Voitko kertoa milloin tapasit

Anonyymi-ap

ihmisen, joka muutti elämäsi kulkua jollakin tavalla ja pääsitkö jo eteenpäin vai jäitkö jumiin?

🖤

69

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mun tarvitse sitä kertoa.

• Mutta sen voin sanoa, että elämäni sai suunnan parempaan kuitenkin.

• Olen luvannut olla kertomatta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen luvannut olla kertomatta.

Toivottavasti ei liity nettaan tämäkin.

• Anonyymi

Viime kesänä muutti pysyvästi. Tuleva vaimoni jos siihen suostuu.

• Anonyymi

Ihanaa. Toivottavasti kaikki menee suunnitellusti. :)

• Anonyymi

En ole vielä tavannut sellaista ihmistä. Haussa on suunnilleen ikäiseni mies ja parisuhde. Kiinnostunut olen muutamasta joiden nimeä en edes tiedä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hei kiva kommentti!

• Anonyymi

Mitä sinä huomasit? Tai luulet huomannees.

• Anonyymi

Noin 2 vuotta sitten. Oon päässyt tosi paljon eteenpäin, mutta silti olen jumissa. Jep. :D

• Anonyymi

Vuosia sitten, pääsin yli ja eteenpäin :)

• Anonyymi

Harmi. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi. :(

Samaa ajattelin. Eikö voisi selvittää asiaa , ennen kuin menee eteen päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajattelin. Eikö voisi selvittää asiaa , ennen kuin menee eteen päin.

Niin odotin kovin, ja teinkin selväksi että olisi selvitettävä asiat.
        Ei kuulunut mitään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onhan tästä aikaa pääsin eteenpäin, Tääl on muutenkin tylsää 🦄

• Anonyymi

Noin vuosi sitten tapasin hänet. Jäin jumiin enkä irrota itseäni ellei hän pyydä niin tekemään.

• Anonyymi

Sama juttu erään miehen kanssa😊

• Anonyymi

Hetken aikaa luulin olevani jo irti - se oli vuoden 2020 loppua kun jäin jumiin sulosointuihin...💔

• Anonyymi

Taas joku T-naisen kaipaaja... montako teitä oikein on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin - T- miehen kaipaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä on väliä jos naista kaipailisi kuinka monta?
        Tärkeintä varmaan ketä nainen kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaa varmaan yhtä varattua miestä, itseään kymmenen vuotta vanhempaa. Ellei sit ole kohde vaihtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin - T- miehen kaipaaja

Samoin kaipaan T-miestä😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin se on. Ymmärsit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaa varmaan yhtä varattua miestä, itseään kymmenen vuotta vanhempaa. Ellei sit ole kohde vaihtunut.

Eeei. 10 vuotta vanhempi. Eeei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin se on. Ymmärsit.

Niin, mutta onko sillä enää merkitystä?

• Anonyymi kirjoitti:

T nainen ei kaipaa varattua..

• Anonyymi

Reilu vuosi sitten.

Jos olisin päässyt eteenpäin, en kävisi täällä.

• Anonyymi

Siitä on jo aikaa. Hain apua eikä olisi kannattanut. En tule koskaan olemaan kunnossa muuten kuin muuttamalla toiseen maahan jossa kukaan ei tunne minua ja se ei ole tällähetkellä mahdollista.

• Anonyymi

Tapasimme noin kymmenen vuotta sitten.
      Sitten tauko.
      Kohtasimme uudestaan noin vuosi sitten.
      Elokuussa näimme viimeeksi.
      Jäin jumiin.
      Hämmentävää. Ikävöin.💌📧

• Anonyymi

Voi jukranpujut.

• Anonyymi

Harmi... väärä kirjain kirjeessä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi... väärä kirjain kirjeessä :(

Ei sillä kirjaimella ole muuta merkitystä, kuin että e-mailia tai tesktaria odottelen.
        Minun viesteihin tai yhteydenottoihin hän ei vastaa.
        Siksikin jumissa ja todella hämmentynyt…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä kirjaimella ole muuta merkitystä, kuin että e-mailia tai tesktaria odottelen.
        Minun viesteihin tai yhteydenottoihin hän ei vastaa.
        Siksikin jumissa ja todella hämmentynyt…

No ei taida siltikään olla. Ei ole kukaan yhteyttä ottanut. Ja itse en ole nähnyt häntä elokuussa.

• Anonyymi

Tuollaiset asiat tajuaa vasta viiveellä. Kuka muuttaa elämän kulkua ja jääkö jumiin tai ei. Ne on pitkän matkan juttuja. Minä menin kerran yhteen uuteen paikkaan ja kohtasin heti samana päivänä ihmisen, johon ihastuin paljon myöhemmin. Vuoden päästä vasta tajusin että se kohtaaminen oli merkityksellinen minulle.

• Anonyymi

Minä en jäänyt.

Hän jäi.jumiin todella.

• Anonyymi

No ei kai leikkivä osapuoli jääkään.

• Anonyymi

Jos vain kaipaa ja haaveilee, Eihän siinä mitään pahaa ole.

• Anonyymi

Tutustuin Ihastukseniin noin pari vuotta sitten... En saanut Sinusta kiinni... Miksi?

• Anonyymi

Kuka on S: n takana?

• Anonyymi

Munasta kiinni vaan. Niin mä toimin.
        T: Nainen

• Anonyymi

En ole tavannut mitään milloinkaan, enka halua tavatakaan yks ja sama.

• Anonyymi

2020 kesällä harrastuksessa tapasin. En ole päässyt yli, enkä eteenpäin. Mies olen.

• Anonyymi

Harrastus: vemputus kellarissa ja hoplaa, takki auki etees! Yllätyitkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastus: vemputus kellarissa ja hoplaa, takki auki etees! Yllätyitkö?

Ei saattana 🤣 vähänkö paha! Sivusta

• Anonyymi

Pari vuotta on tunnettu... Mutta koville ottaa... Maaliin on vielä matkaa...
      Haluaisin Hänet elämääni vaikka heti...

• Anonyymi

4.4.2007 tapasin eksäni. Ainoa nainen, joka on minua todella rakastanut. Ainoa, jota olen todella ihaillut. Kenelläkään ei ole ollut hänen luovuuttaan, hänen älyään, hänen upeaa ulkonäköään, hänen syvällisyyttään, hänen ymmärrystään, hänen intohimoaan.

• Anonyymi

Viime vuosina kohdannut paljon ihmisiä. Osalla suuri merkitys ja osalla pieni. Hyvässä ja pahassa. Varmasti tuleva mieheni, kaikesta huolimatta, niistä suurin merkityksissä.

• Anonyymi

Reilu pari vuotta sitten tavattiin. Tunteet kehittyneet vähitellen.

• Anonyymi

Ootahan ne lääkkeet! Mustasusi on iha sekasin!

• Anonyymi

Yli kymmenen vuotta, kun hänet tapasin. Kolmisen vuotta sitten hän jäi päähäni asumaan. Ja siellä turvallisesti pysyy. Hän ihana M-nainen. ❤

• Anonyymi

En vielä mitään niin mullistavaa ole kohdannut, mutta toivottavasti kohtaan 💓 sydän täynnä odotusta.

• Anonyymi

Reilu kymmenen vuotta sitten tapasin, myöhemmin seurusteltiin. Kaipaus kestää aikansa, en sitä nopeuta enkä pitkitä. Vielä jumissa.

• Anonyymi

Olen lähtöviivalla... Sillä samalla... Kumpa voisin juosta satasen kanssasi...

• Anonyymi

Lokakuussa 2021 tapasin erään miehen. Olen hyväksynyt kauan sitten, että se oli vain yksipuolinen ihastus, mutta en ole edelleenkään häntä unohtanut.

• Anonyymi

11.7.2015 tavattiin. Enimmäkseen päässyt yli mutten täysin.

• Anonyymi

En tavannut mutta ihastuin mieheen joka tervehti minua ystävällisesti ja aika oli tämä kesän alku. Se oli sydämen menoa sitten. Olen viimeksi ihastunut johonkin noin 10v.sitten eli en ihastu kunnolla ihan helposti. 10v.siis on ollut ns. kuivaa kautta ja perhottomuutta vatsan pohjassa.
      Jäin jumiin, tein pöljä ratkaisuja tunteen vuoksi. Olin muuttamassa pois paikkakunnalta(suunnitelma) ennen Joulua mutta ihastumisen vuoksi peruin muuton.
      Olen vältellyt henkilöä koska tunteet on niin kovat että "nitroja" tarvitaan jos törmätään... Eikä ole mikään vitsi.
      En tiedä tietääkö hän igastumisestani? Syy ikävä palstalle oli kesällä juuri tämä purkaa tunnetta hänestä tänne.
      Mutta erehdys oli suuri sillä sainkin stalkkerin ja vainoajan niskaani. Elämä mullistui tuon kautta.Stalkkeri on joku muu kuin tämä kehen ihastuin.

• Anonyymi

Aina ja yhä uudelleen. Mutta halusin tehdä siitä mikä jo oli verrattain kauheaa, paljon pahempaa, vain jotta voisin olla varma sen kohtalokkuudesta. Aivan kuten ajattelen hänet suojelemassa itseään ajattelemalla, että minun täytyy vihata häntä.

• Anonyymi

Kun on ehdollistunut olento erittämässä sylkeään milloin missäkin niin se jo yksin riittää tuomioksi tällä demonien pyhiinvaelluksella missä mitä tahansa voi tahrata assosiaatiolla, ja kun niitä alkaa olla tarpeeksi mustenee koko maailma.

• Anonyymi

Minä itse kun käänsin uuden lehden elämässä, karsin ylimääräiset huonot ihmissuhteet pois ja saanut hyviä vahvistettua.

• Anonyymi

Itse kysyisin, pääseekö vääryyden kokemisesta eroon koskaan. Siitä jää pysyvä jälki, mut pääseekö sellaisen yli sillai, että uskaltaisi joskus vielä luottaa toiseen ihmiseen? Olen kyvytön puolustamaan itseäni, jos toinen haluaa olla ilkeä ja koston haluinen (ensi kokemus itselle, jota oli vaikea ymmärtää), jostain kokemastaan, jota itse en näe (molemminpuolinen stalkkaus). Hän oli se aloitteellisempi stalkkauksen suhteen. Kun jälkeenpäin miettinyt asiaa, miksi häneen alunperin lämpenin (oli virhe, josta syytän itseäni).

Pelkona on kohdata uudelleen itselleni vääränlaisen ihmisen, josta haluaisin uskoa enemmän hyvää, koska niitä on toivon mukaan olemassa (haluan uskoa siihen). Olenko minä liian kiltti ja siten hyväksikäytettävissä helposti? Tunne itsellä, että on sen takia kykenemätön suhteeseen. Avioerolapsi, ehkä siksi vaikea luottaa muihin? Periaatteen (hyvien, en koston haluinen, vaikka aihetta voisi olla siihenkin, mutta tiedän sen, että se on väärin) mies olen. Liian hyväntahtoinen? Haluan uskoa enemmän hyvään.

Periaate itsellä, että lähtisin koston tielle vaatisi se suurta haittaa omaan arkeen ja liikkumiseen. Kerran mietin oikeustoimia, kun toinen raivosi ja uhkasi henkeäni, sitten tuli se empatian tunne, että toinen on kokenut paljon pahaa (juteltiin aiemmin paljon asioita, näkemyserot asioihin oli suuria) ja en halunnut lisätä hänen kurjuutta enempää (skitsofreeninen oli, lääkitys ilmeisesti jäänyt ottamatta?). Jäi yhteen kertaan, mutta välttelen kohtaamisia. Nämä muuttanut omaa eloa, ehkä pysyvästi?

• Anonyymi

Ei ole jääty jumiin.. Eteenpäin on menty, mut osasta ex kumppaneista erityisen hyvät muistot.. Paras oli 2004-2006 ajan jaksolla oleva ihminen. Ainutlaatuinen oli

• Anonyymi

Käräjäoikeuden tuomari O. W käänsi elämäni suunnan ylimitoitetulla tuomiolla johon ei muutosta saatu myöhemmissäkään oikeusasteissa. Olen nyt jumissa tässä bizarressa päiväni murmelina luupissa josta vapaudun aikaisintaa 6 vuoden kuluttua. Lomat onneksi pyörii.

• Anonyymi

Oisko sulle täällä joku ??

• Anonyymi

Viikko sitten jäin jumiin ja kiinni.

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten tulin lukituksi tähän kehään missä hypnotisoimme toisiamme.

• Anonyymi

Se oli puhelinkoppien aikaa. Se oli sellainen korkea Hoassin talo. Alakerrassa oli kolikkopuhelin. Menin vappuaattona soittamaan kavereille oliko ne jääneet kauppunkiin vai menneet käymään kotona. Siinä oli pari kaveria soittamassa. Ne oli sellaisia pieniä juntti kavereita. Kysyivät kiinnostaisiko mua lasillinen. Kiinnosti kyllä, vaikka pyyntö yllätti. Niillä oli kämpillä kahden hengen vappubileet.
      Tarjosivat mulle toisenkin. Mäkin tarjosin niille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      146
      2034
    2. Mitä ikävöimäsi sanoi sinulle viimeisen

Kerran kun juttelitte?
      Ikävä
      63
      1528
    3. Hotelli kiannan k

Mikä hässäkkä lienee ollut hotellilla eilen illalla.
      Suomussalmi
      30
      1486
    4. Martinan ulosanti haastatteluissa.

Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1439
    5. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1332
    6. Talouselämä: Riikka Purra väläyttää ruoan verotuksen kiristämistä tämä pataporvari ei varakkaisiin..

..koske vaan taviskansa maksaa aina IS - Talouselämä: Riikka Purra väläyttää ruoan verotuksen kiristämistä https://www.
      Maailman menoa
      127
      1180
    7. Salonius-Pasternakilta painava viesti Suomen reserviläisille

Ulkopoliittisen instituutin (Upi) johtava tutkija Charly Salonius-Pasternak arvioi Ylen aamussa, että mikäli Yhdysvaltoj
      NATO
      204
      1157
    8. Näytit hyvältä

Oot hyvännäköinen ja mukava nainen
      Ikävä
      44
      872
    9. Koulukeskus

Mitäs ikävää koulukeskuksella tänään o sattunut kun paikalla oli lanssi ja poliiseja iltapäivällä?
      Ylitornio
      7
      863
    10. Pressa ehdokas Urpilainen väsähtäneenä ja tylsänä mtv3 aamu-tv

Ei kyllä vakuuttanut miltään osalta. Innokkuus selvästi puuttuu tehtävään, mutta puolueen piti saada oma ehdokas väkisis
      Maailman menoa
      59
      807
    Aihe