Kävimme kesällä Laukon puistokonsertissa ja samalla poikkesimme Narvan kyläpanimossa. Miellyimme ihanaan maalaisromanttiseen kylään . Kesällä tietysti kaikki pikkukylät on viihtyisiä ja vehreitä, mutta millainen paikka se olisi asua talvella?. Onko koko kylä silloin talviunilla vai löytyykö toimintaa silloin ja minkälaista ?.
Vesilahden Narva asuinpaikkana
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
On siellä talvella liikettä jonkin verran K-kaupalla ja rautakaupassa, muuten tosi hiljaista ja pelottavankin hiljaista ei ristin sielua klo 18.00 jälkeen kylän raitilla.
- Anonyymi
Narvassa asuu villi ja viisas kansa . Niillä on ihan oma murrekin jos ovat syntyperäisiä.
- Anonyymi
Narva on kaunis kylä. Jos ei tarvitse käydä päivittäin Tampereella, niin hieno paikka asua.
- Anonyymi
En muuttaisi. Liian autio makuuni. Päivälläkin voit olla ainoa kulkija kadulla. Vesilahden terveyskeskus siirtyy ennen pitkään Lempäälään. Matka Narvasta bussilla heikko. Kaikki bussit eivät mene Narvaan asti. Jos olet eläkeläinen ja yksi K riittää, niin sitten.
- Anonyymi
Narvalaiset on vähän outoa sakkia, voi olla että ei sinne kotiudu eikä sopeudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narvalaiset on vähän outoa sakkia, voi olla että ei sinne kotiudu eikä sopeudu.
Kylähullut kokoontuu aamuisin ainoassa kahvilassa ja tietää kaikesta kaiken ja hieman enemmänkin.
- Anonyymi
Jos haluaa muuttaa oikeasti hyvään kylään, kannattaa muuttaa Lantulan kylään Sastamalassa. Tosi hyvä kylähenki ja kauppaankaan ei ole pitkä matka Stormin kautta Prismalle. Vesilahti on vähän kuollut tätä nykyä, taitaa olla myös kriisikunta. Kannattaa suosiolla katsella asuntoja jostain muualta. Esim. voisin suositella Narvan sijasta Lantulaa ja Sorvan kylää Nokialla.
- Anonyymi
Kriisikunta on joo. Yliarvostettu jälkeenjäänyt tuppukylä tavallaan ei missään muualla kuin syrjässä kehityksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025