ja maaseutuvastainen! Kaikkea se Olli on ehtinyt Väyrysen mielestä ehtinyt tekemään. Väyrynen kertoo blogissaan, että vastakkainen asettelu on Keskustan vahvuus...
https://www.paavovayrynen.fi/2023/09/24/santeri-alkioko-se-oli-joka-teki-suomelle-aarettoman-suurta-hallaa/
Väyrynen väittää blogissaan Olli Rehnin olevan Santeri Alkio vastainen, aluepolitiikka vastainen
32
324
Vastaukset
- Anonyymi
Paavo parka alkaa olla sekaisin kuin venäläinen käkikello, raakkuu, vaikka pitäisi kukkua.
- Anonyymi
^
Niin on, että Olli Rehn - Ei halua olla Alkiolainen eikä myöskään Kepulainen !
Koska "Vain" noihin Kannattajiin tukeutuen, Ei Varmasti ole asiaa Presidentiksi !
Kyllä Rehnin pitää Hake Kannattajia laajemmalta alueelta, Jos haluaa Pressaksi !
^ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
^
Niin on, että Olli Rehn - Ei halua olla Alkiolainen eikä myöskään Kepulainen !
Koska "Vain" noihin Kannattajiin tukeutuen, Ei Varmasti ole asiaa Presidentiksi !
Kyllä Rehnin pitää Hake Kannattajia laajemmalta alueelta, Jos haluaa Pressaksi !
^Rehn on federalisti eli EU:n liittovaltion puolustaja, kun Alkio on isänmaan ja köyhien ystävä.
Federalistien aluepolitiikka rajoittuu kehä kolmosen sisäpuolelle, kun Alkio pitää koko Suomen asuinkelpoisena.
Rehn puolustaa osaamattoman EKP:n politiikkaa, kun Alkion linja on "Oma maa, oma valuutta".
- Anonyymi
Alkio oli pikemminkin kaupunkivastainen kun halusi hävittää Pietarinkin...
Täältä voit muistaa köyhänkin asiaa...
Maanant. 10. Maalisk.
http://santerialkio.fi/maanant-10-maalisk/
Martti Pihkala kävi luonamme. Oli hauska kuulla hänen juttujaan ja strategisia suunnitelmiaan. Minä luulen, että hänellä on siinä oikein, että Pietari, aasialaisen kupan ja -venäläisen mädätyksen haiseva pesä on hävitettävä maan tasalle. Minä olin ajatellut vain sen val-tiollisen merkityksen hävittämistä. Mutta kyllä se niin on, että vain siten se tehdään vaarattomaksi. Muuten kävivät ajatuksemme heimokansojemme yhdistämisestä yhteen.
Hänkin lähenee jo maalaisliittoa! Ja niin vahvasti, kun hän on taistellut meitä vastaan.
Lupasi ainoastaan meille Kalmin raportit. Tyytymätön Uuteen Suomen. - Anonyymi
Voi Paavo, Paavo, kovan onnen laps´!
- Anonyymi
Väyrysen suurimmat viholliset on keskustassa! Voi Paavo parkaa..
- Anonyymi
Väyrynen on alkanut lopullisesti seota. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Väyrynen on vastakkainasettelun ja riitelyn mestari, Olli on nöösi poika verrattuna Paavoon, ainakin yhteistyökyvyttömyydessä.
- Anonyymi
Väyrynen on alkiolaisuuden vastainen...
Alkiohan oli raittiumies, absolutisti... - Anonyymi
Väyrynen on suomalaisen politiikan kurtturuusu ja keskustan pimeä lepakko.
- Anonyymi
Väyrynen vihaa keskustalaisia.
- Anonyymi
Väyrynen on nykyään itsensäkin kanssa oppositiossa ja välillä jopa vastaan!
- Anonyymi
Väyrynen kieltää jyrkästi sen, että Alkio on koskaan puhunut tai kannattanut euroopaan yhdysvaltoja ja liittovaltiolta. Alkio oli separatisti ja kiihkoimpivaaralainen.
- Anonyymi
Väyrynen on liukutaklaava pakki, tosin taklaa vaan omiaan.
- Anonyymi
Kyllähän Väyrynen selvittää hyvin kepun itsensäromahduttamispolitiikkaa, mutta Paavon oma politiikan teko on tainnut olla liian omapäisen itsenäistä ja omapäisyyteensä vallan rohmuamiseen keslittynyttä.
- Anonyymi
Keput pettää aina!myös omiaan.
- Anonyymi
Väyrynen on kyllä enemmän putlerimainen kuin alkiolainen. Väyrynen on sellainen Kremlin alkio.
- Anonyymi
Väyrysen mielestä koko nykyinen Keskustan on neuvostovastaista porukkaa ja siksi vallan vaihto.
- Anonyymi
Väyrynen vastustaa Alkiota ja Ollia siksi, että Väyrynen olisi halunnut Neuvostoliittomallisen liittovaltiokehityksen.
- Anonyymi
Epätoivoista hommaa tai sitten kirjat ei ole myyneet...
Tämän jutun lopussa luvataan "kirjapalkintoja" kannatuskorttien kerääjille.
https://www.paavovayrynen.fi/2023/09/24/santeri-alkioko-se-oli-joka-teki-suomelle-aarettoman-suurta-hallaa/
Joitakin kirjoja voi saada ilmaiseksi täyttämällä kannattajakortteja presidenttiehdokkuuteni toteuttamiseksi. Ohjeet löytyvät tästä.
https://www.paavovayrynen.fi/2023/06/14/ryhdy-keraamaan-kannattajakortteja-tue-korttien-keraamista/ - Anonyymi
Väyrynen on aina ollut kova riitelemään, jopa omien joukossa.
- Anonyymi
Olkoon väyrynen mitä kaikkea tahansa, mutta väyrynen on ylivoimaisesti osaavin kepulainen politikko ja politikkona Suomen ehdotonta kärkeä.
Toki huorapuolueen ja rehnin kannattajat paskovat kintuilleen, jos kaikesta politikoinnista huolimatta eivät kykene estämään väyrysen asettumista ehdokkaaksi. Rehnilta ja kepun taktikoilta oiva veto kerätä ensin ne 20 000 ääntä, koska osa allekirjoittajista ei olisi kannattanut rehniä kepun ehdokkaana ja toisekseen osa kepulaisista olisi kannattanut väyrystä, jos ehdokasvaalit olisi järjestetty. Nyt reeni oli saletissa ja sai maksimaalista mainosta.
- Anonyymi
Rehn puolustaa ja palvoo turkkilaisia.viis suomalaisista,maaseudusta!
- Anonyymi
Väyrystä harmittaa Rehnin fiksuus ja yhteistyökykyisyys.
- Anonyymi
Väyrysläinen änkyryys on oikeaa keskustalaisuutta, mikäli uskomme Paavo VÄyrystä.
- Anonyymi
Väyrynen ei uskalla haastaa muita, Olli on helpoin.
- Anonyymi
Väyrynen pitää Rehniä vääräuskoisena.
- Anonyymi
Väyrynen pelkää muita ehdokkaita, koulukiusaaja Väyrynen valitsi uhrikseen Rehnin.
- Anonyymi
Väyrynen ei suvaitse poikkeampia väyrysläisyydestä joka tunnetaan myös änkyrämäisyytenä.
- Anonyymi
Viisaammat ihmiset on Väyryselle myrkkyä ja syö Väykyn kannatusta.
- Anonyymi
Aito-alkiolaisuus on vahvasti euroopan liittovaltion kannalla, sitä Väykky ei tajunnut.
- Anonyymi
Välillä Väyrynen on jopa itseään vastaan, refleksin omaisesti!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076