Asumistuen vienti ei paljoa kirpaise

Anonyymi-ap

Minulta viedään asumistuki (tällä hetkellä 315e), koska on säästöjä, mutta mitä väliä. Aina voi mennä ilta-aleen ja säästää kympin päivässä. Se tekee 300e säästöjä, joten + - nolla.

15

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kympin säästö PÄIVÄSSÄ!!??
      syötkö sinä läski toimeentulosi sen sijaan että joisit olutta.

• Anonyymi

No eipä se ruokakassi kovin täysi silti ole. Olueeseen on tyhmää käyttää rahat. 60% pois ruoan hinnasta on tosi iso. Ja sellaiselle, jolla on perhettä, säästö on useita satasia kuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se ruokakassi kovin täysi silti ole. Olueeseen on tyhmää käyttää rahat. 60% pois ruoan hinnasta on tosi iso. Ja sellaiselle, jolla on perhettä, säästö on useita satasia kuussa.

"Olueeseen on tyhmää käyttää rahat. "

Mitään noin tyhmää harvoin saa tällä palstalla lukea vaikka mukaan laskettaisiin tupauunon ja perutuslakimiehen oksentelut...🙄😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olueeseen on tyhmää käyttää rahat. "

Mitään noin tyhmää harvoin saa tällä palstalla lukea vaikka mukaan laskettaisiin tupauunon ja perutuslakimiehen oksentelut...🙄😳

Olut on neitien juomaa, tosi työttömät juo Sinol ja kilju 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olut on neitien juomaa, tosi työttömät juo Sinol ja kilju 👌

Ei työttömän ole pakko käyttää päihteitä. Itse asiassa hänen ei kannata käyttää, koska silloin kärsii elämänhallinta ja rahatilanne vielä entisestäänkin. Työttömän kannattaa etsiä nautinnot halvoista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei työttömän ole pakko käyttää päihteitä. Itse asiassa hänen ei kannata käyttää, koska silloin kärsii elämänhallinta ja rahatilanne vielä entisestäänkin. Työttömän kannattaa etsiä nautinnot halvoista asioista.

Työtön valitsee halvat päihteet

• Anonyymi

Satasia on päivän sana.

• Anonyymi

Kiljussa on tulevaisuus

• Anonyymi

Kilju on pultsareiden litkua. Denat tinttaa kuravetellä vatsansa löysäks jollei ole lasolia tarjolla.

• Anonyymi

Ei sinulta asumistukea viedä, ellei sitä ole myönnetty jostain syystä väärin perustein.

• Anonyymi

Hallitus on suunnittelemassa isoja muutoksia asumistuen myöntämisperusteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on suunnittelemassa isoja muutoksia asumistuen myöntämisperusteisiin.

Ei ne astu takautuvasti voimaan, senkin pölvästi.

• Anonyymi

Miten säästät 300 euroa ruuasta? Syötkö 600 eurolla normaalisti? Minulla menee 250 euroa ja ostan aina halvinta.

• Anonyymi

Jos ostaa ruokaa 450 eurolla ja alkaa ostamaan kaikki ilta-alesta -60%, niin silloin tulee säästöä 270e!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ostaa ruokaa 450 eurolla ja alkaa ostamaan kaikki ilta-alesta -60%, niin silloin tulee säästöä 270e!

Ostan toimeentulolla ruokaa koko hikisellä sossun lahalla

potkopolvasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2640
    2. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      142
      2446
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1946
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      354
      1608
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      62
      1409
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1251
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      61
      1146
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      47
      1077
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      96
      1057
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      68
      1016
    Aihe