Mitäpä tunteita

Anonyymi-ap

Sinulla tänään on päällimmäisenä?

168

2499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännitystä, palstailen töissä.

    • Anonyymi

      Halipula. Rauhallinen, tasainen ja tuttu ikävä. Pettymys itseen (suunnitelmien toteutumisen kannalta huono viikko takana). Maanantai ahdistaa jo nyt, pitää astua silloin epämukavuusalueelle. Epävarmuus tulevasta pitkällä tähtäimellä.

    • Anonyymi

      Pettymys, mustasukkaisuus, kateus, ikävä, himo.
      Vaistot petti pahasti.

    • Anonyymi

      Tulisipa rakas mies ja hoitaisi kun olen sairaana, joka paikka kipeä ja kurkkua raastaa 😪
      Eipä ole koskaan kukaan niin paljon välittänyt kuitenkaan.

      Kai minä hengissä selviän tästäkin vielä, vaan kyllä kaipaisin kuitenkin miesTä rakasta nyt kovasti . On vaan unohtanut kokonaan eikä enää välitä hän.

      - nAinen

    • Anonyymi

      Sydän on täynnä kaipuuta, hullaantumista, himoa ja tiedän, että kaikki on mahdotonta. :(

    • Anonyymi

      Masentaa, tunteet lukossa.
      En tiedä kuinka jaksaa elää.
      Pitäisi tehdä asioita ettei koko elämä leviäisi käsiin.
      Ikävä ihmistä jonka elämään en enää kuulu.
      Nyt ei vaan jaksa muuta kuin nukkua ja välillä roikkua täällä lukemassa tätä palstaa.
      Josta tulee tosin vielä huonompi olo.
      Joten hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Ymmärrän sinua. Olen käynyt tuota samaa läpi. Kun on paljon tullut tuskaa elämässä, niin sitä kaipaa lohdutusta. Ihan inhimillisiä tunteita. Koettelemuksia laitetaan eteen, mutta kuin ihmeen kaupalla niistä selviää. Kun saa myönteisiä kokemuksia siitä, että asiat järjestyy ihan yksi kerrallaan valmiiksi, niin usko itseen ja omiin kykyihin vahvistuu.


    • Anonyymi

      Tänään ehkä päällimmäisenä helpotus. Monta tilannetta on päällä samaan aikaan joten aika monenlaisia erilaisia ja toisistaan täysin ääripäisiä fiiliksiä on sisälläni, liittyen eri asioihin, jotka ei toisiinsa liity mitenkään, mutta päällimmäinen asia on ensisijaisin ja siihen liittyvä tunne, joka on helpotus.

      Kävin terveystarkastuksessa jossa sydämestäni kuultiin sivuääni ja alettiin epäileen sydämen vajaatoimintaa. Lueskelin siitä netistä ja en tunnistanu itseäni kuvauksista enkä olevani sopiva "kohderyhmään" mutta silti vähän stressas kun suvussa on sydänsairauksia. Sydäninfarkteja. läppävikoja jne. ja nämä vissiin voi olla perinnöllisiä.

      Mut määrättiin lääkäristä verikokeisiin ja EKG:hen jossa kävin tänään. Fimlabin puhelinsovellukseen on tänään kilahdellu verikokeiden tuloksia jotka on kaikki normaaleja. Mitään poikkeavaa niissä ei ole.

      EKG:sta sain tänään näytteenottajan pikaisen mielipiteen, mutta lääkäri vielä sen sitten katsoo ja lopullisen arvion sanoo.

      Tänään tullu arvio oli: Täysin normaali mutta hyvin rauhallinen leposyke. (49 oli pulssi) ja sitä se EKG oli herjannukin että sydämen harvalyöntisyyttä.

      Mä kuitenkin harrastan kestävyysurheilua ja mulla on hyvä kestävyyskunto. Luin netistä että kestävyysurheilua harrastavan sydän vahvistuu, hapenottokyky ja sydämen tilavuus kasvaa, leposyke laskee josta johtien voi sydäntä kuunnellessa kuulua hyvänlaatuinen sivuääni ja epäilen että tää on syynä siihen mitä multa lääkärissä löyty.

      https://www.sydansairaala.fi/tietoa/urheilun-aiheuttamat-fysiologiset-muutokset/#

      https://selitetty.com/mika-on-urheilijan-sydan/

      En usko siis että lääkärikään sydänfilmistäni löytää sydänsairautta, kun verikokeetkin normaalit. Tämä on helpotukseni syy.

      T: Karoliina

      • Hyvä noin, aikoinaan 85kg painaneena, ilman että treenasin edes hapenottopuolta niin leposyke oli siinä 45, no rullaluistelua jonkun verran. 15v ja kymmenkunta kiloa sitten...sen ajan palautumiskykyä on ikävä


      • Anonyymi

        Varmasti tosi huojentavaa, sivusta vaan. Ja jos mikään ikinä saa ihmetyttämään omassa terveydessä, niin parasta vaan selvittää...Olen iloinen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tosi huojentavaa, sivusta vaan. Ja jos mikään ikinä saa ihmetyttämään omassa terveydessä, niin parasta vaan selvittää...Olen iloinen puolestasi.

        Onhan se ihan kiva ettei sydänleikkaukseen tarvi
        Alkaa valmistautua tai pelätä äkkikuolemaa sydänpysähdyksen takia.

        Toi mun juttu löydettiin sattumalta. Rutiinitarkastuksessa. En mä itse ois lääkäriin hakeutunu tommosesta tai edes osannu
        Epäillä mitään sydänvaivaa

        T: Karoliina


    • Anonyymi

      Turhautunut.Typäsee nää palstan jutut taas yhtä 💩. Miksi ihmiset on noin tyhmiä. Ei jaksa.

      • Mjoo, oravanpyörähän tämä itse asiassa on...eri tavalla ajatteleminen tai kuvioiden rikkominen ei näytä kuuluvan palstaelämään. Turhaa paskaahan täällä tulee jauhettua...painun vstana katsomaan elokuvaa jos jokin katsomisen arvoinen löytyis


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Mjoo, oravanpyörähän tämä itse asiassa on...eri tavalla ajatteleminen tai kuvioiden rikkominen ei näytä kuuluvan palstaelämään. Turhaa paskaahan täällä tulee jauhettua...painun vstana katsomaan elokuvaa jos jokin katsomisen arvoinen löytyis

        Jotenkin olin järkyttynyt kuinka vanhaa porukkaa täällä on ja jutun taso on tätä. IMähän oon nuori täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin olin järkyttynyt kuinka vanhaa porukkaa täällä on ja jutun taso on tätä. IMähän oon nuori täällä.

        Siinä ikäketjussa ilmoittautui niitä, jotka aidosti kaipaavat. Heistä välttämättä kukaan ei ole yksi monesta palstan häiriköstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin olin järkyttynyt kuinka vanhaa porukkaa täällä on ja jutun taso on tätä. IMähän oon nuori täällä.

        No välillä täällä ei saa mitenkään juttua aikaan ja taso on mitä on, dinohan minäkin olen.
        Ei se uusin Indiana Jones nyt niin hyvä ollut mutta peittosi palstan 6-0 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ikäketjussa ilmoittautui niitä, jotka aidosti kaipaavat. Heistä välttämättä kukaan ei ole yksi monesta palstan häiriköstä.

        Ikävä puolella vissiin? tuo ikäketju? Sitä puolta ei tule niinkään enää selailtua, otanpa ja kurkkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ikäketjussa ilmoittautui niitä, jotka aidosti kaipaavat. Heistä välttämättä kukaan ei ole yksi monesta palstan häiriköstä.

        En tarkoita mitään häiriköintiä edes. Ikinä olisi uskonut että 50-60 leikkii täällä anonyyminä tyyliin kirjainleikkejä sun muuta lastenjuttuja. Tykkään susta näin sut kaupassa jne jne.. Luulisi olevan jo elämänkokemusta ja rohkeutta sen verran karttunut että ihmisuhteet hoidetaan oikeassa elämässä. Jotenkin surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita mitään häiriköintiä edes. Ikinä olisi uskonut että 50-60 leikkii täällä anonyyminä tyyliin kirjainleikkejä sun muuta lastenjuttuja. Tykkään susta näin sut kaupassa jne jne.. Luulisi olevan jo elämänkokemusta ja rohkeutta sen verran karttunut että ihmisuhteet hoidetaan oikeassa elämässä. Jotenkin surullista.

        Nih


    • Anonyymi

      Iloisuus, onnellisuus, armollisuus, kiitollisuus.

      Suunnittelemme suvun kesken matkaa ensi vuodelle ja lähisukulaiseni kasasi power point-esityksen asian tiimoilta.

      Ihanaa kun on jotain mitä odottaa.

    • Anonyymi

      Helpotus. Aika hyvin on asiat. Toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kilistelee toiset lasejaan ja puhuvat solkenaan kaikesta tapahtuneesta, itse katson vieressä ja kuuntelen tapahtumien kulkua, kun käyvät läpi kaikkea. Tiedän kyllä, mitä on tapahtunut eikä nyt huvita puhua siitä. Limpparia juon ja katselen, miten nuo toiset iloitsevat, että urakka on ohi tietyiltä osin,, mutta jostain syystä se ei ilahduta minua. Eli hieman haikea olo on. Ehkä jonain päivänä osaan iloita tästä minäkin.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kärsimättömyyttä odottaa, kun ei tiedä onko oikeasti mitään mitä odottaa. Muuten kaikki hienosti ja onnellista elämässä.

    • Anonyymi

      Ärsyttää ja harmittaa kun yhä joutuu näkemään sitä täysin turhaa esitystä!

      • Anonyymi

        Kenelle menee?


      • Anonyymi

        Jota itse esität!


    • Anonyymi

      Olisin voinut ottaa miehen kalenterista tälle päivälle muutaman tunnin läheisyyttä, lenkkikaveriksi,juttukaveriksi, suukottelua. Mulle riittäis jokunen tunti muutaman kerran viikossa mukavaa seuraa.

    • Okei, eletään nyt tämäkin päivä tästä vaikka ei suuremmin kiinnosta, joko pian pääsee nukkumaan... 😏, no ehkä hyvä elokuva pelastaa loppuillan...

    • Jonkin verran jännitystä, ja odotusta... Ihan hyvät fiilikset.

      • Anonyymi

        Odotat penkinlämmittäjää karvarallista? Sehän se jännittää.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilluralli. Tottahan te keskimaan juntit sen tiedätte!
        https://urbaanisanakirja.com/word/karvaralli/

        No kyllä tuon nimityksen tiedän, vaan en ole ennen kuullut mistään karvarallista...
        Tuli sitä nuorena ajeltua, kuten kaikki muutkin.


    • Anonyymi

      Kumma hyvä fiilis...Ja ei pitäisi olla mitään erityis syytä...Mutta, mulla on ollut pitkään olo, että haluisin tehdä tavallaan oodin tai jonkun muotoisen avautumisen elämäni miehille, kiitokseksi siitä, mitä heissä arvostan ja mitä ovat antaneet. Saman voisi tehdä naisistakin. Ei kenellekään erityisesti, vaan koottuna yleisesti ne ihanat arvostamisen syyt...

    • Anonyymi

      Vähän ahdistunut olo, kun on niin paljon kaikkea tehtävää. Toivon mukaan selviän. Ympärilläni on hoippuvia ihmisiä, vanhoja ja sairaita. Minun pitäisi vielä iloita elämästä, mutta meinaan hukkua töihin.

      • Anonyymi

        Ota loparit. Vanha hoitsu hoitaa vanhuksia.
        Muuta vaikka Lappiin.


    • Anonyymi

      Jotenkin haikea. Hiljainen, kiitollinen, häivähdys surumielisyyttä. Yet another day gone by.

      • Anonyymi

        Koita jaksaa.


    • Anonyymi

      Sielua repivä ihastuminen.

      • Anonyymi

        juu niin mullakin


      • Anonyymi

        Millainen ihminen on noin kovaa kolahtanut?


    • Anonyymi

      Ajattelen henkistä kotia. Asun paikkakunnalla x mutta tapaan viikonloppuisin ajeleskella alueen y läpi. Ei siis paikka, vaan alue laajemmin. Voidaan käyttää vanhaa nimitystä lääni. Tänään jäi väliin ja tuntuu, kuin päivä olisi jäänyt vajaaksi. Tapaa olla irtiottoni viikon töistä ja täältä missä olen. Päiväksi toisaalle ja sielläpäin on eräs ruokapaikka missä tapaan pysähtyä syömään kaikessa rauhassa, kiireettömyydessä. Olen huomannut, että ajeleskellessani en ajattele hetkeäkään nykyistä seutuani. Päälle tulee aivan toinen moodi. Rakastan sitä aluetta. Rakastan myös edelleen kaivattuani, joka asuu täälläpäin mutta tämä ajatus tai tunne siis, on lähinnä teoreettinen, joten se siitä. Ostin muutaman suosikkioluen. Hieman musiikkia tuupista ja sitten maate.

    • Menneellä viikolla oli kaksi onnistumista töissä. Hetken turhautumisen jälkeen se palkitsi kunnolla!

      Tänään olin onnistuneella pienellä reissulla, tosi kiva päivä. Huomenna pitäs muurata, jos sää sallii. Jos onnistuu jotenkiteb, saan olla taas tyytyväinen. 😂 En meinaan ole koskaan ennen muurannut. 🙃

    • Anonyymi

      Eräänlainen pakokauhu iski. Pelkään menettäväni jotain mitä mulla ei koskaan ollutkaan.

      • Anonyymi

        Pakoilu ei auta yhtään vaan pahentaa. Suoraan vaan viestiä menemään.


      • Anonyymi

        Tuo on ihan hirveä tunne. Joskus osunut omallekin kohdalle. Eikä mitään tietoa mistä se tulee, yhtäkkiä vain iskee...


    • Anonyymi

      Ikävä naista kohtaan...

    • Anonyymi

      Ikävä Rakastani... Joka taitaa olla nyt koko elämäni suurin mullistus...

    • miten sen sanois. aika tunnoton.
      Ei oikeestaan mitään erityistä.
      No vähän kaipaus jubailuun..
      lukuunottamatta mikä perheeseen liittyy.

    • Anonyymi

      Rakkautta, ymmärrystä, kaipuuta, odotusta, halua.

      • Anonyymi

        Joka sitten vaihtuikin pelkoon, epävarmuuteen ja ahdistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka sitten vaihtuikin pelkoon, epävarmuuteen ja ahdistukseen.

        Mitä sinä pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä pelkäät?

        Pelkoni on ehkä epävarmuutta. Tilanne on lievästi sanottuna hankala. Taas on kuitenkin helpompi olo .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkoni on ehkä epävarmuutta. Tilanne on lievästi sanottuna hankala. Taas on kuitenkin helpompi olo .

        Mistä tuo epävarmuus ja ahdistus sitten?


    • Anonyymi

      Pettymys itseeni ja mieheen. Jälleen kerran yksi mies muiden joukossa joka vain leikki tunteilla, ihastutti itseensä ja alkoi vältellä täysin kun sitten kiinnostuin. Kyllä tämä tästä mutta sattuu se silti että tämän arvoinen olen miesten silmissä ja sattuu koska joka kerta olen niin tyhmä että annan mahdollisuuden.

      • Anonyymi

        Miehet on rumia. Luulen ettei tuo mies ole edes pitänyt sinusta millään tavalla mutta ajattele sitä sillä tavoin että vaikka nyt hetken sattuu niin väistit luodin! Sinulla ei ole mitään hävettävää että tunsit ja koitit luottaa väärään ihmiseen vaan olit rohkea.


    • Anonyymi

      Te ahdistatte, muuten mennee ok. Tosi hyvinkin aina kun pysytte kauempana. Kun ei pitäisi olla mitään yhteyksiä enää. Tämä palsta toivottavasti olisi kohta historiaa elämästäni. Hirveitä juttuja viime vuodet täynnä. Toivottavasti olisi ohi jo.

      • Anonyymi

        Muakin ahdistaa välillä, mutta ei ihmiset, vaan heidän luulonsa. Kiitollinen olen jokaisesta yhteydenotosta irl. Pidän ihmisistä, olivatpa he millaisia hyvänsä.

        Luulijat voisivat tirkistellä omaa napaansa, silloin tietävät luulemansa todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin ahdistaa välillä, mutta ei ihmiset, vaan heidän luulonsa. Kiitollinen olen jokaisesta yhteydenotosta irl. Pidän ihmisistä, olivatpa he millaisia hyvänsä.

        Luulijat voisivat tirkistellä omaa napaansa, silloin tietävät luulemansa todeksi.

        Miksi sanot pidät ihmisistä, olivatpa he millaisia hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanot pidät ihmisistä, olivatpa he millaisia hyvänsä

        Miksi kyseenalaistat toisen sanomiset?


    • Anonyymi

      Sä et ole kovinkaan älykäs.

    • Anonyymi

      Haikeus, kaipaus, läheisyyden kaipuu, turhautuminen, epätietoisuus.

    • Anonyymi

      Turhautuminen.

      • Anonyymi

        Samoin. Palsta on erityisen turhauttava tänään. Parempi päivä tulee, jos pysyttelee täältä poissa ja tekee jotain ihan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Palsta on erityisen turhauttava tänään. Parempi päivä tulee, jos pysyttelee täältä poissa ja tekee jotain ihan muuta.

        Palsta on ihan kamala tänään. Poistun. Ehkä illemmalla parempi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Palsta on erityisen turhauttava tänään. Parempi päivä tulee, jos pysyttelee täältä poissa ja tekee jotain ihan muuta.

        Mutta muuttaako se asioita paremmaksi?
        Ei se niitä sydämen asioita taida muuttaa.
        Jos rakastaa niin sitte rakastaa mutta jos ei rakasta niin minkäs minä sille voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta on ihan kamala tänään. Poistun. Ehkä illemmalla parempi...

        On se kamala, ku sä elät ja asut täällä!


    • Anonyymi

      Ei minkäänlaisia.

    • Anonyymi

      Haikeus. Kaipaus. Joitain asioita jäi kesken ja olisin halunnut selvittää ne.

      • Anonyymi

        Selvitä ne sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitä ne sitten.

        Toinen ei halua, joten seinä vastassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen ei halua, joten seinä vastassa.

        Mistä tiedät ettei halua?


    • Anonyymi

      rauhallista :)

    • Anonyymi

      Suru, hikisyys lenkin jälkeen, masennusta, uupumusta sekä bonuksena epätietoisuus!!

    • Anonyymi

      Levollisia. Näin unta yhdestä ja näin sen arkipäiväisessä tilanteessa lähes heti. Kaikki järjestyy.

      • Anonyymi

        Asioilla on tapana järjestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioilla on tapana järjestyä.

        Ei ole totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole totta.

        Aina ne järjestyy. Suuntaan tai toiseen, mutta järjestyy.


      • Anonyymi

        Missä arkitilanteessa näit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä arkitilanteessa näit hänet?

        Miksi kysyt? Ja keneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ne järjestyy. Suuntaan tai toiseen, mutta järjestyy.

        Ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Eniten vituttaa kaikki.

      • Anonyymi

        Mikäs vähiten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs vähiten?

        Luulin, että mulla olisi ollut hedelmämuumitikkari.
        Ei ollutkaan! Jähmetyin. Mikä nyt eteen? Pettymys on Vltava.

        Oli (siis vaan) salmiakkitikkari.

        Terv: Nainen


    • Anonyymi

      Aamupäivästä oli rakkaus tunteet. Nyt vihaan itseäni sillä olen pahasti netti riippuvainen. Tämä on kuin kaksiteräinen miekka lihassani.

      • Anonyymi

        Vedä miekka nyt ihmeessä poies.


    • Anonyymi

      Epävarmuus. Olen mielestäni tarjonnut tilaisuuden tunnistettavasti. Hän ei ole siihen riittävästi tarttunut.

      • Anonyymi

        Sinun mielestäsi? Se ei välttämättä ole tarpeeksi riittävästi jonkun toisen mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi? Se ei välttämättä ole tarpeeksi riittävästi jonkun toisen mielestä.

        Selvitä sitten tarpeeksi riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitä sitten tarpeeksi riittävästi.

        Miksi minun pitäisi selvittää?? Tarkoitin, ettei se henkilö, jolle sinä tarkoitat sanoa jotain. Minä se tuskin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi selvittää?? Tarkoitin, ettei se henkilö, jolle sinä tarkoitat sanoa jotain. Minä se tuskin olen.

        Enpä tiedä. Tartuit asiaan. Parhaita tietäjiä on yleensä ne, jotka opastaa muita vailla omaa kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä. Tartuit asiaan. Parhaita tietäjiä on yleensä ne, jotka opastaa muita vailla omaa kokemusta.

        Tarkoitin, että vaikka se sinun mielestäsi olisikin esitetty selkeästi, niin se toinen ei saata ymmärtää sitä ihan tosta noin vain. Se pitää esittää niin, ettei varmasti jää epäselväksi, koska vaarana on, että kummallakin olisi samat tunteet, jotka sitten jäisivät just tuon ymmärtämättömyyden takia ehkä ikuisesti tuntematta ja tietämättä, että ne olivat ja olisi ollut tilaisuus, se oikea hetki. Miten sitä muutenkaan voi kuin vain niin selvällä sanomalla, jota toinen ei voi käsittää väärin.

        Ihmiset tulkitsee eri tavalla eri asioita ja siitä saattaa tulla väärinymmärrystä puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että vaikka se sinun mielestäsi olisikin esitetty selkeästi, niin se toinen ei saata ymmärtää sitä ihan tosta noin vain. Se pitää esittää niin, ettei varmasti jää epäselväksi, koska vaarana on, että kummallakin olisi samat tunteet, jotka sitten jäisivät just tuon ymmärtämättömyyden takia ehkä ikuisesti tuntematta ja tietämättä, että ne olivat ja olisi ollut tilaisuus, se oikea hetki. Miten sitä muutenkaan voi kuin vain niin selvällä sanomalla, jota toinen ei voi käsittää väärin.

        Ihmiset tulkitsee eri tavalla eri asioita ja siitä saattaa tulla väärinymmärrystä puolin ja toisin.

        Jatkan, että on minulla kokemusta ihmissuhteista, jos viittasit tuohon, että minulla ei olisi. On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että vaikka se sinun mielestäsi olisikin esitetty selkeästi, niin se toinen ei saata ymmärtää sitä ihan tosta noin vain. Se pitää esittää niin, ettei varmasti jää epäselväksi, koska vaarana on, että kummallakin olisi samat tunteet, jotka sitten jäisivät just tuon ymmärtämättömyyden takia ehkä ikuisesti tuntematta ja tietämättä, että ne olivat ja olisi ollut tilaisuus, se oikea hetki. Miten sitä muutenkaan voi kuin vain niin selvällä sanomalla, jota toinen ei voi käsittää väärin.

        Ihmiset tulkitsee eri tavalla eri asioita ja siitä saattaa tulla väärinymmärrystä puolin ja toisin.

        Kyllä mä ymmärsin ihan alkuun. Koko keskustelu on ihan absurdi. Asiayhteys ja kommenttini olettaa, että lukija tajuaa tilanteen absurdiuden. Heittoni alkuun oli vain tunteen purkua vailla järjen hiventä; retorinen heitto, joten ei sun tartte vääntää rautalankaa. Saat tietysti tehdä niin jos tykkäät sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ymmärsin ihan alkuun. Koko keskustelu on ihan absurdi. Asiayhteys ja kommenttini olettaa, että lukija tajuaa tilanteen absurdiuden. Heittoni alkuun oli vain tunteen purkua vailla järjen hiventä; retorinen heitto, joten ei sun tartte vääntää rautalankaa. Saat tietysti tehdä niin jos tykkäät sellaisesta.

        Selitin kun kysyttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitin kun kysyttiin.

        Ethän sä uskonut olevasi ko. henkilö, joten älä seposta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan, että on minulla kokemusta ihmissuhteista, jos viittasit tuohon, että minulla ei olisi. On.

        Jaaha, sehän mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä uskonut olevasi ko. henkilö, joten älä seposta.

        En tietenkään usko olevani enkä edes ajattelisikaan olevani, mutta saan kai sentään jutella täällä? Sulla on jotain selvästi sitä vastaan 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään usko olevani enkä edes ajattelisikaan olevani, mutta saan kai sentään jutella täällä? Sulla on jotain selvästi sitä vastaan 😄

        Joo ei kannata mun kans jutella, en tykkää itsestäänselvyyksistä. Etsi joku muu juttukaveri ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan, että on minulla kokemusta ihmissuhteista, jos viittasit tuohon, että minulla ei olisi. On.

        Toivottavasti ätmelöinen pääsee pian hoitoon!


    • Anonyymi

      Tosi kova ikävä, mä toivon kokoajan et sattumalta kohdattaisiin ja voitais vaan halata pitkään.

      • Anonyymi

        Sama juttu.

        sivusta


    • Anonyymi

      Tomera olo, taidan pyykkilaudan viritellä ja oksilla koristeilla puut sun muut

    • Tänään taidan pitkästä aikaa olla ärsyyntyneen huvittunut, vähän samaan tyyliin kuin nuo meidän katitkin, katselen laiskana silmät viirullaan palstan pulinoita 🙂

    • Anonyymi

      Surua ja ikävää.

    • Anonyymi

      Rehellisesti kerrottuna kaipaamisen tunteita tummatukkaista, minua ei kovin paljon pidempää henkilöä kohtaan.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset, tosin kohde on minua hieman lyhyempi.


    • Anonyymi

      Onnellisuus.Vietin ihanan viikonlopun hyvässä seurassa.

    • Sellainen ei kiinnosta -asenne vähän kaikkeen nyt.

    • Anonyymi

      Epävarmuutta...kaipuuta...

    • Anonyymi

      Olishan se ihanaa kun vois vaan pusia ja halia ja käpertyä sen kullan kainaloon ja hän sanois taas että rakastaa..
      ->M miehelle

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toivoa minä en voi antaa yhdellekään ns. stalkkerille. En koskaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa minä en voi antaa yhdellekään ns. stalkkerille. En koskaan!!

        Hyi sana tulee mieleen aina kun näkee koiran missä tahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi sana tulee mieleen aina kun näkee koiran missä tahansa!

        Koirat kuinkissatkin ovat ihmisten lemmikkejä!


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä se kun ei vieläkään saa kulkea rauhassa ilman ns. esitystä! Tekis mieli vetää turpaan seuraavaa ns. esittäjää! Sellaista ei olisi koskaan saanut aloittaa!!

      • Anonyymi

        Mikä esitys??


      • Anonyymi

        Hirveästi ketjuja, jossa mesoat tästä esittämisestä, mutta et mihinkään avaa kenelle menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä esitys??

        Itse on se esittäjä, joten lyö itsees turpaan, jos se vähän hiljenis ja viisastuis🙊!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helpotus ja toivo.

      • Anonyymi

        Jos toinen monta kertaa ilmaisee tunteitaan sinua kohtaan pidemmän ajan kuluessa, uskohan kun sanotaan. Ei tarvetta vaipua epätoivoon välillä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen monta kertaa ilmaisee tunteitaan sinua kohtaan pidemmän ajan kuluessa, uskohan kun sanotaan. Ei tarvetta vaipua epätoivoon välillä. ;)

        Jaa kuka ilmaisi ja mitä?


    • Anonyymi

      Väsymys, toivottomuus, menetys, toimintakyvyn puute, nälkä, alemmuuden tunne.

    • Anonyymi

      Jotenkin tuota, välinpitämätön, hälläväliä. Väsyttää ja sattuu musta tulee yksinäinen muumioitunut mummo kuitenkin niin mitä väliä millään.

      • Anonyymi

        Turta siis.. noinnöin...


    • Anonyymi

      Haikeus, suru, irtipäästämisen vaikeus, rakkaus, eksynyt, väsynyt

    • Anonyymi

      Epävarmuus mutta kuitenkin rakkaus häntä kohtaan.

    • Anonyymi

      Hymy huulilla väkisinkin, ei sitä pysty nyt hillitä 😊 hyvät fiilikset. Näin sitä on asioilla tapana selvitä niinku tuolla jossain olikin siitä puhetta. Hurrrjan iso askel suuntaan, josta vielä jossain vaiheessa tulen kertomaan lisää. Sitten ajallaan. Sitten. 😘🙃😄

    • Anonyymi

      Neutraalit. Pitkään mietin enkä muuta tunnetta löytänyt.
      Väsyttää.

    • Anonyymi

      Rakkaus häneen. Ikävä.
      Rakas MIKSI?


      ->M miehelle

      • Anonyymi

        Kumma kun ei nyt sitä mmiestä kaipaa kukaan. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun ei nyt sitä mmiestä kaipaa kukaan. 😄

        Hitostako noita tietää kuka on kuka. Mikalle oli tuo.


    • Anonyymi

      Suunnaton ikävä ihastustani kohtaan... Hänet haluaisin kotiini... Vaimokseni

    • Anonyymi

      Kipua..päätä särkee🥴

    • Anonyymi

      Hataraa toivoa paremmasta tulevasta tänään. Ehkä tästä elämästä tulee vielä joskus jotain.

    • Arkipäivän realismi lyöpi silmille hävytön, kehtaakin...🙂

    • Anonyymi

      Kateellisuus, nousee kateellisuus ja ihan tyhmästä asiasta, minkä näin somessa. Hitto, että voi olla koukussa ihmiseen! On ihan vihainen itselleen! Murr!

      • Anonyymi

        Olitko eilenkin kateellinen? Täällä kun oli tuontyylinen kirjoitus. Onko ihastus jonkun muun kanssa vai mistä moinen?


    • Anonyymi

      Toivoton. Elämä on vain selviytymistä.

    • Anonyymi

      Että mitähän sitä huomenna...sitä samaako? Kyllä vain, sitä samaa on luvassa Petterin opein myös seuraavat vähintäänkin 4 vuotta. Haaveilenko siis tulevasta...En , joten parempi pysyä nykyisessä ja toivoa, että edes se jatkuisi seuraavat vuodet. Ennen petti Kepu, vaan taitaa nykyään niitä pettäjiä tai pettäjä olevan joku muukin. Mutta toisaalta, Kok on pettänyt (meidät pienet) aina, joten se ei ollut yllätys...raha löytää aina omistajansa!

      • Anonyymi

        Yllätys yllätys.


    • Anonyymi

      Surulla käynnistyy tämä päivä nähtävästi. Ihan valtavalla, toivottomalla ikävällä…

    • Anonyymi

      Tuli syystä nukuttua varastoon, eli yö meni valvoessa, ja nyt vissiin tarkoituksena päiväkin, niin pysyilee pulkassa ja ajoissa taas illasta nukkumaan...Eipä siinä, huomenta hyvää vaan...

    • Anonyymi

      Suru siitä ettei anneta nauttia hetkeäkään siitä, että elämä vakiintuisi vaan jatkuvasti hätistellään eteenpäin, niin ettei anneta sitoutua, rakastua tai asettua yhteen työpaikkaan. Siitä, että vastakkain asetellaan työ tai rakkaus, työ tai harrastukset jne. Menneen ja kaikkien ihmissuhteiden jättäminen vs. uusi alku. Suru seksuaalisuuden demonisoimisesta ja selibaatin vaatimus. Unohtikohan joku kysyä mitkä ovat unelmiani ja mitkä unelmia joita minulle on kerrottu vai mikä tässä jälleen hiertää?

    • Anonyymi

      Voi sanonko mikä… Joko olette törmänneet tähän? Tytär näytti tämän naisen TikTok-tiliä ja hän on siellä mainostanut Onlyfans-tiliään, siten että hänen taaperonsa on kosketellut seksileluja. Siellä oli myös kuvamateriaalia tästä naisesta Hoplopissa... Mihin tämä maailma on menossa? Miksi tätä katsotaan läpi sormien?

      • Anonyymi

        Puhutko siitä Jennistä?


    • Anonyymi

      Arkirakkauden kaipuu tänään. Haluaisin hänet vain arkeeni mukaan, minut hänen arkeensa mukaan. Tavalliseen, rauhalliseen elämään, toistemme rinnalla...

      • Anonyymi

        Sama juttu. Onneksi näen häntä tänä vuonna vähän pidempään kuin viime vuonna. Toivottavasti vähän enemmän kuin tähän asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Onneksi näen häntä tänä vuonna vähän pidempään kuin viime vuonna. Toivottavasti vähän enemmän kuin tähän asti.

        Minä en valitettavasti näe häntä (enää), joten haaveita nämä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en valitettavasti näe häntä (enää), joten haaveita nämä vain.

        Mulla toi sama tilanne, että en näe häntä enää. En varmaankaan ikinä. T. Eräsmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla toi sama tilanne, että en näe häntä enää. En varmaankaan ikinä. T. Eräsmies

        Täällä sama juttu.

        T. Eräs nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en valitettavasti näe häntä (enää), joten haaveita nämä vain.

        Miksi et näe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et näe?

        Kesä vei meidät erilleen ja sille tielle jäätiin. Tällä hetkellä ei ole mitään merkkejä siitä, että tämä koskaan muuttuisi...


    • Anonyymi

      Väsyttää ihan saatanasti.

      • Anonyymi

        Joo. Nukkumaan tässä joutaa. Kunpa joutaiskin......


    • Anonyymi

      Odottavat fiilikset kohta kaikki puuteessa olevat pahan tuuliset elämäänsä kyllästyneet örkkimörkkiäiset tulee tänne avautuu. 😂🤣

      • Anonyymi

        Niin tulee ja kun on vielä perjantai, niin......


    • Anonyymi

      Suunnaton ikävä

      • Anonyymi

        Niin on.


    • Anonyymi

      Pelkään etten saa häneen yhteyttä enää koskaan, surullista

    • Anonyymi

      Olo on hyvä. Oli mukava työpäivä. Työkaveri oli yhtä puhelias kuin minä.

    • Anonyymi

      Hyväksyvä. Rauhoittunut. Rakastettu olo. Minulla on ihminen, joka tosiaan välittää ja tekee todella paljon hyvinvointini ja terveyteni eteen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2059
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1680
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1050
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      951
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      945
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      855
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      801
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      795
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      754
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe