Tee sille mitä teet, mutta itse nostan kädet pystyyn. Vuosia olen yrittänyt korjata sitä itse, mutta siihen tulee koko ajan uusia vikoja ja ne pahenevat koko ajan. 💔
Nainen, laitan tämän murskatun sydämeni eteesi
19
510
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä voisin tehdä hyväksesi?
- Anonyymi
Kuka sen on alunperin särkenyt? Se korjaus lähtee siitä liikkeelle, että annat hänelle mielessäsi anteeksi. Annat sille toiselle anteeksi, joka on sen rikkonut jne.
Sitten, kun olet sinut sen asian kanssa, että se sydämen särkyminen kuuluu tähän elämään ja on yksi opetuksen kohde, niin. Olet valmis. Jokainen suhde on ainakin minua opettanut jossain suhteessa vaikka ne eivät päätyneet hyvin. Tämä tarkoittaa sitä, että olen korjannut sydämeni vahvemmaksi mitä se oli.
Kaikella on tarkoitus, usko pois.- Anonyymi
Tarkoitus se, että lamaantuu ja menettää otteen elämästä? Enpä usko.
- Anonyymi
Joskus se riittää kun rakastuu oikeaan ihmiseen.
Sydän tuntee että on turvassa , onnellinen ja saa rakkautta.♡ - Anonyymi
Murskatun? 🤔
Kyllä niistä sydänsuruista toipuu ajan kanssa.- Anonyymi
Näitten sydänsurujen kanssa on mennyt ainakin 20 vuotta. Ja tilanne pahenee koko ajan.
Kuinka kauan pitää vielä odottaa toipumista?
- Anonyymi
Olen niin pahoillani, kultainen... Ei minusta ole sitä korjaamaan vaikka niin kovasti haluaisinkin sen kaikella lämmölläni ja rakkaudellani yrittää osata tehdä. Ja vaikka niin kovasti haluaisin sinut paikkaamaan minun riekaleisen sydämeni rakkaudellasi. Ei minusta ole miksikään. Olisin vain onnesi tiellä. Ansaitset ihmisen, joka haluaa samoja asioita elämältä kuin sinäkin. Jonkun, joka on sinulle ja haaveillesi mahdollistaja, ei este. Minä tahdon vain rauhallisen ja tasapainoisen, pienen ja lämpimän elämän, en jaksa muuta. En pysty muuhun... 💔
- Anonyymi
Mistä sä toisen haaveet tiedät
- Anonyymi
Et ole hän ketä tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään ole. Kirjoitin kuin kaivatulleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät? Ketä tarkoitit
- Anonyymi
Loukkaa tuollainen. En minä ainakaan ihmeitä vaadi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaa tuollainen. En minä ainakaan ihmeitä vaadi.
Älä loukkaannu turhaan. Ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Anteeksi jos olen ollut siihen osallinen.
Ansaitset parempaa - Anonyymi
Et sä ole mitään yrittänyt korjata. Päinvastoin.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että särjen itse omaa sydäntäni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että särjen itse omaa sydäntäni?
Turha edes yrittää selittää. Näemmä
- Anonyymi
Tässä olen ja yhä odotan. Sinä et vastaa viesteihin ja vetäydyn kun luulen ettet välitä. T: Mn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211