Kapealla mökkitiellä

😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisinko kokeilla millaista olisi ajaa sellaista "laivaa". Yksi suosikkiohjelmani maajussille morsian saa ajattelemaan, että olen aikoinani valinnut väärän alan. Siinä sinkuilla on isot talot ja utuuttaan kiiltelevät autot ja maatalouskoneet. Työtä kylläkin riittää aamusta iltaan pyhät arjet. Mutta siinä saa olla oma isäntänsä ja päättää työnteosta itse.

Kaikkia valintoja ei voi peruuttaa. Yhden valinnan uudelleen lämmittely voisi olla mukavaa! Tämän päivän arkinen valinta on pyykinpesu. Saunan pata taas täynnä kuumaa vettä.
4216
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Päikkärit

Äänestä
  • Aloittaja

Mukavia unosia. Täällä ei ehdi nukkumaan, kun pimeä tulee liian aikaisin. Täytyy ehtiä suunnitellut ulkotyöt tehdä ennen sitä.

Äänestä

Suomessa on kymmeniätuhansia viljelijöitä,eiköhän noihin ohjelmiin hakeudu ne joutilaimmat ja vöyreimmät.

Äänestä
  • Aloittaja

Niinpä. Ja jos perii vanhempiensa tilan niin siellä on jo iso talo valmiina.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisinko kokeilla millaista olisi ajaa sellaista "laivaa". Yksi suosikkiohjelmani maajussille morsian saa ajattelemaan, että olen aikoinani valinnut väärän alan. Siinä sinkuilla on isot talot ja utuuttaan kiiltelevät autot ja maatalouskoneet. Työtä kylläkin riittää aamusta iltaan pyhät arjet. Mutta siinä saa olla oma isäntänsä ja päättää työnteosta itse.

Kaikkia valintoja ei voi peruuttaa. Yhden valinnan uudelleen lämmittely voisi olla mukavaa! Tämän päivän arkinen valinta on pyykinpesu. Saunan pata taas täynnä kuumaa vettä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu