Ei muuta sanottavaa.
Nytpähän tiedän totuuden
43
1666
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät liikaa. Pidä se pikku suusi kiinni siis.
- Anonyymi
Pidä ite, olitkin pelkkä ilkeä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä ite, olitkin pelkkä ilkeä ihminen.
Turpakii
- Anonyymi
Jaa minkä totuuden ja mistä?
- Anonyymi
Onpas sulla outoja ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sulla outoja ajatuksia.
Tuolahan se lukee menkat ovat noloja
- Anonyymi
Etkä tiedä. Kuvittelet kaikenlaista palstoilla mutta ei ne liity minuun mitenkään.
- Anonyymi
En kuvittele.
- Anonyymi
Ei liity minuun tämä aloitus mitenkään. Älä kuvittele että ois multa aina tällaiset.
- Anonyymi
Et tiedä koko totuutta
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä koko totuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä koko totuutta
Sinä, nimenomaan et tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, nimenomaan et tiedä
Ai mistä? Susta?
- Anonyymi
Mä oon tiennyt sen alusta asti
- Anonyymi
Minä olen totuus 🙂
- Anonyymi
Mistä luulet tietäväs totuuden
- Anonyymi
Harhaiset "tietää" aina.
- Anonyymi
Nii-i
- Anonyymi
Nuku välil vajuk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuku välil vajuk
Kirjoita suomen kieltä. 🤭
- Anonyymi
Joo, olen hiljaa. Ja kunnioitan.
- Anonyymi
Totuus on taruakin ihmeellusempää :D
- Anonyymi
Mutta. Taru voi olla totuutta ihanampaa :D)
- Anonyymi
Sinä et tiedä totuutta. Jotenkin noloa jos kuitenkin ”retostelet” sillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta. Taru voi olla totuutta ihanampaa :D)
En ole Taru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Taru.
Kuka niin väittikään.
- Anonyymi
Onhan se toisaalta jo aikakin saattaa totuuksia julkisuuteen. Kuten se että palstan mielisairain ihminen on tämä tuusulassa asuva ja naisia sekä lapsia laittomasti vainoava gubbe. Jutut johtaa ihratehtaalle joten todennäköisesti ihan ehta pedofiili
- Anonyymi
Ei taida asuu tuusulassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida asuu tuusulassa!
Äitinsä luona pakoilee verikoiria
- Anonyymi
Puhut Pedofiilistä. Jos tiedät jonkun olevan pedofiili niin sinun pitää tehdä nimettömänä Poliisille netissä ilmianto asiasta.
Ehdottomasti!
- Anonyymi
Joo eräältä ilkeältä naiselta aloitus.
- Anonyymi
Keneltä?
- Anonyymi
Et nimenomaan tiedä. Miksi veisit äänen keneltäkään
- Anonyymi
Sanon vain...En tiiä... Ja varmaankaan huomennakaan en tiiä...
- Anonyymi
Kerro meillekin, niin tiedämme sen jälkeen mekin.
- Anonyymi
Tiedänkö
- Anonyymi
Suhtautuu luonnollisesti katastrofeihin nautinnona, joka ei sulje pois ystävyyttä. Johtunee osittain muttei kokonaan siitä nautinnosta mitä saa auttamisesta. Odottamaton tai sopimaton katastrofi on erityisen piristävä.
- Anonyymi
Luulet tietäväsi. Totuus katoaa sitä lähestyttäessä. Minun täytyy kertoa, mutta myöhemmin, , kun kaikki on kauan ollut ohi eikä ole enää tuskaa.
- Anonyymi
Yksi puolituttuni on varastellut kauan. Tuomioita myös mm. petoksesta entisessä työssään ja yhteiskunnallisen etuuden nostamisesta vilpillisesti. Yli-keski-ikäinen. Voiko tuollainen olla ihan elinkeino. Vai vain vietti, mistä ei pääse irti. Adrenaliiniryöppyaddiktio. Ikäänkuin harrastus. Tilaustyökeikkoja vai ihan yksityistä toimintaa. Outo maailma. Outoja ihmisiä. Onneksi ei tarvitse tuntea kuin taviksia. Ihan tylsiä.
- Anonyymi
En muuten vieläkään...Tiiä...
- Anonyymi
Niinpä.Et oikeastaan tiedä mitään
- Anonyymi
No hän sanoi minulle että uskothan hänellä ei ole ollut ikinä suhdetta niihin naisiin. Ja uskon siihen.
- Anonyymi
Mistä luulit tietäväs totuuden
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1687820Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412304- 1412285
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1302108Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621598- 621282
- 621273
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281252Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1601203Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202