Tilanne on vakava koska rakastan sinua

Anonyymi-ap

Tilanne on oikeasti paha. En yhtään tiedä haluatko olla vain kaveri vai jotain enemmän. Ei sellaista voi suoraankaan kysyä. Auttaisitpa minua joskus. miehelle

86

1971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi sentään! Miksei voisi kysyä, onko toisella kaveruutta enempää tunteita? Eihän sen tarvi olla suora kysymys vaan jotenkin muulla tavalla lähestyä aihetta. Esimerkkinä, että kysyy vaikkapa, mitä oot mieltä meidän kaveruudesta jne kyllä se juttu lähtee luistamaan siitä ihan omaa linjaa luontevasti.

• Anonyymi

Olen yrittänyt häneen tuollaista epäsuoraa kysymistä, mutta se ei oikeasti toimi. Hän ottaa kysymykset niin kuin ne kysytään. Jotkut miehet vaan on sellaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt häneen tuollaista epäsuoraa kysymistä, mutta se ei oikeasti toimi. Hän ottaa kysymykset niin kuin ne kysytään. Jotkut miehet vaan on sellaisia.

No kysy, ootko ikinä ajatellut minua romanttisesti tmv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kysy, ootko ikinä ajatellut minua romanttisesti tmv.

En tiedä mitä teen. Toivon että hän tulis enemmän vastaan ja auttaisi siten vähän, mutta saa nähdä.
        Nyt poistun. Muut vastailkoon puolestani. Moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks vitussa oot perus typerä nainen joka ei kysy suoraan.
        EI tuommoisesta nysvaamisestä tuu lasta eikä paskaa.
        Jos ajattelit suhdetta nii sun pitää osata puhua suoraa tai opeteltava,
        Mies ei kohtele ku prissessaa (eli odotat et mies hoitaa kaiken kun automaati) eikä varsinkaan lue ajatuksia tai epämääräisiä vihjeitä .
        Tarvitset sen käytännolisemmän (lue selkean ja suoran )lähestymistavan hoitaa asia.
        Jos ei mee perille ja ja jos et muka nyt pysty puhumaan niin miten ihmeessä sä kuvittelet et sä saat teidän Kommunikoinnin toimimaan jos se on heti alusta noin perseelään.
        Et uskalla kommunikoida etkä laittaa itseä likoo ,,,
        Siis sunki pitää toimia!
        Kuule rakkaus on rohkeiden ja tekijöiden laji jossa se epämukavuuden sieto on välttämätöntä, Nyt nainen kommunikointia ja käytännonjärkeä kehiin.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks vitussa oot perus typerä nainen joka ei kysy suoraan.
        EI tuommoisesta nysvaamisestä tuu lasta eikä paskaa.
        Jos ajattelit suhdetta nii sun pitää osata puhua suoraa tai opeteltava,
        Mies ei kohtele ku prissessaa (eli odotat et mies hoitaa kaiken kun automaati) eikä varsinkaan lue ajatuksia tai epämääräisiä vihjeitä .
        Tarvitset sen käytännolisemmän (lue selkean ja suoran )lähestymistavan hoitaa asia.
        Jos ei mee perille ja ja jos et muka nyt pysty puhumaan niin miten ihmeessä sä kuvittelet et sä saat teidän Kommunikoinnin toimimaan jos se on heti alusta noin perseelään.
        Et uskalla kommunikoida etkä laittaa itseä likoo ,,,
        Siis sunki pitää toimia!
        Kuule rakkaus on rohkeiden ja tekijöiden laji jossa se epämukavuuden sieto on välttämätöntä, Nyt nainen kommunikointia ja käytännonjärkeä kehiin.
        Sivusta

Olet joku teini. Sen tunnistaa, kub kirjoitat "suoraa", sanan suoraan sijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet joku teini. Sen tunnistaa, kub kirjoitat "suoraa", sanan suoraan sijasta.

Minä Ap en edes lukenut sitä. En lue viestejä, jotka alkaa haukkumalla minua.

• Anonyymi

No....tee aloite. En halua olla vain kaveri, se ei ole vaihtoehto.

• Anonyymi

Miksi sinä mies et itse tee sitä aloitetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä mies et itse tee sitä aloitetta?

Jos on jo niin tehnyt ja on tullut jo monta kertaa torjutuksi ja yksin jätetyksi niin ei varmaan ole enää syytä tehdä mitään aloitetta. m>n -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on jo niin tehnyt ja on tullut jo monta kertaa torjutuksi ja yksin jätetyksi niin ei varmaan ole enää syytä tehdä mitään aloitetta. m>n -sivusta

Ei olekaan.
        Olet oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan.
        Olet oikeassa.

Noni on aivan älytöntä sitten edes ehdoittaa mitään aloitetta miehelle tehtäväksi siis.-sivusta

• Anonyymi

Saatan tehdäkin. Jää nähtäväksi. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noni on aivan älytöntä sitten edes ehdoittaa mitään aloitetta miehelle tehtäväksi siis.-sivusta

Hänkin oli sivusta. En ole niin älytön. Aloitushan oli ihan eri "pohjalta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänkin oli sivusta. En ole niin älytön. Aloitushan oli ihan eri "pohjalta".

"Ei olekaan. Olet oikeassa". Ei lukenut missään tuossa kommentissa, että sivusta, joten oletin ap:n vastanneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei olekaan. Olet oikeassa". Ei lukenut missään tuossa kommentissa, että sivusta, joten oletin ap:n vastanneen.

Ei ne sano sitä "sivusta". Osalla täällä ei ole mitään tapoja. Jotain alamaailman omia neitosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne sano sitä "sivusta". Osalla täällä ei ole mitään tapoja. Jotain alamaailman omia neitosia.

Voi olla niin tai voit valehdellakin sekin on mahdollista.

• Anonyymi

Sinä leikit!

• Anonyymi

Täällä on monella pelko että toinen leikkii.
        Ajatella mikään ei etene jos kumpikin ajattelee toisesta tuota.
        Tämä oli kaikille samassa tilanteessa oleville suunnattu.
        Mikä olisi ratkaisu? Nimittäin voi olla myös sitä peliä ja halutaan vahingoittaa toista jos toinen riskin ottaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi ratkaisu? Nimittäin voi olla myös sitä peliä ja halutaan vahingoittaa toista jos toinen riskin ottaakin.

Jos irl kysyy? Siis mitä? Mikä peli siinä olisi silloin? Tuskin kukaan palstalla kysyy ilman tunnistetta kun tietää ettei oikeelta tuu se vastaus vaan ihan muilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos irl kysyy? Siis mitä? Mikä peli siinä olisi silloin? Tuskin kukaan palstalla kysyy ilman tunnistetta kun tietää ettei oikeelta tuu se vastaus vaan ihan muilta.

Jos nauhoittaa kosio menot ja nauraa sitte kavereiden kanssa myöhemmin sitä.Onhan näitä riskejä. Jossain Hesassa se ei niin haittaa, siellä on sakkia mihin hukkua mutta pienet paikkakunnat. Voi tulla ahistavat olot. Ihmiset kun voi vääntää ja kääntää asiat päälaelleen ihan vaan huvikseen. Tätä päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkin jatkuva toiveiden herättely ulkopuolisena aiheuttaa kipua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nauhoittaa kosio menot ja nauraa sitte kavereiden kanssa myöhemmin sitä.Onhan näitä riskejä. Jossain Hesassa se ei niin haittaa, siellä on sakkia mihin hukkua mutta pienet paikkakunnat. Voi tulla ahistavat olot. Ihmiset kun voi vääntää ja kääntää asiat päälaelleen ihan vaan huvikseen. Tätä päivää.

Ei hemmetissä kukaan täysjärkinen harrasta tuollaista. Aika kaukaa haettua mun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hemmetissä kukaan täysjärkinen harrasta tuollaista. Aika kaukaa haettua mun mielestä.

Se on eräs manipuloija nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että nauhoittaisi jotain keskustelua?? Mitä?? En usko, että oikeesti kukaan tekee noin.

• Anonyymi

Minä en leiki ja sinä juttelit sivullisen kanssa. En jaksa lukea mitä jauhoitte. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkin jatkuva toiveiden herättely ulkopuolisena aiheuttaa kipua.

Selitä, en ymmärrä?Ulkopuolisena?Please kerro. En voi muuttaa käytöstä jos en tiedä mikä satuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvasti saa lukea lehdistä ja blogeista yms. tämmöstä tapahtuvan. Ennen se oli nuorison "harrastus" nyt aikuisetkin kiusaa toisiaan(ei terveet). Työpaikollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvasti saa lukea lehdistä ja blogeista yms. tämmöstä tapahtuvan. Ennen se oli nuorison "harrastus" nyt aikuisetkin kiusaa toisiaan(ei terveet). Työpaikollakin.

No ei oo tervettä mun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

a.p tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on hänkin, leikkii vaan naista! Haluu mustata jonkun oikeen naisihmisen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on hänkin, leikkii vaan naista! Haluu mustata jonkun oikeen naisihmisen!

Aloittaja on nainen ja rakastaa sitä miestä. Koittakaa hyväksyä faktat säälipeIIet!

• Anonyymi

Aloituksessa ei ole mitään leikkimistä. Olen ihan oikeasti rakastunut siihen mieheen. Te voitte sairrastaaa täällä tai missä haluatte tuota katkeruuttanne. Mutta ALOITUS ON TOTTA. Teidän kiusaamiset ei minun rakkautta vähennä. On oikeastaan vaan hyvä, että olette noin inhottavia. saan minäkin purkaa turhaumia teihin. Olette niin vtun vammmmaisia koko sakki!

• Anonyymi

Minkälainen ihminen näkee tuon aloituksen leikkimisenä? Se että sinä et ole rakkauteni kohde, ei tee minun rakkaudesta häneen mitään leikkiä. Te kaikki tähän kommentoijat (luin vaan osan) olette niitä kiusaajia. Olette Iuusereita joiden mielipiteellä ei ole mitään väliä.

Minä olen nainen ja minä rakastan sitä miestä ihan oikeasti vaikka teillä olisi kuinka paha ja kiusattu olo. Olette itse kiusaajia ja sen tietää jokainen normijärkinen. Jos ei vttu saa tänne kirjoittaa rakastavansa miestä (anonyymina anonyymia) niin ongelma on teillä eikä minulla. Hoitakaa päänne kuntoon pennut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on nainen ja rakastaa sitä miestä. Koittakaa hyväksyä faktat säälipeIIet!

a.p on mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

a.p on mies

Aloittaja on nainen. Jos tarkoitat jotain ap nimikirjaimia niin ei ole tämän aloittaja.

• Anonyymi

Voi kysyä, että oisko toisen mielestä mahdollista, että teistä tulisi jotain. Ei kannata heti sanoa, että rakastaa. Voi kertoa, että on kiinnostunut.
      N sivusta täysin

• Anonyymi

Tätä mä tarkoitin 15.48, että voisi kysyä, olisiko aineksia muuhunkin.

• Anonyymi

No minähän rakastan edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minähän rakastan edelleen.

Ap sanoi menneensä pois, joten sulla on oma juttusi ja teet omalla tavallasi tuon kertomisen, jos on samankaltainen tilanne.

• Anonyymi

Minä en oikeastaan kysynyt teiltä neuvoa enkä sitä halua. Kirjoitin kuin hänelle miehelle. En kaipaa keskenkasvuisten iskuvinkkejä. Niitä on hankala sovittaa aikuisten maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap sanoi menneensä pois, joten sulla on oma juttusi ja teet omalla tavallasi tuon kertomisen, jos on samankaltainen tilanne.

Juuri näin ja nyt tulin tänne kurkkimaan taas. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin ja nyt tulin tänne kurkkimaan taas. Ap

Joo, mutta tuohon aikaan, mikä oli noiden keskustelujen aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta tuohon aikaan, mikä oli noiden keskustelujen aika?

Juu, olit oikeassa ja sitä sanoin. En ollut silloin täällä.

• Anonyymi

Joopa joo mies, se kiinnostus on naisena erittäin helppo saada selville. Joskus se on toivottua ja joskus ei ole

• Anonyymi

Olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

Missä tapaat tätä miestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tapaat tätä miestä?

Se on vähän vaikea selittää tänne.

• Anonyymi

Aloittaja on nainen kuten tekin vampitt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

olen mies

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua nainen... Tilanne on vähän haastava...

• Anonyymi

niin on haastava. taas nuo pisteet. tuttu kirjoitus tyyli. kaipaatko sitä Snaista vai jotain muuta? jos osuu niin ens vkolla, kun nähdään ni olisko keskustelun paikka/ nostaa kissa pöydälle...

• Anonyymi

Sinulle vastaaja oli sivusta. Minä ap en tunne täällä ketään pisteiden perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle vastaaja oli sivusta. Minä ap en tunne täällä ketään pisteiden perusteella.

Ehkä sun pitäis sanoa, ketä haet aloituksella. Tee vaik uusi aloitus kun tää on jo niin sekava ja osa asiatonta.

• Anonyymi

Ketä naista sinä rakastat?

• Anonyymi

Oikein tilanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sun pitäis sanoa, ketä haet aloituksella. Tee vaik uusi aloitus kun tää on jo niin sekava ja osa asiatonta.

Joo, teen uusia. Kun tuo mieheksiIuulija pääsee tänne sairastamaan niin aloitus on oikeastaan menetetty. Vtuttaa toimia sellaisen harpun terapia-apuna tässä samalla.

• Anonyymi

Mies esiintyy naisena.

• Anonyymi

Ei sinua kukaan mieheksi luule reppana. Voit lopettaa tuon mesomisen. t. AP

• Anonyymi

No tuolla miestelyllä on poistyöntäävä vaikutus, voin kertoa tilanteesi. Olet hyljännyt jonkun toisen, pitkäsitkoisesta kumppariuuvestanne, ja nyt sinä älypää heittelet toivojas tuuleen palstalle, missä tietenkin on aina uusia koiria kiäli pitkällä, senkin röllikurwaralanen....

?

KYTÄT!!!!!!!!!

rauhallista illanjatkoa, turvallista.fi

https://m.youtube.com/watch?v=YbDfpAaYVxo

• Anonyymi

Tekisin kaikkeni kun saisin kiinni Sinusta,,, Miten?

• Anonyymi

Puuduttavaa tällaiset jankkauschatit.

Sivusta.

• Anonyymi

Luit kuitenkin sinäkin. Mielipiteesi ei kiinnosta. Täällä kirjoitetaan tunteista eikä viihdytetä sinua!

• Anonyymi

Jaa miksei voi

• Anonyymi

Ehkä voikin. Nyt ärsyttää koko palsta. Heräsin tänään väärällä jalalla. Käykö täällä muita kuin noita harhaisia? Enkä tarkoita sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä voikin. Nyt ärsyttää koko palsta. Heräsin tänään väärällä jalalla. Käykö täällä muita kuin noita harhaisia? Enkä tarkoita sua.

Onko pahastikin väärä?

• Anonyymi

Olin rohkaistunut kysymään mieheltä olisiko halunnut nähdä joskus vapaa-aikanakin mutta alkoikin ignoraamaan ennen kuin ehdin niin se siitä sitten. Kysy sinä vielä kun mahdollista saada vastaus eikä ole näin selvää ettei kiinnosta.

• Anonyymi

Sehän on kai hyvä ettet ehtinyt jos sellainen on.

• Anonyymi

Kysy ihmeessä... Normaalia kanssakäymistä... Saattaa silloin raketti käynnistyä
      Ja vilaus niin olette lennossa m>n

• Anonyymi

Niin, ehkä niin.

• Anonyymi

Ärsyttää tuo sairas mieheksiIuulija. Miten vtussa joka ikinen tänne kirjoittava nainen voi olla joku hänen ukkonsa. Noin käy kun narsissi sairastuu harhoihin.

• Anonyymi

Ai niin, minä ap en enää lue tätä. Meni osan sairastamiseksi tämänkin. Teen uusia. Terveisin nainen.

• Anonyymi

Miksi ei voisi mikä voisi olla syynä olla kysymättä haluaako hän olla kaverisi

• Anonyymi

Minulta ei kenenkään kannata kysyä haluanko kaverin, koska en sitä todellakaan halua. Haluan parisuhteen ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja hän on myös kaverini ja ystäväni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta ei kenenkään kannata kysyä haluanko kaverin, koska en sitä todellakaan halua. Haluan parisuhteen ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja hän on myös kaverini ja ystäväni!

Onnea etsintään a.p

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla ollut sellainen jo? Minne se jäi sun kelkasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea etsintään a.p

Hän ei ollut ap. En ole tuo joka haluaa parisuhteen vanhemman miehen kanssa. En olen noin parisuhteen perään. Turha sotkea minua noihin jankkaajiin. Yhden miehen minä vaan haluan, en ketään muta. Yksinkin on hyvä.

• Anonyymi

Mikäli olet M nainen niin aivan varmasti tahdon sinut

• Anonyymi

Kissa jää sohvalle... Ei pöydälle!...Ja koirat makaa kopissaan naiselle

• Anonyymi

😠😠😠😠😠😠😠

• Anonyymi

Jos uskallat tulla... Jatketaan yhdessä tappiin asti . naiselle

• Anonyymi

En ole M nainen. Enkä ole tuo haluaa parisuhteen vanhemman miehen kanssa. Tähän vastailee kaikki palstalla käyvät naiset aloittajana. Eli siis älkää olettako mitään.

• Anonyymi

Moni esittää tuolla aloittajaa niin laitan tähän. En lue tätä enää enkä vastaile tähän enää. Nuo sotkijat haluaa sotkea viestini väittämällä mieheksi ja mitä lie. Vähän ne taitaa olla kateellisia kun en muuta syytä tuolle sotkemiselle keksi. Joku haluaisi etten kävisi palstalla ja melkein jo lopetinkin (ihan muista syistä). Mutta mieheksiIuulija mokasi. En voi lopettaa kun huomaan hänen sitä niin kovasti toivovan. Teen uusia tänään taas. En lue tätä. t: aloittajanainen

• Anonyymi

"Ei sellaista voi suoraankaan kysyä" ???

Aika saaamaton vaikutat olevan.

• Anonyymi

Hei, olet mielenkiintoinen, ollaanko kavereita ja hengaillaan? Kuinka vaikeaa on kysyä viestillä tätä?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      7667
    2. Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."

Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2274
    3. Jouluahdistus

Mitä te sinkut teette Jouluna?
      Sinkut
      139
      2234
    4. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      130
      2078
    5. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      62
      1578
    6. Olet tosi ihana

Ja rakas.
      Ikävä
      62
      1272
    7. Voitko nainen kertoa

Miksi rakkaus sinua kohtaan ei vain lopu vaikka kuinka yrittää :(
      Ikävä
      62
      1263
    8. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      127
      1210
    9. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1202
    10. Edellinen alotukseni poistui joten

Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.
      Ystävyys
      154
      1154
    Aihe