Vesilahden Narva asuinpaikkana

Anonyymi-ap

Kävimme kesällä Laukon puistokonsertissa ja samalla poikkesimme Narvan kyläpanimossa. Miellyimme ihanaan maalaisromanttiseen kylään . Kesällä tietysti kaikki pikkukylät on viihtyisiä ja vehreitä, mutta millainen paikka se olisi asua talvella?. Onko koko kylä silloin talviunilla vai löytyykö toimintaa silloin ja minkälaista ?.

8

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On siellä talvella liikettä jonkin verran K-kaupalla ja rautakaupassa, muuten tosi hiljaista ja pelottavankin hiljaista ei ristin sielua klo 18.00 jälkeen kylän raitilla.

• Anonyymi

Narvassa asuu villi ja viisas kansa . Niillä on ihan oma murrekin jos ovat syntyperäisiä.

• Anonyymi

Narva on kaunis kylä. Jos ei tarvitse käydä päivittäin Tampereella, niin hieno paikka asua.

• Anonyymi

En muuttaisi. Liian autio makuuni. Päivälläkin voit olla ainoa kulkija kadulla. Vesilahden terveyskeskus siirtyy ennen pitkään Lempäälään. Matka Narvasta bussilla heikko. Kaikki bussit eivät mene Narvaan asti. Jos olet eläkeläinen ja yksi K riittää, niin sitten.

• Anonyymi

Narvalaiset on vähän outoa sakkia, voi olla että ei sinne kotiudu eikä sopeudu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narvalaiset on vähän outoa sakkia, voi olla että ei sinne kotiudu eikä sopeudu.

Kylähullut kokoontuu aamuisin ainoassa kahvilassa ja tietää kaikesta kaiken ja hieman enemmänkin.

• Anonyymi

Jos haluaa muuttaa oikeasti hyvään kylään, kannattaa muuttaa Lantulan kylään Sastamalassa. Tosi hyvä kylähenki ja kauppaankaan ei ole pitkä matka Stormin kautta Prismalle. Vesilahti on vähän kuollut tätä nykyä, taitaa olla myös kriisikunta. Kannattaa suosiolla katsella asuntoja jostain muualta. Esim. voisin suositella Narvan sijasta Lantulaa ja Sorvan kylää Nokialla.

• Anonyymi

Kriisikunta on joo. Yliarvostettu jälkeenjäänyt tuppukylä tavallaan ei missään muualla kuin syrjässä kehityksestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59