Seuraavan kerran kun nähdään

Anonyymi-ap

Jos ollaan kahden niin yritän puhua tavallista suorempaan. Haluan nimittäin sinut ja niin kauan kuin on mahdollisuus... ........

46

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee se! Tsemppiä!

• Anonyymi

Naiseltako tämä aloitus?

• Anonyymi

Jep, nainen olen.

• Anonyymi

Säilytät arvokkuuttasi kieltäytymällä näyttämästä tunteitasi. Mutta on hetkiä, jolloin rakkauden pitäisi olla arvotonta, ylenpalttista, hävettävää. Se on melko kunniakas tappio

• Anonyymi

Sairaan ihmisen epäselvä kommentti. Olet pimeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaan ihmisen epäselvä kommentti. Olet pimeä!

Joo, ei ole totuuteen perustuvaa.

• Anonyymi

En ymmärrä tästä kommentistasi yhtään mitään. Mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä tästä kommentistasi yhtään mitään. Mitä?

Että on madeltava jos se sen vaatii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että on madeltava jos se sen vaatii.

Ymmärsin sen ensin väärin. Ymmärsin sen niin että kehotit olemaan näyttämättä tunteita, koska niiden näyttäminen on sinusta noloa.

• Anonyymi

Kunnioitus on kuitenkin ihan jossain muualla eri levelillä, kaukaisella sarallaan.

• Anonyymi

Saatat yllättyä, kun toinen osapuoli ei anna sulle suunvuoroa!

• Anonyymi

Se vasta olisikin yllätys häneltä.

• Anonyymi

Tiedät mistä löydyn...

• Anonyymi

Tiedän, toivottavasti löytyy edelleen...

• Anonyymi

Okei kiwa kuulla koskahan nähtäisiin

• Anonyymi

Pian jos se on minusta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian jos se on minusta kiinni.

Emme tapaa enää. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme tapaa enää. 🙂

Oletpa sitkeä troIIi. Et ole hän.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti saanut selviä signaaleja kiinnostuksesta? Toivotan onnea matkaan! :)

- Sivusta.

• Anonyymi

Olen saanut positiivisia signaaleja, en selviä. Te lukijat nyt ymmärrätte aloituksen vähän väärin. En kertonut paljastavani tunteitani hänelle vaan sanoin puhuvani suoremmin kuin yleensä. Se ei meidän tilanteessa edes ole paljoa. Niin epäsuoraa se viestintä on ollut. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut positiivisia signaaleja, en selviä. Te lukijat nyt ymmärrätte aloituksen vähän väärin. En kertonut paljastavani tunteitani hänelle vaan sanoin puhuvani suoremmin kuin yleensä. Se ei meidän tilanteessa edes ole paljoa. Niin epäsuoraa se viestintä on ollut. 😄

No mutta suorempi tai suora viestintä vaatii aina enemmän rohkeutta, jota ei kaikilla ole. Nostan sinulle hattua. :)

- Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat siis sanoa suorat sana päin naamaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelin samaa, että nyt tuloo kyl selvää suomee eikä missään hyvässä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta suorempi tai suora viestintä vaatii aina enemmän rohkeutta, jota ei kaikilla ole. Nostan sinulle hattua. :)

- Sivusta.

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En meinaa vaan olla vaan suorempi. Olen väsynyt kaipaamaan jotain turhaan. Haluan tietää jotain.

• Anonyymi

Toivoisin niin... Tai nopeammat ottaa ja vie kovaa...

• Anonyymi

Typerä kommentti. Jos olen yksi kymmenestä vaihtoehdosta niin en edes halua sinua. Ota seuraava!

• Anonyymi

Meneekö tämä Pohjanmaalle?

• Anonyymi

Ei kun just toiseen suuntaan tästä kotoani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun just toiseen suuntaan tästä kotoani.

Eli mihin suuntaan? 😊

• Anonyymi

Hyvä periaate tuo.

• Anonyymi

Jep, jepulis. Pimeys väsyttää tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, jepulis. Pimeys väsyttää tänään.

Feel the light laulaa J. Lopez. Kuuntele joskus.

• Anonyymi

Ei sitä mahdollisuutta ole enää. 🙂

• Anonyymi

Äööööööööö jjjjjjööööööö

• Anonyymi

Jaa, sitten pitää soitella perään.

• Anonyymi

Jos se on sinusta noin iloinen asia niin vttuako sinä siten minulle tänne kirjottelet edes vtun troIIi?

• Anonyymi

En puhu kanssasi enää mitään. Olisi ollut syytä aikanaan. Et pitänyt sitä hyvänä tai tarpeellisena tai et arvostanut minua. Menettämisenpelkoa mitä ilm sinulla ei ollut. Olisin ollut halukas puhumaan.
      Et rakastanut minua.
      En tiedä edes, rakastitko minua koskaan.
      Epäselväksi jäi.

• Anonyymi

Ymmärrä myös vastapuolta,jos hän ei tunne samoin? Toista ei voi haluta ,jos toista ei kiinnosta? Se pitää aina humioida.

• Anonyymi

En minä ole kehity.svammainen, jäl.keenjäänyt enkä idio.otti. Voin vakuuttaa että osaan käyttäytyä sinua sivistyneemmin ihan joka tilanteessa. Myös sellaisessa, että toista ei kiinnosta minä. Älä sinä vaivaa päätäsi meidän aikuisten suhteilla.

• Anonyymi

Ihminen voi haluta ihan mitä se haluaa. On eri asia haluta ja näyttää haluavansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole kehity.svammainen, jäl.keenjäänyt enkä idio.otti. Voin vakuuttaa että osaan käyttäytyä sinua sivistyneemmin ihan joka tilanteessa. Myös sellaisessa, että toista ei kiinnosta minä. Älä sinä vaivaa päätäsi meidän aikuisten suhteilla.

”Voin vakuuttaa että osaan käyttäytyä sinua sivistyneemmin ihan joka tilanteessa.”

😂

Näköjään 😂😂😂

• Anonyymi

Etsä minua halua et ole koskaan halunnut aina vain olet pelleilly blondi

• Anonyymi

"Jos ollaan kahden niin yritän puhua tavallista suorempaan."

Ei olla koskaan kahden. täälä on aina muutama sata muuta Anonyymiä.

• Anonyymi

Tarkoitin irl ja siellä ollaan yleensä kahden.

• Anonyymi

En tarkoittanut aloituksessa, että paljastan tunteeni hänelle.
      Kirjoitin että yritän puhua tavallista suorempaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      133
      14347
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5962
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5545
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      306
      4381
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4137
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      107
      3681
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3612
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      24
      3574
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2665
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1458
    Aihe