että kahviin ja teehen ei saa lisätä sokeria ja maitoa jos haluatte että kahvissanne on kofeiinia ja teessänne teobromiinia
Vähän sama jos laittaa kuivia basilikan lehtiä ja oliiviöljyä coca cola pulloon ja ravistelee sitä
Tämä on totuus
Minä väitän kiven kovaa
9
611
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvi ja tee kera laktoosittoman kevyt maidon ei sokeria. Näin minä juon nämä juomat. Molempia päivittäin. Päivä alkaa teella ja siihen maito ensin ja sitten kaadetaan tee päälle.
- Anonyymi
blaa...blaa...blaa...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18026621d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kauramaito sopii molempiin.
- Anonyymi
Kyllä, sopii molempiin, kauraan ja maitoon. Kaura kauraan ja maito maitoon, tee teehen
Nämä molemmat menee molempiin, molempiin aivoihin.
Toki voit lisätä bentsoja kauramaitoteehesi ja käyttää vain yhtä aivolohkoa ja mennä pride kulkueeseen
Uskon että tämä sopii sinun molempiin aivolohkoihin
- Anonyymi
Kummallista että tätä ei ymmärretä.
On kahvia jossa ei ole kofeiiniä mutta joidenkin mielestä teessä on aina kofeiiniä, on kyllä outoa- Anonyymi
Teessä on teeiiniä ei kofeinia. On myös teetä joka on decaf ainakin maailmalla en tiedä saako Suomesta.
- Anonyymi
Laita sen verran vähemmän vettä niin ei miedonnu liikaa. Minä taas tykkään juoda mietoa kahvia maidon ja makeutusaineen kanssa, teelle riittää hunajakin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111338
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740