Kyselisin yhtä juttua. Luin yhdeltä nettipalstalta että valomiekkoja olisivat käyttäneet jedit, sithit ja mustat jedit. Keitä olivat nämä mustat jedit???
Star Wars-kirjoja lukeneet!!
8
897
Vastaukset
- Tiedän.
No oliha siellä Windu Mace.
- oli hyvä
LOL
- ukkeli
luulen että se tarkoittaa niiden olleen jedejä jotka ovat tutkineet pimeää puolta ja olleet siinä hyvän ja pahan rajalla.
- lord.vader
Varmaan Dooku oli Dark Jedi koska alussa se oli Jedi ja sitten meni pimeälle puolelle.
- Darth
Mielestäni Mustat Jedit ovat pimeälle puolelle ajautuneita Jedejä, kun taas Sithit ovat alunperin Sitheiksi koulutettuja. Ja Jedit ovat alunperin Jedeiksi koulutettuja.
Minun käsitykseni mukaan, että ne jedit, jotka ovat siirtyneet pimeyden puolelle sitheiksi.. eihän Anakin Skywalkerkaan pysynyt jedinä vaan siirtyi Sithiksi..
- MJ/S
Itse uskon että mustat jedit ovat jedejä jotka käyttävät pimeää puolta, mutta eivät ole yhtä pahoja kuin sithit. Sithithän ovat puhtaasti pahoja, mutta mustat jedit eivät ole aivan niin pahoja, vaan ovat siinä välimaastossa
- SW-fani
Pimeät jedit ja sithit ovat tosiaankin 2 eri asiaa...
http://en.wikipedia.org/wiki/Sith
täältä selviää aika paljon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.252686Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092626- 2041404
- 1271327
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3081285Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,491092Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141044Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211999- 65964