Sillon kun minä olin nuori, niin ammuttiin kaikki mikä liikku.
Oravat, räksät, varikset, pyyt, sorsat j.ne. Silti niitä riittää vielä tänäpäivänäkkii.
Ei ou kato tullu.
Jos olis ollu sillon hukkii tai karhuja, niin aevan varmmaan ois ammuttu.
Onneks oli semmossii miehhii, jotka ampu karhut ja hukat sinne Venäjän rajalle jo.
Eivät tulleet immeisten pihhoen irvistelemmään, niinkun nyt.
Entisestä kotikylästäki tullu joku helekutin petoreservaatti.
Ei juokse ipanat ongelle metsien läpi polkuja myöten, eikä mummot marjjaan, niinku ennen tehttiin. Voe viddanteelas näitä aekoja ja tätä suvakkiutta ja pelleillyy. On se varmmaan hiennoo olla kaupunkilainen vihervassari ja katella lasitetun parvekkeen läpi ja olla mukamas niin osa luontoo....
Ampummaan opetella...
Anonyymi-ap
6
295
Vastaukset
- Anonyymi
Voe että ottaa pattiin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025319T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siksipä meistä tulikin tasapainoisia ja työläitä ihmisiä, eikä niinkuin nykyään tulee vain huumehörhöjä mielisairaita ituhippejä.
- Anonyymi
Olen hyvin tasapainoinen huume hippin en kaadu jos en ole pahasti pilvessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin tasapainoinen huume hippin en kaadu jos en ole pahasti pilvessä
Huume hipit, päästään pipit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4312874Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182404Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372215- 1211900
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2481614Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2061246Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861230Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511193Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281178Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71095