AKAVAkin valmis vastatomiin

Anonyymi-ap

182

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleislakkoon osallistuu kaikki työehtojensa heikennyksiä pelkäävät palkkatyöläiset.

• Anonyymi

Loimaan kassan luuserit tyytyvät varmaan vaikka orjatyöhön ... eivätkä osallistu muutenkaan omien etujensa ajamiseen ...

• Anonyymi kirjoitti:

Loimaan kassan luuserit tyytyvät varmaan vaikka orjatyöhön ... eivätkä osallistu muutenkaan omien etujensa ajamiseen ...

En koskaan kuuluinut ay mafian orjiin enkä Loimaan kassaankaan mutta en silti ollut orjatyössä vaan varsin hyvin ansaitseva ammattilainen!

Minä juuri ajoin omaa etuani, enkä langennut ay mafian laumahenkeen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

En koskaan kuuluinut ay mafian orjiin enkä Loimaan kassaankaan mutta en silti ollut orjatyössä vaan varsin hyvin ansaitseva ammattilainen!

Aivan. Extyöloinen ei ole koskaan ajatellut muuta kuin omaa etuaan rahanahneuden sokaisemana. Ja nykyisenä äärioikeistolaisena sosiaalipummina kannattaa yhteiskunta- ja työläisvastaisia puolueita, kuten PS ja KOK.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Extyöloinen ei ole koskaan ajatellut muuta kuin omaa etuaan rahanahneuden sokaisemana. Ja nykyisenä äärioikeistolaisena sosiaalipummina kannattaa yhteiskunta- ja työläisvastaisia puolueita, kuten PS ja KOK.

KOK ja PS ovat juuri työläispuolueita jotka pyrkivät saamaan kaikki töihin ansaitsemaan elämäänsä. Nuo kaksi eivät ole kuin vasurit, jotka aina vaan ovat valmiita tyhjäämään muiden lompakot ja elämään niillä rahoilla!

Oikeaa työläispolitiikkaahan on pitää huolta siitä, että yrityksillä menee hyvin. Silloin ne pystyvät maksamaan hyvistä suorituksista hyvää palkkaa ja sehän on se pääasia!

• Anonyymi

Aivan varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän on peloteltu kuoliaaksi.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuotahan sinä jaksat jauhaa. Joka osiossa yötä päivää. Miten voikin olla noin paljon aikaa . Ei ainakaan työt rasita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Ja uskon ettei ole koskaan muuta tehnyt kuin kääntänyt kylkeään.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

KOK ja PS ovat juuri työläispuolueita jotka pyrkivät saamaan kaikki töihin ansaitsemaan elämäänsä. Nuo kaksi eivät ole kuin vasurit, jotka aina vaan ovat valmiita tyhjäämään muiden lompakot ja elämään niillä rahoilla!

Oikeaa työläispolitiikkaahan on pitää huolta siitä, että yrityksillä menee hyvin. Silloin ne pystyvät maksamaan hyvistä suorituksista hyvää palkkaa ja sehän on se pääasia!

Mitä hyvää palkkaa ? Kuka ,missä ,koska ?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuotahan sinä jaksat jauhaa. Joka osiossa yötä päivää. Miten voikin olla noin paljon aikaa . Ei ainakaan työt rasita.

Itysehän sinä otit esiin: "Loimaan kassan luuserit tyytyvät varmaan vaikka orjatyöhön ... eivätkä osallistu muutenkaan omien etujensa ajamiseen ..." siis orjatyön. Minä vain vastasin siihen.

Olen myös ajanut kohtuudella omaa etuani ja saavuttanut kohtuu tuloksen joka vieläkin on minun käytössäni tarpeen niin vaatiessa. Maallista hyvää on tullut tuolla omalla keinollani kerättyä kohtuudella. Kun katselen niitä jotka jäivät yrityksiin, joissa olin ollut, siihen ay orjan asemaan, niin väitän pärjänneeni paremmin!

Työ ei enää rasita mutta aina voi muistella joutohetkinään eläkepäivillään työtäkin ja sen raatamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyvää palkkaa ? Kuka ,missä ,koska ?

Hyvä palkkahan määräytyy sillä, mikä on työsi tuottavuus! Jos et saa hyvää palkkaa niin tuottavuutesi on surkea, tai et osaa hoitaa asioitasi ja olet jättänyt ne ay mafiosojen hoiviin, vaikka itse hoidettuna olen todennut sen olevan tuottavampaa!

• Anonyymi

Fjaaderit ovat historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnes liittoon sinä sitten kuulut??????? Sinä juuri joka vinkut orjatyöstä, et taida itte olla tehnyt työtä päivääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos täällä suomessa joku ajattelee vain omia etujaan, niin kyllä ne löytyy ihan vihervasemmistosta kaikki, demarit,vihreät, vasemmisto ym. mutta eihän nämä aivopestyt anarkistit sitä tajua että niitä kustaan silmään totaalisesti näiden toimesta.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olisin odottanut Kokoomukselta jotain parempaa politiikkaa, kuin köyhien kyykyttämistä. Kokoomuksella olisi mielestäni pitänyt olla osaamista ja kykyä hankkia Suomeen investointeja ulkomailta ja sitä kautta työllistämistä. Myös kotimaisten, jo olemassa olevien yritysten kehittäminen ja innovaatioiden tukeminen olisi pitänyt olla ensisijaisen tärkeää. Mutta nyt puhutaan (jämäkästi) vain työntekijöiden oikeuksien kaventamisesta ja työttömien sosiaalietuuksien leikkauksista... ei niillä saada Suomen taloutta kuntoon.
        Pettynyt olen kokoomukseen. Persuilta en mitään odottanutkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisin odottanut Kokoomukselta jotain parempaa politiikkaa, kuin köyhien kyykyttämistä. Kokoomuksella olisi mielestäni pitänyt olla osaamista ja kykyä hankkia Suomeen investointeja ulkomailta ja sitä kautta työllistämistä. Myös kotimaisten, jo olemassa olevien yritysten kehittäminen ja innovaatioiden tukeminen olisi pitänyt olla ensisijaisen tärkeää. Mutta nyt puhutaan (jämäkästi) vain työntekijöiden oikeuksien kaventamisesta ja työttömien sosiaalietuuksien leikkauksista... ei niillä saada Suomen taloutta kuntoon.
        Pettynyt olen kokoomukseen. Persuilta en mitään odottanutkaan.

Keneltäkään pienipalkkaiselta ei viedä mitään, rahaa on vain jaossa vähemmän kuin Rinne/SS osasivat laskea joten maksuvirtaa on kutistettava. Jos haluaa rahaa on se ansaiyttava työllä, joka on se paras keino rahan ansaitsemiseen.

Yritysten tukemisen sijaan niille on annettava vapaammat kädet hoitaa asioitaan myös tyollisyyden suhteen. Kun rahasta on pulaa niin nuo yritysten tukemiset ja niiden kehityksen rahitukset eivät oikein sovi kuvbaan vaan niiden on annetava itse hoitaa rahoitus vaikkapa väliaikaisella verohelpotuksella.

Kun noita eri työntyekijöiden "oikeuksia" mietitään nin niiden arvo pitää kirjata palkkaan, sillä muutoin ne unohtuvat ja aina vaan vaaditaan lisää vaikka tuottavuus ei nousisikaan. Niin palkat kuin nuo oikeudetkin pitää joka päivä ansaita tai huonosti käy!

• Onko AKAVA:kin demokratian vastustaja?

Demokratiassahan eduskunnan luottamusta nauttiva hallitus päättää asioista!

• Anonyymi

AKAVA lähtee varmasti mukaan yleislakkoon, ellei Orpopirun äärioikeistolainen hallitus peru työläisten työehtoja ja oikeuksia leikkaavia päätöksiään.
        Järjen ääni löytyy siis jopa oikeistolaisista työläisistä ... halusit sitä tai et!

• Anonyymi kirjoitti:

AKAVA lähtee varmasti mukaan yleislakkoon, ellei Orpopirun äärioikeistolainen hallitus peru työläisten työehtoja ja oikeuksia leikkaavia päätöksiään.
        Järjen ääni löytyy siis jopa oikeistolaisista työläisistä ... halusit sitä tai et!

Nyt sinunkin Lyyli pitää oivaltaa se, että nuo vaatimasi oikeudet pitää ansaita joka päivä, ei niitä kukaan muukaan ansaitse ja tuossa on ollut pientä ymmärtämättömyyttä ihan ay mafiosoja myöden! Eiväthän he koskaan korosta sitä tärkeyttä oikeasti ansaita palkkansa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Nyt sinunkin Lyyli pitää oivaltaa se, että nuo vaatimasi oikeudet pitää ansaita joka päivä, ei niitä kukaan muukaan ansaitse ja tuossa on ollut pientä ymmärtämättömyyttä ihan ay mafiosoja myöden! Eiväthän he koskaan korosta sitä tärkeyttä oikeasti ansaita palkkansa!

Extyöloinen ei siis halua noudattaa tehtyjä sopimuksia, vaan äärioikeistolaisena leikata niitä omien sairaiden halujensa ja ahneutensa mukaan. Ei ihme että extyöloinen on ENTINEN yrittäjä. Ja nykyinen sosiaalipummi!

• Anonyymi kirjoitti:

Extyöloinen ei siis halua noudattaa tehtyjä sopimuksia, vaan äärioikeistolaisena leikata niitä omien sairaiden halujensa ja ahneutensa mukaan. Ei ihme että extyöloinen on ENTINEN yrittäjä. Ja nykyinen sosiaalipummi!

Noudatin aina sopimuksia jotka itse tein! Muiden sopimuksista en piitannut. Kyllä itse pitää kyetä itsestään huolehtimaan.

Olen todella entinen yrittäjä ja nykyisin työeläkevakuutuksen nauttija muitta on vielä muutakin kuten kerääntynyttä varallisuutta, koska olen osannut hoitaa raha-asiani! Omillaan pärjäävä ei ole sosiaalipummi, en edes saa mitään siltä sektorilta mikä sinua kyrsinee!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Noudatin aina sopimuksia jotka itse tein! Muiden sopimuksista en piitannut. Kyllä itse pitää kyetä itsestään huolehtimaan.

Olen todella entinen yrittäjä ja nykyisin työeläkevakuutuksen nauttija muitta on vielä muutakin kuten kerääntynyttä varallisuutta, koska olen osannut hoitaa raha-asiani! Omillaan pärjäävä ei ole sosiaalipummi, en edes saa mitään siltä sektorilta mikä sinua kyrsinee!

Aivan, ja olet nykyinen äärioikeistolainen sosiaalipummi!!!!!!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

JUURI NÄIN! Opetelkaa vasemmistolaiset laiskat hankkimaan itse palkkanne. HERRA EI LAISKOJA ELÄTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JUURI NÄIN! Opetelkaa vasemmistolaiset laiskat hankkimaan itse palkkanne. HERRA EI LAISKOJA ELÄTÄ!

Äärioikeistolaiset sosiaalipummit paljastuu aina helposti. Yllä jo kaksi teki sen .. hehehe

• Anonyymi kirjoitti:

Äärioikeistolaiset sosiaalipummit paljastuu aina helposti. Yllä jo kaksi teki sen .. hehehe

Mikä on äärioikeistolainen? Miten hänet määrität? Laita ihan ranskalaisin viivoin ne ominaisuudet!

Mitä tarkoitat sosiaalipummilla? Onko hän sellainen joka on ikänsä tullut omillaan toimeen ja tekee sen edelleen ansaitulla työeläkkeellä ollessaan?

Voisitko ystävällisesti tehdä laajan selvityksen noista väitteesi ominaisuuksista!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mikä on äärioikeistolainen? Miten hänet määrität? Laita ihan ranskalaisin viivoin ne ominaisuudet!

Mitä tarkoitat sosiaalipummilla? Onko hän sellainen joka on ikänsä tullut omillaan toimeen ja tekee sen edelleen ansaitulla työeläkkeellä ollessaan?

Voisitko ystävällisesti tehdä laajan selvityksen noista väitteesi ominaisuuksista!

Extyöloinen on sosiaalipummi, joka elää nykyisin meidän työssäkäyvien eläkevakuutusmaksujen varassa.
        Extyöloinen on osoittanut olevansa äärioikeistolainen fanittamalla mm. Lapuan liikkeen terroristista toimintaa ja valkoisten harjoittamaa keskitysleiritoimintaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Extyöloinen on sosiaalipummi, joka elää nykyisin meidän työssäkäyvien eläkevakuutusmaksujen varassa.
        Extyöloinen on osoittanut olevansa äärioikeistolainen fanittamalla mm. Lapuan liikkeen terroristista toimintaa ja valkoisten harjoittamaa keskitysleiritoimintaa.

Työeläkevakuutusmaksuni on kaikki maksettu lain ja asetusten vaatimusten mukaan joten en elä teidän maksujenne varassa. Se ei edes olisi nykyisessä työeläkevakuutusjärjestelmässä mahdollista, vaikka sitä hieman onkin pilattu. Nyt taidetaan maksaa myös työttömyysajalta joka ei ole mitään työeläkettä siinä mielessä siltä ajalta. Työeläkettä pitäisi maksaa vain todella työllä ansaittuna!

Se on kummaa miten te Lyylit siellä komuloisten tiimoilla aina kuvittelette ajattelevan yksilön äärioikeistoon, kyllä ajatella voi ilmankin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Työeläkevakuutusmaksuni on kaikki maksettu lain ja asetusten vaatimusten mukaan joten en elä teidän maksujenne varassa. Se ei edes olisi nykyisessä työeläkevakuutusjärjestelmässä mahdollista, vaikka sitä hieman onkin pilattu. Nyt taidetaan maksaa myös työttömyysajalta joka ei ole mitään työeläkettä siinä mielessä siltä ajalta. Työeläkettä pitäisi maksaa vain todella työllä ansaittuna!

Se on kummaa miten te Lyylit siellä komuloisten tiimoilla aina kuvittelette ajattelevan yksilön äärioikeistoon, kyllä ajatella voi ilmankin!

Kaikki yli 70 vuotiaat eläkeläiset ovat saaneet eläkkeinä enemmän, kuin ovat koskaan maksaneet työeläkemaksuja. Eli ovat sosiaalipummeja, jotka elelevät meidän työssäkäyvien kustannuksella, kuten extyöloinen.

Äärioikeistossa on tosiaan paljon ääliöitä, joiden ainoa ajatus on työläisten kurjistaminen ja hyväksikäyttö. Kuten mm. extyöloinen on jo vuosikymmeniä kirjoituksillaan palstalla osoittanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki yli 70 vuotiaat eläkeläiset ovat saaneet eläkkeinä enemmän, kuin ovat koskaan maksaneet työeläkemaksuja. Eli ovat sosiaalipummeja, jotka elelevät meidän työssäkäyvien kustannuksella, kuten extyöloinen.

Äärioikeistossa on tosiaan paljon ääliöitä, joiden ainoa ajatus on työläisten kurjistaminen ja hyväksikäyttö. Kuten mm. extyöloinen on jo vuosikymmeniä kirjoituksillaan palstalla osoittanut.

Et sitten ole huomannut? Työeläke on vakuutus perusteinen! Työeläke ei ole säästötili! Kun opit eron noiden kahden kesken niin alat jo ymmärtämään asiaa!

Mikä ihmeen äärioikeisto? Olen muutaman kerran kysynyt mihin sillä te Lyylin lylleröt viittaatte mutta mitään selventävää vastausta ei ole näkynyt! Miten sinä määrittelet äärioikeiston? Kerro ihmeessä!

Yritysmaailma ei halua kurjistaa ketään vaan pyrkii aina maksamaan ansaitun palkan, se on fakta!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et sitten ole huomannut? Työeläke on vakuutus perusteinen! Työeläke ei ole säästötili! Kun opit eron noiden kahden kesken niin alat jo ymmärtämään asiaa!

Mikä ihmeen äärioikeisto? Olen muutaman kerran kysynyt mihin sillä te Lyylin lylleröt viittaatte mutta mitään selventävää vastausta ei ole näkynyt! Miten sinä määrittelet äärioikeiston? Kerro ihmeessä!

Yritysmaailma ei halua kurjistaa ketään vaan pyrkii aina maksamaan ansaitun palkan, se on fakta!

Eläketurvakeskuksen laskelma: Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse. Esimerkiksi vuonna 1950 syntynyt suomalainen on maksanut keskimäärin kolmanneksen omasta työeläkkeestään, selviää laskelmasta.
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009960101.html

Eli extyöloinen on todistettavasti sosiaalipummi ja voi jo lopettaa nuo paskapuheensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eläketurvakeskuksen laskelma: Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse. Esimerkiksi vuonna 1950 syntynyt suomalainen on maksanut keskimäärin kolmanneksen omasta työeläkkeestään, selviää laskelmasta.
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009960101.html

Eli extyöloinen on todistettavasti sosiaalipummi ja voi jo lopettaa nuo paskapuheensa.

Puhut nyt säästötilimuotoisesta eläketurvasta, se on kuitenkin vakuutusmuotoinen ja siinä on suuri ero. Kannattaa hieman miettiä eroa säästötili- ja vakuutusmuotoisen erossa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Puhut nyt säästötilimuotoisesta eläketurvasta, se on kuitenkin vakuutusmuotoinen ja siinä on suuri ero. Kannattaa hieman miettiä eroa säästötili- ja vakuutusmuotoisen erossa!

Aivan. ESIMERKIKSI 1940-luvulla syntynyt extyöloinen on maksanut vain noin viidenneksen eläkkeestään itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan. ESIMERKIKSI 1940-luvulla syntynyt extyöloinen on maksanut vain noin viidenneksen eläkkeestään itse.

Eläkettähän ei makseta vaan maksetaan työeläkevakuutus! Et sitten ole vieläkään ymmärtänyt eroa säästötilin ja vakuutuksen välillä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Eläkettähän ei makseta vaan maksetaan työeläkevakuutus! Et sitten ole vieläkään ymmärtänyt eroa säästötilin ja vakuutuksen välillä!

Minkä minä sille voin, jos et tajua edes Eläketurvakeskuksen laskelmaa.

Ja korjataan nyt tuo lause, jos se on extyöloiselle henkisesti muuten liian vaikeaa sulattaa:
        ESIMERKIKSI 1940-luvulla syntynyt extyöloinen on maksanut työeläkemaksuja vain noin viidenneksen eläkkeestään. Ja joka päivä se sosiaalipummin asema vaan vahvistuu!

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä minä sille voin, jos et tajua edes Eläketurvakeskuksen laskelmaa.

Ja korjataan nyt tuo lause, jos se on extyöloiselle henkisesti muuten liian vaikeaa sulattaa:
        ESIMERKIKSI 1940-luvulla syntynyt extyöloinen on maksanut työeläkemaksuja vain noin viidenneksen eläkkeestään. Ja joka päivä se sosiaalipummin asema vaan vahvistuu!

Onko eläketurvakeskus myös työeläkevakuutuslaitos?

Mieti vaikka autovakuutusta tai kotisi palovakuutusta ja sitä miten korvaukset rahoitetaan niin samaa järjestelmää käyttään myös työeläkevakuutuksissa!

Palaa asiaan vasta kun ymmärrät mistä on kyse!

• Anonyymi

Kyllä ne ulos saadaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin löytyy. Olen opettaja ja valmis lakkoon vaikka heti.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mikä trauma sinulla tyhjäntoimittaja on jostain Lyyleistä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Voi tuota mielikuvitusta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinä mitään palkkaa olet koskaan saanut. Olet vain suurisuinen vanha pummi.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Voi pappaparka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ja suuret on puheet niinkuin hevosenostajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jaksaa jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ollut lainkaan töissäkään. Vaikuttaa tyhjänpuhujalta päivästä toiseen ,joka kommenttikentällä ,joka aihealueen alla.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin löytyy. Olen opettaja ja valmis lakkoon vaikka heti.

Miten noin typerä voi päästä opettajaksi? Taidat olla pelkkä huijari Lyyli!

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä trauma sinulla tyhjäntoimittaja on jostain Lyyleistä.

Kun esiinnyt Lyylinä niin olet Lyyli! Nikistäsi sen näkee!

• Anonyymi kirjoitti:

Voi tuota mielikuvitusta !

Se mitä kirjoitan on jäykkää faktaa, siinä ei mielikuvitusta tarvita. Sitä kuitenkin löytyy Lyyli tyylisten nupista liikaakin!

• Anonyymi kirjoitti:

Voi pappaparka.

Et siis kykene selvittämään mitä olet halunnut oikeasti sanoa! Se on sitä Lyyli tyyliä!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ollut lainkaan töissäkään. Vaikuttaa tyhjänpuhujalta päivästä toiseen ,joka kommenttikentällä ,joka aihealueen alla.

Et sitten Lyyli ole huomannut, nyt ei makseta elälkettä vaan eläkevakuutus. Oletko koskaan miettinyt mitä vakuutuksen maksaminen tarkoittaa? Et nähtävästi, kuten eivät muutkaan Lyylit palstalla. Lienee heille liian vaikeaa ymmärtää vakuutuksen ero säästötilistä!

Se on kutyen palo- tai autovakuutuskin, sieltä voi saada enemmän kuin on maksanut ja niin on kaikkien vakuutusten kanssa. Vakuutuksesahan koko asiakaskunta osallistuu maksamiseen mutta vain ne saavat siitä rahaa joiden kohdalla vakuutus perusteet kuten vaikka tulipalo tai iän lisääntyminen yli sovitun rajan tapahtuu. Koko vakuutuksen ottajakuntahan on vastuussa siitä, että vakuutus toimii ja on kykenevä maksamaan.

Olisikohan nyt jo aika Lyyli parvenkin herätä ymmärtämään vakuutustoimen perusteet?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et sitten Lyyli ole huomannut, nyt ei makseta elälkettä vaan eläkevakuutus. Oletko koskaan miettinyt mitä vakuutuksen maksaminen tarkoittaa? Et nähtävästi, kuten eivät muutkaan Lyylit palstalla. Lienee heille liian vaikeaa ymmärtää vakuutuksen ero säästötilistä!

Se on kutyen palo- tai autovakuutuskin, sieltä voi saada enemmän kuin on maksanut ja niin on kaikkien vakuutusten kanssa. Vakuutuksesahan koko asiakaskunta osallistuu maksamiseen mutta vain ne saavat siitä rahaa joiden kohdalla vakuutus perusteet kuten vaikka tulipalo tai iän lisääntyminen yli sovitun rajan tapahtuu. Koko vakuutuksen ottajakuntahan on vastuussa siitä, että vakuutus toimii ja on kykenevä maksamaan.

Olisikohan nyt jo aika Lyyli parvenkin herätä ymmärtämään vakuutustoimen perusteet?

Kylläpä extyöloista ketuttaa se, että ihan julkisesti paljastui sosiaalipummiksi. Koita nyt vaan rauhoittua, ei kukaan ole sulta viemässä sosiaalietuuksiasi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä extyöloista ketuttaa se, että ihan julkisesti paljastui sosiaalipummiksi. Koita nyt vaan rauhoittua, ei kukaan ole sulta viemässä sosiaalietuuksiasi!

Kaikkihan riippuu siitä miten sosiaalipummin määrittelet!

Minulla ei ole sosiaalietuuksia mutta taidan kustantaa niitä sinulla huimasti!

Miksi te Lyylit ette kykene reaalimaailmaan vaan teidän pitää keksiä kummallisia juttuja joita te ette edes kykene osoittamaan tosiksi? Mikä tauti teihin on iskenyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hekottajalla on joku ihme ymmärrys kääntää asiat toisinpäin. Hekotteleva äärivasemmistolaisen työhistoria on olematon.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kaikkihan riippuu siitä miten sosiaalipummin määrittelet!

Minulla ei ole sosiaalietuuksia mutta taidan kustantaa niitä sinulla huimasti!

Miksi te Lyylit ette kykene reaalimaailmaan vaan teidän pitää keksiä kummallisia juttuja joita te ette edes kykene osoittamaan tosiksi? Mikä tauti teihin on iskenyt?

Extyöloista ketuttaa yhä vaan se, että hän ihan julkisesti paljastui sosiaalipummiksi. Koita nyt vaan rauhoittua, ei kukaan ole sulta vieläkään viemässä sosiaalietuuksiasi!

• Anonyymi

Akavan pomot vasureita. Rivi akavalaiset aivan erijuttu

• Anonyymi

KOK puoleen jäseniähän ne Akavan pomot on. Milloin heistä on vasureita tullut?

• Anonyymi

Äläpä horise.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KOK puoleen jäseniähän ne Akavan pomot on. Milloin heistä on vasureita tullut?

No persun mielestä kohta ylilääkäritkin on vasureita.

• Anonyymi

Kansa äänesti huhtikuussa 2023 eduskuntavaaleissa kokoomuksen ja perussuomalaiset voittoon.
      Vasemmisto on huono häviäjä.

• Anonyymi

Työläiskansa on se paras voittaja, koska sillä on tosiasiallinen valta. Äärioikeistohallitus on osoittanut olevansa VAIN EK-mafian etujen ajaja, ei koko kansan. Siksi YLEISLAKKO.

• Anonyymi

Valheitten takia äänesti. Te persut olette niin narrattavia. Työväen puolue ,hahhhhaaahhaaa. Me ei köyhiltä leikata ( Purra) hahhhahhhaaaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työläiskansa on se paras voittaja, koska sillä on tosiasiallinen valta. Äärioikeistohallitus on osoittanut olevansa VAIN EK-mafian etujen ajaja, ei koko kansan. Siksi YLEISLAKKO.

Heti.

• Anonyymi

Miten vasemmistoliitto osallistuu lakkoihin???? Eihän niistä ole kukaan koskaan tehnyt rehellistä työtä ja mihinkähän lakkoon osallistuvat??. Loiseläjiä koko tyyni.

• Anonyymi

No kohta voit mennä laskemaan niitä vasemmistolaisia kaduilta yleislakon alkaessa. Taitaa äärioikeistokakaran alahuuli alkaa väpättämään ... heheheheh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kohta voit mennä laskemaan niitä vasemmistolaisia kaduilta yleislakon alkaessa. Taitaa äärioikeistokakaran alahuuli alkaa väpättämään ... heheheheh

Nyt erotetaan jyvät akanoista! Emme elä enää vallankumouksenne alkuaikoja ja oikeiston viisaan toiminnan vuoksi heiltä saamme leipämme ja rahamme. Mene töihin laiska vasemmistoanarkisti ja hanki leipäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt erotetaan jyvät akanoista! Emme elä enää vallankumouksenne alkuaikoja ja oikeiston viisaan toiminnan vuoksi heiltä saamme leipämme ja rahamme. Mene töihin laiska vasemmistoanarkisti ja hanki leipäsi.

Kerroppa nyt äärioikeisto-akana, miksi myös AKAVAN laiskat kokoomuslaiset työläiset ovat mukana vaatimassa luopumista Orpo-Purra äärioikeistohallituksen leikkauksista?

• Anonyymi

Kyllä me töissä ollaan. Persuissa eniten pankolla maksajia. Kaikki puistosolistit ja ostareitten juopposakki äänesti persuja.sekä koulupudokkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua persikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa nyt äärioikeisto-akana, miksi myös AKAVAN laiskat kokoomuslaiset työläiset ovat mukana vaatimassa luopumista Orpo-Purra äärioikeistohallituksen leikkauksista?

Ei persulta vastausta saa.

• Anonyymi

AKAVAssa on siis ihan oikeita työläisiäkin, jotka tajuavat vihdoin, että KOK+PS hallitus ajaa vain rikkaimpien etuja ... Näin se oppi menee joillekin tajuntaan vain oman kantapään kautta ... Mutta hyvä että edes silloin ... PS-duunareille se ei valkene varmaan koskaan ... valitettavasti

• Anonyymi

PS:n äänestäjät ovatkin kirjoituksistaan päätellen sitä heikompaa ainesta

• Anonyymi

Jääköhän persuopettajat töihin sahaamaan omaa oksaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS:n äänestäjät ovatkin kirjoituksistaan päätellen sitä heikompaa ainesta

Se on tiedetty.

• Anonyymi

Ammattijärjestöt muistakaa toimenne koskettaa vain työntekijöitä jotka maksavat jäsenmaksut ja te rettelöitte, mokomat varakkat paska housut.
      Mitä muuta voisitte tehdä työntekijöiden eteen, ette mitään. Esimerkki:jos joudun työttömäksi miten liitto minua auttaa? Tuleeko neuvottelemaan työnantajan kanssa miksi sain loparit jne. Toki saan liittoon kuuluvana päivärahaa jonkin aikaa mutta se ei auta pitemmän päälle. Miten autat minua etsimään/saamaan uuden työpaikan? Et varmasti ole siitä kiinnostunut? Vai oletko? Mieti mitä asialle voisi tehdä paremmin?!!!

• Anonyymi

Noin tyhmän duunarin kannattaa siirtyä Loimaan rikkurikassan jäseneksi. Kuten varmasti jo oletkin ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin tyhmän duunarin kannattaa siirtyä Loimaan rikkurikassan jäseneksi. Kuten varmasti jo oletkin ...

Niin luulen.

• Anonyymi

Täällä palstoilla riehuu joku äärivasemmistolainen aktivisti kommunisti, jonka elämä on huvennut vallankumoushaaveissa. Työmies on palkkansa ansainnut, mutta tämä kapinakommunisti on juuri näitä, jotka kitisevät ja räyhäävät ilman vastuuta ja oikeaa ymmärrystä. Yritys ei voi elättää ketään, jos vastuuta ei löydy myös työläiseltä. Kateuteen perustuva aate on historiaa ja jos sitä kolhoosia kaipaa, niin kannattaa muuttaa Kimin paratiisiin.

• Anonyymi

Ja sehän näitä äärioikeisto-rasisteja ketuttaakin, kun joku kertoo oikeasti millaista politiikkaa OrpoPurra-tollohallitus tekee! Kaivakaa perskokkaret jo piilot valmiiksi, sillä kohta työläiskansa on kaduilla vaatimassa oikeuksiaan, kuten 1956.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sehän näitä äärioikeisto-rasisteja ketuttaakin, kun joku kertoo oikeasti millaista politiikkaa OrpoPurra-tollohallitus tekee! Kaivakaa perskokkaret jo piilot valmiiksi, sillä kohta työläiskansa on kaduilla vaatimassa oikeuksiaan, kuten 1956.

Teillä kommunisteillahan on niitä piiloja jo valmiina, joita peritte isoisienne käpykaarti ajoilta..heh heh. Tuommoinen kapinan lietsonta johtaa punikille tosi ikävään asemaan, sillä työläiset on nykyään pääsääntöisesti oikeistoon suuntautuvia järkeviä ihmisiä, jotka haluavat olla mukana rakentamassa turvallista ja hyvää suomea. Vrt. Esim. Maahanmuuton kiristykset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä kommunisteillahan on niitä piiloja jo valmiina, joita peritte isoisienne käpykaarti ajoilta..heh heh. Tuommoinen kapinan lietsonta johtaa punikille tosi ikävään asemaan, sillä työläiset on nykyään pääsääntöisesti oikeistoon suuntautuvia järkeviä ihmisiä, jotka haluavat olla mukana rakentamassa turvallista ja hyvää suomea. Vrt. Esim. Maahanmuuton kiristykset

Vai on työläiset sinulle punikkeja. Mistä tuollaisia vajaa-älyisiä oikeistokakaroita tänne oikein ajautuu itseään nolaamaan?

• Anonyymi

Muuta sinä persu venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotka oli yhtä tyhjän kanssa.luulet persu että teillä on voima valta ja kunnia. Hiipuvine kannatuslukuineen.

• Anonyymi

Akavalaisetkin duunarit tajuavat sen, että OrpoPurra-hallituksen työelämän heikennykset koskevat heitäkin. Duunarien kannattaa siis pitää yhtä, puoluetaustasta huolimatta. Nykyhallitus pitää kaataa ellei se peru leikkauksiaan työläisiä ja köyhimpiä kohtaan.

• Anonyymi

Yhdessä eteenpäin ... eli OrpoPurra-äärioikeistohallitusta vastaan .. .jeeee

• Anonyymi

• Anonyymi

Näin juuri.

• Anonyymi

AKAVA on siis vahvasti mukana työläisten yhteisrintamassa kaatamassa äärioikeistohallitusta. Hienoa!

• Anonyymi

Yhteistyössä on voimaa!

• Anonyymi

Rakentavaa toimintaa pitää jatkaa.

• Anonyymi

Uskomatonta mutta totta.

• Anonyymi

Näin olemme.

• Anonyymi

Fjaaderit ei ole ennee jarruna.

• Anonyymi

Akavan uusi puheenjohtaja on Maria Löfgren, joka onkin osoittanut olevansa järjen ihminen.

• Anonyymi

Hyväksyy myös lakot. Hyvä tyyppi siis.
        #YLEISLAKKO

• Anonyymi

Finanssikriisiä pukkaa muutenkin. Taitaa olla niin toverit, että joudumme tavalla tai toisella maksamaan hinnan tästä hyvinvoinnista. Enkä tarkoita mitään velaksi elämistä, sillä nytkin tulee aivan liian paljon velkaa, vaikka säästöäkin yritetään. Työpaikan säilyminen lienee suurin murhe, jonka jokainen työläinen ja yrittäjä ymmärtää.

• Anonyymi

Tovereista en tiedä, mutta me rehelliset työläiset emme ainakaan hyväksy hallituksen ilmiselvää siirtymistä työnantajien leiriin ja työehtojen, tukien varaan joutuneiden toimeentulon ja kaikkien pienituloisten asumismahdollisuuksien leikkauksia.
        Jopa me "hyväpalkkaiset" akateemiset duunarit olemme varmasti mukana tulevassa yleislakossa, ellei hallitus ymmärrä Suomen parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tovereista en tiedä, mutta me rehelliset työläiset emme ainakaan hyväksy hallituksen ilmiselvää siirtymistä työnantajien leiriin ja työehtojen, tukien varaan joutuneiden toimeentulon ja kaikkien pienituloisten asumismahdollisuuksien leikkauksia.
        Jopa me "hyväpalkkaiset" akateemiset duunarit olemme varmasti mukana tulevassa yleislakossa, ellei hallitus ymmärrä Suomen parasta.

Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.

Juuri tuohon hallitus ja EK-mafiosot pyrkivätkin. Täydelliseen valta-asemaan jossa työntekijät pidetään löysässä hirressä ja orjan asemassa. Siksi kaikkien duunareiden onkin viisainta liittyä AY-liittoihin, jotta työehdot eivät ole pelkkää työnantajien sanelupolitiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Lähden ilolla lakkoon. Palkkani on hyvä ,mutta opettajana en salli oppilaitteni vanhempien kyykytystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuohon hallitus ja EK-mafiosot pyrkivätkin. Täydelliseen valta-asemaan jossa työntekijät pidetään löysässä hirressä ja orjan asemassa. Siksi kaikkien duunareiden onkin viisainta liittyä AY-liittoihin, jotta työehdot eivät ole pelkkää työnantajien sanelupolitiikkaa.

Ja pois Loimaasta joka on työnantajien perustama luusereille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Lähden ilolla lakkoon. Palkkani on hyvä ,mutta opettajana en salli oppilaitteni vanhempien kyykytystä.

Et ole opettaja, etkä käy töissä. Kuulut äärivasemmistolaiseen vallankumoussakkkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole opettaja, etkä käy töissä. Kuulut äärivasemmistolaiseen vallankumoussakkkiin.

Ja sinä olet pelkkä äärioikeistonilkki, jonka kannattaa tulla lakkopäivänä aukomaan päätäsi meille työläisille .. jos uskallat ...

• Anonyymi

AKAVAssa on myös työläisiä ... mutta hallituspuolueen kannattajissa näköjään ei ...

• Anonyymi

Persuista iso osa on rupusakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuista iso osa on rupusakkia.

Siis suurin osa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis suurin osa...

Siis suurin osa perussuomalaisista on työläisiä.

• Anonyymi

Näin on. Akava on lähdössä mukaan. Silloin persut luettelee akavaisetkin kommunisteiksi.

• Anonyymi

Ilman muuta. Ja jos lääkärit ,lentäjät ym lähtee lakkoon he muuttuvat kommunisteiksi persujen pikku aivoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta. Ja jos lääkärit ,lentäjät ym lähtee lakkoon he muuttuvat kommunisteiksi persujen pikku aivoissa.

Vasemmistoliittolaiset on kommunisteja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliittolaiset on kommunisteja!

Niin, ja lakkojen varjolla lietsovat kapinaa, vaikka ovat muuta kuin työläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja lakkojen varjolla lietsovat kapinaa, vaikka ovat muuta kuin työläisiä.

Ei siitä vallankumousta tule, vaikka vaskommunistit siitä haaveileekin.

• Anonyymi

Äärioikeiston mielestä palkan vaatiminen tehdystä työstä on kommunismia.
        Siksi työläisten onkin toimittava nyt, ennen kuin äärioikeistohallitus alkaa keskitysleirejä meille "palkkaa vaativille kommunisteille" rakentamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äärioikeiston mielestä palkan vaatiminen tehdystä työstä on kommunismia.
        Siksi työläisten onkin toimittava nyt, ennen kuin äärioikeistohallitus alkaa keskitysleirejä meille "palkkaa vaativille kommunisteille" rakentamaan.

Työläiset on palkkansa ansainneet, mutta äärivasemmistolaiset joutilaat palvelevat sekasortoa elokapinoineen variksineen ja natsijahtineen. Etsikää töitä.

• Anonyymi

Ei Akava mihinkään vastatoimiin ryhdy.

Sak:n rivitkin rakoilee, kun Jhl on menossa omille teilleen.

• Anonyymi

Oikeistolapsia alkaa jo ilmiselvästi pelottamaan ... heheheh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeistolapsia alkaa jo ilmiselvästi pelottamaan ... heheheh

Lapsia varmaan ehkä pelottaakin joutilaitten örinät, mutta nyt laitetaankin suomea kuntoon ja siipiveikot etsimään töitä.

• Anonyymi

AKAVAssa on valtava määrä palkkatyöläisiä, joille OrpoPurra-hallituksen lupaamat työehtojen leikkaukset ovat yhtä kipeitä kuin muillekin työläisille.

• Anonyymi

Toimeentulo ja työehdot ovat kaikille oikeasti työssä käyville tärkeitä. Ei tietysti sossupummipersuille!

• Anonyymi

Äärivasemmistolaiset kiihkokommunistit kuopii jo maata, kuin härkä, tuhisten ja puhisten, vaikka makaavat vain omassa läävässään.

• Anonyymi

Palkkatyöläiset ovat siis persujen mielestä kiihkokommunisteja, kun he puolustavat työehtojaan? Tyypillistä äärioikeistolaista skeidaa taas persuilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkkatyöläiset ovat siis persujen mielestä kiihkokommunisteja, kun he puolustavat työehtojaan? Tyypillistä äärioikeistolaista skeidaa taas persuilta!

Nämä kapinanlietsojat eivät ole olleet muuta kuin toisten taskuilla. Kommunistien kasvattamia katkeria punikin penskoja, joitten isät teki kuitenkin töitä ja paapoivat teidät kaikenmaailman aktivisteiksi. Kaiken tämän mahdollisti neuvostoliiton voitto ja kommunistien pelko, jolloin työnantajia riistettiin. Nyt on tie sosialismiin paljastunut ja romahtanut. Suomen etu on ajatella työnantajien etuakin, sillä me työläiset olemme palkkamme ansainneet ja saaneet. Yksinkertaisesti vaskommunistien aika on ohi ja isänmaan edunvalvojat on nyt hallituksessa ja heillä on jumalan siunaus.

• Anonyymi

Vai on kokoomusta äänestävät AKAVALAISET jo kiihkokommunisteja ... hehehehe

Hallitusta fanittavat äärioikeistokakarat osoittavat syvää typeryyttään ihan jokaisessa kommentissaan, että ei voi kuin huvittua ... hehehhehehehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kun tuhiseekin kapinakommarit, ei työläiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kun tuhiseekin kapinakommarit, ei työläiset.

Vai on kokoomusta äänestävät AKAVALAISETkin jo kapinakommareita ... hehehehe

Hallitusta fanittavat äärioikeistokakarat osoittavat syvää typeryyttään ihan jokaisessa kommentissaan, että ei siitä voi kuin huvittua ... hehehhehehehe

• Anonyymi

Akavalaiset ovat siis täysin rinnoin mukana tulevassa yleislakossa. Hienoa!

• Anonyymi

Aivan. Kokoomusta äänestäneet akavalaisetkin ovat tajunneet leikkauksien kohdistuvan jopa heidän työehtoihinsa ...

• Anonyymi

Vain persujen ääliösakki rakastaa työläisten kurjistamista enemmän kuin rasismiaan.

• Anonyymi

Ei palkkatyöläiset omasta tahdosta vaan ne pakotetaan liittojen toimesta lakkoihin, vitun idiootti!!!! Tämä kaikki johtuu edellisen hallituksen sekoilujen takia!!!! Täällä vinkuu kaikki loiseläjät jotka eivät koskaan ole töitä tehnyt, niillä paniikki päällä kun kohta loppuu toimeentulotukien maksut ei ole verorahoja ja matut vie tuhkatkin pesästä. Loppuu vihervasemmiston äänestäjät anarkistit laitetaan pakosti työn tekoon.

• Anonyymi

No kirjoituksesi paljastaa heti sen, ettet ole koskaan tehnyt päivääkään palkkatyötä, joten kommenttisi perustuu pelkkään äärioikeistolaiseen skeidaan, jota omaa älyä vajaat persutrollit levittävät. Menisit sinäkin jo töihin, niin huomaisit, mitä mieltä me oikeat työläiset olemme työehtojemme leikkauksista ... ja kaltaisillesi perskekkuloille me vaan nauretaan ...

• Anonyymi

Yksi lakkopäivä jo takana ja siitä jäi tosi hyvä mieli. Näin me palkkatyöläiset voimme estää työnantajien sanelupolitiikan, vaikka hallituskin onkin siirtynyt meitä vastaan.
      t. akavalainen duunari

• Anonyymi

Yhteistyössä on voimaa!
      #PAINAVASYY

• Anonyymi

NIIN on- ja siksi minäkin akavalaisena annan täyden tukeni Orpon hallitukselle. He ovat täysin meidän töitä tekevien asialla. SIIPEILY SAA LOPPUA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIIN on- ja siksi minäkin akavalaisena annan täyden tukeni Orpon hallitukselle. He ovat täysin meidän töitä tekevien asialla. SIIPEILY SAA LOPPUA.

Hyvä meininki hallituksella. Kannatan duunarina vetelyksien elättämisen lopettamista ja AKTIVOINTIA töihin. Kyllä onkin saanut makoilla ilman vastuuta. Järjestelmä on tietenkin ollut hyvä altivisteille, joittenka rahoitus maksetaan duunarin veroista.

• Anonyymi

Kyllä me akavalaiset olemme ihan oikeita duunareita, emmekä rikkureita, joten yhdymme VARMASTI jokaiseen tulevaan lakkoon. Muuten kaikki AY-liikkeen taistelemat työehdot romutetaan äärioikeistohallituksen toimesta.

• Anonyymi

Tottakai

• Anonyymi

Rehtiä toimintaa akavalaisilta!

• Anonyymi

Palkansaajien ostovoima paranee! Lakot on vain luusereiden junailemia.

• Anonyymi

Varsinkin rikkaimpien, kuten äärioikeistohallituksen AINOA päämäärä olikin. Ja kaikkien muiden käytännössä laskee ...
        Siksi #YLEISLAKKO

• Anonyymi

...yhtälailla on AKAVA , kuin nämä oikeasti työtätekevien että lusmuilijoidenkin ammattiliitot "idän ihmemaan " kyllästämiä ja käännyttämiä , pienimmästäkin syystä ollaan valmiita häiritsemään ja hankaloittamaan yhteiskunnan toimintaa , lainkaan välittämättä mitä se kokonaisuudessa maalle ja talouselämälle merkitsee ...

• Anonyymi

Kukapa muu työntekijöiden toimeentulosta, työehdoista ja eduista huolehtisi, kuin AY-järjestöt? Ei ainakaan EK-mafia, joka on nyt saanut 10 tavoitteestaan 11 hallitusohjelmaan, ja se nyt todellakin näkyy.

Koska hallitus on valinnut puolensa yritysten ja rikkaimpien etujen ajajana, niin ottakoon siis vastuun myös aiheuttamistaan lakoista ja niiden seurauksista. Työläisiä ja heidän edustajiaan ei niistä voi syyttää.

• Anonyymi

Työttömyys kasvaa rajusti myös akavalaisten keskuudessa. Ja se pistää heidätkin miettimään, miten työttömyydestä silloin selviää yhä huonommaksi käyvillä korvauksilla.

• Anonyymi

Perheelliset akavalaisetkin ovat hetkessä pienituloisia sosiaaliturvan saajia työttömyyden kohdatessa. Nyt siis pitää toimia oman ja yhteisen edun vuoksi.
        #YLEISLAKKO

• Anonyymi

Työläisten yhteistyö on vastustamaton este äärioikeistohallitukselle. Kansan onneksi.

• Anonyymi

Kun kansa pitää yhtä, ei kansaa vihaava hallitus voi menestyä. Kuten ei nytkään!

• Anonyymi

AKAVA ilmoitti tänään osallistuvansa helmikuun lakkoihin. Siis Sote-työntekijät, insinöörit ja lääkärit marssivat ulos työpaikoiltaan pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella

• Anonyymi

No jo on aikakin. Valitettavasti ovat jälki junassa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Toimet vain ovat aivan liian lepsuja .Nuo ulos marssit on osoittautuneet täysin tehottomiksi ,koska niillä ei ole ollut vaikutusta ,eikä niiden kautta ole saatu hallitusta peruttamaan toimia .Toimilla tulee olla selkeä pakottava vaikute ja lakot on seuraava aste joilla tuota tavoitellaan nyt ,tässä ajassa.

• Anonyymi

Parempi myöhään kuin milloinkaan. Pääasia onkin, että kokoomuslaiset duunaritkin tajuavat, kuinka sairas se Kokoomuksen asenne työläisiä kohtaan oikein on.

• Anonyymi

Hallitus tulee kaatumaan ideologiseen työläisvihaansa!

• Anonyymi

Ja toivottavasti pian.

• Anonyymi

Kokoomuslainen Akava,yes

• Anonyymi

Aivan ... Kokkareistakin löytyy siis jollain järjen hiveniä ... mutta tosi harvassahan niitä ...

• Anonyymi

Yleislakkoa taitaa taas pukata.

• Anonyymi

AKAVA on jo valmiina osallistumaan!

• Anonyymi

Yleislakko lähenee päivä päivältä. Sitä odotellessa ...

• Anonyymi

Mukana ollaan kuin peräpukama

• Anonyymi

Huoli on kova myös akavalaisilla työehtojensa puolesta.

• Anonyymi

Kaikilla rehellisillä työläisillä on huoli tulevaisuudestaan äärioikeistohallitusvallan alla!

• Anonyymi

Akavassakin on siis rehellisiä duunareita, jotka vastustavat nykyistä äärioikeistohallitusta! Jeee!

• Anonyymi

Meidän rehellisten työläisten yhteistyö luo voiman, jota äärioikeistohallitus ei vaan pysty murtamaan!

• Anonyymi

Yhteistyö ja yhteinen rintama on voima, jota työläisvihamielinen hallituskin varmasti pelkää.

• Anonyymi

AKAVAlaisetkin on lähdössä mukaan ensi viikolla alkaviin 2 viikon lakkoihin, ellei äärioikeistohallitus löydä järkeään!

• Anonyymi

Aivan.
        #YLEISLAKKO

• Anonyymi

AKAVA on kokoomuslaisten duunarien AY-järjestö ja hekin ovat hallituksen esityksiä vastaan! Eli EK-mafian valta alkaa olle jo liian suuri maassamme!

• Anonyymi

EK-mafia on kaapannut vallan maassamme.

• Anonyymi

Maamme nykyinen äärioikeistohallitus on siitä hyvä todiste.

• Anonyymi

Akavakin tuomitsee työntekijöiden työehtojen romuttamisen.

• Anonyymi

Akavakin ymmärtää sen, että lapsiköyhyyden kasvattaminen ei luo ainuttakaan uutta työpaikkaa!

• Anonyymi

Akavassakin on järkeviä ihmisiä, vaikka kokkareita äänestävätkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akavassakin on järkeviä ihmisiä, vaikka kokkareita äänestävätkin.

No ehkäpäpä jokunen järkevä ...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hallitus ja EK-mafia ovat lyöneet nyt kaikki voimansa likoon nujertaakseen AY-liikkeen ja romuttaakseen kaikki sen saavuttamat työehdot. Mutta eivät tajua sitä, että samalla he romuttavat myös työläisten solidaarisuuden työnantajia ja valtiota kohtaan.
        Mutta sitä näyttää oikeistohallitus nyt ehdoin tahdoin haluavan .. kaaosta työelämään ja kaduille! Ja eiköhän se sitä sitten saa...

• Anonyymi

EK-mafialla on jo liikaa valtaa maassamme!

• Anonyymi

Akava is OK

• Anonyymi

Ihan OK, mutta enemmän toimintaa vaaditaan ...

• Anonyymi

Taitaa hallituksen toiminta hiukka kirvellä monenkin kokkarekodin sisällä .. hehehe ... no sitä saa mitä tilaa oikeasti rikkaan eliitin etuja ajamalla .. heheheh

• Anonyymi

Kokoomuslaisuus on aina työläiselle häpeä, saati sitten persuus ... hyi hitto!

• Anonyymi

Missä akavalainen kokkare ... siellä desantti työväen keskellä...

• Anonyymi

Aivan, Meidän työläisten pitää huolehtia siitä, ettei AY-liikettä saastuteta kok/ps-saastojen invaasiolta!

• Anonyymi

PS-desantit ovat kaikki rikkureitakin!

• Anonyymi

Voiko persu olla akavalainen? No ei tiettykään ... älli ei riitä

• Anonyymi

Eikä akavaan(kaan) oteta julkirasisteja.

• Anonyymi

Tämäkin palsta on näköjään muuttunut sairaan persuaatteen täyttämäksi persusonnan copy-paste kaatopaikaksi.
      Sitä me sitten kaikki saamme, kun annoimme äärioikeistolle pikkusormen. Kuten KOK on EK-mafiosojen käskystä nyt tehnyt.
      Nauttikaa siis PS:n tarjoamista porno- yms. linkeistä ... sehän on se mitä muutkin PS-kannattajat ymmärtävät.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe