Porin Vesi - paine alhaalla

Anonyymi-ap

Karjarannassa 500 mm vesijohdossa suuri vuoto maantaina aamulla 25.9.2023. Vuoto heikentää veden painetta ympäri kaupungin. Porin Vesi on ottanut käyttöön myös Lukkarinsannan varavesilaitoksen. Paineen vaihtelu saattaa aiheuttaa veden värjäytymistä, joka ei ole terveydelle vaarallista.

23

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse asun 3. kerroksessa keskustassa. Vettä tuli hanasta juuri sen verran, että sai aamupalan ja aamutoimet tehtyä. Hyvä, että suihkussa kövin illalla.

Vedenpaine oli normaali vielä ma 25.9. klo 06:00, mutta 06:50 paine oli jo heikko.

• Anonyymi

Harjakankaalla syöttöputki isompi kuin karjarannassa tyhjntää tornin,joten paine ei ollenkaan.Sitten huomataan,kun sattuu ja kinutaan vettä.Toisaalla rempataan putkia ja rakennetaan sitten kaikki vaan ei kestä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18026714g

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Vesi pienellä paineella,mutta korkeuksissa voikin olla.Karjarannassa enemmän vettä,jos pulassa ajetaankin lammikossa.

• Anonyymi

Vähän ollut oudon väristä vettä. Onko pakko juoda ellei huvita?

• Anonyymi

itse laitoin kirkastusainetta joukkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse laitoin kirkastusainetta joukkoon

Saako juoda kirkasteet raakana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako juoda kirkasteet raakana?

Ei mielellään

• Anonyymi
      • Anonyymi

Puuttinin kosto nato jäsenyydestä. Vihreät miehet käy piikittelemässä vesiputkia yön hiljaisina tunteina. Rautaa rajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuttinin kosto nato jäsenyydestä. Vihreät miehet käy piikittelemässä vesiputkia yön hiljaisina tunteina. Rautaa rajalle.

Jospa niillä on palkattu agentti Raija Von Sikojenlahti

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lentokone lentää Pori- Helsinki ja takaisin kuitenkin. No se nyt ei muuten vesi insinööreille kuulu, muuten kuin vesi ja viemäri saneerausten määrärahojen vähyydessä. Voi tietysti olla ammattitaidon puutettakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lentokone lentää Pori- Helsinki ja takaisin kuitenkin. No se nyt ei muuten vesi insinööreille kuulu, muuten kuin vesi ja viemäri saneerausten määrärahojen vähyydessä. Voi tietysti olla ammattitaidon puutettakin.

Ellei sitten ole Putinin hybridisodankäyntiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei sitten ole Putinin hybridisodankäyntiä.

Kyllä ainakin putkien ikä täsmäisi Putinin ikään. Jännä nähdä loppupeleissä kumpi kestää pidempään, Porin veden putket vai Putin.

• Anonyymi

Pulloveden hamstraamiselle ei kuulemma tarvetta. No tonkat on kauppojen hyllyltä tyhjennetty eli ainakin joku hamstraa. Enkä ihmettele. Ei huvita juoda mudan makuista vettä vaikka olisi laatukriteerit täyttävää.

• Anonyymi

Mulla on kannuissa aina kova paine. No kun vaimo tulee kotiin, niin paineet poistetaan.

• Anonyymi

On vielä meillä kimppa kivana.

• Anonyymi

Paine helpotti. Teimme paineenalennuksen keittiön pöydällä.

• Anonyymi

Mulla sama juttu. Ei ole vaimoa, joten täytyy tehdä paineenalennuksen manuaalisesti kädellä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joko vettä voi juoda? Suihkussa kävin mutta en uskaltanut maistaa.

• Anonyymi

Ei pesuvettä kannata maistaa, juo suoraan kraanavettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe