Tiedän sen varmaksi yhdestä asiasta.
Meillä on kyllä niin erilainen arvomaailma
73
1457
Vastaukset
- Anonyymi
Aitous ja rehellisyys yhdistää ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kerro enemmän
- Anonyymi
Politiikka
- Anonyymi
No mikä meillä nyt on niin erilaista arvomaailmassa? Sulle varmaan arvot tärkeämpiä kuin minä, joten enpä paljon sulle merkkaa.
- Anonyymi
Jos toinen on arvomaailmaltaan ihan ääripää, niin kyllä se tietenkin merkkaa.
- Anonyymi
Hyvä vastaus. Laitoit tuolle lässyttäjälle jauhot suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen on arvomaailmaltaan ihan ääripää, niin kyllä se tietenkin merkkaa.
Onko sun ihastuksen arvot sitten äärivasemmistolaisuus vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pällien kokous täällä on meneillään?
- Anonyymi
Mitä vttua minä just luin hienoa ätmi, muista puhua aloituksesi auki tolloille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makkaroissakin on jauhoja.
- Anonyymi
Hyvä syy siis laittaa peli poikki ja katsella kumppani jolla sama arvomaailma.
- Anonyymi
Sun arvot on feminismi, ja rakkaus on sitten kaupan.
- Anonyymi
Mitä hiivattia sä täällä pakinoit? Näistä kaupankäynneistä ei kukaan jaksais enää lueskella katkeruus kalskahtaa ja jutut haiskahtaa. On se maailma sitten niin mätä kun ei edes perinteisillä mitätöintikeinoilla saa mitään aikaan, heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hiivattia sä täällä pakinoit? Näistä kaupankäynneistä ei kukaan jaksais enää lueskella katkeruus kalskahtaa ja jutut haiskahtaa. On se maailma sitten niin mätä kun ei edes perinteisillä mitätöintikeinoilla saa mitään aikaan, heh
Ja edelleen kyseenalaistan että mistä joku puotipuksu tietäis toisten elämästä
- Anonyymi
Kun tarpeeksi pitkään elää, voi joustaa ihanteistaan ja tehdä valintoja myös muilla perusteilla.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Et tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
En minä ainakaan persua huolisi. Ihan vastakkaiset arvot kuin minulla. Koko näkemys siitä, minkälainen tämä maailma on, on persulla rakentunut eri tavalla kuin minulla. Moraalisesti mahdotonta sovittaa sitä maailmankatsomusta omaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan persua huolisi. Ihan vastakkaiset arvot kuin minulla. Koko näkemys siitä, minkälainen tämä maailma on, on persulla rakentunut eri tavalla kuin minulla. Moraalisesti mahdotonta sovittaa sitä maailmankatsomusta omaani.
Persuus on nopein tapa tuhota mahdollisuus heterospariuhteesern, se on vissi ja vichy
- Anonyymi
En kirjoittanut sinulle vaan yleisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinun maailmankatsomukseen kuuluu viherpunikin tapaan pakkomielle maksattaa muilla ideologiasi seuraukset ja omat kulusi, olet totaalinen oksetus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinun maailmankatsomukseen kuuluu viherpunikin tapaan pakkomielle maksattaa muilla ideologiasi seuraukset ja omat kulusi, olet totaalinen oksetus.
QED, mikä on todistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuus on nopein tapa tuhota mahdollisuus heterospariuhteesern, se on vissi ja vichy
PS on arvoja kannattava,joten se on hyvä
juttu.Liberaali voi tehdä mitä vaan ja sanoisin,että tartuntoja on mutta ei varmaan kerro,kun liberalismiin kuuluu
pimittäminen.
- Anonyymi
Lepso
- Anonyymi
Jep, mulla on arvot, sulla ei
- Anonyymi
Eli olet liberaali kaikki käy moraaliton maailmansyleilijä?
- Anonyymi
Tiedän että olet väärässä.
- Anonyymi
Erkki Pälli
- Anonyymi
No mistäs tiedät sen varmaksi mun arvomaailma on taas siittä erikoin et mä tiedän mitä mä en elämääni todellakaan tarvitse ja mun elämä on se mitä elän omalla ajallani
- Anonyymi
Näin on työelämä ei ole elämää. Vapaa-ajalla täytyy saada olla rauhassa muuten voi yhtähyvin tappaa itsensä kun ei ole pätkääkään omaa elämää. Kouluissa riistettiin jo heti alkuun omatahto.
- Anonyymi
Kuten suuri Groucho Marx totesi: ”Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.”
- Anonyymi
Ymmärtääkseni, meillä on paljon samaa ja jotain omaakin.
- Anonyymi
En voisi seutustella vihervasemmistolaisen kanssa mistään hinnasta. En edes jutella.
- Anonyymi
On hyvä tiedostaa oma rajallisuutensa
- Anonyymi
Se onkin paras jättää valkotakkisille.
- Anonyymi
Itselleni tärkeintä on että nainen uskoo Jeesukseen. Ei itseensä, ei valtioiden propagandaan, ei mihinkään ihmisiin, vaan Jeesukseen. Siitä tiedän että minäkin voin olla hänelle loputtoman rakas ja tärkeä.
- Anonyymi
Vaikuttava kommentti.
👍 - Anonyymi
Kaikki muu hölynpöly ja häly häviää, kun ollaan jännien tosiasioiden äärellä. Siinä ei poppas konstit tai omat avut riitä. Kysyin joskus niiltä, jotka lyö ihmisen erinomaisuudella muita, kuin pölkyllä päähän, että aiotko meditoida, kun perheenjäsenesi on kuolemassa, tai sen vaarassa, tai turvautua älyysi, kun oma tilanteesi olisi sama...En nyt tiedä, olenko muiden silmissä oikeasti, oikealla tavalla uskova, eikä sillä ole väliäkään, mutta terve kunnioitus löytyy omasta rajallisuudesta, ja siitä, että ihmisen ei ole hyvä pyrkiä näin humoristisesti sanottuna khalifiksi khalifin paikalle...
- Anonyymi
Nuorilla on aivan liian tiukka seula alkaa
seurusteluun,koska esim poliittinen arvomaailma ei ole syy,joka pitäisi vaikuttaa
mihinkään.Rakkaus poistaa erimielisyydet
ja tuo yhteisymmärryksen ja jos rakkautta
ei muodostu,niin sitten ei avioliittoa tule.- Anonyymi
Onneksi avioliitto ei ole elämässä päämääränä.
- Anonyymi
Ei kannata tuhlata elämäänsä tällaista miettimällä. Narsistit yrittävät muuttaa toisen ihmisen omaksi kuvakseen ja tukahduttaa häneltä kaikki muut ajatukset.
- Anonyymi
Mulla Ok paljon kerrottavaa
- Anonyymi
Kuulostaa ihan perussuomalaiselta takahukiäm juntilta joka kelaa, että kyllä se siitä
- Anonyymi
Jumala tahtoo muuttaa ihmisen omaksi kuvakseen Jeesuksen kautta. Ja todellakin ihmisen omat ajatukset joutaa romukoppaan. Kaikki paha maailmassa juontaa juurensa ihmisten omiin tulkintoihin ja ajatuksiin lopulta. Katolinen kirkko esimerkiksi keksi sen että ihmisille voidaan opettaa että heidän yksittäiset syntinsä ovat syy sille, että he joutuvat helvettiin. Vaikka tosiasiassa ihmisen luonne on se, mikä ansaitsee helvetin. Se paha sydän saa aikaan ne pahat teot, se joka kapinoi Jumalaa vastaan. Jumala ei tuomitse helvettiin ketään joka haluaa olla hänen kanssaan, siis sellaisena kuin hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tahtoo muuttaa ihmisen omaksi kuvakseen Jeesuksen kautta. Ja todellakin ihmisen omat ajatukset joutaa romukoppaan. Kaikki paha maailmassa juontaa juurensa ihmisten omiin tulkintoihin ja ajatuksiin lopulta. Katolinen kirkko esimerkiksi keksi sen että ihmisille voidaan opettaa että heidän yksittäiset syntinsä ovat syy sille, että he joutuvat helvettiin. Vaikka tosiasiassa ihmisen luonne on se, mikä ansaitsee helvetin. Se paha sydän saa aikaan ne pahat teot, se joka kapinoi Jumalaa vastaan. Jumala ei tuomitse helvettiin ketään joka haluaa olla hänen kanssaan, siis sellaisena kuin hän on.
...
Ja tuo kirkko käytti tätä valetta riistääkseen rahat ihmisiltä. Synneistä piti maksaa kirkolle. Samalla he eivät tehneet mitään sen eteen että nuo ihmiset kuulisivat syntien anteeksiantamuksesta joka on tarjolla Jeesuksessa jokaiselle joka uskoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
Ja tuo kirkko käytti tätä valetta riistääkseen rahat ihmisiltä. Synneistä piti maksaa kirkolle. Samalla he eivät tehneet mitään sen eteen että nuo ihmiset kuulisivat syntien anteeksiantamuksesta joka on tarjolla Jeesuksessa jokaiselle joka uskoo.Eikä kirkkouskovaisten riistäminen mihinkään ole loppunut. Nykyaikanakin joudutaan maksamaan esim. sotilaspapille eikä siitäkään voi kieltäytyä. Mikä ihmeen pappi se sellainen on kun sotilaspappi? Mihin se uskoo? Tappaa saa kunhan vaan tappaa vihollisia? Aika helppoa automaattista rahaa ja ihmisten palkasta menee automaattisesti verojen mukana osuus satanistipapeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan perussuomalaiselta takahukiäm juntilta joka kelaa, että kyllä se siitä
Ei kukaan vaan kestä noita peräkamnaripersuja. Ei älyä, ei lahjoja. Koska jos olisi ne ei ikinä äänestäisi noin ammattitaidotonta ja monin tavoin tuhnua sakkia. Avaisivat silmänsä. Kun se huono asenne ei ole mikään meriitti elämässä tai jossain niinkin turhassa kähminnässä kuin politiikassa.
- Anonyymi
Erilainen se on, mutta ei me varmaan unideta toisiamme koskaan.
Sattuu mutta aika parantaa haavat. Toivottavasti - Anonyymi
Ai on vai? Millainen sun arvomaailma sitten on
- Anonyymi
Raha
- Anonyymi
Näinpä on. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään hajua lähes kenenkään tuttavan tai ystävän arvoista ja kaikista vähiten hänen. Eikä se vaivaa minua. Hulluako? Eikö se riitä, että uskoo sen minkä näkee. Että on fiksu ja kiva ja lempeä. Ei siis kostonhaluinen tai aggressiivinen.
- Anonyymi
Millä tavalla ihmiskunta voi kehittyä pitkässä juoksussa, jos vain arvo-pohjan mukaan ihmiset eristäytyvät omiin kuppikuntiinsa? Arvo-pohjasta riippumatta mielestäni kaikkien tulisi jatkuvasti yrittää kyseenalaistaa omaa arvomaailmaansa ja olla mahdollisimman avoin myös erilaisille ajatuksille. Sen pohjalta voi kehittää ja monipuolistaa omaa ajatteluaan.
- Anonyymi
Uuh
- Anonyymi
Niin olemme erilaisia siinä määrin että välillemme kuitenkin kasvaisi juopa. Ja vaikka tämän aloittaminen näyttää minusta yhdeltä parhaista asioista, joita tulisin koskaan tekemään, se kuitenkin päättyisi. Eikä sitä voi erottaa siitä miten se päättyy.
- Anonyymi
Joskus on mietittävä, mitä hyvää jokin voi tuoda elämään. Sivusta tämä
- Anonyymi
Tarkoitatko että toinen meistä ajattelee menettäneensä onnen vaiston. Että ihminen olisi karkeasti rakennettu kokonaisuus täynnä epämääräisyyttä ja tyhjää. Omien yksityisten tarpeidensa ohjaamana sokeita kiinnittymisiä, vetäytymisiä ja uudelleen kytkeytymisiä . Kaikki nuo pienet sadismit ja masokismit pintailmiöitä. Rooleja tekee kuka tahansa. Koskaan näe ketään ollenkaan. Eikä olemassa suhdetta jota ei voi kovin helposti rikkoA, tai suhdetta, jonka katkeaminen olisi aidosti vakava asia. Että pohjimmiltaan korvikkeiden etsijä kuka vaan.
Vaikka ois erilaisia arvoja, mikään ei voi olla siitä kiinni.
- Anonyymi
Kaivattu ehkä luulee minun olevan paljon ahdasmielisempi ja suvaitsemattomampi kuin mitä oikeasti olen. Olisi kiva päästä osoittamaan tämä vääräksi. ;)
- Anonyymi
Mä taas haluaisin osoittaa montakin asiaa vääräksi mun kaivatulle. Täällä en rupee niitä aukomaan, yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
V€ttu vihaan tätä arvolässytystä
- Anonyymi
Sukkien väristä? Huulipunasta?
- Anonyymi
Tiedän. Mielen uudistukselta https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009876533.html
- Anonyymi
Minä en tarvitse terapiaa, vaan ihmisoikeudet. Mun selviytymiskyky käytetään hyväksi. Samalla maalataan valheellisia kuvia ihmisestä joka ei ole enää missään. Koska ei anneta olla.
- Anonyymi
https://www.ukko.fi/yrittajyyskoulu/mika-ihmeen-arvonlisavero/?utm_term=arvonlisävero&utm_campaign=[YK]+-+[Company]++-+Artikkelinostot&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=4187901536&hsa_cam=14672720787&hsa_grp=129021320842&hsa_ad=546409911021&hsa_src=g&hsa_tgt=kwd-373943223078&hsa_kw=arvonlisävero&hsa_mt=e&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gclid=EAIaIQobChMIte-tkPXHgQMVcgDmCh27QQ6ZEAAYASAAEgJ7wPD_BwE
- Anonyymi
Et varmasti tiedä.
- Anonyymi
Öbbö böbbö bööö
- Anonyymi
Aiivan, toinen näyttelee naisparkaa ja toinen miesriepua. Tai vaikka toisinpäin.
- Anonyymi
Mikä arvomaailmassani kaihertaa sinua?
- Anonyymi
Ei mikään kaiherra. Ihminen on mielenkiintoinen, kun hänellä on myös erilaisia näkemyksiä asioista. n>m.
- Anonyymi
On se on totta. Sinä olet materialisti kuten lähes kaikki naiset on ja minä taas en ole. Enkä aio maksella naisen materialismia.
- Anonyymi
On olemassa naisia, jotka haluavat, että mies maksaa heidän ostoksensa ja kaiken kotona.
Minä en kuitenkaan ole sellainen nainen. Minä maksan itse kaikki omat juttuni.
Tämä naiselta. - Anonyymi
Vaatteita ei muuten tule enää yhtä paljon ostettua kun joku ei ole näköpiirissä 😅
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1683641Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1462014Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku821942Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3621719- 631518
- 1161456
- 301456
Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h2071409Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91332- 601160