Väyrynen väittää blogissaan Olli Rehnin olevan Santeri Alkio vastainen, aluepolitiikka vastainen

Anonyymi-ap

32

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paavo parka alkaa olla sekaisin kuin venäläinen käkikello, raakkuu, vaikka pitäisi kukkua.

• Anonyymi

^
        Niin on, että Olli Rehn - Ei halua olla Alkiolainen eikä myöskään Kepulainen !

Koska "Vain" noihin Kannattajiin tukeutuen, Ei Varmasti ole asiaa Presidentiksi !

Kyllä Rehnin pitää Hake Kannattajia laajemmalta alueelta, Jos haluaa Pressaksi !

^

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^
        Niin on, että Olli Rehn - Ei halua olla Alkiolainen eikä myöskään Kepulainen !

Koska "Vain" noihin Kannattajiin tukeutuen, Ei Varmasti ole asiaa Presidentiksi !

Kyllä Rehnin pitää Hake Kannattajia laajemmalta alueelta, Jos haluaa Pressaksi !

^

Rehn on federalisti eli EU:n liittovaltion puolustaja, kun Alkio on isänmaan ja köyhien ystävä.
        Federalistien aluepolitiikka rajoittuu kehä kolmosen sisäpuolelle, kun Alkio pitää koko Suomen asuinkelpoisena.
        Rehn puolustaa osaamattoman EKP:n politiikkaa, kun Alkion linja on "Oma maa, oma valuutta".

• Anonyymi

Alkio oli pikemminkin kaupunkivastainen kun halusi hävittää Pietarinkin...

Täältä voit muistaa köyhänkin asiaa...

Maanant. 10. Maalisk.

http://santerialkio.fi/maanant-10-maalisk/

Martti Pihkala kävi luonamme. Oli hauska kuulla hänen juttujaan ja strategisia suunnitelmiaan. Minä luulen, että hänellä on siinä oikein, että Pietari, aasialaisen kupan ja -venäläisen mädätyksen haiseva pesä on hävitettävä maan tasalle. Minä olin ajatellut vain sen val-tiollisen merkityksen hävittämistä. Mutta kyllä se niin on, että vain siten se tehdään vaarattomaksi. Muuten kävivät ajatuksemme heimokansojemme yhdistämisestä yhteen.
      Hänkin lähenee jo maalaisliittoa! Ja niin vahvasti, kun hän on taistellut meitä vastaan.
      Lupasi ainoastaan meille Kalmin raportit. Tyytymätön Uuteen Suomen.

• Anonyymi

Voi Paavo, Paavo, kovan onnen laps´!

• Anonyymi

Väyrysen suurimmat viholliset on keskustassa! Voi Paavo parkaa..

• Anonyymi

Väyrynen on alkanut lopullisesti seota. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Väyrynen on vastakkainasettelun ja riitelyn mestari, Olli on nöösi poika verrattuna Paavoon, ainakin yhteistyökyvyttömyydessä.

• Anonyymi

Väyrynen on alkiolaisuuden vastainen...
      Alkiohan oli raittiumies, absolutisti...

• Anonyymi

Väyrynen on suomalaisen politiikan kurtturuusu ja keskustan pimeä lepakko.

• Anonyymi

Väyrynen vihaa keskustalaisia.

• Anonyymi

Väyrynen on nykyään itsensäkin kanssa oppositiossa ja välillä jopa vastaan!

• Anonyymi

Väyrynen kieltää jyrkästi sen, että Alkio on koskaan puhunut tai kannattanut euroopaan yhdysvaltoja ja liittovaltiolta. Alkio oli separatisti ja kiihkoimpivaaralainen.

• Anonyymi

Väyrynen on liukutaklaava pakki, tosin taklaa vaan omiaan.

• Anonyymi

Kyllähän Väyrynen selvittää hyvin kepun itsensäromahduttamispolitiikkaa, mutta Paavon oma politiikan teko on tainnut olla liian omapäisen itsenäistä ja omapäisyyteensä vallan rohmuamiseen keslittynyttä.

• Anonyymi

Keput pettää aina!myös omiaan.

• Anonyymi

Väyrynen on kyllä enemmän putlerimainen kuin alkiolainen. Väyrynen on sellainen Kremlin alkio.

• Anonyymi

Väyrysen mielestä koko nykyinen Keskustan on neuvostovastaista porukkaa ja siksi vallan vaihto.

• Anonyymi

Väyrynen vastustaa Alkiota ja Ollia siksi, että Väyrynen olisi halunnut Neuvostoliittomallisen liittovaltiokehityksen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Väyrynen on aina ollut kova riitelemään, jopa omien joukossa.

• Anonyymi

Olkoon väyrynen mitä kaikkea tahansa, mutta väyrynen on ylivoimaisesti osaavin kepulainen politikko ja politikkona Suomen ehdotonta kärkeä.

Toki huorapuolueen ja rehnin kannattajat paskovat kintuilleen, jos kaikesta politikoinnista huolimatta eivät kykene estämään väyrysen asettumista ehdokkaaksi. Rehnilta ja kepun taktikoilta oiva veto kerätä ensin ne 20 000 ääntä, koska osa allekirjoittajista ei olisi kannattanut rehniä kepun ehdokkaana ja toisekseen osa kepulaisista olisi kannattanut väyrystä, jos ehdokasvaalit olisi järjestetty. Nyt reeni oli saletissa ja sai maksimaalista mainosta.

• Anonyymi

Rehn puolustaa ja palvoo turkkilaisia.viis suomalaisista,maaseudusta!

• Anonyymi

Väyrystä harmittaa Rehnin fiksuus ja yhteistyökykyisyys.

• Anonyymi

Väyrysläinen änkyryys on oikeaa keskustalaisuutta, mikäli uskomme Paavo VÄyrystä.

• Anonyymi

Väyrynen ei uskalla haastaa muita, Olli on helpoin.

• Anonyymi

Väyrynen pitää Rehniä vääräuskoisena.

• Anonyymi

Väyrynen pelkää muita ehdokkaita, koulukiusaaja Väyrynen valitsi uhrikseen Rehnin.

• Anonyymi

Väyrynen ei suvaitse poikkeampia väyrysläisyydestä joka tunnetaan myös änkyrämäisyytenä.

• Anonyymi

Viisaammat ihmiset on Väyryselle myrkkyä ja syö Väykyn kannatusta.

• Anonyymi

Aito-alkiolaisuus on vahvasti euroopan liittovaltion kannalla, sitä Väykky ei tajunnut.

• Anonyymi

Välillä Väyrynen on jopa itseään vastaan, refleksin omaisesti!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe