Asiahan on nyt niin että kaikki saa olla missä haluaa kun ei toisen tontille mene.
Eräs henkilö on ottanut oikein asiakseen määräillä missä saa olla ja liikkua mihinkin aikaan.
Jos ei ole mitään salattavaa niin en ymmärrä.
Nuo yleiset alueet on kaikille ja tiet.
Ei kukaan muukaan ole tullut sanomaan että pois täältä.
Ja jos kyseinen henkilö yhtään ajattelee hän syyllistyy siinä toisen ihmisen elintilan kaventamiseen.
Toivon että hän vihdoin ymmärtää asianlaidan.
yleiset paikat ja tiet.
8
510
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyse jostain omakotialueesta? Sehän on melkein poliisiasia, jos joku naapuri alkaa liikkumista yleisillä ja yhteisillä alueilla rajoittamaan.
- Anonyymi
No yksi rohkeni tulla kysymään kyseenalaisin sanakääntein kylläkin ei niin selvinpäin ...Siinä sen huomaa miten jotkut saa aikaan
Siis pimeässä en edes tunnistanut ja hyökätään takaapäin lasiin kiinni......
Kaikki viittaa henk koht asiaan jossa haetaan vaan omalle puolelleen ihmisiä jotta saadaan maalittaa.
Se ei onnistu että jotkut ottaa omiin käsiinsä oikeuden ihmisten olemisiin.
Enhän minäkään mene kysymään keltään " Miksi olet täällä"
- Anonyymi
Näytä dorkalle pala! Ota joku salilta avuksi.
- Anonyymi
Pitäisi juu kun ei millään tajua.
Ei kukaan voi ajaa ketään pois jos naama ei miellytä.
- Anonyymi
kuka tyhmä kirjoittaa sääntöjen vastaisia ?
- Anonyymi
Hah
Koko kylä on dorkia täynnä ….
Antaisivat ihmisten olla….
RAUHASSA. - Anonyymi
Tämä tämänpäiväinen- olet lähtenyt leikkiin mukaan näköjään . jos sinua häiritsee minun olemassa olo ei tarvitse katsoa.
Sehän sitä kyttäämistä on.
Minä en kyttää mutta minua näköjään kytätään. ...
Luulisi olevan yksi ja sama missä joku on autollaan.
Hullua touhua sanon minä.
Vedettiin vielä vainajakin mukaan asiayhteyteen..... kiitos sinulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363