Sillon kun minä olin nuori, niin ammuttiin kaikki mikä liikku.
Oravat, räksät, varikset, pyyt, sorsat j.ne. Silti niitä riittää vielä tänäpäivänäkkii.
Ei ou kato tullu.
Jos olis ollu sillon hukkii tai karhuja, niin aevan varmmaan ois ammuttu.
Onneks oli semmossii miehhii, jotka ampu karhut ja hukat sinne Venäjän rajalle jo.
Eivät tulleet immeisten pihhoen irvistelemmään, niinkun nyt.
Entisestä kotikylästäki tullu joku helekutin petoreservaatti.
Ei juokse ipanat ongelle metsien läpi polkuja myöten, eikä mummot marjjaan, niinku ennen tehttiin. Voe viddanteelas näitä aekoja ja tätä suvakkiutta ja pelleillyy. On se varmmaan hiennoo olla kaupunkilainen vihervassari ja katella lasitetun parvekkeen läpi ja olla mukamas niin osa luontoo....
Ampummaan opetella...
Anonyymi-ap
6
310
Vastaukset
- Anonyymi
Voe että ottaa pattiin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025319T
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siksipä meistä tulikin tasapainoisia ja työläitä ihmisiä, eikä niinkuin nykyään tulee vain huumehörhöjä mielisairaita ituhippejä.
- Anonyymi
Olen hyvin tasapainoinen huume hippin en kaadu jos en ole pahasti pilvessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin tasapainoinen huume hippin en kaadu jos en ole pahasti pilvessä
Huume hipit, päästään pipit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4636586Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1883916Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771325- 681176
- 631105
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791098- 461049