Nyt yllättäen tarvitaaan työntekijöitä nollasopimuksella. Mitenkäs näin, onko edelliset yllättäen nostanu kytkintä. Nousu on kovaa, syytä ollakin firmassa jossa toimitaan taloushuijarin omistamassa rakennuksessa
Greencup pestävä muovi pelastaa maailman
18
1599
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai Totti Lintu?
- Anonyymi
Tämähän antoi joskus Kauppalehdessä sijoitusneovoja?
- Anonyymi
Pestäänkö sielä niitä mukeja?
- Anonyymi
Millaistakohan tuntipalkkaa olis
- Anonyymi
10.5 euroo n. kuulemma ja nollasopimus
- Anonyymi
Voiskohan sielä ottaa mukia työn ohessa.
- Anonyymi
Lähteekö mukista ne kuvat pois pesussa ja sit laitetaan uusi mikä seuraavaan käyttöön .
- Anonyymi
Ostikohan ne sen kiinteistön vai vuokrasi.
Onkohan viemärit sukitettu et kestää lutraamista paikat.
Kumminkin kohta jo 40 v rakennus - Anonyymi
Markkinatalous määrittelee ihmiskunnan tuhon, muovi päätyy ravintoketjuun, lasi tehdään hiekasta, ei ole jätteenä vaarallinen, kohta on kaikki purnukat muovia. Lasi täysin kierrätettävä toisin kuin muovi.
- Anonyymi
Lasit hajos kun niitä kuskataan kaikkiin kissanristiäisiin
- Anonyymi
Nollasopparit pitäisi kieltää lailla. Olet nollasopparilla myös kortistossa korvausten osalta. Eli töitä 5h/päivässä muutamana päivänä viikossa, myöskin työttömyyskorvaus sen mukainen. Niillä ei elä kummallakaan, nyt kun tukia vähennetään voi kaikki ymmärtää kuinka tulee käymään.
- Anonyymi
Kertokaas lisää tästä taloushuijarista. Alkoi kiinnostamaan taustojen kaiveilu.
- Anonyymi
Akseli ja Elina, tai sinnepäin sijoitusrahasto, siirsi kaksi miljoonaa sivuun, rahat kait saatu takas ku johtaja ei saanu liiketoimintakieltoa.
- Anonyymi
Aion lähettää työhakemuksen tänne kerran kuussa, nyt kun on vielä työnhakuvelvoite voimassa. Suosittelen kaikki Lopen pitkaaikaistyöttömiä ja kokkarimafiakunnan taholta toimeentulotuelle siirretttyjä tekemään samoin.
- Anonyymi
Vieläkö tämä yritys on pystyssä? Ihan hirveästi siellä ei ole elonmerkkejä.
- Anonyymi
Kovin on kuolleen näköinen firma. Onko vielä toimintaa?
- Anonyymi
Vuonna 2023 tulos pudonnut 6000 prosenttia miinukselle reilut 230tonnia miinusta.
TJ tainnu vaihtua myös. - Anonyymi
Tais olla kallis astianpesukone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621