Enkä tiedä miten voisikaan olla tällä taustalla. Olen nähnyt elämäni aikana kaikenlaista ja paljon keskimääräisestä keskiluokkaisesta tallaajasta poikkeavaa porukkaa. En hätkähdä kauhean vähästä.
Tästä on usein hyötyä nykyisessä ammatissa ja ymmärrän paremmin erilaisista taustoista tulevia ihmisiä, kun jos olisin itse josta poroporvari-perheestä, jossa uraputki määrätty jo ennen syntymää.
Mutta minua pidetään usein ehkä kopeana, ylpeänä tms. Usein ihmiset ovat minulle myös kateellisia jostain asiasta. Se on rasittavaa, koska ihmiset näkevät vain ulospäin näkyvät asiat. Mutta olen tottunut siihen.
Mutta olen ehkä keskimääräistä varovaisempi yksityisyyden suhteen, enkä ehkä niin naiivi. Olen tottunut siihen, että joskus ihmiset kuvittelevat tuntevansa, vaikka eivät oikeasti tunne. Esim sosiaalisessa mediassa
En ole tuomitseva ihminen
17
418
Vastaukset
- Anonyymi
MItä haet takaa tällä tekstillä ikävä palstalla?
- Anonyymi
Jeb. Joku vatun cv päivitys 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeb. Joku vatun cv päivitys 😂😂😂
joku +50v elämäntapa juoppo selittää omiaan elämään katkeroituneena kun tuhlas sen pullonpohjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku 50v elämäntapa juoppo selittää omiaan elämään katkeroituneena kun tuhlas sen pullonpohjaan.
👍👍👍👍
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025870N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että olet tekemisissä julkisuuden kanssa joko itse tai perheesi kautta. Mitä oikein hengaat täällä?
- Anonyymi
Sviddu midä p@sk@@
- Anonyymi
Niin. Tää oli jutun alustus.
Asiaan.
Mitä halusit kertoa. - Anonyymi
Tosi hyvä asia tuo, että ymmärtää erilaisia ihmisiä ja varovaisuuskin on mielestäni järkevää. Täällä helposti unohtuu, että monet (todella monet) silmäparit seuraavat näitä kirjoituksia. Ehkä tutut ja tuttujen tutut, työkaverit jne. Toisaalta tänne hukkuu myös monet tekstit.
- Anonyymi
Sehän vaan positiivista
- Anonyymi
Täh, jotain sakaaleita ois täällä nuuskimassa kaikkea olevaista ja olematonta?
- Anonyymi
Kukaan ei diggaa jos joku käy liikaa selittämään toisesta, että se mikki tänne
- Anonyymi
Kirjoitusten perusteella pystyy päättelemään toisesta hyvin paljon, mm. luonteesta. Myös, jos toinen kertoo asioita, esim. mitä vastaa kysymyksiin, millä tahdilla, ja jos jättää kysymyksiin vastaamtta. Oppia ei voi täysin tietenkään muuten kuin olemalla tiiviisti yhdessä, tutustumalla.
- Anonyymi
En oikein saa kiinni tämän ketjun sanomasta...
- Anonyymi
Hirveetä lässytystä
- Anonyymi
Ihme itsekehu keskellä Ikäväpalstaa ja vielä anonyymina? Miksi sinulla ei ole somea, jossa jaat omaa tarinaasi?
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa. On tullut kohdattua paljon todella erilaisista oloista ja kulttuureista peräisin olevia ihmisiä. Se on rikkaus. Kaikki ei pyöri oman berberin ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803