Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä löytää peppuseksistä oikeasti tykkäävä nainen?

Anonyymi-ap

Peppuseksiä rakastavat naiset tuntuvat olevan todella harvinaisia. Moni kertoo pitävänsä, vaikka suostuu vain miehen mieliksi.

Varattunakin urheilullisena miehenä tarjokkaita kyllä riittää, mutta suurin osa ajan tuhlausta, kun haussa on aito peppunainen. Nainen joka rakastaa kaikkea peppunsa hyväilyä ja tekee samaa myös miehelle. Muutenkin olisi kiva, että nainen olisi pervohko kokeilemaan kaikkea uutta.

Deittipalstat ovat ajanhukkaa. Jos laitat mitä oikeasti haluat naiset pitävät moukkamaisena runkkarina. Todella ärsyttävä yhtälö yrittää löytää pervo mukava nainen pitkäaikaiseksi rakastajaksi.

44

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niimpä... ei se vain ole helppoa tälläista sopivan narttumaista ja kokeilun haluista naista löytää... :(

      • Anonyymi

        Epäilen, että noita naisia ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, että noita naisia ei ole olemassakaan.

        Niin... saattavat olla yksisarvisen kaltaisia taruolentoja :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, että noita naisia ei ole olemassakaan.

        kyllä on eivät vaan kaikki uskalla tunnustaa hävettää liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on eivät vaan kaikki uskalla tunnustaa hävettää liikaa

        En ymmärrä mitä häpeämistä tuossa on.

        Rockfesteillä oli muuten pari naista paidoissa, jossa luki I <3 Ansl Sex.

        He uskalsivat ainakin myöntää.


    • Anonyymi

      Ei mistään. 2010 vuoden haastattelututkimuksen mukaan, vain 7% naisista pitää peppuseksistä.

      Eli ovat todellakin harvinainen joukko. Ja kun rajataan juuri itselle sopiva ikäluokka tuo prosenttiosuus putoaa helposti puoleen. Ja jotta nainen olisi muutenkin henkisesti ja fyysisesti juuri sinulle hyvä kumppani, prosenttiosuus putoaa helposti alle yhden prosentin.

      Hyvällä tuurilla saatat nähdä vilaukselta tällaisen naisen kerran päivässä, mutta todennäköisesti hän on jo varattu.

      Eli, jos tuollaisen naisen löytää itselleen on se arpajaisvoiton kaltainen onnenpotku.

      -Wol4nd

    • Vahingon merkitystä ei voi aliarvioida koskaan tässä asiassa. Ja myös sen että se on pariskunnan yhteisestä kemiasta kiinni. Naisystävää sai panna perseeseen huolella ja hän nautti siitä kun me teimme sitä. Silloiselle miehelleen ei antanut persettä lainkaan, koska se ei hänen kanssa tuntunut kivalta. Se oli niiltä osin kemialysymys. Minut opetettiin nuorena taitava naisen toimesta tykkäämään peppuseksistä. Kyllä niitä sitten on sen jälkeen löytynyt. Painostaa ei kumminkaan saa.

    • Anonyymi

      oon yli 60 mies elämäni aikana vain yx nainen joka sai orkun peppu-seksissä pani myös mua straponilla koska munkin kuulemma piti saada sama nautito ja kyllä sain monesti orjun sitä kautta halus joka kerta kyrvän peppuunsa oli ihanaa molemmille

    • Anonyymi

      Esimerkiksi minä (nainen) pidän ja jostain syystä kiihotun, kun saan tehdä sitä varatun miehen kanssa. Tiedän, että mies ei saa kotona anaalia ja kiihotun, kun saan antaa jotain mitä mies ei kotona saa.

      • Seen it, been there, done that.... Molemmin puolin kiihottava juttu tuo. Otanta ei ole kovinkaan laaja itsellä aiheeseen, mutta jos suhdeluku on 7% naisista kyselytutkimuksissa tykkään anaaliseksistä, vähäisen otantani perusteella, varatut naiset, pyörähtää luku täysin päälaelleen.


      • Anonyymi

        Miten täällä pääsee chättäilemään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten täällä pääsee chättäilemään?

        Ei mitenkään. Tää on tällainen ysäri juttu.


      • Anonyymi

        Kaltaisesi Nainen olisi todellakin aarre jos sellaisen löytäisi ;)


      • Anonyymi

        Onhan se miehestäkin älyttömän kiihottavaa, että nainen nauttii anaaliseksistä. Ihan toista, kuin nainen, joka vain miehen mieliksi suotuu...


    • Anonyymi

      Kik? 😏🙏

    • Anonyymi

      Et sinä sellaista löydä. Parhaat miehet saavat ne naiset, joilla on seksi luonnollisesti verissä. Ne miehet ei roiku täällä vaan elävät parempaa elämää.

      • Ne naiset saattaa myös muuttua iän myötä tai sairastua, menettää sen myötä voimat ja halut. Siinä punnitaan se kuka pysyy vierellä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ne naiset saattaa myös muuttua iän myötä tai sairastua, menettää sen myötä voimat ja halut. Siinä punnitaan se kuka pysyy vierellä.

        Saattaa mutta ei välttämättä tapahdu niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa mutta ei välttämättä tapahdu niin.

        Ei toki. Suurin kiima kumminkin useimmilla taittuu. Toki voi tulla takaisinkin. Itse olen tuon jälkimmäisen Helvetin kanssa joutunut taistelemaan.


      • Parhaalla naisella ja peppuseksillä ei hirveästi ole korrelointia. Perseeseen saa panna vähän sitä ja tätä. Se että paketti on kohdillaan kokonaisuutena ja tykkää pepeppusensks alkaa olemaankin sitten harvinaisempi juttu. Onhan niitä onneksi ja he yleensä myös tietää arvonsa ja osaa käyttää sitä hyväksi. Vaimo näytti taitonsa heti eka yönä. Olin myyty


    • Anonyymi

      Minulle miehenä ei ole merkitystä sillä, tykkäätkö nainen peppuseksistä vai ei kunhan suostuu siihen. Vaimoni ei tykkää siitä, mutta suostuu. Ollaan asiasta keskusteltu, hän sanoo, ettei se hyvältä tunnu, mutta voidaan harrastaa sitä välillä, kun kerran minä tykkään.

      • Anonyymi

        Se nyt ei vaan mene noin normaalissa parisuhteessa :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ei vaan mene noin normaalissa parisuhteessa :(

        No kyllä se osittain menee. Olen valmis tekemään montakin asiaa, jotka ei itsestä tunnu kivalta, mutta jos se toisesta tuntuu, ihan sen vuoksi, kun arvostan hänen pyyntöään asiassa ja hänen nautintoa. Silloin tällöin sellaisten juttujen tekeminen ei ole kohtuutonta. Jos panee nasita perseeseen joka ilta ja hän vedet silmässä itkisi tuskaa, olisi se täysin eri asia kuin se, että anna mennä nyt kun mielesi tekee kumminkin.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        No kyllä se osittain menee. Olen valmis tekemään montakin asiaa, jotka ei itsestä tunnu kivalta, mutta jos se toisesta tuntuu, ihan sen vuoksi, kun arvostan hänen pyyntöään asiassa ja hänen nautintoa. Silloin tällöin sellaisten juttujen tekeminen ei ole kohtuutonta. Jos panee nasita perseeseen joka ilta ja hän vedet silmässä itkisi tuskaa, olisi se täysin eri asia kuin se, että anna mennä nyt kun mielesi tekee kumminkin.

        Hyvä, muijasi tykkää katsoa kun kolme isomulkkuista tummahipiäistä ukkoa nussii sua perseeseen. Sä siis suostut runnottavaksi kun vaimosi haluaa. Hyvä hyvä. Olet sen jälkeen pelkkää kamelinpaskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, muijasi tykkää katsoa kun kolme isomulkkuista tummahipiäistä ukkoa nussii sua perseeseen. Sä siis suostut runnottavaksi kun vaimosi haluaa. Hyvä hyvä. Olet sen jälkeen pelkkää kamelinpaskaa.

        Ja JUSTIIN tuotahan minä tarkoitin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ei vaan mene noin normaalissa parisuhteessa :(

        Minun mielestäni toisen seksuaalisten tarpeiden täyttäminen on parisuhteessa tärkeää. Meillä peppuseksiä harrastetaan ehkä kerran kuussa ja vaikka vaimo ei siitä tykkää, niin se on mielestäni se ei ole paljoa vaadittu.


    • Anonyymi

      Vaimo tykkää ottaa perseeseen ja tykkää myös panna strapparilla välillä minua.

      • Anonyymi

        Oikein ihanan vaimon ootkin sitten löytänyt ;)


    • Anonyymi

      Täältä löytyy.

      • Moi, missä täällä?
        Jos asustelet pks, niin kiinnostaisi tutustua.


    • Anonyymi

      N. 180 km Helsingistä. Minkä ikäinen oot

      • Anonyymi

        Hmm... olisitkos mahdollisesti Tampereelta? ;)
        Kyseleepi n.5-kymmenvuotias juurikin Tampereelta...


      • 43v, entä sinä ?


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        43v, entä sinä ?

        42 v


      • Anonyymi kirjoitti:

        42 v

        Kivan ikäinen olet


    • Anonyymi

      Haluutko kertoo itsestäsi ? Millanen luonne, ulkonäkö ? 🙂

      • Tuu treffien puolelle juttelemaan, löydät mut nimimerkilläni


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Tuu treffien puolelle juttelemaan, löydät mut nimimerkilläni

        En löydä sua sieltä jostain syystä … yritätkö etsiä mut ? Samalla nimellä siellä kuin tässäkin.


      • Elissa.M kirjoitti:

        En löydä sua sieltä jostain syystä … yritätkö etsiä mut ? Samalla nimellä siellä kuin tässäkin.

        Laitettu viestiä treffien puolella!


    • Uudeltamaalta peppuseksistä pitävää naista nuorelle (28v) komealle miehelle?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe