Joensuuhun syömään ja ostoksille

Anonyymi-ap

Siellä saa rahoille vastinetta

16

681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatetaan, olen käyny Joensuun lidl ja tokmanni kierroksen kerran kuukaudessa jo monen vuoden ajan, Kylmälaukkuja mukaan ja ostoksille. 200-300e rahaa menee reissussa mutta kuukauden sapuskat kahdelle hengelle kyytissä. Polttoaine halvempaa ja kahviot vieressä. Vielä kun olis porukkakyyti ja isompi auto niin pikkusen tulis kotiapäin bensoissaki. Vain tupakit ja maito välillä Kiteeltä.

• Anonyymi

Ostaisit tupakitkin muualta niin tulisi vielä enemmän säästöä 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Ostaisit tupakitkin muualta niin tulisi vielä enemmän säästöä 😉

Siinäpä oliski ideaa. Haaparannalta sais nortit 50 -60e halvemmalla kartonki ja sätkäpaperit 15e 100 pakettia. Siihen vielä bensa ja ruoka halpenee, yleensä kaikki mitä tarttee. 3 kartonkia tois jo kiteen hinnoilla ostetun pensan takasin. Täytyy tosissaan harkita, paikanpäällä 2 kertaa rajan yli käynti ja kotia kohe. Kitee jäi taas nuolemaan näppejään. Mutta mutta, mistä se maito? Olisko sulla siihen jotain.

• Anonyymi

Noin olen minäkin tehnyt kaksi (tai kolme) kertaa kuukaudessa. Käyn kylläkin kyläilemässä samoilla reissuilla ja muuten vaan kiertelemässä paikkoja. Siinäpä se päivä hyvin kuluukin ja joskus jopa parikin päivää....ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin olen minäkin tehnyt kaksi (tai kolme) kertaa kuukaudessa. Käyn kylläkin kyläilemässä samoilla reissuilla ja muuten vaan kiertelemässä paikkoja. Siinäpä se päivä hyvin kuluukin ja joskus jopa parikin päivää....ihmisten ilmoilla.

Moe kansa käyn ahkeraan joensuussa kyläilemässä ja usein olen pitkään siellä. Säästöä tulee kun ei tarvitse itse ostaa ollenkaan ruokaa. Kaupoissa en siellä käy tulee ostettua kaikkea turhaa ja kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen omaan IHMISTEN ilmoilla. Kiteellä laskenut taso monella tapaa, lie syynä ettei ole käyty omaa kylää kauempana naimassa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen omaan IHMISTEN ilmoilla. Kiteellä laskenut taso monella tapaa, lie syynä ettei ole käyty omaa kylää kauempana naimassa…

Ole nyt varovainen kun käyt sielä etäällä Joensuussa. Ettei sielläkin käy taso laskemaan.

• Anonyymi

Joensuussa on kiva käydä erilaisissa ravintoloissa, joita löytyy moneen makuun mm. torilta sekä torin ja Kirkkokadun väliltä ynnä muualta ydinkeskustasta.

• Anonyymi

PErkele. ei oo möt möt möt möt

• Anonyymi

Vaatteet on ostettava Joensuusta.

• Anonyymi

Kiteellä vain ylihintainen Kekäle, tätimuodin Kupiainen ja Tokmanni josta sentään edes jotain siedettävää päällepantavaa löytyy, joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiteellä vain ylihintainen Kekäle, tätimuodin Kupiainen ja Tokmanni josta sentään edes jotain siedettävää päällepantavaa löytyy, joskus.

Tokmannissa todella hyvät verkkarihousut ja ovat niin halvat ettei haittaa jos autoremontissa paskaantuvat voi sitten aina ottaa uudet käyttöön.

• Anonyymi

Kesälahden Sovintolassa ja Pivangassa, mutta ei enää Kitteellä, käy Parikkalan ja Ruokolahden putiikkimyyjiä, Parikkalaan tehdään bussiretkiä noihin ja hyvään kenkäkauppaan, monesta suunnasta. Hyö osovaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      128
      6397
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      575
      2308
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1570
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1331
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1186
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1038
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1012
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      968
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe