Pitäisi teettää digikuvia valokuviksi.
Mikä on mielestänne paras hinta-laatu suhde? Mulle on ehdotettu Ifiä, halvempaa kehittää siellä, kuin veisin valokuvausliikkeeseen.
Kertokaas siis mitä itse kaytatte ja miksi?
Kiitos
Kehitys/kuvien tilaaminen netistä
5
7912
Vastaukset 5
- Halvin
Yes
- Wööbi
Kokeiltu on Superkuva, Fotonetti, Raimo J. Niemi, Ammattikuva, Eirikuva.... ja Digiexpress on ilman muuta mun paikkani. Eipä niissä ole erityisesti eroa kuvan laadussa ollut, mutta tuo Kodakin Dural Life paperi minua kovasti miellyttää, se on normipaperia selvästi paksumpi, eikä ala siten kuvat kiemurtelemaan =) Hintakaan ei hirvitä ja postikulut erityisen edulliset. Fotonetillä suurennokset on yleensä kuitenkin niin edulliset, että ne tilaan sieltä Crystal paprulle.
- dioista skannattuna
Hei!
Olen ladannut ifin profiilin kuvankäsittelyohjelmaani ja lähettänyt skannaamiani diakuvia ifin ohjelmalla kehitettäväksi.
50 x 75 kokoinen valokuva maksoi tuolloin n. 11€ /kpl ja sai valita joko matta- tai kiiltävälle paperille. Värit- terävyys ym. olivat moitteettomat. Kuva vastasi erittäin hyvin tietokoneeni näytöllä olevaa näkymää.
Toimitus oli nopea, alle viikossa. Kuva pakattu hyvin. Suosittelen ja teetän myös jatkossa kys. firmassa. - abc
http://www.tuuri.fujikuvat.fi/
Kaksi syytä:
1.Paras kuvanlaatu kokeilemistani palveluista.
2.Erittäin nopeat toimitusajat (1-2 päivää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3582897
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782324- 361852
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2801607- 541139
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa276962Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248816- 68757
- 46638
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581