Siinä ei Euroopankaan ilmaston puhdistaminen painanut pätkääkään ja sparraajat yritti olla perässä !? Ruotsalainen provessosikin väitti Loviisan voimalan painekattilan räjähtävän.kun korroosiassa todettiin halkeama, siis kuin talo kaatuis jos tapetissa olisi halkeama !? Venläisten lämpökäsittely kojasi asian ja ydinvoimala yliaikaa puksuttaa ja provessori kasvaa horsmaa !?
Suomen Venjä kateellisisn puolue Vihreät,niin ydinvoimasta kuin maakaasusta !?
28
357
Vastaukset
- Anonyymi
Kepun emännät kaasuputken asennuksesta oli raivona ja huolissaan itsenäisyyden menetyksestä, mutta kilpajuoksivat hakemaan maakorvauksia, Postipankista !?
- Anonyymi
Vihreät on venäjän käsikassara. Kummankin tavoite sama eli ajaa suomi alas.
- Anonyymi
Onko sulla todisteita asiasta vai onko tuo vaan mutua? Ja älä linkkaa johonkin mv-lehteen, se on propagandapaskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla todisteita asiasta vai onko tuo vaan mutua? Ja älä linkkaa johonkin mv-lehteen, se on propagandapaskaa.
En lue mv lehteä joten tiedät siitä sitten ilmeisesti tilaajana minua enemmän.
Ei tarvitse kuin avata silmänsä, ymmärtää politiikkaa ja se mitä vihreät ajaa, niin asia selviää. Lienet heidän kanssaan siis samaa sakkia, kun et näe malkaa omassa silmässä vaan vian aina muissa? Yhteistä teille vihreille ja idolille Putinillenne on myös se, että kaikki jotka ovat teitä vastaan ovat natseja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue mv lehteä joten tiedät siitä sitten ilmeisesti tilaajana minua enemmän.
Ei tarvitse kuin avata silmänsä, ymmärtää politiikkaa ja se mitä vihreät ajaa, niin asia selviää. Lienet heidän kanssaan siis samaa sakkia, kun et näe malkaa omassa silmässä vaan vian aina muissa? Yhteistä teille vihreille ja idolille Putinillenne on myös se, että kaikki jotka ovat teitä vastaan ovat natseja.Minä en lue mv-lehteä ja tuosta lisäksi poistettu välistä se kommentti johon vastasin, en siis missään tapauksessa puolustele vihreitä, päinvastoin! Se on yksi suurimmista inhokkipuolueistani joten vastasit vähän väärälle henkilölle. En siis todellakaan ole vihreä, koen väitteesi jopa loukkaavana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en lue mv-lehteä ja tuosta lisäksi poistettu välistä se kommentti johon vastasin, en siis missään tapauksessa puolustele vihreitä, päinvastoin! Se on yksi suurimmista inhokkipuolueistani joten vastasit vähän väärälle henkilölle. En siis todellakaan ole vihreä, koen väitteesi jopa loukkaavana!
Kerran et lue mv lehteä, niin miten voit sitten selittää että se on "propagandapaskaa"? Tottakai sinulla pitää olla kokemusperäistä faktaa asiasta jos kerran näin väität. Muutenhan tuo on probagandaa vain sinun puolelta, jos ei tueta sinun viherideologiaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran et lue mv lehteä, niin miten voit sitten selittää että se on "propagandapaskaa"? Tottakai sinulla pitää olla kokemusperäistä faktaa asiasta jos kerran näin väität. Muutenhan tuo on probagandaa vain sinun puolelta, jos ei tueta sinun viherideologiaasi.
Minä en tue viherideologiaa, mistä hitosta olet sellasta päähäsi saanut? MV-lehti on täällä ja muuallakin julkisesti tuomittu putleristien propagandapaskaksi!
Yritä nyt ymmärtää että tuossa välissä OLI viesti joka on nyt poistettu ja minun kirjoitukseni oli vastaus siihen, eli EDELLEENKÄÄN en tue viherpiipertäjien ideologiaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tue viherideologiaa, mistä hitosta olet sellasta päähäsi saanut? MV-lehti on täällä ja muuallakin julkisesti tuomittu putleristien propagandapaskaksi!
Yritä nyt ymmärtää että tuossa välissä OLI viesti joka on nyt poistettu ja minun kirjoitukseni oli vastaus siihen, eli EDELLEENKÄÄN en tue viherpiipertäjien ideologiaa!Jos et tue, niin älä sitten ala inttämään asiaa vastaankaan.
Vihreä liike on perustettu Saksan kansallissosialismissa eli heidän yhteytensä natseihin on jatkuvasti läsnä, vaikka näkevät vihollisnatseja kaikkialla kuten venäjän Putin.
Vihreiden ja Kremlin tavoite on sama eli ajaa länsi kuten myös Suomi alas. Vihreät tekee sitä syövän lailla sisäisesti ja Kreml ulkoisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tue, niin älä sitten ala inttämään asiaa vastaankaan.
Vihreä liike on perustettu Saksan kansallissosialismissa eli heidän yhteytensä natseihin on jatkuvasti läsnä, vaikka näkevät vihollisnatseja kaikkialla kuten venäjän Putin.
Vihreiden ja Kremlin tavoite on sama eli ajaa länsi kuten myös Suomi alas. Vihreät tekee sitä syövän lailla sisäisesti ja Kreml ulkoisesti.En minä ole inttänyt vastaan, sinähän se otit minut hampaisiisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole inttänyt vastaan, sinähän se otit minut hampaisiisi!
Kyllä olet. Jos joku viestisi on poistettu, niin kirjoita asia niin että se on sääntöjen mukainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet. Jos joku viestisi on poistettu, niin kirjoita asia niin että se on sääntöjen mukainen.
Siis EI MINUN viestejäni ole poistettu vaan sen jolle vastasin, opettele lukemaan vai ymmärrätkö tahallasi kaiken väärin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis EI MINUN viestejäni ole poistettu vaan sen jolle vastasin, opettele lukemaan vai ymmärrätkö tahallasi kaiken väärin??
Tahallinen väärinymmärtäminenhän on teidän vihervasureiden ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallinen väärinymmärtäminenhän on teidän vihervasureiden ominaisuus.
Minä en ole mikään vihervasuri, taas loukkasit tahallasi. Sitäpaitsi minä en tahallisesti väärinymmärrä mitään, myönnä pois että sinä tässä väärässä olit minun kohdaltani!
- Anonyymi
Se Vihreiden ilo kaasuputken tuhosta,Tanskan avulla ja vesialuulla,tuhosi myös Euroopan ilmasto haaveet !? Saksalla on siitä neuvottelutulos,moniala terroristi Yhdysvaaltain kanssa,salaisena !?
- Anonyymi
Kielikouluun.
- Anonyymi
Vikka en osakan suomi nin huvin kun venjän!? huomautan etä kilitaitoni pranee joka kertta,kun san lisä harjoitussta kirrj oitamala täle pals tale ?! Parin kollm en vuden kulu ttua osan aivan var rmasti kirjoi ta oikein myös koti maanni venjän nimen ?!
Sen jäl ken voin ryhh tyä kir joitamaan myös pitem pien mai denn nimiä lähess uikein ?!- Anonyymi
Taidat olla turhan optimistinen! 😁
- Anonyymi
En olisi aijemmin uskonut,miten tyhmä Suomen kansa on,ainakin vastausten perusteella !?
- Anonyymi
Siis jos joku on tyhmä niin sinä itse! Älä mollaa muita tyhmiksi kun itse olet venäjän aivopesemä ressukka!
- Anonyymi
Se, että ei ole sinun kanssasi samaa mieltä ei ihmisestä tyhmää tee, mutta teistä vihreistä paljastaa kyllä totalitaristisen puolenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että ei ole sinun kanssasi samaa mieltä ei ihmisestä tyhmää tee, mutta teistä vihreistä paljastaa kyllä totalitaristisen puolenne.
MINÄ en ole vihreä, jos minua tarkoitit! Enkä kannata totalitarismia, ei sinnepäinkään!
- Anonyymi
Vihreät teki mittavan työn, Suomen taloudenkin alasajoon,sotahulluuskin sai siitä ponnakkeen ,Sanna marillekkin kannatus hulluuden !?
- Anonyymi
Vikka olen kin keksi määräistä tymhempi venjä läinen?! ei se dargoida,etä KIKKI ?! venjä läiset on yhtä tymhiä kuin minä ?! esi merkiksi mos kovassa on monta ihan figsua venjä löäistä ?! tai ainakin enen putlerin aloidamaa sodaa ?! oli ?!
Sdan aloitamisen jälken keikkein figsuimat venjä läise t on tietysti muutanet ulko maille ?! Minä kin olin nin figksu,etä lähdin Suomen ?! - Anonyymi
Näillä kateuksilla,ei länsi tunnusta Luhanskia ja Donetsikaan,on ihmeellistä koulukiusaamista !?
- Anonyymi
KUN EI OLE MITÄÄN KATEUTTA! Lisäksi, Donetski ja Luhanski on osa Ukrainaa, ei itsenäisiä valtioita eikä varsinkaan osa venäjää!
- Anonyymi
Käsittääköhän Tanskalaiset Nato-ja pääsihteerimaa, minkä valtavan tuhon saivat aikaan ja muka sivistysvaltiona ilmastoakin vastaan,raukkamaisena !?
- Anonyymi
Tanska ei ole saanut mitään tuhoa aikaan, katso peiliin, velivenäläinen. Venäjä sen putken posautti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125