Sillon kun minä olin nuori, niin ammuttiin kaikki mikä liikku.
Oravat, räksät, varikset, pyyt, sorsat j.ne. Silti niitä riittää vielä tänäpäivänäkkii.
Ei ou kato tullu.
Jos olis ollu sillon hukkii tai karhuja, niin aevan varmmaan ois ammuttu.
Onneks oli semmossii miehhii, jotka ampu karhut ja hukat sinne Venäjän rajalle jo.
Eivät tulleet immeisten pihhoen irvistelemmään, niinkun nyt.
Entisestä kotikylästäki tullu joku helekutin petoreservaatti.
Ei juokse ipanat ongelle metsien läpi polkuja myöten, eikä mummot marjjaan, niinku ennen tehttiin. Voe viddanteelas näitä aekoja ja tätä suvakkiutta ja pelleillyy. On se varmmaan hiennoo olla kaupunkilainen vihervassari ja katella lasitetun parvekkeen läpi ja olla mukamas niin osa luontoo....
Ampummaan opetella...
Anonyymi-ap
5
232
Vastaukset
- Anonyymi
Voe että ottaa pattiin.
- Anonyymi
Siksipä meistä tulikin tasapainoisia ja työläitä ihmisiä, eikä niinkuin nykyään tulee vain huumehörhöjä mielisairaita ituhippejä.
- Anonyymi
Olen hyvin tasapainoinen huume hippin en kaadu jos en ole pahasti pilvessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin tasapainoinen huume hippin en kaadu jos en ole pahasti pilvessä
Huume hipit, päästään pipit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http2133200Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru5271667- 1291424
- 761283
Hyvästi, vaalea nainen
Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne si431228MIKSI IHMEESSÄ Suomi uhoaa Venäjälle?
Tätä tahtia ollaan sodassa ja vakavissa ongelmissa! Ei meillä ole mitään saumaa Venäjää vastaan. Ymmärtäkää nyt jo hyv3281107- 1151100
Pystytkö puhumaan seksistä?
Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista1501080Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä421055- 40990