Porin Päivänä pesismestaruus...väkee vähän on kuiteski.
Torilla tapahtuu...
6
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä jaksaa homo-kyykkä-marginaalilaji kiinnostaa,,,,,
- Anonyymi
Naiset ympäri maailmaa valittaa että mainostuotot eikä palkat ole samat kuin miesurheilijoilla.Surullinen fakta on ettei ketään kiinnosta naisten lajit ja niiden seuraamisesta/fanittamisesta maksaminen, joten mainostajatkaan ei maksa samanlaisia summia ja palkatkaan ei voi olla yhtä suuria.
En oikein osaa sanoa miksi naisten lajit ei kiinnosta niin paljoa, ehkä jos he pelaisivat puoli-alasti voisin vaivautua katsomoon.. - Anonyymi
Ei vois vähempää kiinnostella naisten voitto. Ei kyllä miestenkään. Laji on muutenki aivan turhuus.
- Anonyymi
Mää olen kuullu että suomessa järjestetään ensi vuonna lajin maailmanmestaruuskilpailut. Tuskin ne Venäjää ottaa mukaan.
- Anonyymi
ompa hieno homma
toivottavasti porissa myös joku ottelu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ompa hieno homma
toivottavasti porissa myös joku otteluKäviksellä kisataan kenellä maksa kestää pisimpään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600