On tyhmää egoilla leveillä renkailla. Jooo on ne usein pewremman näköiset ja siinähän se syy on tyhmyyteen.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/f219da2c-b195-4f97-91fa-1614f926fff2
Leveät renkaat kuluttaa bensaa sähköä dieseliä etanoli ENEMMÄN
6
285
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs siinä sinua noin ahistaa. Jos joku tykkää laittaa autoonsa leveämmät renkaat, niin ei se kuulu sinulle mitenkään. Voit edelleen kuitenkin perustella persaukisuuttasi ja ajaa rälläkän laikoilla
- Anonyymi
No ollaanko tänne synnyttä vain säästämään, vai yritetäänkö nauttia elämästä jokaisen haluamallaan tavalla?
- Anonyymi
Nauttia ratarenkaista näillä monttupoluilla voi jee kun typerää yhtään alle 45 sarjan rengasta ei tarvitse kukaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttia ratarenkaista näillä monttupoluilla voi jee kun typerää yhtään alle 45 sarjan rengasta ei tarvitse kukaan....
Kuka nyt mitään ratarenkaita käyttää?
- Anonyymi
Lähinnä meteli joka tökkii mutta ajelenkin kitkoilla talvisin joten kun passatissani oli 19" tuuman renkaat joku 245 40 leveä ja kapea myin ne vanteineen ja hankin 18" 235/50 renkaat ja auto menee kuin kuin suoraa ja hiljaa ,,,no kitkatkin oli samaa kokoa.
- Anonyymi
Eri rengasmerkeillä ja malleilla on iso ero melussa, tuon koon muutos ei ole kovin iso.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165