12 vuoden kuluttua nykyinen maailman aika päättyy, uusi Jerusalem laskeutuu maan päälle , voi tulla neljäkin kappaletta. 17 kuningasta ja kuningatarta hallitsee maan päällä kauppiaina ja kuninkaina tuhat vuotta.
Pakanoiden etsikkoaika päättyy 4-6 vuoden kuluttua . Nyt on voimakkaan lähetystyön aika.
Uuden ajan profetia
6
280
Vastaukset
- Anonyymi
No miksei nyt heti. Mutta täytyy kyllä olla melkoinen paukku millä kokonainen Jerusalem ammutaan taivaalle että se voi sieltä tulla laskeumana takas.
Mihin rakoon sijoitat milleniumin?
- Anonyymi
Eihän vl:ien keskuudessa opeteteta 1000-vuotisen valtakunnan tulemista? Ette ole vl:iä?
Saattaa olla ettå 12 vuoden kuluttua tulee tempaus ja nykyisen maailman ajan loppu 17 vuoden kuluttua, nämä on profetioita. Uusi Jerusalem laskeutuu kyllä alas, mutta nousee kyllä ylös Taivaaseen. Tämä on kyllä multa vielä osittain salattu.
Lue tarkemmin Ilm 21;1-6, ja kerro mitat?
Tulee kyllä, järjestys on tempaus Jeesuksen omille, milleniun oppi elää Pyhänä sekä sen jälkeen Jumalan Valtakunta laskeutuu Uutena Jerusalemina.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisista on maailmanlopun ennustuksineen tullut Jehovan todistajia.
Turhaan soittelette ovikelloani, en teille JEHOVAN VANHOILLISLESTADIOLAISILLE vanhoillislestatorni-lehtinenne ovea avaa! Kyllä jämpti on näin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096