Suomen Venjä kateellisisn puolue Vihreät,niin ydinvoimasta kuin maakaasusta !?

Anonyymi-ap

Siinä ei Euroopankaan ilmaston puhdistaminen painanut pätkääkään ja sparraajat yritti olla perässä !? Ruotsalainen provessosikin väitti Loviisan voimalan painekattilan räjähtävän.kun korroosiassa todettiin halkeama, siis kuin talo kaatuis jos tapetissa olisi halkeama !? Venläisten lämpökäsittely kojasi asian ja ydinvoimala yliaikaa puksuttaa ja provessori kasvaa horsmaa !?

27

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepun emännät kaasuputken asennuksesta oli raivona ja huolissaan itsenäisyyden menetyksestä, mutta kilpajuoksivat hakemaan maakorvauksia, Postipankista !?

    • Anonyymi

      Vihreät on venäjän käsikassara. Kummankin tavoite sama eli ajaa suomi alas.

      • Anonyymi

        Onko sulla todisteita asiasta vai onko tuo vaan mutua? Ja älä linkkaa johonkin mv-lehteen, se on propagandapaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla todisteita asiasta vai onko tuo vaan mutua? Ja älä linkkaa johonkin mv-lehteen, se on propagandapaskaa.

        En lue mv lehteä joten tiedät siitä sitten ilmeisesti tilaajana minua enemmän.
        Ei tarvitse kuin avata silmänsä, ymmärtää politiikkaa ja se mitä vihreät ajaa, niin asia selviää. Lienet heidän kanssaan siis samaa sakkia, kun et näe malkaa omassa silmässä vaan vian aina muissa? Yhteistä teille vihreille ja idolille Putinillenne on myös se, että kaikki jotka ovat teitä vastaan ovat natseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lue mv lehteä joten tiedät siitä sitten ilmeisesti tilaajana minua enemmän.
        Ei tarvitse kuin avata silmänsä, ymmärtää politiikkaa ja se mitä vihreät ajaa, niin asia selviää. Lienet heidän kanssaan siis samaa sakkia, kun et näe malkaa omassa silmässä vaan vian aina muissa? Yhteistä teille vihreille ja idolille Putinillenne on myös se, että kaikki jotka ovat teitä vastaan ovat natseja.

        Minä en lue mv-lehteä ja tuosta lisäksi poistettu välistä se kommentti johon vastasin, en siis missään tapauksessa puolustele vihreitä, päinvastoin! Se on yksi suurimmista inhokkipuolueistani joten vastasit vähän väärälle henkilölle. En siis todellakaan ole vihreä, koen väitteesi jopa loukkaavana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en lue mv-lehteä ja tuosta lisäksi poistettu välistä se kommentti johon vastasin, en siis missään tapauksessa puolustele vihreitä, päinvastoin! Se on yksi suurimmista inhokkipuolueistani joten vastasit vähän väärälle henkilölle. En siis todellakaan ole vihreä, koen väitteesi jopa loukkaavana!

        Kerran et lue mv lehteä, niin miten voit sitten selittää että se on "propagandapaskaa"? Tottakai sinulla pitää olla kokemusperäistä faktaa asiasta jos kerran näin väität. Muutenhan tuo on probagandaa vain sinun puolelta, jos ei tueta sinun viherideologiaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran et lue mv lehteä, niin miten voit sitten selittää että se on "propagandapaskaa"? Tottakai sinulla pitää olla kokemusperäistä faktaa asiasta jos kerran näin väität. Muutenhan tuo on probagandaa vain sinun puolelta, jos ei tueta sinun viherideologiaasi.

        Minä en tue viherideologiaa, mistä hitosta olet sellasta päähäsi saanut? MV-lehti on täällä ja muuallakin julkisesti tuomittu putleristien propagandapaskaksi!

        Yritä nyt ymmärtää että tuossa välissä OLI viesti joka on nyt poistettu ja minun kirjoitukseni oli vastaus siihen, eli EDELLEENKÄÄN en tue viherpiipertäjien ideologiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tue viherideologiaa, mistä hitosta olet sellasta päähäsi saanut? MV-lehti on täällä ja muuallakin julkisesti tuomittu putleristien propagandapaskaksi!

        Yritä nyt ymmärtää että tuossa välissä OLI viesti joka on nyt poistettu ja minun kirjoitukseni oli vastaus siihen, eli EDELLEENKÄÄN en tue viherpiipertäjien ideologiaa!

        Jos et tue, niin älä sitten ala inttämään asiaa vastaankaan.
        Vihreä liike on perustettu Saksan kansallissosialismissa eli heidän yhteytensä natseihin on jatkuvasti läsnä, vaikka näkevät vihollisnatseja kaikkialla kuten venäjän Putin.
        Vihreiden ja Kremlin tavoite on sama eli ajaa länsi kuten myös Suomi alas. Vihreät tekee sitä syövän lailla sisäisesti ja Kreml ulkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tue, niin älä sitten ala inttämään asiaa vastaankaan.
        Vihreä liike on perustettu Saksan kansallissosialismissa eli heidän yhteytensä natseihin on jatkuvasti läsnä, vaikka näkevät vihollisnatseja kaikkialla kuten venäjän Putin.
        Vihreiden ja Kremlin tavoite on sama eli ajaa länsi kuten myös Suomi alas. Vihreät tekee sitä syövän lailla sisäisesti ja Kreml ulkoisesti.

        En minä ole inttänyt vastaan, sinähän se otit minut hampaisiisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole inttänyt vastaan, sinähän se otit minut hampaisiisi!

        Kyllä olet. Jos joku viestisi on poistettu, niin kirjoita asia niin että se on sääntöjen mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet. Jos joku viestisi on poistettu, niin kirjoita asia niin että se on sääntöjen mukainen.

        Siis EI MINUN viestejäni ole poistettu vaan sen jolle vastasin, opettele lukemaan vai ymmärrätkö tahallasi kaiken väärin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis EI MINUN viestejäni ole poistettu vaan sen jolle vastasin, opettele lukemaan vai ymmärrätkö tahallasi kaiken väärin??

        Tahallinen väärinymmärtäminenhän on teidän vihervasureiden ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahallinen väärinymmärtäminenhän on teidän vihervasureiden ominaisuus.

        Minä en ole mikään vihervasuri, taas loukkasit tahallasi. Sitäpaitsi minä en tahallisesti väärinymmärrä mitään, myönnä pois että sinä tässä väärässä olit minun kohdaltani!


    • Anonyymi

      Se Vihreiden ilo kaasuputken tuhosta,Tanskan avulla ja vesialuulla,tuhosi myös Euroopan ilmasto haaveet !? Saksalla on siitä neuvottelutulos,moniala terroristi Yhdysvaaltain kanssa,salaisena !?

    • Anonyymi

      Kielikouluun.

    • Anonyymi

      Vikka en osakan suomi nin huvin kun venjän!? huomautan etä kilitaitoni pranee joka kertta,kun san lisä harjoitussta kirrj oitamala täle pals tale ?! Parin kollm en vuden kulu ttua osan aivan var rmasti kirjoi ta oikein myös koti maanni venjän nimen ?!

      Sen jäl ken voin ryhh tyä kir joitamaan myös pitem pien mai denn nimiä lähess uikein ?!

      • Anonyymi

        Taidat olla turhan optimistinen! 😁


    • Anonyymi

      En olisi aijemmin uskonut,miten tyhmä Suomen kansa on,ainakin vastausten perusteella !?

      • Anonyymi

        Siis jos joku on tyhmä niin sinä itse! Älä mollaa muita tyhmiksi kun itse olet venäjän aivopesemä ressukka!


      • Anonyymi

        Se, että ei ole sinun kanssasi samaa mieltä ei ihmisestä tyhmää tee, mutta teistä vihreistä paljastaa kyllä totalitaristisen puolenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että ei ole sinun kanssasi samaa mieltä ei ihmisestä tyhmää tee, mutta teistä vihreistä paljastaa kyllä totalitaristisen puolenne.

        MINÄ en ole vihreä, jos minua tarkoitit! Enkä kannata totalitarismia, ei sinnepäinkään!


    • Anonyymi

      Vihreät teki mittavan työn, Suomen taloudenkin alasajoon,sotahulluuskin sai siitä ponnakkeen ,Sanna marillekkin kannatus hulluuden !?

    • Anonyymi

      Vikka olen kin keksi määräistä tymhempi venjä läinen?! ei se dargoida,etä KIKKI ?! venjä läiset on yhtä tymhiä kuin minä ?! esi merkiksi mos kovassa on monta ihan figsua venjä löäistä ?! tai ainakin enen putlerin aloidamaa sodaa ?! oli ?!

      Sdan aloitamisen jälken keikkein figsuimat venjä läise t on tietysti muutanet ulko maille ?! Minä kin olin nin figksu,etä lähdin Suomen ?!

    • Anonyymi

      Näillä kateuksilla,ei länsi tunnusta Luhanskia ja Donetsikaan,on ihmeellistä koulukiusaamista !?

      • Anonyymi

        KUN EI OLE MITÄÄN KATEUTTA! Lisäksi, Donetski ja Luhanski on osa Ukrainaa, ei itsenäisiä valtioita eikä varsinkaan osa venäjää!


    • Anonyymi

      Käsittääköhän Tanskalaiset Nato-ja pääsihteerimaa, minkä valtavan tuhon saivat aikaan ja muka sivistysvaltiona ilmastoakin vastaan,raukkamaisena !?

      • Anonyymi

        Tanska ei ole saanut mitään tuhoa aikaan, katso peiliin, velivenäläinen. Venäjä sen putken posautti!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2224
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2082
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe