Ja tiedätkö mikä on kaipaamasi naisen horoskooppi?
Mies , mikä olet horoskoopiltasi
180
3318
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, kun ei ole enää ketä kaivata. m-n
- Anonyymi
Vesimerkki hyvin kovakuorinen Rapu, mutta sisältä täyttä kultaa. Ei ole kaivattua.
Ihan kauhee kaksonen olen 🙂
- Anonyymi
Mikäpä onkaan sisarpuolesi nimi?
Anonyymi kirjoitti:
Mikäpä onkaan sisarpuolesi nimi?
Kaivatun horoskooppi? Ei ole tällä hetkellä...vai viittaatko suvunsisäisiin harrastusmuotoihin 🙂
- Anonyymi
Kaksosille ehdotetaan horoskoopissa kumppaniksi Vaakaa -Ei ole mitään kokemuksia toimiiko -Onko teillä ?--Kertokaa kannattako etsiä ?
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksosille ehdotetaan horoskoopissa kumppaniksi Vaakaa -Ei ole mitään kokemuksia toimiiko -Onko teillä ?--Kertokaa kannattako etsiä ?
.Kaksos nainen -Vaaka mies --toimiiko ?
Anonyymi kirjoitti:
.Kuulemma tasapainoittava vaikutus kaksoseen, ei kokemusta suhteista. Väitän kyllä olevani varsin hyvin tasapainossa ilman vaaitsemistakin 🙂. Suosittelen kyllä perustelemaan parinvalintaa jollain muulla kuin horoskoopilla.
- Anonyymi
Mies on vaaka ja minä olen salaisuus <3
- Anonyymi
Hyvä valinta!
Me vaa'at ollaan mukavia tyyppejä. Yleensä tulemme hyvin toimeen ihmisten kanssa, olemme iloisia, kannustavia ja diplomaattisia. Noh, sekös sitten harmittaa niin paljon joitakin ihmisiä, mutta siinäpähän harmittaa. Näillä mennään. :)
T. Vaakanainen - Anonyymi
Leopardi
- Anonyymi
Härkäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä valinta!
Me vaa'at ollaan mukavia tyyppejä. Yleensä tulemme hyvin toimeen ihmisten kanssa, olemme iloisia, kannustavia ja diplomaattisia. Noh, sekös sitten harmittaa niin paljon joitakin ihmisiä, mutta siinäpähän harmittaa. Näillä mennään. :)
T. VaakanainenAi Vaakanainen kiva! Mie oon kyl tuosta asiasta aivan toista mieltä ! Tunnen ainakin puoli tusinaa sekopäätä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä valinta!
T. VaakanainenHmm..Punnitsetko kovinkin usein itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..Punnitsetko kovinkin usein itseäsi?
Voi että. Keksipä joku uus juttu nyt. Nuo sun läskilevyt taitaa olla vähän jumissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Vaakanainen kiva! Mie oon kyl tuosta asiasta aivan toista mieltä ! Tunnen ainakin puoli tusinaa sekopäätä!!
Kyllä se sekopää taidat olla ihan sinä itse vai onko sulla aina tapana huudella vieraille ihmisille tällaisilla palstoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Vaakanainen kiva! Mie oon kyl tuosta asiasta aivan toista mieltä ! Tunnen ainakin puoli tusinaa sekopäätä!!
Tunnet siis itsesi kanssa keskustelua käyvä mies peräti kuusi ikävää vaakamerkkistä individuaalia? Toisilla se vaan aina käy niin huono tuuri, muissa on aina vikaa. Sivusta ja omaa merkkiä en kerro, paitsi et vaaka se ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä,
- Anonyymi
Otitko tuon vitsin uusimmasta seiskasta,että millä pidetään ilotyttö mielissään...H0R0skoopilla 🙃 AP:lle
- Anonyymi
En lue seiskaa
T:Ap.
- Anonyymi
Olen syntynyt kaksosen ja ravun välissä. Joskus horoskooppien kaksonen, joskus rapu
- Anonyymi
Se on sitten rapujuhlat pidettävä joskus 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten rapujuhlat pidettävä joskus 😂
I identify as a gemini
- Anonyymi
Mikä on naisen horoskooppimerkki?
- Anonyymi
Näin on käynyt täälläkin, kaksonen vallitsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyt nainen on hyvä merkki! Lukekaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyt tietysti...kuka sitä nyt muuta kokeilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitsyt nainen on hyvä merkki! Lukekaa!!!
Pettäjämerkki naisissa.
- Anonyymi
Olen leijona, hän on härkä.
- Anonyymi
Eli teillä toinen raapii ja toinen puskee vai? Leijona vs härkä 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teillä toinen raapii ja toinen puskee vai? Leijona vs härkä 😳
Saisi hän vaikka vähän selästä raapiakin, lol. Jos horoskooppeja on uskominen, niin tuo on täysin mahdoton yhdistelmä. Maa- ja tulimerkit eivät kuulemma sovi yhteen. Mutta me laitettais sopimaan ja osoitettais höpsiskoopit vääriksi.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Vedessä liikutaan...
- Anonyymi
Onko teistä suomessa huonommat vai paremmat horoskooppi merkkinimet, kuin muualla maailmalla?
- Anonyymi
Oletteko molemmat kaloja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko molemmat kaloja?
Jos lahna on kala, niin kyllä.
- Anonyymi
En enää ikinä ota Leijonaa tai vaakaa.
- Anonyymi
Puhutko nyt leijona viinasta vai siitä horoskoopista?
- Anonyymi
Nyt vähän perusteltuja kaipailen tuohon vaakojen dissaamiseen? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vähän perusteltuja kaipailen tuohon vaakojen dissaamiseen? ;)
Exä traumoja. Epävakaa tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exä traumoja. Epävakaa tyyppi.
Ei voi yleistää. Ei kaikki vaa'at ole epävakaita. Ehkä jahkailijoita, puntaroi asioita monelta kantilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi yleistää. Ei kaikki vaa'at ole epävakaita. Ehkä jahkailijoita, puntaroi asioita monelta kantilta.
Vaaka on huono valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaka on huono valinta.
Haista vattupuska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaka on huono valinta.
Vaaka on hyvä merkki siinä missä muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista vattupuska.
Vaaka on aina epävakaa, välttäkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaka on aina epävakaa, välttäkää.
Ööö, tiedätkö luule mitä luulet, kun et vaa'an kengissä kulje.
- Anonyymi
Skorpioni. Omistushaluinen ja kostonhimoinen
- Anonyymi
Niin ja sen niminen bändikin on olemassa ❤️
- Anonyymi
Aidot ja rehelliset ihmiset kuuluvat yhteen❤️❤️❤️
- Anonyymi
Miksi kostonhimoinen? Tavallaan siltä on tuntunutkin.
Ilman syytä mielestäni.
- Anonyymi
Pelvo.
- Anonyymi
Kolme sydäntä juuri noin... Osuit naulan kantaan
- Anonyymi
Tarkoitatko että ainakin kolme ihmistä tykkää samasta ihmisestä?
- Anonyymi
Kun eksyin minulla oli seuraa paljon... Nyt kun Sinut tunnen miltei yksin olen.
Niin moni totuus on lähtöisin erehdyksestä... Vesimieheltä Sinulle- Anonyymi
Horoskooppikin on oikein! Kuka hemmetti olet??
- Anonyymi
Näinpä 👍🏻 ja "aika näyttää" jos oot se keneksi luulen.
- Anonyymi
Siistiä...Sinä kirjoitit oinaalle, puss...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä oli 18.52 kirjoittaneelle vastaus.
- Anonyymi
Minä tunnen tuollaisen Vesimiehen ja hän ei koskaan ota vastuuta omista teoistaan kuten suhteen aloittajana. Hän esittää aina marttyyriä. Se on ollutkin hänen Bravuurinsa.
Hänen täytyisi ottaa vastuu omista valinnoistaan varsinkin siitä ensimmäisestä.
Me muutkin olemme ne ottaneet menneisyyden suhteissa ja olemme voineet jatkaa elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sirp, sirp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen tuollaisen Vesimiehen ja hän ei koskaan ota vastuuta omista teoistaan kuten suhteen aloittajana. Hän esittää aina marttyyriä. Se on ollutkin hänen Bravuurinsa.
Me muutkin olemme ne ottaneet menneisyyden suhteissa ja olemme voineet jatkaa elämää.Mitä tarkoitat tuolla, että vesimiehen pitäisi ottaa vastuu siitä ensimmäisestä valinnasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla, että vesimiehen pitäisi ottaa vastuu siitä ensimmäisestä valinnasta?
Itsehän hän aloitteen teki.
- Anonyymi
Mikä on hänen horoskooppinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me muutkin olemme ne ottaneet menneisyyden suhteissa ja olemme voineet jatkaa elämää.Minä tiedän yhden Vesimiehen, en tunne häntä läpikotaisin, mutta hän vetää puoleensa kuin magneetti, on kiehtova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla, että vesimiehen pitäisi ottaa vastuu siitä ensimmäisestä valinnasta?
Miksi ja keneltä kysyt lisätietoja?
- Anonyymi
Oletko todella oinas?
- Anonyymi
Minun ja muiden puolesta sanokaa toisillenne että,teidät olette kuin paita ja peppu toisillenne ❤️
- Anonyymi
En ole oinas, olen höylä, puun höylä, KÄSIHÖYLÄ!!!!!!;;;
PERINNETYÖKÄLU PUUN TYÖSTÄMIS TARKOITUKSEEN!!!!!!!!!!!!!
HETI!
VÄLITTÖMÄSTI!!!!
https://m.youtube.com/watch?v=sU_wwaxfalE - Anonyymi
Juu kuningas Oinas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kuningas Oinas.
Kaikkien horoskoopien hallitsija.
- Anonyymi
Oinas naiset ovat kaikkein kiihkeimpiä seksuaalisesti. Niillä ei ole "päänsärkyä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oinas naiset ovat kaikkein kiihkeimpiä seksuaalisesti. Niillä ei ole "päänsärkyä".
Nämä tällaiset asiat eivät ole horoskoopista kiinni.
- Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oinas ja Vesimies antaa vaikka 5 kertaa päivässä. T: 🦁♌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oinas ja Vesimies antaa vaikka 5 kertaa päivässä. T: 🦁♌️
Myöskin ⚖️ Kovin seksuaalisia olentoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin ⚖️ Kovin seksuaalisia olentoja
Ja pah...
T. Vaakanaisen mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pah...
T. Vaakanaisen miesJospa et sinäkään vaakanaisen mies lähtisi tuolle yleistyksen tielle..
- Sivusta.
- Anonyymi
Ei vaan kommentiisi kolmella punaisella sydämellä... Siihen vastasin
- Anonyymi
Rapu, korjatussa Kaksonen. Hän nainen on Jousimies.
Mitä noilla muka on väliä?- Anonyymi
Kiinalaisessa olen Vuohi, hän Hevonen.
Syntymävuodet tuskin määrää persoonallisuutta, vaikka kotieläiminä vuohi ja hevonen tulevatkin hyvin toimeen.
- Anonyymi
Mies rapu ja nainen härkä?
- Anonyymi
Nainen on kalat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on kalat.
Kyllä koska hän on merenneito 💚
- Anonyymi
Aika epäilyttävää. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika epäilyttävää. 😉
Mikä on epäilyttävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on epäilyttävää?
Rapu ja härkä.
- Anonyymi
Joskus jotain kaunistakin palstalla
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Minä leijona, nainen oinas♥️
- Anonyymi
Anteeks,mutta jos toinen raatelee toisen,ainakin käytännössä kuvittelen niin,kivemmat lemmikin nimet pitäis toisillemme olla,vai mitä?
- Anonyymi
PUS👌💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks,mutta jos toinen raatelee toisen,ainakin käytännössä kuvittelen niin,kivemmat lemmikin nimet pitäis toisillemme olla,vai mitä?
Oinas nainen joustaa Jellonan kanssa.
- Anonyymi
No mitä luulet?....
- Anonyymi
Ei mitään hajua.., olisko joku vesi elementti?
- Anonyymi
Ei merkitystä ei jatkoon näin on
- Anonyymi
Hidas sytytys jne.
- Anonyymi
Mistä puhut?
- Anonyymi
Olen Vesimies, ja kaivattuni on Vaaka.
- Anonyymi
Mua kun ei nuo ihmisten horoskoopit kiinnosta suhteella pitäs varmaan olla muutakin pohjaa jolle rakentaa kun vaan kauniit uskomukset
- Anonyymi
Sinä taidat olla eläin enemmän kuin me ihmiset 😂 joo, varmaan pitäis lähtee nukkumaan
- Anonyymi
Tähän on hyvä lopettaa myönnän löyly löi sietokynnys pettää on aika hyvästien.
- Anonyymi
Kukaan muu ei näitä lue kuitenkaan,muutamat vain 😂😂
- Anonyymi
Molemmat kaloja.- Minä syntynyt härän vuonna ,hän tiikerin vuonna.- Sovitaan yhteen ku kissa ja koira :)
Gubbe 74 - Anonyymi
Hän ihana nainen on härkä, minä oinas.
- Anonyymi
Sehän riippuu pelkästään siitä, mikä niistä minun haluat olevan? Olen muuntautumiskykyinen ihminen. Sovitaan asioista yhdessä niin ei tarvi sitten jälkeenpäin riidellä asioista.
- Anonyymi
Skorppiooni han minä ja x leijona.
- Anonyymi
🐃+🐠
- Anonyymi
Mä en katso horoskooppeihin jos teen tuttavuutta ihmisten kanssa koska oivalsin kun kuuntelin/luin netissä erään kokeneen naisihmisen kommentin jossa hän sanoi että me kaikki olemme samassa veneessä eikä ole siis esim järkeä tehdä hyvä vs paha horoskoopit juttuja joita aiemmin tein ,mutten tee enää. Rohkiasti kohtaan kaikki horoskoopin ihmiset. Kaikkein mielenkiintoisimmat merkit ovat mun härkä merkkini lisäksi vesimies ja skorpioni sillä skorpparin henkisyys ja syvyys sekä elämän viisaus kiehtoo ja itse kun olen myös hitaiden energioiden härkä niin skorpparilla on myös nuo hitaat energiat jotka vetää mua puoleeni magneetin lailla eli skorppareihin koen samaistumista ja vesimiehen maailmanparantajaluonne kiehtoo ja se niiden taiteellisuus. Usein härät ja veskarit suuntautuu taidealoille. Molemmat tykkää olla omissa oloissaan mutta veskari on aika paljon sosiaalisempi kuin härkä. Koska härkä on hyvin erakko niin moni ei meinaa oikein hyväksyä/ymmärtää sitä härässä. Jotkut pelkää skorpparin terävää kieltä.
- Anonyymi
Mulla on lepartin nahkaiset alushousut....lippalakki petolinnun perseestä...
Tuleva naisystävä tehty keijupölystä... Aivan ihana paketti... Sinulle - Anonyymi
Mieluiten sellainen nainen joka ei valitse kumppaniaan pseudotieteellisen astrologian perusteella :D
- Anonyymi
Olen vesimies ja nainen oinas. J
- Anonyymi
Astrologia on naurettavaa taikauskoa. Jos joku kysyy minulta horoskooppimerkkiäni, pistän moisen tyypin välittömästi hylkyyn. Herkkäuskoiset hölmöt kajahtavat ties mihin salaliittoteorioihin. Total turn-off.
- Anonyymi
Olen nainen, mutta vastaan kumminkin. Minä neitsyt, hän oinas.
- Anonyymi
Miksi pidät itseäsi neitsyynä, eikö ole mitään seksuaalista kiinnostusta kumppania kohtaan?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pidät itseäsi neitsyynä, eikö ole mitään seksuaalista kiinnostusta kumppania kohtaan?.
Kiitoksia vaan nauruista..
- Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se oinas ei halua pökkiä sitä 🤷♀️😬😳🙄🙄😅😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän nysämuna huudat tuuleen, et ole naista ennen tainnut saada 😊. Joten älä sinä murehdi toisten seksielämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän nysämuna huudat tuuleen, et ole naista ennen tainnut saada 😊. Joten älä sinä murehdi toisten seksielämästä.
Älä hupsi, muija kuin muija himoitsee lihaisaa pilariani koska se on 26.8cm pitkä ja ympärysmitta on vain 6.8cm....
- Anonyymi
Minun horoskooppimerkki on hirvi.
- Anonyymi
No mutta sehän on hirvittävää!
- Anonyymi
Tiikeri ja sika.
No eihän siitä mitään tule, tiikeri söi possun suihinsa..- Anonyymi
No voi että. Se oli raukka nälässä pidetty. Rakkausnälässä.
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Kumpi on kumpi?
Nainen on tiikeri..
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on tiikeri..
Onko sialla ja tiikerillä millaset kirjaimet?
- Anonyymi
Onko sialla ja tiikerillä millaset kirjaimet?
Sika alkaa ässällä ja tiikeri alkaa teellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika alkaa ässällä ja tiikeri alkaa teellä.
Niinpä tietysti.....
- Anonyymi
Scorpioni kohta synttäritkin 40 v mittarii kaipaamani naisen horoskooppia en tiedä mutta jokunen kuukausi sillä oli synttärit
- Anonyymi
Olen härkä ja tuli-kukko kiinalaisen horoskoopin mukaan...
Olen vastannut tähän kysymykseen kauan sitten, mutta vastataan taas, että rapu ♋.
Nouseva merkki ♎ vaaka ja kuu ♓ kaloissa.- Anonyymi
Mulla meni usko horoskooppeihin. Yhden illan juttu neitsyt imi munaa,kuin pölynimuri!
- Anonyymi
Jousimies isolla varustettuna. Miten niin?
- Anonyymi
Yhdellä jouskarilla oli niiiiin pieni🤏
- Anonyymi
En usko horoskooppeihin, sillä olen merkiltäni neitsyt ja neitsyet eivät usko horoskooppeihin.
neitsyt- Anonyymi
Ja kaipaamasi nainen on mitä merkkiä?
Nainen kyllä oon mutta vastaan silti.
Toinen on sika, toinen tiikeri.- Anonyymi
Niinpä tietysti... 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti... 👻
voikko nä kertoo jotai haamu?
- Anonyymi
Nainen on kaksonen. Vastaa, nainen, mikä minun horoskooppini on.
- Anonyymi
Mun skooppini sanoo että älä tee horosta miestä eikä kaksnaamasesta puolisoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun skooppini sanoo että älä tee horosta miestä eikä kaksnaamasesta puolisoa.
Ei ihan taida liittyä nyt tähän.
- Anonyymi
vaaka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan taida liittyä nyt tähän.
Kyllä se nyt vaan liittyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan liittyy.
Kerrotko siinä tapauksessa tännekin päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaaka
Ei osu tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu tämä.
Leijona?
- Anonyymi
Kauriit, vesimiehet ja kalat ovat kylmiä ihmisiä, heihin en saa minkäänlaista vetoa, enkä yhteyttä.
Höpö höpö.... siis että oisi kylmiä.. ainakaan kaikki ja kaikille. Ehkä se on sun merkkis ... itse siis joku noista, enkä tosiaan oo kylmä ihminen. Paitsi jos on aihetta, sit oon kyl hyytävän kylmä.
- Anonyymi
Pitää kyllä paikkansa. Minä tietysti ihastun aina kaurismiehiin ja kyyti on kylmää joten on ollut helpointa irrottautua itse ennen kuin sattuu.
- Anonyymi
Höpö höpö.... siis että oisi kylmiä.. ainakaan kaikki ja kaikille. Ehkä se on sun merkkis ... itse siis joku noista, enkä tosiaan oo kylmä ihminen. Paitsi jos on aihetta, sit oon kyl hyytävän kylmä.
Niin mikä sinä mies olitkaan sitten horoskooppimerkiltä? Tuossa on liikaa vaihtoehtoja. Mitä tulee ns koleuteen, niin siihen on yleisesti ottaen tämä abstrakti vastaanottaja voinut joskus vaikuttaa omilla valinnoilla ja jatkotoimilla
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä sinä mies olitkaan sitten horoskooppimerkiltä? Tuossa on liikaa vaihtoehtoja. Mitä tulee ns koleuteen, niin siihen on yleisesti ottaen tämä abstrakti vastaanottaja voinut joskus vaikuttaa omilla valinnoilla ja jatkotoimilla
En ole mies.
- Anonyymi
Kauriit, vesimiehet ja kalat ovat ihania tunneihmisiä. Miten ihmeellä voit pitää heitä kylminä, oletko itse täysin heidän vastakohtansa?
- Anonyymi
Vesimies on pikemminkin varautunut! Emme ole , niin sanotusti " lävet levällään " ihan heti.
Siitä voi joku hätäisempi helposti vetää väärät johtopäätökset.
♒
- Anonyymi
Ensinäkään ketään ihmistä ei voi luokitella pelkän aurinkomerkin alle, koska kartalta löytyy niin paljon kaikkea muutakin, kuumerkki, nousumerkki, venus , mars , jupiter, huoneet, aspektit, asteet, jne, nämä kaikki muodostavat sen ns energiasormenjäljen ihmisestä, joten jokaisia aurinkomerkkejä löytyy joka lähtöön ja se mitenkä joku sopii toiselle, sitä voidaan analysoida synastry- sekä combatibility -kartoilla, ja nämäkin vain antavat viitteitä siihen miten kahden ihmisen välinen energia saattaa pelata yhteen.
- Anonyymi
Jousimies ja en tiedä.
- Anonyymi
Sika ja naisen toivon olevan lammas.
- Anonyymi
Olen horoskoopiltani kettu, liukas koloon luikahtaja. Nousevan vesimiehen merkissä.
- Anonyymi
Jos räkäkiiski on kala niin sellainen. Aina touhutippa sen päässä kun näen muodokkaan naisen.
- Anonyymi
Jänis
- Anonyymi
kala tai joku en tiiä. eipä kiinnosta kun niillä eiole paskaakaan väliä. jos joku toisin ajattelee niin täytyy olla sairas päästään
- Anonyymi
Minä olen mies. Nainen on lehmä!
- Anonyymi
Isopanda
- Anonyymi
Horoskooppimerkkeihin uskominen kuuluu samaan sarjaan kuin litteän maan porukka eli tosi hörhöille.
- Anonyymi
J on jousimies ja J on jousimies? Sattumaako?
- Anonyymi
Alligaattori. Kastemato.
- Anonyymi
Suklaamonni 😁😆
- Anonyymi
Yhteiskunnan elätti koira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan elätti koira.
Mitä täällä lössytät kenen ja millaisissa asioissa?
- Anonyymi
Itse olen kaksonen
Ei ole kaivattua naista.
Terveisin 49 vuotias mies. - Anonyymi
Jos vastapuoli uskoisi tällaisiin, niin saisi välittömästi lähtöpassit. Ei suhdetta voi, eikä saa rakentaa tällaisten lapsellisten uskomusten varaan. Siitä ei seuraa muuta, kuin tulevia vaikeuksia.
- Anonyymi
Tyrannosaurus Rex ja Dinosaurus
- Anonyymi
Rautaa rajalle rajatapaus jousimies ja hän on selkeemmin skorpioni. m->n
- Anonyymi
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-apina&ved=2ahUKEwiO7pm8_s-BAxW5JxAIHQhIC5EQFnoECAwQAQ&usg=AOvVaw26PN1vwG6jLnAuAeh_IIfP
Lisään vielä, että kiinalaisessa horoskoopissa nousevalta merkiltä olen apina ja apina länsimaalainen vertailukohde on leijona, joten voi sanoa myös, että olen leijona ja nainen skorpioni. Nainen kiinalaisessa apina, joten leijonaa hänessäkin.
- Anonyymi
Olen Leijona ja naiseni on Skorppioni
- Anonyymi
Olen vesimies ja menen omia polkujani. Turha viipottaa perässä👎💩
- Anonyymi
Tessu Lepakko
- Anonyymi
Eipä kiinnosta. Horoskoopit pimeyden ytimestä. Pyrin välttämään kaikkia julkaisuja joissa horoskooppeja. Vältä sinäkin. Tässäkin ketjussa aika paljon kommentointia (muutaman luin). Ei ihme jos paljon ihmissuhdeongelmia jos tuollaiselle kuin horoskoopeille käyttää aikaansa ja perustaa elämänsä.
- Anonyymi
Olet väärässä.
- Anonyymi
Horoskooppeja ei tarvitse täysin tosissaan ottaa mutta ns. oikeat määritelmät eri merkeistä pitävät paikkansa monissa asioissa.
Päivä- tai viikkohoroskoopit ovat huuhaata. - Anonyymi
Olen itse Käärme
Käärmeen merkin alla syntynyt on lumoava, nokkelaälyinen, viisas ja kaunis. Hän nauttii mielenkiintoisista keskusteluista, on viehättävä ystävä ja houkutteleva kumppani. Käärme on myös erittäin omistushaluinen. Hän etsii turvallisuutta, on erittäin itsenäinen ja perusteellinen. Hänen sanoihinsa voi luottaa ja hän on huolehtiva ja suojeleva ystävä.Käärme on myös erittäin kultturelli ja älykäs.
Hän haluaa olla ajan hermolla. Häntä pidetään vähän juoruilijana ja toisten asioita seuraavana, mutta ympäristön seuraaminen on hyödyksi työelämässä ja Käärme pärjääkin parhaiten kiihkeän talouselämän parissa.
Hänestä en halua täällä puhua.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882044Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771301Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631058- 701053
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06152950Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140795- 101795
- 45780
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728