ihmisen, joka muutti elämäsi kulkua jollakin tavalla ja pääsitkö jo eteenpäin vai jäitkö jumiin?
🖤
Voitko kertoa milloin tapasit
69
1953
Vastaukset
Ei mun tarvitse sitä kertoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen luvannut olla kertomatta.
Toivottavasti ei liity nettaan tämäkin.
- Anonyymi
Viime kesänä muutti pysyvästi. Tuleva vaimoni jos siihen suostuu.
- Anonyymi
Ihanaa. Toivottavasti kaikki menee suunnitellusti. :)
- Anonyymi
En ole vielä tavannut sellaista ihmistä. Haussa on suunnilleen ikäiseni mies ja parisuhde. Kiinnostunut olen muutamasta joiden nimeä en edes tiedä.
- Anonyymi
No sinä olet jumissa, sillä oikoluen tuollaisen kesäläskin todistuksen, ihan omiksi juonikseen.
Oletko milloinkaan ollut helpottunut?
T.minä huomasin
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8- Anonyymi
Hei kiva kommentti!
- Anonyymi
Mitä sinä huomasit? Tai luulet huomannees.
- Anonyymi
Noin 2 vuotta sitten. Oon päässyt tosi paljon eteenpäin, mutta silti olen jumissa. Jep. :D
- Anonyymi
Vuosia sitten, pääsin yli ja eteenpäin :)
- Anonyymi
Harmi. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. :(
Samaa ajattelin. Eikö voisi selvittää asiaa , ennen kuin menee eteen päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajattelin. Eikö voisi selvittää asiaa , ennen kuin menee eteen päin.
Niin odotin kovin, ja teinkin selväksi että olisi selvitettävä asiat.
Ei kuulunut mitään.
- Anonyymi
Eikä me olla edes tavattu https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009846507.html
- Anonyymi
Onhan tästä aikaa pääsin eteenpäin, Tääl on muutenkin tylsää 🦄
- Anonyymi
Noin vuosi sitten tapasin hänet. Jäin jumiin enkä irrota itseäni ellei hän pyydä niin tekemään.
- Anonyymi
Sama juttu erään miehen kanssa😊
- Anonyymi
Hetken aikaa luulin olevani jo irti - se oli vuoden 2020 loppua kun jäin jumiin sulosointuihin...💔
- Anonyymi
Taas joku T-naisen kaipaaja... montako teitä oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin - T- miehen kaipaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on väliä jos naista kaipailisi kuinka monta?
Tärkeintä varmaan ketä nainen kaipaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä varmaan ketä nainen kaipaa.Kaipaa varmaan yhtä varattua miestä, itseään kymmenen vuotta vanhempaa. Ellei sit ole kohde vaihtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin - T- miehen kaipaaja
Samoin kaipaan T-miestä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä varmaan ketä nainen kaipaa.Just näin se on. Ymmärsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaa varmaan yhtä varattua miestä, itseään kymmenen vuotta vanhempaa. Ellei sit ole kohde vaihtunut.
Eeei. 10 vuotta vanhempi. Eeei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin se on. Ymmärsit.
Niin, mutta onko sillä enää merkitystä?
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaa varmaan yhtä varattua miestä, itseään kymmenen vuotta vanhempaa. Ellei sit ole kohde vaihtunut.
T nainen ei kaipaa varattua..
- Anonyymi
Reilu vuosi sitten.
Jos olisin päässyt eteenpäin, en kävisi täällä. - Anonyymi
Siitä on jo aikaa. Hain apua eikä olisi kannattanut. En tule koskaan olemaan kunnossa muuten kuin muuttamalla toiseen maahan jossa kukaan ei tunne minua ja se ei ole tällähetkellä mahdollista.
- Anonyymi
Tapasimme noin kymmenen vuotta sitten.
Sitten tauko.
Kohtasimme uudestaan noin vuosi sitten.
Elokuussa näimme viimeeksi.
Jäin jumiin.
Hämmentävää. Ikävöin.💌📧- Anonyymi
Voi jukranpujut.
- Anonyymi
Harmi... väärä kirjain kirjeessä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi... väärä kirjain kirjeessä :(
Ei sillä kirjaimella ole muuta merkitystä, kuin että e-mailia tai tesktaria odottelen.
Minun viesteihin tai yhteydenottoihin hän ei vastaa.
Siksikin jumissa ja todella hämmentynyt… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä kirjaimella ole muuta merkitystä, kuin että e-mailia tai tesktaria odottelen.
Minun viesteihin tai yhteydenottoihin hän ei vastaa.
Siksikin jumissa ja todella hämmentynyt…No ei taida siltikään olla. Ei ole kukaan yhteyttä ottanut. Ja itse en ole nähnyt häntä elokuussa.
- Anonyymi
Tuollaiset asiat tajuaa vasta viiveellä. Kuka muuttaa elämän kulkua ja jääkö jumiin tai ei. Ne on pitkän matkan juttuja. Minä menin kerran yhteen uuteen paikkaan ja kohtasin heti samana päivänä ihmisen, johon ihastuin paljon myöhemmin. Vuoden päästä vasta tajusin että se kohtaaminen oli merkityksellinen minulle.
- Anonyymi
Minä en jäänyt.
Hän jäi.jumiin todella.- Anonyymi
No ei kai leikkivä osapuoli jääkään.
- Anonyymi
Jos vain kaipaa ja haaveilee, Eihän siinä mitään pahaa ole.
- Anonyymi
Tutustuin Ihastukseniin noin pari vuotta sitten... En saanut Sinusta kiinni... Miksi?
- Anonyymi
Kuka on S: n takana?
- Anonyymi
Munasta kiinni vaan. Niin mä toimin.
T: Nainen
- Anonyymi
En ole tavannut mitään milloinkaan, enka halua tavatakaan yks ja sama.
- Anonyymi
2020 kesällä harrastuksessa tapasin. En ole päässyt yli, enkä eteenpäin. Mies olen.
- Anonyymi
Harrastus: vemputus kellarissa ja hoplaa, takki auki etees! Yllätyitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastus: vemputus kellarissa ja hoplaa, takki auki etees! Yllätyitkö?
Ei saattana 🤣 vähänkö paha! Sivusta
- Anonyymi
Pari vuotta on tunnettu... Mutta koville ottaa... Maaliin on vielä matkaa...
Haluaisin Hänet elämääni vaikka heti... - Anonyymi
4.4.2007 tapasin eksäni. Ainoa nainen, joka on minua todella rakastanut. Ainoa, jota olen todella ihaillut. Kenelläkään ei ole ollut hänen luovuuttaan, hänen älyään, hänen upeaa ulkonäköään, hänen syvällisyyttään, hänen ymmärrystään, hänen intohimoaan.
- Anonyymi
Viime vuosina kohdannut paljon ihmisiä. Osalla suuri merkitys ja osalla pieni. Hyvässä ja pahassa. Varmasti tuleva mieheni, kaikesta huolimatta, niistä suurin merkityksissä.
- Anonyymi
Reilu pari vuotta sitten tavattiin. Tunteet kehittyneet vähitellen.
- Anonyymi
Ootahan ne lääkkeet! Mustasusi on iha sekasin!
- Anonyymi
Yli kymmenen vuotta, kun hänet tapasin. Kolmisen vuotta sitten hän jäi päähäni asumaan. Ja siellä turvallisesti pysyy. Hän ihana M-nainen. ❤
- Anonyymi
En vielä mitään niin mullistavaa ole kohdannut, mutta toivottavasti kohtaan 💓 sydän täynnä odotusta.
- Anonyymi
Reilu kymmenen vuotta sitten tapasin, myöhemmin seurusteltiin. Kaipaus kestää aikansa, en sitä nopeuta enkä pitkitä. Vielä jumissa.
- Anonyymi
Olen lähtöviivalla... Sillä samalla... Kumpa voisin juosta satasen kanssasi...
- Anonyymi
Lokakuussa 2021 tapasin erään miehen. Olen hyväksynyt kauan sitten, että se oli vain yksipuolinen ihastus, mutta en ole edelleenkään häntä unohtanut.
- Anonyymi
11.7.2015 tavattiin. Enimmäkseen päässyt yli mutten täysin.
- Anonyymi
En tavannut mutta ihastuin mieheen joka tervehti minua ystävällisesti ja aika oli tämä kesän alku. Se oli sydämen menoa sitten. Olen viimeksi ihastunut johonkin noin 10v.sitten eli en ihastu kunnolla ihan helposti. 10v.siis on ollut ns. kuivaa kautta ja perhottomuutta vatsan pohjassa.
Jäin jumiin, tein pöljä ratkaisuja tunteen vuoksi. Olin muuttamassa pois paikkakunnalta(suunnitelma) ennen Joulua mutta ihastumisen vuoksi peruin muuton.
Olen vältellyt henkilöä koska tunteet on niin kovat että "nitroja" tarvitaan jos törmätään... Eikä ole mikään vitsi.
En tiedä tietääkö hän igastumisestani? Syy ikävä palstalle oli kesällä juuri tämä purkaa tunnetta hänestä tänne.
Mutta erehdys oli suuri sillä sainkin stalkkerin ja vainoajan niskaani. Elämä mullistui tuon kautta.Stalkkeri on joku muu kuin tämä kehen ihastuin. - Anonyymi
Aina ja yhä uudelleen. Mutta halusin tehdä siitä mikä jo oli verrattain kauheaa, paljon pahempaa, vain jotta voisin olla varma sen kohtalokkuudesta. Aivan kuten ajattelen hänet suojelemassa itseään ajattelemalla, että minun täytyy vihata häntä.
- Anonyymi
Kun on ehdollistunut olento erittämässä sylkeään milloin missäkin niin se jo yksin riittää tuomioksi tällä demonien pyhiinvaelluksella missä mitä tahansa voi tahrata assosiaatiolla, ja kun niitä alkaa olla tarpeeksi mustenee koko maailma.
- Anonyymi
Minä itse kun käänsin uuden lehden elämässä, karsin ylimääräiset huonot ihmissuhteet pois ja saanut hyviä vahvistettua.
- Anonyymi
Itse kysyisin, pääseekö vääryyden kokemisesta eroon koskaan. Siitä jää pysyvä jälki, mut pääseekö sellaisen yli sillai, että uskaltaisi joskus vielä luottaa toiseen ihmiseen? Olen kyvytön puolustamaan itseäni, jos toinen haluaa olla ilkeä ja koston haluinen (ensi kokemus itselle, jota oli vaikea ymmärtää), jostain kokemastaan, jota itse en näe (molemminpuolinen stalkkaus). Hän oli se aloitteellisempi stalkkauksen suhteen. Kun jälkeenpäin miettinyt asiaa, miksi häneen alunperin lämpenin (oli virhe, josta syytän itseäni).
Pelkona on kohdata uudelleen itselleni vääränlaisen ihmisen, josta haluaisin uskoa enemmän hyvää, koska niitä on toivon mukaan olemassa (haluan uskoa siihen). Olenko minä liian kiltti ja siten hyväksikäytettävissä helposti? Tunne itsellä, että on sen takia kykenemätön suhteeseen. Avioerolapsi, ehkä siksi vaikea luottaa muihin? Periaatteen (hyvien, en koston haluinen, vaikka aihetta voisi olla siihenkin, mutta tiedän sen, että se on väärin) mies olen. Liian hyväntahtoinen? Haluan uskoa enemmän hyvään.
Periaate itsellä, että lähtisin koston tielle vaatisi se suurta haittaa omaan arkeen ja liikkumiseen. Kerran mietin oikeustoimia, kun toinen raivosi ja uhkasi henkeäni, sitten tuli se empatian tunne, että toinen on kokenut paljon pahaa (juteltiin aiemmin paljon asioita, näkemyserot asioihin oli suuria) ja en halunnut lisätä hänen kurjuutta enempää (skitsofreeninen oli, lääkitys ilmeisesti jäänyt ottamatta?). Jäi yhteen kertaan, mutta välttelen kohtaamisia. Nämä muuttanut omaa eloa, ehkä pysyvästi? - Anonyymi
Ei ole jääty jumiin.. Eteenpäin on menty, mut osasta ex kumppaneista erityisen hyvät muistot.. Paras oli 2004-2006 ajan jaksolla oleva ihminen. Ainutlaatuinen oli
- Anonyymi
Käräjäoikeuden tuomari O. W käänsi elämäni suunnan ylimitoitetulla tuomiolla johon ei muutosta saatu myöhemmissäkään oikeusasteissa. Olen nyt jumissa tässä bizarressa päiväni murmelina luupissa josta vapaudun aikaisintaa 6 vuoden kuluttua. Lomat onneksi pyörii.
- Anonyymi
Oisko sulle täällä joku ??
- Anonyymi
Viikko sitten jäin jumiin ja kiinni.
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten tulin lukituksi tähän kehään missä hypnotisoimme toisiamme.
- Anonyymi
Se oli puhelinkoppien aikaa. Se oli sellainen korkea Hoassin talo. Alakerrassa oli kolikkopuhelin. Menin vappuaattona soittamaan kavereille oliko ne jääneet kauppunkiin vai menneet käymään kotona. Siinä oli pari kaveria soittamassa. Ne oli sellaisia pieniä juntti kavereita. Kysyivät kiinnostaisiko mua lasillinen. Kiinnosti kyllä, vaikka pyyntö yllätti. Niillä oli kämpillä kahden hengen vappubileet.
Tarjosivat mulle toisenkin. Mäkin tarjosin niille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1462034- 631528
- 301486
Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h2071439Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91332Talouselämä: Riikka Purra väläyttää ruoan verotuksen kiristämistä tämä pataporvari ei varakkaisiin..
..koske vaan taviskansa maksaa aina IS - Talouselämä: Riikka Purra väläyttää ruoan verotuksen kiristämistä https://www.1271180Salonius-Pasternakilta painava viesti Suomen reserviläisille
Ulkopoliittisen instituutin (Upi) johtava tutkija Charly Salonius-Pasternak arvioi Ylen aamussa, että mikäli Yhdysvaltoj2041157- 44872
Koulukeskus
Mitäs ikävää koulukeskuksella tänään o sattunut kun paikalla oli lanssi ja poliiseja iltapäivällä?7863Pressa ehdokas Urpilainen väsähtäneenä ja tylsänä mtv3 aamu-tv
Ei kyllä vakuuttanut miltään osalta. Innokkuus selvästi puuttuu tehtävään, mutta puolueen piti saada oma ehdokas väkisis59807