someskoutti

Anonyymi-ap

tietääkö joku jotain tälläisestä the finnish hockey skoutista, joka tekee suomalaisista pelaajista tollasia analyysejä englanniksi? haluaisin tietää hänestä enemmän, koska hänestä ei löydy paljon tietoa. tietääkö joku hänestä jotain? henkilöllisyys? onko töissä jossain seurassa? saako rahaa kun julkaisee maksettuja pelaajia? suomalaisessa jääkiekossa monet jutut on täysin päin p*ersettä, mutta jos hän tekee oikeista syistä noita julkaisuja niin tosi hieno juttu että tekee.

12

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen seurannut tiliä jo jonkun aikaa. En tiedä tietääkö kukaan hänen henkilöllisyyttään, koska ilmeisesti ei halua sitä julki. Muutenkin paljastanut aika vähän mitään itsestään. En usko, että hänelle maksetaan tiettyjen pelaajien julkaisemisesta, koska hän antaa välillä seuraajien vaikuttaa julkaistaviin pelaajiin. Hän julkaisee niin monesta joukkueesta ja ikäluokasta pelaajia, että epäilen hänen olevan missään seurassa töissä.

      Keskimmäisen pojan naapurissa asuu yksi pelaaja-agentti. Juttelin hänen kanssaan alkukesästä tuosta. Tiesi hyvin mistä puhutaan, mutta ei osannut hänkään sanoa mitään lisätietoja. Ovat samaa ihmetelleet. Sen tiesi sanoa, että herättänyt mielenkiintoa ihan ammattilaistenkin piireissä ja ilmeisesti oli viestitellyt tämän someskoutin kanssa.

      • Anonyymi

        en yhtään ihmettele että kiinnostaa muitakin. mun mielestä tekee hyviä kirjoituksia ja hyvä että kaikki ei ole maajoukkuepelaajia. toi henkilöllisyyden piilottelu on mun miestä tosi outoa ja varmaan voisi saada töitäkin alalta jos joku tietäisi kuka hän oikeesti on. onkohan tohon henkilöllisyyden piilotteluun joku syy? ainakin luulisi että joku joukkue haluaisi palkata kun tuntee noin paljon pelaajia jos ei ole jotain luurankoja kaapissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en yhtään ihmettele että kiinnostaa muitakin. mun mielestä tekee hyviä kirjoituksia ja hyvä että kaikki ei ole maajoukkuepelaajia. toi henkilöllisyyden piilottelu on mun miestä tosi outoa ja varmaan voisi saada töitäkin alalta jos joku tietäisi kuka hän oikeesti on. onkohan tohon henkilöllisyyden piilotteluun joku syy? ainakin luulisi että joku joukkue haluaisi palkata kun tuntee noin paljon pelaajia jos ei ole jotain luurankoja kaapissa

        Joskus taisi kertoa, että haluaa suojella yksityisyyttään siksi, että saa työrauhan. Sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta toisaalta rajoittaa aika paljon varmasti työkuvioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus taisi kertoa, että haluaa suojella yksityisyyttään siksi, että saa työrauhan. Sinänsä ihan ymmärrettävää, mutta toisaalta rajoittaa aika paljon varmasti työkuvioita

        no jo on erikoinen kaveri. toivottavasti tietää mitä tekee


    • Anonyymi

      Oli pakko mennä vakoilemaan, että mistä te puhutte, kun en ollut ikinä kuullutkaan mistään tälläisestä :D

      Olen aika positiivisesti yllättynyt. En ole ikinä törmännyt, että joku noin avoimesti ylipäätään uskaltaa julkaista nuorista pelaajista mitään. Lisäksi vielä noin laadukkaasti. Tunnen hyvin muutaman pelaajan, josta hän on tehnyt julkaisun ja hyvin on scoutattu. Olen valmentanutkin muutamaa noista pelaajista. Kiva, että ei vain niitä tähtilupauksia käsittele. Harvoin tulee vastaan näin paljon positiivisuutta, kun puhutaan junnulätkästä. Oli pakko ottaa seurantaan.

      Tili on muuten tosi salamyhkäinen. Lueskelin jotain Q&A -osiota ja ei oikein saanut mitään irti itse henkilöstä tilin takana, mutta se kai on tarkoituskin. Saa nähdä kauanko henkilöllisyys pysyy salassa, koska tilillä on aika paljon jo seuraajia.

    • Anonyymi

      Minä olen seurannut jo yli vuoden The Finnish Hockey Scoutia. Teki aikanaan julkaisun yhdestä pojan joukkuelaisesta ja siitä lähtien on tullut seurattua. Pakko antaa posia siitä, että jaksaa tehdä töitä suomalaisen jääkiekkoilun puolesta. Jossain kohtaa paljasti, että töitäkin on jo tarjouttu, mutta ainakin itselle jäi epäselväksi miksei ottanut vastaan.

      Minua ei häiritse se, että en tiedä kuka hän on. Enkä oikein ymmärrä, että miksi muita häiritsee. Jos haluaa olla anonyymi niin sitten on anonyymi. Olisi mahtavaa päästä joskus istumaan parin huurteisen kanssa iltaa ja juttelemaan jääkiekosta. Vaikuttaa ihan fiksulta henkilöltä, jolla varmasti on enemmänkin mielipiteitä siitä missä mennään Suomi-kiekossa.

      • Anonyymi

        Ja lisätään vielä sen verran, että nuoret pelaajat varmasti hyötyvät siitä, että nostaa myös kehityskohteita esille. Ainakin pojan joukkuelainen tehnyt kovasti töitä, jotta heikkouksia saisi kehitettyä


    • Anonyymi

      eiköhän sielä tilin takaa löydy joku 13v lapsi joka yrittää olla ammattilainen.

      • Anonyymi

        Onko sillä mitään väliä, että minkäikäinen henkilö ylläpitää tiliä? Hyvä vain, että joku jaksaa auttaa junioreita


    • Anonyymi

      Minähän en nimettömän kirjotuksia lue

    • Anonyymi

      kyselin hieman alalla työskenteleviltä ihmisiltä ja kukaan ei tunnu tietävän hänestä yhtään mitään. tai ei sitten ei halua kertoa. en ymmärrä, että miten kukaan ei tiedä kaveria, joka käy kaiken vapaa-aikansa katsomassa junnupelejä.

    • Anonyymi

      Niitä voi katsoa ihan kotisohvalta leijonat.tv:n välityksellä. Minäkin olen katsonut tälle kaudelle yli 150 peliä, vaikken mikään skoutti olekkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe