Jos ollaan kahden niin yritän puhua tavallista suorempaan. Haluan nimittäin sinut ja niin kauan kuin on mahdollisuus... ........
Seuraavan kerran kun nähdään
46
1557
Vastaukset
- Anonyymi
Tee se! Tsemppiä!
- Anonyymi
Naiseltako tämä aloitus?
- Anonyymi
Jep, nainen olen.
- Anonyymi
Säilytät arvokkuuttasi kieltäytymällä näyttämästä tunteitasi. Mutta on hetkiä, jolloin rakkauden pitäisi olla arvotonta, ylenpalttista, hävettävää. Se on melko kunniakas tappio
- Anonyymi
Sairaan ihmisen epäselvä kommentti. Olet pimeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaan ihmisen epäselvä kommentti. Olet pimeä!
Joo, ei ole totuuteen perustuvaa.
- Anonyymi
En ymmärrä tästä kommentistasi yhtään mitään. Mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tästä kommentistasi yhtään mitään. Mitä?
Että on madeltava jos se sen vaatii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että on madeltava jos se sen vaatii.
Ymmärsin sen ensin väärin. Ymmärsin sen niin että kehotit olemaan näyttämättä tunteita, koska niiden näyttäminen on sinusta noloa.
- Anonyymi
Kunnioitus on kuitenkin ihan jossain muualla eri levelillä, kaukaisella sarallaan.
- Anonyymi
Saatat yllättyä, kun toinen osapuoli ei anna sulle suunvuoroa!
- Anonyymi
Se vasta olisikin yllätys häneltä.
- Anonyymi
Tiedät mistä löydyn...
- Anonyymi
Tiedän, toivottavasti löytyy edelleen...
- Anonyymi
Okei kiwa kuulla koskahan nähtäisiin
- Anonyymi
Pian jos se on minusta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian jos se on minusta kiinni.
Emme tapaa enää. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme tapaa enää. 🙂
Oletpa sitkeä troIIi. Et ole hän.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti saanut selviä signaaleja kiinnostuksesta? Toivotan onnea matkaan! :)
- Sivusta.- Anonyymi
Olen saanut positiivisia signaaleja, en selviä. Te lukijat nyt ymmärrätte aloituksen vähän väärin. En kertonut paljastavani tunteitani hänelle vaan sanoin puhuvani suoremmin kuin yleensä. Se ei meidän tilanteessa edes ole paljoa. Niin epäsuoraa se viestintä on ollut. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut positiivisia signaaleja, en selviä. Te lukijat nyt ymmärrätte aloituksen vähän väärin. En kertonut paljastavani tunteitani hänelle vaan sanoin puhuvani suoremmin kuin yleensä. Se ei meidän tilanteessa edes ole paljoa. Niin epäsuoraa se viestintä on ollut. 😄
No mutta suorempi tai suora viestintä vaatii aina enemmän rohkeutta, jota ei kaikilla ole. Nostan sinulle hattua. :)
- Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat siis sanoa suorat sana päin naamaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelin samaa, että nyt tuloo kyl selvää suomee eikä missään hyvässä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta suorempi tai suora viestintä vaatii aina enemmän rohkeutta, jota ei kaikilla ole. Nostan sinulle hattua. :)
- Sivusta.Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En meinaa vaan olla vaan suorempi. Olen väsynyt kaipaamaan jotain turhaan. Haluan tietää jotain.
- Anonyymi
Toivoisin niin... Tai nopeammat ottaa ja vie kovaa...
- Anonyymi
Typerä kommentti. Jos olen yksi kymmenestä vaihtoehdosta niin en edes halua sinua. Ota seuraava!
- Anonyymi
Meneekö tämä Pohjanmaalle?
- Anonyymi
Ei kun just toiseen suuntaan tästä kotoani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun just toiseen suuntaan tästä kotoani.
Eli mihin suuntaan? 😊
- Anonyymi
Hyvä periaate tuo.
- Anonyymi
Jep, jepulis. Pimeys väsyttää tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, jepulis. Pimeys väsyttää tänään.
Feel the light laulaa J. Lopez. Kuuntele joskus.
- Anonyymi
Ei sitä mahdollisuutta ole enää. 🙂
- Anonyymi
Äööööööööö jjjjjjööööööö
- Anonyymi
Jaa, sitten pitää soitella perään.
- Anonyymi
Jos se on sinusta noin iloinen asia niin vttuako sinä siten minulle tänne kirjottelet edes vtun troIIi?
- Anonyymi
En puhu kanssasi enää mitään. Olisi ollut syytä aikanaan. Et pitänyt sitä hyvänä tai tarpeellisena tai et arvostanut minua. Menettämisenpelkoa mitä ilm sinulla ei ollut. Olisin ollut halukas puhumaan.
Et rakastanut minua.
En tiedä edes, rakastitko minua koskaan.
Epäselväksi jäi. - Anonyymi
Ymmärrä myös vastapuolta,jos hän ei tunne samoin? Toista ei voi haluta ,jos toista ei kiinnosta? Se pitää aina humioida.
- Anonyymi
En minä ole kehity.svammainen, jäl.keenjäänyt enkä idio.otti. Voin vakuuttaa että osaan käyttäytyä sinua sivistyneemmin ihan joka tilanteessa. Myös sellaisessa, että toista ei kiinnosta minä. Älä sinä vaivaa päätäsi meidän aikuisten suhteilla.
- Anonyymi
Ihminen voi haluta ihan mitä se haluaa. On eri asia haluta ja näyttää haluavansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole kehity.svammainen, jäl.keenjäänyt enkä idio.otti. Voin vakuuttaa että osaan käyttäytyä sinua sivistyneemmin ihan joka tilanteessa. Myös sellaisessa, että toista ei kiinnosta minä. Älä sinä vaivaa päätäsi meidän aikuisten suhteilla.
”Voin vakuuttaa että osaan käyttäytyä sinua sivistyneemmin ihan joka tilanteessa.”
😂
Näköjään 😂😂😂
- Anonyymi
Etsä minua halua et ole koskaan halunnut aina vain olet pelleilly blondi
- Anonyymi
"Jos ollaan kahden niin yritän puhua tavallista suorempaan."
Ei olla koskaan kahden. täälä on aina muutama sata muuta Anonyymiä.- Anonyymi
Tarkoitin irl ja siellä ollaan yleensä kahden.
- Anonyymi
En tarkoittanut aloituksessa, että paljastan tunteeni hänelle.
Kirjoitin että yritän puhua tavallista suorempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1667757Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412294- 1412275
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1302098Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621598- 621282
- 621273
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281242Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1591191