota rajusti pikkarit kireällä kiihotun kunnolla ku pikkarit puskee rajusti patjaa vasten tuntuu siltä että joku painais mua pakaroista alas niin lantion asento tiukasti patjassa kiinni
- Anonyymi
Pakko tyydyttää ku panettaa Pakko työntää lantio ylös toivottavasti pääsen loppuun asti työntö pysýy kaarella
- Anonyymi
Onko täällä ketään masturboi seisten?
- Anonyymi
Onko jollain naisella tietoa kyljellään tehdystä orgasmista. Miten nimenomaan naisen lantio ja lonkat liikkuu kylki asennossa tehdyssä orgasmissa?
- Anonyymi
Istun tuolilla lantio etee työnnettynä ja reidet yhdessä, jolloin kivekset ovat reisien päällä. Silloin nekin saavat kosketusta joka kerralla, kun käsi käy kullin juuressa.
Minulle tuo asento toimii hyvin!
Miehet, kokeilkaa!- Anonyymi
Naiset käyttää myös tota asentoa. Työntää lantion voimalla ylös ja kättä vasten puskee loppuun asti siis laulamiseen asti
- Anonyymi
Miten naisen lantio toimii seisten tehdyn orgasmissa?
- Anonyymi
Olisi mukava lukea yksityiskohtainen ja tiukka naisen kirjoittama orgasmin kuvaus
- Anonyymi
Masturboin yleensä 2-3 kertaa päivässä. Lantiota hinkaten pitkikset tai pikkarit jalassa pumppaan. Joka tapauksessa ihon myötäiset ohuet niin että kiihotun kunnolla lantion pohjasta loppuun saakka
- Anonyymi
On ollut orkku vajausta keho vaatii kaksi orkua päivässä, kävin vanhemmilla jäi pahasti orkut vajaaksi. Nyt pääse pu
- Anonyymi
Olin vanhemmilla ni jäi orkut pahasti vajaaksi keho vaatii kaksi tiukkaa orkkua päivässä heti lantiota työnnättää Pakko saada kahden rytmi takaisin puskettaa ja sykki lantiosta saakka kovaa
- Anonyymi
Vaikka päästä orkun huippuun asti päästä tiukkaa orkkua päivässä lantio ei työntään jää liian alas tai liian taakse
- Anonyymi
Seisaalla mies 67
- Anonyymi
Minulla, mies 68 v, asento on tuolilla istuen niin, että hartiat nojaa selkänojaan ja lantio on työnnettynä eteen. Reidet on yhdessä ja kivekset reisien päällä. Masturbointiväline, suihinottokone tai fleslight on siinä kullin ympärillä joko liikkeessä tai paikallaan.
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337