Eräs pieni lähikauppa eteläisessä Espoossa.
Monesti tuolla olen nähnyt että auto pysäköidään virheellisesti ja paikkaan missä siitä on myös haittaakin koska ajoradalla ei mahdu enää kahden suuntainen liikenne ja toiseksi sieltä parkkipaikaltakin kääntyminen saattaa olla melko ahdasta. Jos nämä henkilöt ajaisi 5 metriä eteenpäin niin olisi kadunvarren laillisessa parkkiruudussa :)
Tai 10 metriä toiseen suuntaan on parkkipaikka missä voi niin ikään parkkikiekolla laillisesti pysäköidä. Jos minäkin olen laiska ja jos tuo on laiskuutta niin olen kai kaiken nähnyt ja tuon näkee monesti siis. Tuolla käy usein vielä pysäköinninvalvonta, kannattaa se riski ottaa että saa 60 euron virhemaksu edellä kerrotun 5 metrin takia, kuka ymmärtää. Joskus joo paikkapaikka on ihan täynnä ettei autoa saa mihinkään mutta itse olen silloin mennyt muualle, onhan näitä kauppoja joka puolella.
Liikenne on paikka missä ihmisten yksinkertaisuutta voi havainnoida osa 2
Anonyymi-ap
3
287
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks olekin aivan kamalaa ja pieni lähikauppa.. uskomatonta.. Monesti on täällä taas..
- Anonyymi
Mistä löytyy osa 1?
- Anonyymi
No jospa se sallittu paikka oli varattu silloin kun se auto tuli, mutta sinun paikalle tullessa jo vapautunut. Niin joo, laiskaa ja väärinhän se silti oli jättää auto väärään paikkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949