Tänään, kuolleiden lasten muistopäivä,

Anonyymi-ap

koskee myös miljoonia ihmisenalkuja, joilta ei annettu mahdollisuutta syntyä toivottuna, vaan abortin julma päätös lopetti näiden lasten elämän.

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      0.7 miljoonan lapsen surmaaminen mukavuusaborteissa on Suomen suurin joukkomurha, jota voidaan sanoa myös kansanmurhaksi.

      Jokainen heistä oli yksilöllinen ja ainutkertainen ihminen, jonka ihmisoikeudet ja elämä riistettiin sameassa ihmisvihassa.

    • Anonyymi

      Kyllä luin eilen lehti on kuuoleiden lasten muisto päivä.Omaksuin päivän esim.Siskoni lapsi kuoli syystä jos toisesta. En ala eikä ole oiketta sorkia asiaa abortti. ymm. Jos uskonolisesta syistä sitä vastutatte?Eikö tällä erikseen ole uskonolinen sivusto ? Sinne kaltaisten kanssa vaan mielpitetä laukoo.Toki jokaisella saa mielipiteet tälLäkin olla: HAUKKU EI HAAVAA TEE.

      • Anonyymi

        Naisen luonnollinen vietti on saada lapsia, on uskonto mikä tahansa. Se vietti tulee automaattisesti naisille alitajunnassa jo 18 ikäisenä viimeistään. Se on tervein ja paras ikä saada lapsi. Miehille vastuun ymmärtämisen kautta vähän myöhemmin.
        Mitä on väkivalta ihmisen luonnollisuutta vastaan?


        "...pitäkää se mikä hyvää on..". Kaiken hyvän antaja on Jumala. Lapsi on Jumalan kallisarvoinen lahja vanhemmilleen. Joka sen lahjan ehdoin tahdoin (manipuloituna?) hylkää , hän ei tule koskaan tietämään , että menetti elämänsä arvokkaimman lahjan! Lapsi itse opettaa äitinsä äidiksi, siihen ei voi käydä koulua, mutta lapsen hoitotehtävään aluksi kyllä ja jokainen ensimmäistään odottava äiti tarvitsee odotusaikana opetusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen luonnollinen vietti on saada lapsia, on uskonto mikä tahansa. Se vietti tulee automaattisesti naisille alitajunnassa jo 18 ikäisenä viimeistään. Se on tervein ja paras ikä saada lapsi. Miehille vastuun ymmärtämisen kautta vähän myöhemmin.
        Mitä on väkivalta ihmisen luonnollisuutta vastaan?


        "...pitäkää se mikä hyvää on..". Kaiken hyvän antaja on Jumala. Lapsi on Jumalan kallisarvoinen lahja vanhemmilleen. Joka sen lahjan ehdoin tahdoin (manipuloituna?) hylkää , hän ei tule koskaan tietämään , että menetti elämänsä arvokkaimman lahjan! Lapsi itse opettaa äitinsä äidiksi, siihen ei voi käydä koulua, mutta lapsen hoitotehtävään aluksi kyllä ja jokainen ensimmäistään odottava äiti tarvitsee odotusaikana opetusta.

        "Naisen luonnollinen vietti on saada lapsia, on uskonto mikä tahansa"

        En minä ole ainakaan koskaan halunnut lapsia. Ei 18-vuotiaana eikä myöhemminkään. Seksiä kyllä olen harrastanut 16 vuotiaasta ja se on eri asia kuin halu lisääntyä. On kuule yhdistyskin nimeltä vapaaehtoiset lapsettommat.

        Jotkut inhoaa ajatustakin lapsista. Meidän avioliiton yhteinen tekijä on nimen omaan se ettei haluta kumpikaan lapsia. Miksi pitäisi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisen luonnollinen vietti on saada lapsia, on uskonto mikä tahansa"

        En minä ole ainakaan koskaan halunnut lapsia. Ei 18-vuotiaana eikä myöhemminkään. Seksiä kyllä olen harrastanut 16 vuotiaasta ja se on eri asia kuin halu lisääntyä. On kuule yhdistyskin nimeltä vapaaehtoiset lapsettommat.

        Jotkut inhoaa ajatustakin lapsista. Meidän avioliiton yhteinen tekijä on nimen omaan se ettei haluta kumpikaan lapsia. Miksi pitäisi...?

        Toivottavasti ymmärrät jättää eläkkeesi nostamatta. Sen kustantavat muiden kasvattamat lapset.

        Lasten vihaajat ovat yhteiskunnassa vapaamatkustajia, jotka käyttävät normaaleja ihmisiä hväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät jättää eläkkeesi nostamatta. Sen kustantavat muiden kasvattamat lapset.

        Lasten vihaajat ovat yhteiskunnassa vapaamatkustajia, jotka käyttävät normaaleja ihmisiä hväkseen.

        En hanki itsekään lapsia, koska inhoan niitä. Eläkettä ja muitakin etuuksia nostan siinä missä muutkin. Turha sönkätä mitään vapaamatkustajista. Lapsia en hanki, etuuksista en luovu ja moralisoivaa sontaa en kuuntele. Elän elämääni kuten haluan enkä viheliäisen roskaväen vaatimusten mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät jättää eläkkeesi nostamatta. Sen kustantavat muiden kasvattamat lapset.

        Lasten vihaajat ovat yhteiskunnassa vapaamatkustajia, jotka käyttävät normaaleja ihmisiä hväkseen.

        "Toivottavasti ymmärrät jättää eläkkeesi nostamatta. Sen kustantavat muiden kasvattamat lapset."

        "vapaamatkustajia, jotka käyttävät normaaleja ihmisiä hväkseen."

        Paraskin loinen siellä aukoo. Kyllä jokainen oman eläkkeen on tienannut palkkatyöllään ja maksamalla veroja. Myöskin joutuu valitettavasti elättämään lapsettoman vapaamatkustajan, joka on eläköitynyt jo 20-vuotiaana ja joka ei ole ollut kuin kuluerä yhteiskunnalle. Mutta että vielä lasten vihaajakin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivottavasti ymmärrät jättää eläkkeesi nostamatta. Sen kustantavat muiden kasvattamat lapset."

        "vapaamatkustajia, jotka käyttävät normaaleja ihmisiä hväkseen."

        Paraskin loinen siellä aukoo. Kyllä jokainen oman eläkkeen on tienannut palkkatyöllään ja maksamalla veroja. Myöskin joutuu valitettavasti elättämään lapsettoman vapaamatkustajan, joka on eläköitynyt jo 20-vuotiaana ja joka ei ole ollut kuin kuluerä yhteiskunnalle. Mutta että vielä lasten vihaajakin...?

        Et sinä känisevä mt-emakko ole missään töissä ollut, ellei sellaiseksi laske kapisten kakaroiden sarjatuotantoa ja lapsilisien kuppaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen luonnollinen vietti on saada lapsia, on uskonto mikä tahansa. Se vietti tulee automaattisesti naisille alitajunnassa jo 18 ikäisenä viimeistään. Se on tervein ja paras ikä saada lapsi. Miehille vastuun ymmärtämisen kautta vähän myöhemmin.
        Mitä on väkivalta ihmisen luonnollisuutta vastaan?


        "...pitäkää se mikä hyvää on..". Kaiken hyvän antaja on Jumala. Lapsi on Jumalan kallisarvoinen lahja vanhemmilleen. Joka sen lahjan ehdoin tahdoin (manipuloituna?) hylkää , hän ei tule koskaan tietämään , että menetti elämänsä arvokkaimman lahjan! Lapsi itse opettaa äitinsä äidiksi, siihen ei voi käydä koulua, mutta lapsen hoitotehtävään aluksi kyllä ja jokainen ensimmäistään odottava äiti tarvitsee odotusaikana opetusta.

        nyt kyllä puhut paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisen luonnollinen vietti on saada lapsia, on uskonto mikä tahansa"

        En minä ole ainakaan koskaan halunnut lapsia. Ei 18-vuotiaana eikä myöhemminkään. Seksiä kyllä olen harrastanut 16 vuotiaasta ja se on eri asia kuin halu lisääntyä. On kuule yhdistyskin nimeltä vapaaehtoiset lapsettommat.

        Jotkut inhoaa ajatustakin lapsista. Meidän avioliiton yhteinen tekijä on nimen omaan se ettei haluta kumpikaan lapsia. Miksi pitäisi...?

        Ei lapsia ikinä, ei tulisi mieleenkään tärvätä elämääni kitisevien kakaroiden kanssa ja pilata upea vartaloani raskausmahalla. Hyi.

        Silti nautin seksistä niin paljon kuin vain haluan ja jos vahinkoja käy niin saman tien aborttia hakemaan. Onneksi ei ole käynyt kuin kahdesti, vittumainen homma tuokin on käydä läpi.

        Mut jos jotain ahdistaa niin EVVVK, mun vartalo, mun elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsia ikinä, ei tulisi mieleenkään tärvätä elämääni kitisevien kakaroiden kanssa ja pilata upea vartaloani raskausmahalla. Hyi.

        Silti nautin seksistä niin paljon kuin vain haluan ja jos vahinkoja käy niin saman tien aborttia hakemaan. Onneksi ei ole käynyt kuin kahdesti, vittumainen homma tuokin on käydä läpi.

        Mut jos jotain ahdistaa niin EVVVK, mun vartalo, mun elämä.

        Yhyy yhyy uli uli.. XD Alkoiko ahdistaa?

        Olet todellakin t.ärvääntynyt ja pilallinen HYI. Oikein v.ittumainen kitisevä kakara. L.ortto elää o.ksettavan lastenvihaajan sarjam.urhaavaa elämää. EVVVK.


    • Anonyymi

      Lienee uskontoon perustuva mielipide.
      Montako syntymätöntä lasta jumalasi tappoi, aiheuttamalla vedenpaisumuksen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe